ФорумКазинаCasino Barcelona - обща дискусия

Casino Barcelona - обща дискусия

преди 2 години от Enkrny
|
2866 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Barcelona - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 седмици

Присъединих се към казино Барселона през май 2023 г.


Потребителско име: Vi************gh

Потребителски код: ********


Те приеха проверката ми и всичко беше наред. Играх няколко игри, спечелих малко пари, загубих малко пари и през март 2024 г. успешно изтеглих €20 000.


След това се опитах да изтегля повече от баланса си и срещнах няколко пречки...


Поискаха ми доказателство, че съм собственик на моя акаунт в Skrill, въпреки че вече бяха приели и платили в него многократно. Изпратих им документа, който преди това бяха приели, но сега го отхвърлиха. След това попитах поддръжката какво конкретно им трябва от мен, тъй като те продължаваха да отхвърлят моята лична карта и те казаха, че искат видео на мен с моята лична карта, като посочват името и личната ми карта. Направих това и Casino Barcelona каза, че са доволни и мога да тегля.


Когато отидох да взема, те ми казаха, че трябва да ми се обадят, но изглежда никога не се обаждат, когато казват, че ще го направят. Обаждам им се, но те казват, че трябва да ми се обадят, но обаждането не преминава. Преди всичко беше наред, не разбирам.

Редактиран от Romi преди 2 седмици
Причина: Чувствителна информация.
Автоматичен превод:
vicentenoriegaortega
преди 2 седмици

здравейте

Бих искал да ви помоля първо, моля, да не споделяте никаква чувствителна информация във форума. Моля, внимавайте с него, тъй като много лесно може да бъде злоупотребено.🙏

И сега към проблема с проверката.

Мога ли да попитам какъв вид разговор искат да направят с вас? Трябва ли да е като видеообаждане за проверка, може би?

Не е необичайно казиното да прави някои допълнителни проверки, когато става дума за по-голяма сума за теглене на пари, но това звучи като дългосрочна ситуация. нали

И така, мога ли да попитам кога точно поискахте тегленето си, преди да ви поискат всички тези допълнителни проверки?

Надяваме се, че ще можем да ви помогнем да разрешите това.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Ще пиша на английски, ако ви е по-лесно.


Обаждал съм се и съм говорил с тях много пъти, те казват, че обаждането е от „съображения за сигурност" и че трябва да ми се обадят, но никога не го правят. Когато им се обадя, те казват, че не могат да ме прехвърлят и че трябва да очаквам обаждане, но се въртим в кръг.


Предоставям документ за самоличност > Те казват „Добре, можете да теглите" > Опитвам се да тегля > Те казват, че имаме нужда от телефонно обаждане > Не е направено телефонно обаждане и балансът се връща в акаунта ми > След това получавам имейл с молба за самоличност отново

Автоматичен превод:
vicentenoriegaortega
преди 2 седмици

здрасти Английският е доста готин, благодаря.

Наистина ми звучи като обаждане за проверка. Мислейки за това от гледна точка на казиното, за тях това може да е и въпрос на сигурност; може би някои оценки са се повишили от техния екип за сигурност или риск. Във всеки случай, ако все още поддържате връзка с някого от казиното, опитайте се да определите конкретна дата за разговора. Само за да избегнете ненужно забавяне или усложнения. какво ще кажеш

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

здравей


Опитах това, но никога не ми се обаждат. беше няколко пъти. все едно ритат кутията по пътя, докато не се откажа

Автоматичен превод:
vicentenoriegaortega
преди 2 седмици

Така че в този случай нашият екип за оплаквания със сигурност ще бъде готов да помогне.

Да изчакаме отговора от тях и да видим как ще се развие ситуацията.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини