Написах рецензия, но реших да споделя и последния си опит с това казино тук. Така че получих оферта по имейл за 150% връщане на пари за всеки загубен депозит (вижте екранната снимка по-долу). Затова направих депозит, загубих го и отидох в чата на живо, за да поискам връщането на парите си. Агентът каза, че не отговарям на условията и основно обвини маркетинговия отдел, твърдейки, че са изпратили промоционални материали на много хора, които не отговарят на условията. Казах, че няма значение, ако получих оферта, която е адресирана до мен, казиното трябва да я уважи, независимо дали е грешка, не е мой проблем, че са направили грешка, те трябва да я уважат, в противен случай може да се разглежда като подвеждаща реклама. Всяка реномирана компания би го направила. Това е почти като да предлагаш огромна отстъпка, за да примамиш клиентите да купят нещо, а след това на касата, след като вече си платил, те се обръщат и казват, всъщност не отговаряш на условията за отстъпка, направихме грешка, но ще няма да ви върна парите. Кажи ми, че е честно. Повторих, че казиното трябва да изпълни офертата им независимо от това, но агентът настоя, че това не отговаря на условията и прекъсна чат сесията, докато все още разговарях с тях. Реших да спра да играя тук завинаги.
I've written a review but thought I'd share my most recent experience with this casino here as well. So I received an email offer for 150% cashback on any loss deposit (see screenshot below) So I made a deposit, lost it and went to live chat to claim my cashback. The agent said I wasn't eligible and basically blamed the marketing department, claiming that they sent out promotional material to a lot of people who were not eligible. I said it doesn't matter, if I received an offer that was addressed to me, the casino needs to honour it, regardless whether it was a mistake, it's not my problem that they made an error, they need to honour it, otherwise it can be regarded as misleading advertising. Any reputatable company would do that. It's almost like offering a huge discount to entice customers to buy something and then at checkout after you've already made payment, they turn around and say, actually you're not eligible for the discount, we made a mistake, but we won't give you a refund. Tell me that's fair. I reiterated that the casino needs to honour their offer regardless, but the agent insisted that was not eligible and disconnected the chat session while I was still chatting to them. I've decided to stop playing here for good.
Автоматичен превод: