преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Captain Jack Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
най-накрая спечелих и подадох всичките си документи, които бяха одобрени. Поисках теглене на 31 октомври и друго на първия. Сумите бяха общо 5000. Когато питах за статуса, след седем дни имаше уговорка, че въпреки че завърших играта си от 17 000 и някаква промяна, щях да имам право само на 114 долара от тези 5000. Ако решите да играете, изберете също да губят. Потърсете реномирани казина, които ще плащат като slotocash, те ми платиха без проблем. Поисках моите сметки с тях и сродните им казина, Captain jack, което на 1-ви спечелих 2000, а с Palance of chance на 3-то спечелих 844; те върнаха печалбите ми в моята сметка. Така че мога да подам отново тегленето отново? и да изчакате още седем дни, за да получите одобрение? няма шанс отново да си играя с тези мошеници. Научих труден урок, надявам се, че няма да ви се наложи да го правите, като видях тези отзиви и направих същите грешки. Как може да давате тази оценка??????
finally won and submitted all my documents which were approved. I requested a withdrawal on Oct 31 and another on the first. The amounts were 5000 total. When I would ask about the status, after seven days, there was a stipulation, even though I completed my playthrough of 17000 and some change, I was only going to be entitled to 114 dollars of that 5000. If you choose to play, select to lose as well. Look for reputable casinos that will pay like slotocash they paid me without a problem. I requested my accounts with them and their sister casinos, Captain jack which on the 1st, I won 2000, and with Palance of chance, on the 3rd, I won 844; they returned my winnings into my account. So I may resubmit the withdrawal again? and wait another seven days to get approved? not a chance for me to play with these crooks again. I learned a hard lesson hope you won't have to by seeing these reviews and making the same mistakes. How can you give this rating??????
Здравейте,
Съжалявам за опита ви, позволете ми първо да ви задам няколко въпроса. Надявам се отговорът ви да се окаже доста полезен.
Проверихте ли предупреждението, което присвоихме на това казино относно проблеми с бонусите на платформата RTG?
Имам чувството, че може да сте жертва на този проблем с бонуса, защото, както виждам, печалбите ви са били анулирани вероятно поради максималния лимит за печалба, свързан с някакъв бонус. Прав ли съм?
Както и да е, предупреждението гласи:
„Това казино работи на платформата за игри в реално време (RTG), която е известна с редица проблеми, свързани с бонусите. Най-важното е, че трябва да спазвате правилата за бонус дори след като изпълните изискванията за залагане . Докато не изтеглите целия си баланс или балансът пада до нула, бонусът все още е активен Можете да имате само един активен бонус по всяко време Ако нарушите някое от правилата (напр. ограничени игри, максимален залог и т.н.), може да загубите всичките си средства, включително чакащи тегления Продължете с повишено внимание.
Винаги проверявайте прегледа и обяснението на репутацията :
Можете също така да откриете, че сме оценили условията като несправедливи:
Преглеждаме правилата и условията на всяко казино и търсим нечестни правила, които потенциално биха могли да бъдат използвани срещу играчи. Всички клаузи, които считаме за несправедливи, водят до по-ниска репутация на казиното.
Имаме за цел да предупредим играчите, преди да решат да депозират.
Hello,
I'm sorry for your experience, allow me to ask you a few questions first I hope that your answer may prove quite useful.
Have you checked the warning we assigned to this casino about RTG platform bonus issues?
I have the feeling, that you may be a victim of this bonus issue because as I see it, your winnings were voided probably because of the maximal win limit related to some bonus. Am I correct?
Anyway, the warning says:
"This casino runs on the Realtime Gaming (RTG) platform, which is known for a range of issues related to bonuses. Most importantly, you need to obey the bonus rules even after completing the wagering requirements. Until you withdraw your entire balance or your balance drops to zero, the bonus is still active. You can have only one bonus active at any time. If you break any of the rules (e.g. restricted games, max bet, etc.), you may lose all your funds, including pending withdrawals. Proceed with caution.
Always check the overview and the reputation explained:
You can also find that we rated the terms unfair in general:
We go over the terms and condition of each casino and look for unfair rules that could potentially be used against players. Any clauses we consider to be unfair result in a lower reputation rating for the casino.
We aim to warn players before they decide to deposit.
Здравейте,
друг начин да останете в пълна безопасност, разбирам мисълта ви.
Надяваме се скоро да намерите по-подходящо казино, ние винаги търсим истински отзиви и опит.
Hello,
another way to stay completely safe, I see your point.
I hope you'll find a more suitable casino soon, we are always looking for genuine reviews and experiences.
Направих два депозита в Captain Jack Casino, което е в черния списък, за съжаление не направих никаква надлежна проверка преди депозити чрез биткойн.
Все още не съм сигурен дали трябва да подам жалба, но това казино наистина е объркано по отношение на обслужването на клиентите и начина, по който се справят с нещата.
Те също така насърчават 90% от тегленето на биткойни се извършва незабавно, което мога да ви кажа, че е явна лъжа. Ако едно казино може да вземе незабавен депозит, то може да направи незабавно изплащане. Най-реномираните онлайн казина изплащане за минути.
Изпратих документи два пъти, бях потвърден според тях, но заявката ми за теглене все още остава в сила след 4 дни. Това е неприемливо през 2023 г., особено с крипто.
Бях любезен и любезен с обслужването на клиенти и все още никой не може да ми даде времева рамка. Повечето просто казват повторно изпращане на документи или ще имате парите в рамките на 48 часа. Всички тактики за бавно заплащане.
Кога трябва да подам жалба?
Благодаря за всякакви предложения
I've made two deposits at Captain Jack Casino which is blacklisted sadly I did not do any due diligence before deposits via bitcoin .
I am not sure if I should file a complaint yet but this casino is truly messed up as far as customer service and the way they handle things.
They also promote 90% of bitcoin withdrawal are done instantly which I can tell you is a blatant lie. If a casino can take a instant deposit they can make an instant payout. Most reputable online casinos payout within minutes .
I've sent documents in twice I've been verified according to them but my withdrawal request is still sitting after 4 days . This is unacceptable in 2023 especially with crypto.
I have been courteous and polite with customer service and still nobody can give me a time frame . Most just say resend documents or you will have the money within 48 hours. All Slow pay tactics .
When should I file a complaint ?
Thanks for any suggestions
С радост бих искал да съобщя, че след около 10 часа разговори с до 8 различни чат агенти най-накрая ми беше дадена възможност да говоря с ръководител от отдела за обслужване на клиенти, който ускори тегленето ми и средствата току-що удариха портфейла ми.
Също така бих предупредил всеки, който депозира тук, че е в черния списък и беше изключително труден процес за получаване на изплащане.
I would like to happily report that after about 10 hours of speaking with as many as 8 different chat agents I finally was given the opportunity to speak with a Customer Service supervisor who expedited my withdrawal and the funds have just hit my wallet.
I would also caution anybody who deposits here that it is on the blacklist and it was an extremely difficult process to get paid out.
Щях да ви предложа опцията за оплакване!
Толкова се радвам, че някак си успя да решиш проблема сам! Искам също да ви благодаря за споделянето с общността.
Какво възнамерявате да правите сега? Продължавам напред, надявам се. Не бих посмял да остана, предвид обстоятелствата. 🙂
I was about to suggest you the complaint option!
I'm so glad you somehow managed to solve the problem on your own! I also like to thank you for sharing with the community.
What do you intend to do now? Moving forward I hope. I would not dare to stay, given the circumstances. 🙂
Няма да депозирам при Captain Jack, въпреки че ми платиха. Причината е въпрос на време за изчакване за получаване на плащане и факта, че те открито рекламират, че 90% от тегленето на криптовалута се извършва незабавно, това беше очевидното бавно заплащане и същите неуместни въпроси относно документите, които бяха одобрили два пъти. Липсата на комуникация между персонала и общо взето всички извинения, които чух в продължение на 5 дни, докато най-накрая стигнах до мениджър. Също така вземете под внимание. Мениджърът ми таксува $43,70 като такса за мениджър, каквото и да е това. 😒. Компанията има игри, които обичам да играя, главно Cash Bandits 3. Ако имате някакви предложения за реномирани места с бързо плащане, на които мога да играя, със сигурност ще го оценя.
Оценката Mt за капитан Джак би била 1 от 5 само защото ми платиха, но аз инвестирах около 10 до 12 часа от времето си в чат на живо, спорейки предимно. За какво? Бях плащащ клиент, а не преследвач на бонуси.
Стойте далеч от капитан Джак, освен ако не могат да осигурят по-добро обслужване на клиентите и да отнемат таксата на подозрителни мениджъри за теглене.
I will not be depositing at Captain Jack even though they did pay me. The reason is a matter of the wait time to get paid and the fact they openly advertise 90% of crypto withdrawal are done instantly it was the obvious slow pay and the same inept questions about documents that they had approved twice. The lack if communication between staff and basically all the excuses I heard for 5 days until I finally got to a manager . Also take note. The manager charged me $43.70 as a managers fee whatever the heck that is. 😒. The company has games I love to play mainly Cash Bandits 3 . If you have any suggestions of reputable fast pay places I can play at I'd surely appreciate it.
Mt rating for Captain Jack would be a 1 of 5 only because they paid me but I invested about 10 to 12 hours of my time in live chat arguing mostly. For what? I was a paying customer not a bonus chaser .
Stay Away from Captain Jack unless they can provide better customer service and take away the suspect managers fee for a withdrawal.
Достатъчно честно!
Мениджърски хонорар? Съжалявам, но това е просто невероятно.
Опитах се да потърся Cash Bandits 3 в раздела за безплатни игри. Обикновено това е добра отправна точка, защото се опитваме да следим казината, които предлагат играта за игра с истински пари. За съжаление този липсва.
Уведомих нашия "майстор на играта" Юрай. Страхувам се, че за момента нищо не мога да направя. 🙁
Fair enough!
Managers fee? I'm sorry, but that's just outstanding.
I tried to look up Cash Bandits 3in the free games section. Normally it's a good starting point because we try to keep track of casinos that offer the game for real money play. Sadly, this one is missing.
I notified our "game master" Juraj. For the moment, there is nothing much I can do, I'm afraid. 🙁
Радка, мога ли да получа съвета ти по въпроса с казиното Captain Jack? Спечелих $100 от $30 безплатен чип и се колебая да депозирам и да бъда потвърден тук, защото има проблем да се свържа с тях. Те дори нямат чат на живо.
Radka, may I get your advice on the Captain Jack casino matter? I won $100 from $30 free chip and I hesitate to deposit and get verified here cause there is a problem with contacting them. They don't even have a live chat.
Здравейте.
Честно казано, казиното не е лицензирано, което обикновено ме кара да се притеснявам по някакъв начин. Освен това потребителската оценка в момента е ужасна. 🙁
Имате ли потребителски отзиви за него? Индексът на безопасност обаче не е толкова лош.
Има и оплаквания за забавени плащания. 🤔 Колко трябва да депозирате, за да потвърдите опцията си за плащане? Чувствам, че това също трябва да се вземе предвид.
Бих се съгласил да депозирам няколко долара, за да изтегля $100. Преминаването на KYC е друга история.
как звучи това
Hello.
Honestly, the casino is not licensed, which makes me usually worried somehow. Additionally, the user rating is terrible at the moment. 🙁
Have you its user reviews? However, the safety index is not so bad.
There are also some complaints showing delayed payments. 🤔 How much do you need to deposit to verify your payment option? I feel this also needs to be considered.
I would be ok with depositing a few bucks in order to withdraw $100. Passing the KYC, that is another story.
How does that sound?
Последното нещо, което ги написах и до голяма степен го обобщава. Ако няма да плащате, добре. Просто го кажи. Но да ни карат да си подвиваме опашките, когато сме направили това, което трябваше, е просто лудост и дразнене.
Още 5 дни, след като изчаках 17 дни И след това го анулирах поради липса на информация за плащане, което е напълно абсурдно, тъй като трябва да въведете тази информация, когато поискате теглене, а след това за капак направих депозит с моя биткойн адрес. Отказано така или иначе, изпратено отново според съвета на хората в чата с coindraw, за да бъде отменено ОТНОВО 5 минути по-късно и след това най-накрая заявено отново преди 5 дни и все още нищо. Ще се погрижа да накарам казино гуру да актуализира прегледа ви
Кристип573
Казино Капитан Джак
$110 теглене-$10 от моите собствени $ и 23 дни в броене.
Last thing I wrote them and it pretty much sums it up. If your not going to pay, fine. Just say that. But making us chase our tails when we did what we were supposed to is just crazy and irritating.
5 more days after waiting 17 days AND then having it canceled for no payment information which is completely ridiculous since you have to enter that Information in when you request the withdrawal, then to top it off I made a deposit with my bitcoin address. Denied anyway, resubmitted per the chat persons advice with coindraw for it to be canceled AGAIN 5 mins later, and then finally request again 5 days ago and still nothing. I will be making sure to get casino guru to update ur review
Kristip573
Captain Jack Casino
$110 withdrawal-$10 of my own $ and 23 days in counting.
Здравейте, в този случай, ако чакате 23 дни за теглене, предлагам ви да подадете жалба на този линк: https://casino.guru/complaints
Мисля, че това е може би най-логичното нещо, което трябва да направите в този случай, тъй като казиното ви е посочило причината, че няма налична информация за плащане. Опитахте ли да попитате каква точно е липсващата информация за плащане? Не съм сигурен къде може да е проблемът, тъй като споменахте, че трябва да въведете цялата тази информация, когато правите теглене.
Имам и въпрос, играехте ли с бонуса, когато написахте, че $10 са ваши и искате да изтеглите $110?
Ще чакам вашата актуализация.
Hi, in this case, if you are waiting for 23 days for withdrawal, I suggest you file a complaint at this link: https://casino.guru/complaints
I think that is probably the most logical thing to do in this case, since the casino has given you the reason that no payment information is available. Have you tried asking what exactly is the missing payment information? I'm not sure where the problem might be, since you mentioned that you have to enter all this information when you make a withdrawal.
I also have a question, did you play with the bonus when you wrote that $10 is yours and you want to withdraw $110 ?
I will wait for your update.
Здравейте отново, така че теглех с биткойни, така че когато за първи път подадох моето теглене, въведох своите биткойни в полето за мястото, където искате да отиде плащането ви, и след това изчаках 21 дни, на 21-ия ден говорих с отдела за обслужване на клиенти, те казаха, че е отменен, защото моят биткойн адрес беше моят адрес за плащане липсваше, благодаря, добре, така че й давам, тя ме помоли за биткойн адреса, давам й го чрез чат и тя ме съветва да изпратя друго теглене чрез теглене на монети, така че правя това, след като съм приключих с това на следващия ден се връщам, за да видя какво става с него и те го бяха анулирали 5 минути по-късно, така че изпращам друго теглене само чрез биткойн, направо въвеждам моя биткойн адрес, вече са минали още шест дни и все още нищо. Играх с бонус без депозит, изпълних изискванията за залагане и след това трябваше да депозирам $10, за да се класирам за теглене, след като потвърдих самоличността си. Определено ще подам жалба, благодаря ви много
Hello again, so I was withdrawing with Bitcoin so when I first submitted my withdrawal I entered my Bitcoin into the space for where you want your payment to go and then waited 21 days on the 21st day I spoke to customer service they said that it was canceled because my Bitcoin address was my payment address was missing thanks okay so I give her she asked me for the Bitcoin address I give it to her through chat and she advises me to submit another withdrawal through coin draw so I do that after I'm done with that the next day I go back on to see what's going on with it and they had canceled it 5 minutes later so I submit another withdrawal just through Bitcoin straight enter my Bitcoin address it has now been six more days and still nothing. I played with a no deposit bonus completed wagering requirements and then had to deposit $10 in order to qualify for withdrawal after verifying my identity. I will definitely file a complaint thank you so much
Хм, това изглежда странно. И така, когато чатът ви посъветва да направите теглене чрез теглене на монети и вие кажете, че е било отменено след 5 минути, попитахте ли защо е било отхвърлено? Просто се опитвам да разбера какъв може да е бил проблемът.
Виждам също, че сте написали, че сте потвърдени, така че не съм много сигурен какъв може да е възможният проблем.
В този случай обаче най-доброто решение вероятно е да подадете жалба, както споменах, тъй като нямаме повече информация.
Ако имате нужда от помощ, не се колебайте да попитате.
Hm, that looks strange. So when the chat advised you to make a withdrawal via coin draw and you say it was cancelled after 5 minutes, did you ask why it was rejected ? I'm just trying to understand what the problem might have been.
I also see that you wrote that you are verified, so I am not really sure what the possible issue could be.
However, in this case, the best solution is probably to file a complaint as I mentioned since we don't have more information.
If you need any help, don't hesitate to ask.
Това е типично за тях, особено при бонус без депозит. Отмяната на тегленето минах и аз. Това са просто тактики на застой. Това онлайн казино е известно с БАВНОТО заплащане и това е само по една причина. Те смятат, че колкото по-дълго парите стоят в сметката, толкова по-вероятно е или да се откажете, или да ги заложите. Моето предложение от моя ужасяващ опит е непрекъснато да питате за мениджър. Отне ми 7 дни на мениджър най-накрая да говори с мен и получих парите си за 15 минути. И все пак минах през всички тези глупости. Ще ви бъде платено, ако просто продължите. Вероятно обаче не си струва. 😕
This is typical for them especially with a no deposit bonus . The canceling of the withdrawal I went through as well. These are just stall tactics. This online casino is notorious for SLOW pay and it is for one reason only. They figure the longer the money sits in the account its more likely you will either give up or gamble it away. My suggestion from my horrific experience is continually ask for manager. Took me 7 days for a manager to finally speak with me and I had my money in 15 minutes . Yet I went through all this same nonsense. You will get paid if you just keep on it . Probably not worth it though. 😕
Здравейте и благодаря за предложението!
Прегледах накратко потребителския рейтинг и смея да кажа, че имаше или за съжаление все още има много играчи с лош опит: https://casino.guru/Captain-Jack-Casino-review#tab=js-tab-reviews
Което прави вашата "мениджърска точка" много по-важна!
Мразя да гледам как играчите изпускат първо нервите си, а след това и баланса. 🙁
Hello, and thanks for the suggestion!
I browsed the user rating briefly, and I dare to say there were or sadly still are many players with bad experiences: https://casino.guru/Captain-Jack-Casino-review#tab=js-tab-reviews
Which makes your "manager point" far more important!
I hate to see players losing first their nerves, and soon after - the whole balance. 🙁
Искам да знам какъв ти е проблема и какво ти дава идеята да наречеш Радка лъжец ? Мисля, че всичко, което каза в публикацията, която между другото е на една година, е вярно. Ще ви помоля да се въздържате от подобни коментари и да пишете за вашия опит, преди да наричате някого с такива думи. Така че това е моето предупреждение към вас.
I would like to know what your problem is and what gives you the idea of calling Radka a liar ? I think everything she said in the post, which is a year old by the way, is true. I would ask you to refrain from making similar comments and write about your experience before you call someone such words. So this is my warning to you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.