ФорумКазинаCasino Days - обща дискусия

Casino Days - обща дискусия

преди 2 години от Anonymized275
|
4217 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Days - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Здравейте. Така че правилно ли разбрах, че казината под Curacao не трябва да ви блокират, ако съм затворил сестрински сайт въз основа на пристрастеността си към хазарта? Имам случай, че затворих с casinodays и успях да играя в buustikasino. Те имат основно едни и същи сайтове и едно и също обслужване на клиенти. Също така попитах и те казаха, че по принцип е същото казино? Поне би било изключително лесно да се направи повече, за да спре ppl като мен да играе. Трябва ли да се оплаквам или това е просто загуба на време?

Автоматичен превод:
Anonymized275
преди 2 години

Здравей,

Не бих казал, че това е въпрос на лицензиращ орган, а по-скоро за действителните бизнес стандарти.

Позволете ми първо да разгледам основния проблем със самоизключването:

а) играчът поиска закриването на акаунта му. Казино закрива сметката. Няколко дни по-късно същият играч моли сметката му да бъде отворена отново. Казиното отваря сметката, защото играчът го е поискал.

б) играчът е поискал закриването на акаунта му поради проблеми с хазарта, тъй като той/тя не е в състояние да контролира страстта си и се нуждае от специални грижи. Казино закрива сметката. Няколко дни по-късно същият играч иска да бъде открит акаунта му. Казиното не отваря сметката, тъй като проблемите с хазарта бяха споменати по-рано.

Освен това и за съжаление, бизнес стандартът е, че за да бъде самоизключен от някой „сестрински" сайт, играчът трябва да информира и казиното-сестра . Моля, не мислете, че всички казина, притежавани от един и същ собственик/група, споделят тези заявки чрез групата автоматично.

Бих го нарекъл приятна изненада, ако попаднете на група, която действа различно.

Чувствайте се свободни да проверите нашия проект, фокусиран върху подпомагането на играчи със пристрастяване, може да намерите тези полезни:

https://casino.guru/problem-gambling

https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative

Саймън работи неуморно, за да създаде глобален инструмент за самоизключване.

Вярваме, че настоящата ситуация в хазартната индустрия се нуждае от радикално подобрение, за да осигури ефективна защита на тези, които се нуждаят от нея.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, поставих тегленето в историята на плащанията, транзакцията е посочена като завършена eo парите не са получени file

Автоматичен превод:
Kadrus2002
преди 2 години

Здравейте,

попитахте ли казиното, моля?

Каква опция за плащане използвахте? Бих попитал банката или доставчика.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Използвах .ltc. Казино да прави тегления от 24 до 48 часа. Тази вечер ще бъдат 48 часа. Да видим как ще изведат

Автоматичен превод:
преди 2 години

Те изведоха

Автоматичен превод:
Kadrus2002
преди 2 години

Страхотно - благодаря за споделянето.

Хубаво е да знаете, че .ltc работи! 👍

Можете ли да споделите повече подробности за вашите преживявания в това казино, моля? Как го намери? 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

депозирах 20 евро чрез skrill, моята сметка в skrill показва, че транзакцията е приета и парите са изчезнали, но не се показват в акаунта ми в казиното, отидох в чата на живо и те ми казаха, че ще изпратят имейл до екипа по сметките, това беше преди 3 дни все още нямам стадо нищо, отидох в този акаунт, защото гуруто на казиното го оцени като добър, но не видях отзивите от други играчи или не бих направил депозита, предлагам да промените рейтинга си за него, така че никой друг да не бъде измамен!!

Автоматичен превод:
martinshinea
преди 2 години

Здравейте,

Съжалявам, трябва да е досадно.

Позволете ми да кажа, че този проблем може да е причинен от доставчика на плащания, а не от самото казино. За съжаление все още не сте получили никакъв отговор, а трябваше.

За да намалите рейтинга на казиното, играчът трябва първо да подаде жалба. Ако казиното отхвърли разрешаването на проблема или действа срещу честния хазарт, едва след това можем да обмислим коригиране на рейтинга. Моля, имайте предвид, че ние също трябва да действаме честно.

Чувствайте се свободни да подадете жалбата тук . Надявам се, че казиното ще успее бързо да разреши този проблем.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, поставих тегленето в историята на плащанията, транзакцията е посочена като завършена eo парите не са получени file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, същото тук, брато, получи ли парите си обратно

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини