преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Captain Cooks Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Чакам моето теглене от $ 560 вече много дни. Това беше $ 800, но те казаха, че им дължа $ 240 от първоначални депозити, които бяха използвани, след което очевидно се върнаха обратно в Mastercard. Преди почти година. Както и да е, не си спомням, но аз. Все още чакам останалото. $ 560
I am waiting for my $560 withdrawal for many days now. It was $800 but they said I owed them $240 from rrcent deposits that were used then apparently returned back to Mastercard. Almost a year ago. Anyway that's fine I don't remember but I. Still Waiting for the rest. $560
Получихте ли някаква причина от казиното за дългото чакане?
Did you get any reason from the casino for the long waiting time?
Уау просто димно спечели 1000 на 9 ноември 2023 г
те изпращат паролата, но не и електронния превод, така че сега отменен, сега трябва да изчакам 30 работни дни за втори път. Приключих, наистина имах нужда от пари в брой, без компенсация за забавянето, просто СТРЕС
Wow just fuming won1000 on nov 9/2023
they send the password but not the E Transfer so now canceled now must wait 30 working days for the second time I am done really needed the cash no compensation for the delay just STRESS
Здравейте, не съм сигурен, че разбирам напълно ситуацията ви. Това, което описвате е, че тегленето ви се бави за втори път? Същият проблем случвал ли ви се е преди? Бихте ли обяснили малко повече, защото не знам какво точно се случва.
Hi, I'm not sure I quite understand your situation. What you are describing is that your withdrawal is delayed for the second time ? Has this same problem happened to you before ? Could you please explain a bit more because I don't know exactly what's going on.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.