ФорумКазинаCashiMashi Casino - обща дискусия

CashiMashi Casino - обща дискусия

преди 1 година от Anonymized518
|
1197 преглеждания 16 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CashiMashi Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Здравейте, за съжаление виждам тук в guru, че се приемат играчи от Германия! Според условията на бонуса това е забранено!!! !



file


благодаря, едно харесване ще ме зарадва 🙂, за да подобря точките си за моя профил, благодаря ви много

Автоматичен превод:
Anonymized518
преди 1 година

Здравейте. 🙂

Само една мисъл, възможно ли е само бонусите да са изключени за Германия?

Понякога страната не е напълно ограничена. Просто питам. Можете ли да попитате чат оператора? Това би било интересно.

Какво мислиш?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте всички,


Само един бърз въпрос, направих акаунт в Cashimashi миналия четвъртък, бях потвърден в петък и през уикенда (петък - неделя) поисках няколко тегления. Техните правила и условия гласят, че те ще бъдат обработени в рамките на 2 работни дни. Свързах се с тях чрез чат на живо и сега те твърдят, че очакват потвърждение от доставчика на игри, което може да отнеме до 3 дни, когато всичко, което играех, беше казиното на живо. Мислех, че доставчиците на игри имат нещо общо с тегленията само ако спечелите техния голям джакпот или нещо подобно? На някой друг случвало ли му се е това в казино Cashimashi?


С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
SecondComingOfDuck
преди 3 месеца

Здравейте, докато казиното проверява печалбите ви с доставчика, все още не виждам нищо лошо в това. Особено ако ви кажат прогноза колко време трябва да отнеме, което според мен също е добре, и че казиното комуникира с вас. Опитайте се да бъдете търпеливи в този случай и когато получите отговор от казиното на какъв етап са вашите тегления, уведомете ни със сигурност.

Силно вярвам, че всичко ще бъде наред и ще можете да се оттеглите. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей,


Трябва да кажа, че съм доста впечатлен от Cashimashi. Както беше посочено, поисках тегленията от петък до неделя и ги изтеглих в моята mifinity сметка във вторник следобед. Дори ми казаха, че днес ще изплатят неуредените ми заявки за теглене. Ако успеят да направят това, ще бъда наистина впечатлен и определено ще оставя добър отзив (въпреки че това вече звучи като добър отзив, хаха)


Ти беше прав Джаро и съжалявам, че се усъмних за секунда!

Автоматичен превод:
SecondComingOfDuck
преди 3 месеца

Благодарен съм, че накрая всичко се получи добре.

Относно това, че си бил леко притеснен, не се притеснявай. Понякога нещата просто стоят така и не можете да си помогнете, но най-добрият съвет винаги е да имате търпение за известно време, защото нещата могат да се оправят с времето, както се случи във вашия случай.

Както и да е, ще останеш ли в това казино? 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей отново Джаро,


Така мисля. Все още не са изплатили втората ми партида тегления, но това беше, защото бях достигнал седмичния лимит, така че това трябва да се случи днес или утре.


Обслужващият персонал е много любезен. Игрите са добри, но така или иначе играя само игри на живо. И след като изплатят, веднага е в акаунта ми, което е страхотно!

Автоматичен превод:
SecondComingOfDuck
преди 2 месеца

Звучи добре и ние наистина оценяваме тези прозрения, които донесохте до това казино 🐱‍🏍.

Просто ни уведомете, когато всичките ви тегления успеят. За всеки случай.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Все още не съм получил моите тегления, което означава, че те не спазват собствените си условия и твърдят, че все още чакат потвърждение от доставчика на играта, въпреки че това е същият доставчик на игра, с когото играх последния път. Освен това никога не съм чувал други казина да не изплащат, защото доставчикът на играта трябва да потвърди нещо. Надяваме се, че тегленията ще изчезнат скоро. Ще ви държа в течение.

Автоматичен превод:
SecondComingOfDuck
преди 2 месеца

Ако доставчикът на играта провери нещо, когато спечелите, не е нужно да се притеснявате веднага. Ако вашият геймплей премине всички проверки, сигурен съм, че ще получите парите си. Не е необичайно казиното да прави това, така че се опитайте да бъдете търпеливи и когато казиното има актуализация, вероятно ще ви я даде.

Определено ни уведомете как върви. Твърдо вярвам, че всичко ще приключи възможно най-скоро и вие ще имате вашите средства. 👍

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

„Финансите все още чакат обратна връзка за кръговите проверки от доставчика на плащания"


Не знам защо, но добре. Измина седмица, откакто поисках тегленията, става малко досадно, но ще бъда търпелив.

Автоматичен превод:
SecondComingOfDuck
преди 2 месеца

Здравейте, според мен това е малко по-различно от проверката на доставчика на играта. Това ли е последното обяснение, което имате?

Бих попитал кои проверки все още са в ход и кои сте преминали успешно. Само за да знам дали информацията пасва. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Лицето за поддръжка на клиенти, с което говорих вчера, се изказа погрешно, както казаха този следобед:


„В момента има неизпълнена проверка на печалба от доставчика на играта. За съжаление в момента това може да отнеме няколко дни. Тегленето ще бъде обработено, след като получим печелившата потвърждение. '


Няколко дни е добре, но тегленията бяха заявени в четвъртък, 15-ти.. Също така се опитвах да се свържа с тях в чат на живо през цялата вечер днес, но изглежда, че не са налични. Аз съм единственият на опашката и след 15 минути чакане ми казва „В момента няма налични агенти, които да разговарят с вас. Моля, опитайте отново по-късно.' Предполагам, че всички са се прибрали рано.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
SecondComingOfDuck
преди 2 месеца

Или може би просто няма какво да ви кажат, докато доставчикът на играта не говори. Въпреки че е доста грубо поведение,...

Наистина съжалявам, но според мен просто трябва да изчакаме доставчика на играта. Да се надяваме, че ще преминете тази проверка без допълнителни проблеми. 🙏

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте на всички, платиха ми през уикенда и сега се чувствам малко глупаво, че публикувах всички тези съобщения.


Важното е, че те платиха! Много щастлив.

Автоматичен превод:
SecondComingOfDuck
преди 2 месеца

Здравей, така че всички много се радваме, че получи парите си. Надявам се да ти хареса.

Що се отнася до вашите коментари, от една страна разбирам дали играч е в такава ситуация и няма почти никаква информация за нищо. От друга страна, когато нещо се проверява от доставчика, може да отнеме известно време и докато не бъде сключено, казиното няма какво да ви каже. Затова препоръчвам да бъдете търпеливи и да запазите хладнокръвие в такива случаи.

Но важното е, както казахте, че накрая всичко се реши.

Все още ли ще играете в това казино? 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини