преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Cashwin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Cashwin работи със странни доставчици на платежни услуги. Когато се извършват плащания с Mastercard, в извлеченията по сметката се появява „Играчки за възрастни двойки". Голяма лъжа, бих казал. Може би пране на пари? Тъй като вече ескалирах въпроса с Mastercard, ще ви пиша тук какъв е резултатът. Друго хубаво нещо за Cashwin е, че не изтриват акаунта. Тъй като не съм спечелил нито веднъж повече от година, поисках акаунтът ми да бъде изтрит за постоянно чрез имейл и чат на живо. За съжаление, той е блокиран само за няколко дни и след това можете да продължите да играете. И не на последно място, уебсайтът замръзва, докато играете. Понякога се появяват 2 скатера, играта спира и след като рестартирате, скатерите изчезват. Вече подадох жалба до GGL и Mastercard срещу незаконни онлайн казина в Германия, тъй като Cashwin не е в списъка с одобрени казина в Германия.
Когато поисках от моя адвокат да ми предостави всичките си данни за депозити и тегления, ми бяха изпратени плащания само за максимум 6 месеца. Посочената причина беше, че не съм бил клиент преди, въпреки че играех там от 3 години.
Cashwin works with strange payment service providers. When payments are made with Mastercard, "Adult Couple Toys" appears on account statements. A big lie, I'd say. Perhaps money laundering? Since I've already escalated the matter with Mastercard myself, I'll write to you here what the outcome is. Another nice thing about Cashwin is that they don't delete the account. Since I haven't won a single time in over a year, I requested that my account be deleted permanently via email and live chat. Unfortunately, it is only blocked for a few days and then you can carry on playing. And last but not least, the website freezes while you're playing. Sometimes 2 scatters appear, the game stops, and after you restart, the scatters are gone. I have already filed a complaint with GGL and Mastercard against illegal online casinos in Germany, since Cashwin is not on the list of approved casinos in Germany.
When I asked my lawyer to provide me with all my data on deposits and withdrawals, I was only sent payments for a maximum of 6 months. The reason given was that I was not a customer before, even though I had been playing there for 3 years.
Cashwin arbeitet mit komische Zahlungsdienstleister. Bei Zahlungen mit Mastercard taucht auf Kontoauszüge " Adult Couple Toys " . Ein große Lüge würde ich sagen. Vielleicht Geldwäsche? Da ich schon selber bei Mastercard das schon eskaliert habe, werde ich euch hier schreiben was da raus kommt. Eine andere schöne Sache bei Cashwin ist, die löschen das Account nicht. Da ich seit mehr als 1 Jahr kein einziges Mal mehr da gewonnen habe, habe ich per Mail und live Chat verlangt mein Konto endgültig zu löschen. Wird leider nur für paar Tage gesperrt und danach kann man weiter spielen. Und als letztes die Webseite hängt durchgehen während man spielt. Manchmal kommen 2 Scatter, Spiel bleibt stehen und nach dem Neustart sind die Scatter weg. Ich selber habe schon Anzeige bei der GGL und Mastercard gegen illegalen Onlinecasino in Deutschland gemacht , da Cashwin sich nicht auf der Liste der zugelassenen casinos in Deutschland befindet.
Als ich durch anwaltliche Vorlagen meine Gesamtdaten bezogen auf Ein und Auszahlungen haben wollte , wurde mir nur Zahlungen von max 6 Monate geschickt. Die Begründung war ich war davor kein Kunde obwohl ich schon seit 3 Jahre da spiele.
Доста странно е да изберете това описание за плащането в банковото извлечение. Това е сигурно.
От друга страна, в наши дни е съвсем нормално казината да използват доставчик на плащания трета страна, за да извършат плащанията вместо тях.
Това се дължи на различни ограничения, особено в страна, където има строги правила по отношение на онлайн хазарта. Като Германия, нали?
Ето защо винаги е по-добре за всички играчи да играят само в казина с немски лиценз, където са по-добре защитени.
Освен това, когато става въпрос за закриване на сметка в някое онлайн казино, обикновено те не искат да загубят играчите си и това в повечето случаи е причината да не закрият сметки за постоянно. Това е вид бизнес тактика, нали?
Винаги, когато има основателна причина за закриване на акаунта, като пристрастяване към хазарта, ние вярваме, че всяко казино трябва да го приеме наистина сериозно и да затвори акаунта за постоянно.
Може ли обаче да попитам причината, поради която подадохте жалба? Всъщност не го разбирам напълно, честно казано, защото ти каза само, че искаш да затвориш сметката, защото не печелиш там.
Би ли било възможно да го обясните, моля, за да можем да разберем по-добре?
It is quite strange to chose this description for the payment on the bank statement. That's for sure.
On the other hand, it is quite normal these days that casinos will use some third-party payment provider to complete the payments for them.
It is due to different restrictions, especially in a country where they have strict rules regarding online gambling. Like Germany, right?
That is why it is always better for all the players to only play in casinos with a German license where they are better protected.
Also, when it comes to closing an account at some online casino, usually they do not want to lose their players and that is in most cases the reason why they won't close accounts permanently. It is kind of a business tactic, right?
Whenever there is a valid reason to close the account, as a gambling addiction, we believe that every casino should take it really seriously and close the account permanently.
May I ask the reason you filed a complaint for, though? I actually do not completely understand it, to tell you the truth, because you only said that you wanted to close the account because you were not winning there.
Would it be possible for you to explain it, please, so we can better understand?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.