преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casibee Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Така че съм тук от разочарование, за да напиша този преглед на вашия сайт, защото познавам други клиенти и по-висш орган, който да разгледа моя проблем, за да реши преди 2 дни спечелих 28 000, така че получавам n да изтегля парите си в моята банка след това kyc изскачащ прозорец, който следвам цялата стъпка идентификационна карта n извлечение се приема от системата hooyu, но след една секунда сайтът беше отхвърлен, така че аз отново го правя с моята пан карта отново отхвърлено извлечение в очакване показва се сега след това днес разговарям с cc, но няма отговор, те казват, че ще ви изпратят по пощата относно това, но не се случва нищо след един час, когато вляза в моя акаунт, виждам, че акаунтът ми е блокиран n 28 000 рупии са изчезнали, моля, помогнете ми да изтегля парите си, това са моите печеливши пари, моля, помогнете ми
Регистрирайте имейл - Dharmiksha1109@outlook.com
So i m here out of frustrated to write this review to your site for knowing other customers and higher authority to look into my issue solve on 2 days ago I won 28k so i get n withdraw my money to my bank after that kyc pop up i follow all the step id card n statement accepted by hooyu system but after one sec site got rejected so i again do it with my pan card again rejected statement pending showing now after this today i chat with cc but no response they say they will mail you regarding this but not happening anything after one hour when i login into my account i see my account got blocked n 28000 rupees gone please help me to withdraw my money it's my winning money please help me
Register mail- Dharmiksha1109@outlook.com
Здравей.
Имайте предвид, че не сме казиното. Ние сме независим форум. Важното е, че подадохте жалбата, това е добро решение и ни дава възможност да проверим дали всичко е точно и спазва правилата.
Знам, че това е добра сума пари, която се мъчите да получите, но просто се опитайте да се успокоите, има много причини, поради които казината блокират акаунти - не всички са толкова лоши.
Глупаво е, че поддръжката не е налична, когато е необходима, бих искал да обясня кое изявление липсва или какво изглежда не е наред с вашата карта, но съм сигурен, че казиното трябва да направи това по-добре.
Очаквайте оплакването си . Имайте предвид, че Petronela има още време за напредък, така че се опитайте да бъдете търпеливи.
Hello there.
Just mind we are not the casino. We are an independent forum. Importantly, you did submit the complaint, it's a good decision, and gives us a chance to check whether everything is accurate and following the rules.
I know it's a nice amount of money you're struggling to get, but just try to calm down, there are many reasons why casinos block accounts - not all are so bad.
It is dumb the support is not available when needed, I'd love to explain which statement is missing or what seems to be wrong with your card, but I'm sure the casino should do that better.
Stay tuned to your complaint. Keep in mind, Petronela still has some time to progress, so try to be patient.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.