ФорумКазинаCasino Extra - обща дискусия

Casino Extra - обща дискусия

преди 1 година от alexjacobi86
|
1662 преглеждания 3 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Extra - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Здравейте, добро утро, аз съм Алехандро, преди 2 дни подадох голяма жалба за това казино, те ми отговориха в 4 часа с някои въпроси относно жалбата и аз отговорих веднага, който разглежда случая е Мат, много любезен, защото беше ясно, че е загрижен за проблема и ми зададе няколко въпроса, за да изясни всичко. Вече отговорих на всички въпроси и изпратих цялата възможна информация, до 6 съобщения, не ако съм бил много досаден или съм написал твърде много, но... Като гледам всички случаи, мисля, че моят е един от тези, които ми печелят най-много пари, те са измамили Общата сума е 60 000 евро и аз обобщавам историята. Започнах да играя в казина извън Испания, защото имаше своите предимства, както всички знаем, повече игри, високи залози, големи джакпоти, много добри бонуси, ако знаете как да ги използвате и т.н.

Едно, което харесах и спечелих добра сума пари, беше casinoextra, трябваше да имам 22 000 евро в сметката си, направих някои тегления и продължих да играя, накрая получих около 9 000 евро без никакъв проблем, загубих останалата част да бъда алчен, тъй като спечелих много бързо първите няколко дни и накрая, добре... ще ви кажа, човек си мисли, че ще спечели повече и накрая става това, което се случва. Реших да се самоизключа от това казино за 6 месеца и го направих, защото ме ядосваше да имам €22 000 или повече и накрая да остана само с €9 000, това е като... Не искам да играя повече, защото накрая ще загубя всичко.

Дотук добре, тъй като в casinoextra вече не можех да играя, потърсих други казина, за да играя, едно от тях беше casinostar, регистрирах се и дадох цялата си информация, както правя във всички казина, едно от тях casinoextra, където бях можете да изтеглите без проблем това, което спечелих, описано по-горе, всичко това, защото след като самоличността ви бъде потвърдена, няма проблем в момента на теглене, понякога ви питат, когато теглят документ, като различна карта от тази, която обикновено депозирате, доказателство за адрес и т.н... Както винаги правя, изпращам всичко, което искат, и акаунтът ми винаги е напълно потвърден. След като всичко е потвърдено, започвам да играя в casinostar и нищо не ми върви, губя много... Аз с жегата или тъгата да видя голяма сума пари загубена и да не спечеля нищо... както се е случвало на други много пъти в други казина...вместо да се изключа за 6 месеца, както направих в casinoextra, изпращам имейл до casinostar през ноември 2022 г., в който казвам, че имам проблеми с хазарта и не искам повече да играя в тази къща . Този имейл, в който се казва, че имам проблеми с играта, дойдох да кажа в няколко казина, защото в много казина, когато просто кажете, че искате да затворите сметката завинаги... Те започват да ви затрупват с много въпроси, защо? Какво стана? Нещо се обърка? Даваме ви бонус, останете, опитайте това, направете другото и т.н... 100% съм сигурен, че на всеки се е случвало... за да отрежете всичко това бързо, казвате, че имате проблеми с играта и вие искат да спрат и в момента те правят затварянето ефективно.

Както споменах преди за casinoextra, поисках само 6-месечно самоизключване, тъй като като казино, което печели много, не исках да се самоизключвам завинаги. В края на март 2023 г. се връщам в casinoextra, тъй като на 15 март 2023 г. завърших самоизключването и депозира без никакъв проблем, няколко депозита и започвам да играя отново с тях, мислех, че всичко ще бъде по-удобно, отколкото да се регистрирам в нов, тъй като тук вече имах цялата документация, проверена, също спечелих много пари и изтеглих парите без никакъв проблем. В крайна сметка той успя да спечели много и аз останах с около €60 000. Първото нещо, което правя, е да говоря с тях и да правя тегления, те ми казват, че всичко е наред и аз да гарантирам това, което съм спечелил, и да не го играя отново, както направих с 22 000 €, казвам ви да се изключа за 3 месеца, така че вече щях да съм събрал спечелените 60 000 евро, тъй като те плащат тегления по 2 000 евро на ден 4 000 евро на седмица 20 000 евро на месец, казват ми, че сега е възможно само за 1 месец и аз казвам, че е добре, докато всички тегления от €2000 до €60 000 са изплатени и те ми кажат да, няма проблем, единственото нещо, което ме питат чрез чат, е нова карта, която имах, където бях направил депозитите, изпращам всичко и го е регистриран, дават ми ок и всичко си върви. Е, оказва се, че питам чрез чат как вървят моите тегления, тъй като не можах да вляза в акаунта си, за да видя всичко и те ми казаха, че тъй като изпратих имейл до casinoestrella през ноември 2022 г., сякаш имах проблеми с играта, добре, какво беше спечелил и вече започна да тегли, че имаше 30 тегления от €2000, общо €60 000, загубих го и те ми дадоха само теглене от €2000, а останалите загубих, те наистина искат да повярвам и излъжете това чрез имейл, който да изпратите на casinoestrella, че те са от едно и също семейство казина и че чрез casinoestrella са ви информирали за този имейл, без да знам, имейл от преди повече от 4 месеца, те няма да плати ми това, което съм спечелил чисто. Не вярвам,,. Направих жалба, има цялата информация, ако имате нужда от нещо друго ми кажете, но моля, помогнете ми, помогнете!!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вижте жалбата ми за това казино, там имате много повече информация. Ако можете да ми помогнете с нещо, моля, кажете ми и ще видим какво можем да направим

Автоматичен превод:
alexjacobi86
преди 1 година

Здравей.

Не се притеснявайте, жалбата ще бъде актуализирана веднага щом бъде оценена от члена на екипа за „първи отговор".

Придържайте се към него и го актуализирайте редовно и отговорникът за оплакванията ще се свърже с вас.

Забелязали ли сте таймера за оплакване? Отчита оставащото време за друга фаза.

За всички заинтересовани цялата жалба е достъпна тук .

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини