ФорумКазинаКазино екстрийм - обща дискусия

Казино екстрийм - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от kuro66
|
7739 преглеждания 42 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
Num01
преди 11 месеца

Добре. Това ме кара да се смея. Съжалявам, но това е наистина смешно, докато не разберете, че това наистина може да се случи...

Липса на професионализъм може би? Аз нямам представа.

Знам, че звучи тъпо, но все пак опитахте ли предложения имейл? Господи, това е странно.



Автоматичен превод:
преди 11 месеца

АКТУАЛИЗИРАНЕ


Опитах да тегля с BTC и се получи. Имам своите печалби. Отсега нататък ще използва само BTC.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Това е добра точка; Благодаря за това.

Сега като се замисля, не са ли ограничени криптовалутите в Канада? Това е честен въпрос, защото не съм запознат с всички тези разлики между провинциите. Ако това е тъп въпрос, моля, не възразявайте. 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Изпратих им имейл няколко пъти. Те изобщо не ми помагат. Сега те отказаха оттеглянето ми.

Автоматичен превод:
Num01
преди 11 месеца

Знаеш ли какво?

Мисля, че подаването на жалбата няма да навреди. Поне казиното има за какво да помисли... Ако ви харесва идеята, просто използвайте тази връзка и следвайте няколко лесни стъпки.

Тъй като е напълно безплатно, бих го пробвал.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Те всъщност ми платиха. 🙂

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Num01
преди 11 месеца

Е, това е страхотна новина. Винаги съм много щастлив, когато мога да запиша ситуация, в която играч е получил печалбите си, защото това създава по-положително усещане. 🎉☘️😊

Колко време обаче отне, за да получите печалбите си? Какъв метод използвахте за теглене?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Отне няколко дни. Трябваше да изпратя два пъти личната си карта, защото твърдяха, че снимката ми е твърде размазана.


Използвах моя Atomic крипто портфейл за теглене. Току-що започнах да използвам Litecoin за разлика от Bitcoin, тъй като таксите са много по-ниски.

Автоматичен превод:
Num01
преди 11 месеца

Така че щом са минали само няколко дни, мисля, че е добре. Радвам се, че успяхте да подредите всичко успешно в крайна сметка.

Що се отнася до таксите, как се сравняват с биткойн? 🙂

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Досега таксите са били около $1,00 или по-малко.

Автоматичен превод:
Num01
преди 11 месеца

Това е доста интересно, бих казал. Стискам палци за толкова достоверна информация. 🐱‍🏍


Автоматичен превод:
TimJJJ
преди 9 месеца

Току-що се присъединих към Casino extreme за седмица, все още не спечелих..но спечелих 400 и можех да изтегля, но не го направих и загубих...мислех си, че при печалбата си през деня ще имам проблеми с тях, така че играх глупаво и доста нарочно губя го..имам 150 досега ..но чух, че са чули бързо изплащане, добро с изплащане и същата RTgame..onl резервно казино..ако екстремното е добре с изплащане, може да играя повече в там казино.. още не знам ..стискайте палци..причина защо понякога чакането за теглене на пари в слотове е малко дълго за каквито и да е опции за теглене..и няма да докосне депозит или комп точки, преди да приключи с обработката и е готово за плащане..така че няма всякакви проблеми и зададени от тях.. надявам се, че казино екстремното е добро..

Автоматичен превод:
TimJJJ
преди 9 месеца

И аз се надявам. Ще бъде тук за друга част. 👍

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Странно преживяване, което имах в миналото, бях депозирал 40$ и спечелих 150$, когато заложих целия бонус и се опитах да изтегля, те ми таксуваха 38$щатски долара от средствата ми, те казаха, че политиката им е задължителна за таксуване на еквивалента на сумата към присъдения бонус, независимо дали са били заложени или не. След като изтеглих разликата, в сметката бяха 38$ и няколко часа по-късно тази сума изчезна от сметката.

странно а?

Е, от това се научих да не вземам бонуси там и да играя не повече от 20$ от време на време.

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 8 месеца

Така че това е доста висока такса и не бих казал, че е толкова адекватна за тегленето, тоест, ако искате да изтеглите $150. Мисля, че сте постъпили правилно, ако ви е неудобно и сте спрели да играете с бонуси тук. Но ако някога възникне подобна ситуация, не забравяйте да ме уведомите по-рано.

Независимо от това, какъв метод използвахте за теглене?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Написах рецензия, но реших да споделя и последния си опит с това казино тук. Така че получих оферта по имейл за 150% връщане на пари за всеки загубен депозит (вижте екранната снимка по-долу). Затова направих депозит, загубих го и отидох в чата на живо, за да поискам връщането на парите си. Агентът каза, че не отговарям на условията и основно обвини маркетинговия отдел, твърдейки, че са изпратили промоционални материали на много хора, които не отговарят на условията. Казах, че няма значение, ако получих оферта, която е адресирана до мен, казиното трябва да я уважи, независимо дали е грешка, не е мой проблем, че са направили грешка, те трябва да я уважат, в противен случай може да се разглежда като подвеждаща реклама. Всяка реномирана компания би го направила. Това е почти като да предлагаш огромна отстъпка, за да примамиш клиентите да купят нещо, а след това на касата, след като вече си платил, те се обръщат и казват, всъщност не отговаряш на условията за отстъпка, направихме грешка, но ще няма да ви върна парите. Кажи ми, че е честно. Повторих, че казиното трябва да изпълни офертата им независимо от това, но агентът настоя, че това не отговаря на условията и прекъсна чат сесията, докато все още разговарях с тях. Реших да спра да играя тук завинаги.

file

Автоматичен превод:
Ninja8
преди 3 месеца

Здравейте! Оценявам, че споделяте.

За съжаление, Индексът на безопасност няма отношение към нищо от това, поради което винаги е добре да публикувате и обсъждате такива коментари във форума. Според мен би било едновременно много умно и просто любезно да се почете подобна грешка.

Виждам обаче и други причини, поради които не би било подходящо да се даде бонусът на всички играчи, които не са били квалифицирани за офертата. Любопитен съм за степента на маркетинговата грешка.

Във всеки случай нищо чудно да се чувстваш така.


Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Забавен факт: преди няколко седмици техният маркетингов отдел ми изпрати един имейл със 100$ безплатни чипове, предполагам, че беше от една от офертите, които избрах, която никога не беше кредитирана в акаунта ми.


Автоматичен превод:
petitgamer
преди 3 месеца

Хм, значи имате подобен бонус, да? Питахте ли ги и защо не ви го зачисляват? През повечето време играчите идват и казиното им казва, че това е „административно решение".

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Работата е там, че първоначално изобщо не бих направил депозит, ако не получих тази оферта за бонус, защото от известно време не мога да спечеля нищо в това казино. Бонусът гарантира връщане на пари при загубени депозити, така че ме примами да направя депозит без риск. Така ми го продадоха. И след това да се обърна и просто да кажа, че не отговарям на условията, това беше маркетингова грешка, но без да предлагам никаква компенсация на нейно място, мисля, че това не е много добра бизнес практика. Не ги обвинявам в нарочна заблуда, вярвам, че това е истинска грешка от тяхна страна, но мисля, че това не е важно. Например, ако съм направил грешка за сметка на друг човек, ако моята собствена грешка е причинила някой друг да загуби пари, независимо дали е умишлено или не, ще се уверя, че лицето е правилно компенсирано за тази загуба, просто достойното нещо, което трябва да направите. Защо трябва да са от джоба заради моя грешка. Същият принцип трябва да се прилага за всеки бизнес, ако бизнесът е допуснал грешка, която е довела до загуба на пари на клиентите му, бих си помислил, че е добра бизнес практика да се предложи някаква форма на компенсация, като например възстановяване на средства или друг бонус в замяна може би. Нямам нищо. Както и да е, няма да продължавам за това. Готово е. Разочароващо, но вече е готово. Чао, казино екстремни.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Очевидно .Но този имейл се появи няколко дни след като един от моите рецензии беше публикуван тук.

Съвпадение?

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини