преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Extra - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, добро утро, аз съм Алехандро, преди 2 дни подадох голяма жалба за това казино, те ми отговориха в 4 часа с някои въпроси относно жалбата и аз отговорих веднага, който разглежда случая е Мат, много любезен, защото беше ясно, че е загрижен за проблема и ми зададе няколко въпроса, за да изясни всичко. Вече отговорих на всички въпроси и изпратих цялата възможна информация, до 6 съобщения, не ако съм бил много досаден или съм написал твърде много, но... Като гледам всички случаи, мисля, че моят е един от тези, които ми печелят най-много пари, те са измамили Общата сума е 60 000 евро и аз обобщавам историята. Започнах да играя в казина извън Испания, защото имаше своите предимства, както всички знаем, повече игри, високи залози, големи джакпоти, много добри бонуси, ако знаете как да ги използвате и т.н.
Едно, което харесах и спечелих добра сума пари, беше casinoextra, трябваше да имам 22 000 евро в сметката си, направих някои тегления и продължих да играя, накрая получих около 9 000 евро без никакъв проблем, загубих останалата част да бъда алчен, тъй като спечелих много бързо първите няколко дни и накрая, добре... ще ви кажа, човек си мисли, че ще спечели повече и накрая става това, което се случва. Реших да се самоизключа от това казино за 6 месеца и го направих, защото ме ядосваше да имам €22 000 или повече и накрая да остана само с €9 000, това е като... Не искам да играя повече, защото накрая ще загубя всичко.
Дотук добре, тъй като в casinoextra вече не можех да играя, потърсих други казина, за да играя, едно от тях беше casinostar, регистрирах се и дадох цялата си информация, както правя във всички казина, едно от тях casinoextra, където бях можете да изтеглите без проблем това, което спечелих, описано по-горе, всичко това, защото след като самоличността ви бъде потвърдена, няма проблем в момента на теглене, понякога ви питат, когато теглят документ, като различна карта от тази, която обикновено депозирате, доказателство за адрес и т.н... Както винаги правя, изпращам всичко, което искат, и акаунтът ми винаги е напълно потвърден. След като всичко е потвърдено, започвам да играя в casinostar и нищо не ми върви, губя много... Аз с жегата или тъгата да видя голяма сума пари загубена и да не спечеля нищо... както се е случвало на други много пъти в други казина...вместо да се изключа за 6 месеца, както направих в casinoextra, изпращам имейл до casinostar през ноември 2022 г., в който казвам, че имам проблеми с хазарта и не искам повече да играя в тази къща . Този имейл, в който се казва, че имам проблеми с играта, дойдох да кажа в няколко казина, защото в много казина, когато просто кажете, че искате да затворите сметката завинаги... Те започват да ви затрупват с много въпроси, защо? Какво стана? Нещо се обърка? Даваме ви бонус, останете, опитайте това, направете другото и т.н... 100% съм сигурен, че на всеки се е случвало... за да отрежете всичко това бързо, казвате, че имате проблеми с играта и вие искат да спрат и в момента те правят затварянето ефективно.
Както споменах преди за casinoextra, поисках само 6-месечно самоизключване, тъй като като казино, което печели много, не исках да се самоизключвам завинаги. В края на март 2023 г. се връщам в casinoextra, тъй като на 15 март 2023 г. завърших самоизключването и депозира без никакъв проблем, няколко депозита и започвам да играя отново с тях, мислех, че всичко ще бъде по-удобно, отколкото да се регистрирам в нов, тъй като тук вече имах цялата документация, проверена, също спечелих много пари и изтеглих парите без никакъв проблем. В крайна сметка той успя да спечели много и аз останах с около €60 000. Първото нещо, което правя, е да говоря с тях и да правя тегления, те ми казват, че всичко е наред и аз да гарантирам това, което съм спечелил, и да не го играя отново, както направих с 22 000 €, казвам ви да се изключа за 3 месеца, така че вече щях да съм събрал спечелените 60 000 евро, тъй като те плащат тегления по 2 000 евро на ден 4 000 евро на седмица 20 000 евро на месец, казват ми, че сега е възможно само за 1 месец и аз казвам, че е добре, докато всички тегления от €2000 до €60 000 са изплатени и те ми кажат да, няма проблем, единственото нещо, което ме питат чрез чат, е нова карта, която имах, където бях направил депозитите, изпращам всичко и го е регистриран, дават ми ок и всичко си върви. Е, оказва се, че питам чрез чат как вървят моите тегления, тъй като не можах да вляза в акаунта си, за да видя всичко и те ми казаха, че тъй като изпратих имейл до casinoestrella през ноември 2022 г., сякаш имах проблеми с играта, добре, какво беше спечелил и вече започна да тегли, че имаше 30 тегления от €2000, общо €60 000, загубих го и те ми дадоха само теглене от €2000, а останалите загубих, те наистина искат да повярвам и излъжете това чрез имейл, който да изпратите на casinoestrella, че те са от едно и също семейство казина и че чрез casinoestrella са ви информирали за този имейл, без да знам, имейл от преди повече от 4 месеца, те няма да плати ми това, което съм спечелил чисто. Не вярвам,,. Направих жалба, има цялата информация, ако имате нужда от нещо друго ми кажете, но моля, помогнете ми, помогнете!!!!
Hi, good morning, I'm Alejandro, 2 days ago I filed a big complaint about this casino, they answered me at 4 o'clock with some questions about the complaint and I answered immediately, who is handling the case is Matt, very kind because it was clear that he was concerned about the issue and He asked me a few questions to clarify everything. I have already answered all the questions and I have sent all the information possible, up to 6 messages, not if I have been very annoying or I have written too much but... Looking at all the cases I think that mine is one of the ones that earns me the most money they have deceived The total is €60,000, and I summarize the story. I started playing in casinos outside of Spain because it had its advantages as we all know, more games, high bets, big jackpots, very good bonuses if you know how to use them, etc.
One that I loved and I won a good amount of money was casinoextra, I got to have €22,000 in my account, I made some withdrawals and kept playing, in the end I got about €9,000 without any problem, I lost the rest due to being greedy , since I won very quickly the first few days and in the end, well... I'm going to tell you, one thinks that he is going to win more and in the end what happens happens. I decided to self-exclude myself from this casino for 6 months, and I did it because it made me angry to have €22,000 or more and in the end only end up with €9,000, it's like... I don't want to play anymore because in the end I'm going to lose everything.
So far so good, as in casinoextra I could no longer play, I looked at other casinos to play, one of them was casinostar, I registered and gave all my information as I do in all casinos, one of them casinoextra, where I was able to withdraw without any problem what I won described above, all this because once your identity is verified there is no problem at the time of withdrawing, sometimes they ask you when withdrawing a document such as a different card from the one you usually deposit, proof of address etc... As I always do, I send everything they ask for and my account is always fully verified. Once everything is verified, I start playing at casinostar and nothing goes well for me, I lose a lot... Me with the heat, or the sadness of seeing a large amount of money lost and not winning anything... as has happened to others many times in other casinos...instead of excluding myself for 6 months as I did in casinoextra, I send an email to casinostar in November 2022 saying that I have gambling problems and I don't want to play in this house anymore. This email saying that I have problems with the game I have come to say in several casinos because in many casinos when you simply say that you want to close the account forever... They begin to overwhelm you with many questions, why? What happened? Something went wrong? We give you a bonus, stay, try this, do the other etc... I'm 100% sure that it has happened to everyone... to cut all this quickly, you say that you have problems with the game and you want to stop and at the moment they make the closure effective.
As I mentioned before about casinoextra I only asked for a 6-month self-exclusion, since being a casino that earns a lot I didn't want to self-exclude myself forever. At the end of March 2023 I return to casinoextra since on March 15, 2023 I had finished my self-exclusion and deposit without any problem, several deposits and I start playing again with them, I thought that everything would be more comfortable than registering in a new one since here already I had all the documentation verified, I also earned a lot of money and withdrew the money without any problem. In the end, he managed to win a lot and I am left with about €60,000. The first thing I do is talk to them and make the withdrawals, they tell me that everything is ok and I to ensure what I had won and not play it again as I did with the 22,000 €, I tell you to exclude myself for 3 months, so I would have already collected the €60,000 earned, since they pay withdrawals €2,000 per day €4,000 per week €20,000 per month, they tell me that now it is only possible for 1 month and I say that it is okay, as long as all the withdrawals of €2,000 to €60,000 are paid and they tell me yes, no problem, the only thing they ask me by chat is a new card that I had where I had made the deposits, I send everything and it is registered, they give me the ok and everything run its course. Well, it turns out that I ask by chat how my withdrawals are going, since I could not enter my account to see everything and they tell me that since I sent an email to casinoestrella in November 2022 as if I had problems with the game, well, what had won and already started to withdraw that there were 30 withdrawals of €2000, a total of €60,000, I lost it and they only gave me a withdrawal of €2000 and the rest I lost, they really want me to believe and deceive that by an email to send to casinoestrella, that they are from the same family of casinos and that through casinoestrella they informed you of this email, without my knowing it, an email from more than 4 months ago, they are not going to pay me what I have won cleanly. I dont believe it,,. I have made a complaint, there is all the information, if you need something else tell me, but please help me, help!!!!
Hola buenas soy Alejandro, hace 2 días puse una gran queja sobre este casino, me contestaron a las 4h con algunas preguntas sobre la queja y conteste al momento, quién lleva el caso es Matt, muy amable porque se veía que le preocupaba el tema y me hizo unas preguntas para aclarar todo. Yo ya he contestado a todas las preguntas y he enviado toda la información posible, hasta 6 mensajes, no si he sido muy pesado o he escrito demasiado pero... Mirando todos los casos creo que el mío es uno de los que mayor dinero me han engañado. El total son 60000€, y os resumo la historia. Yo empecé a jugar en casinos fuera de España porque tenía sus ventajas como todos sabemos, más juegos, apuestas fuertes, botes grandes, muy buenos bonos si sabes utilizarlos etc
Uno que me encantó y gane una buena cantidad de dinero fue casinoextra, llegue a tener 22000€ en la cuenta, hice algunos retiros y seguí jugando, al final llegue a sacar unos 9000€ sin ningún tipo de problema, el resto lo perdí por avaricioso, ya que gane muy rápido los primeros días y al final bueno...que os voy a contar, uno piensa que va a ganar más y al final pasa lo que pasa. De este casino decidí autoexcluirme 6meses, y lo hice porque me dio rabia tener 22000€ o más y al final solo acabar con 9000€, es como...ya no quiero jugar más porque al final voy a perder todo.
Hasta aquí todo bien, como en casinoextra ya no podía jugar, mire otros casinos para jugar, uno de ellos fue casinoestrella, me registre y di todos mis datos como hago en todos los casinos, uno de ellos casinoextra, donde pude retirar sin ningún problema lo que gané descrito anteriormente, todo esto porque una verificada tu identidad no hay problema ninguno a la hora de retirar, alguna vez te piden a la hora de retirar algún documento como una tarjeta diferente a la que sueles depositar, comprobante domicilio etc... Como hago siempre envío todo lo que me piden y siempre mi cuenta queda totalmente verificada. Una vez todo verificado empiezo a jugar a casinoestrella y no me va nada bien, pierdo bastante... Yo con el calentón, o la tristeza de a ver perdido una gran cantidad de dinero y no ganar nada...como me ha pasado otras muchas veces en otros casinos..en ves de autoexcluirme 6meses yo mismo como hice en casinoextra, envío un email a casinoestrella en noviembre de 2022 diciendo que tengo problemas con el juego y no quiero jugar más en esta casa. Este email diciendo que tengo problemas con el juego lo he llegado a decir en varios casinos a causa de que en muchos casinos cuando simplemente dices que quieres cerrar la cuenta para siempre... Te empiezan a agobiar con muchísimas preguntas, porque? Que ha pasado? Algo no fue bien? Te regalamos un bono, quédate, prueba esto, haz lo otro etc... Estoy 100% seguro que a todo el mundo lo ha pasado...para cortar rápido todo esto, dices que tienes problemas con el juego y lo quieres dejar y al momento hacen efectivo el cierre.
Como comenté antes de casinoextra sólo pedí una autoexclusion de 6meses, ya que al ser un casino que gane bastante no quise autoexcluirme para siempre. A finales de marzo 2023 vuelvo a casinoextra ya que el día 15 marzo2023 había terminado mi autoexclusion y depósito sin ningún problema, varios depósitos y empiezo a jugar otra vez con ellos, pensé que todo sería más cómodo que registrarse en otro nuevo ya que aquí ya tenía toda documentación verificada, además gane bastante dinero y retirado el dinero sin problema ninguno. Al final llegó a ganar mucho y me quedo con unos 60000€, lo primero que hago es hablar con ellos y hacer los retiros, me dicen que todo ok y yo para asegurar lo que había ganado y no volverlo a jugar como hice con los 22000€, les comento de autoexcluirme 3meses así ya habría cobrado los 60000€ ganados, ya que pagan retiros 2000€dia 4000€semana 20000€mes, me dicen que ahora solo es posible 1mes y digo que vale, siempre y cuando todos los retiros de 2000€ hasta 60000€ se hagan efectivos y me dicen que si, que sin problema, lo único que me piden por chat es una tarjeta que tenía nueva donde había hecho los depósitos, envío todo y se registra, me dan el ok y que todo sigue su curso. Pues resulta que pregunto por chat como van mis retiros,ya que no podía entrar en mi cuenta para ver todo y me sueltan que como yo envié un email a casinoestrella en noviembre de 2022 como que tenía problemas con el juego, pues que lo que había ganado y ya empezado a retirar que eran 30 retiros de 2000€, un total de 60000€, lo perdía y que solo me daban una retirada de 2000€ y el resto lo perdía, de verdad me quieren hacer creer y engañar que por un email que envíe a casinoestrella, que son de la misma familia de casinos y que a través de casinoestrella le informaron de este email, sin yo saberlo, un email dehace más de 4meses, no me van a pagar lo que he ganado limpiamente. No me lo creo,,. He hecho una queja, está toda la información, si necesitais algo más decírmelo, pero ayudarme porfavor, ayudaaaAaa!!!!
Вижте жалбата ми за това казино, там имате много повече информация. Ако можете да ми помогнете с нещо, моля, кажете ми и ще видим какво можем да направим
Look at my complaint about this casino there you have much more information. If you can help me with something, please tell me and we'll see what we can do
Mira mi queja sobres este casino ahí tienes mucha más información. Si me puedes ayudar en algo coméntamelo porfavor y a ver qué podemos hacer
Здравей.
Не се притеснявайте, жалбата ще бъде актуализирана веднага щом бъде оценена от члена на екипа за „първи отговор".
Придържайте се към него и го актуализирайте редовно и отговорникът за оплакванията ще се свърже с вас.
Забелязали ли сте таймера за оплакване? Отчита оставащото време за друга фаза.
За всички заинтересовани цялата жалба е достъпна тук .
Hello there.
Don't worry, the complaint will be updated as soon as it's evaluated by the "first response" team member.
Stick with it, and update regularly, and the complaint handler will be in touch with you.
Have you noticed the complaint timer? It counts the time left for another phase.
For all concerned, the whole complaint is available here.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.