ФорумКазинаCannonBet Casino - обща дискусия

CannonBet Casino - обща дискусия

преди 2 години от mojtaba77
|
5253 преглеждания 20 отговора |
|
1 2
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CannonBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Имах въпрос от любопитство, как да разбираме приходите на казиното? можеш ли да изясниш това?

Автоматичен превод:
mojtaba77
преди 2 години

Здравейте, свързах се с нашия екип за данни и ги помолих да ви дадат подходящ отговор, така че моля, дайте им малко време 🙂

Автоматичен превод:
mojtaba77
преди 2 години

здрасти Изчисляваме приходите въз основа на данни, които намерихме (приложен програмен интерфейс на Google, различни инструменти) и тази стойност представлява това, което предполагаме, че казиното е спечелило през последните четири години. (това е наше предположение, а не действителни данни, но в някои случаи използвахме действителни данни от годишни отчети)

В тази статия можете да намерите повече информация:

https://casino.guru/our-casino-reviews

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, добър вечер, намерих игри, които много харесвам, как мога да залагам и да играя??? Помогни ми

Автоматичен превод:
lizmariagonzalez38
преди 1 година

Здравейте, не знам какво точно имате предвид. Намерихте ли игри в CannonBet Casino, които бихте искали да играете? Опитахте ли да се свържете с поддръжката или чат на живо с вашия проблем? Предполагам, че първо трябва да имате акаунт в казино и да депозирате пари, за да играете.

Опитайте се да ми кажете точно какъв е проблемът, за да можем да се опитаме да ви помогнем. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

ИЗМАМА. Не правете депозит на този сайт, няма да можете да изтеглите средствата си. В своя Instagram хора пишат в коментарите, които също не могат да изтеглят парите си. Свързах се с поддръжката 10 пъти, но всеки път те се опитваха да ме заблудят, като казаха, че снимките ми за проверка са „нечисти"

Съветвам ви да не се свързвате с тези казина.

Автоматичен превод:
Camp150
преди 1 година

Предполагам, че би било уместно да ви попитам дали тези снимки са ясни. Мога ли да знам от колко време се мъчите с проверката? Стремя се да имам добра представа за ситуацията.

Бихте ли могли да споделите последния отговор на казиното? Освен това, видяхте ли съветите, дадени в жалбата ? Намерих ги много удобни.

Кажете ни дали се е получило за вас!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Страдам повече от месец. Не трябва да има съмнение относно яснотата на снимките. Бях потвърден на повече от 30+ други сайта и никога не съм имал въпроси относно това. Изпращах възможно най-ясни снимки с четлив текст повече от 5 пъти, но всеки път получавах отказ.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Попитах поддръжката дали мога да премина проверка по някакъв друг начин или просто да кача видеото, за да няма въпроси. Но отговорът беше да го игнорира.

Никога през живота си не съм виждал по-лош процес на проверка.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не получих никакъв отговор на последната си заявка за поддръжка. file

Автоматичен превод:
Camp150
преди 1 година

Все още е същата песен отново и отново, а фактът, че снимките ви не са достатъчно ясни? Случайно успяхте ли да се свържете с казиното, без да ви прекъснат в чата?

Както и да е, разбира се, както Радка каза, опитахте ли да го направите според инструкциите, които Томас публикува в жалбата ви? Мисля, че всичко може да работи.

Ако обаче не, актуализирайте жалбата си и информирайте и нас, защото смятам, че този процес е важен за казината, но изглежда малко неразумно да влачите проверка за една снимка толкова дълго време.

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добро утро, всъщност знам, че казиното никога няма да плати сумата от 489 usd, защото лъже и казва, че участвам в арбитражни залози, както съм поставил в рецензията, която написах, но тук е лъжа, ще ви покажа заснемете, където споменават, че тегля повече, отколкото печеля, те използват само лъжи, за да конфискуват чисти печалби от печелившите играчи, мислех, че е добро казино, защото използва интерфейса на други, но това е измама, те искат да накарат играча да изглежда лошо, като казват, че правят измамни залози, но мисля, че те наистина нямат пари да плащат и измислят такива лъжи, най-накрая казиното каже истината, че затвориха сметката ми поради лъжите, които измислят, че не са платили? Или заради това, което този оператор споменава в чата? file

Ако имате екранни снимки на арбитража, който споменавате, трябва да ги качите; вие сте лоши губещи.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
chavezgarciager
преди 1 месец

Съжалявам, но не вярвам, че чатът ви каза, че акаунтът ви е блокиран, защото сте изтеглили повече, отколкото сте депозирали.

Те вярват, че сте нарушили правилата им и това е причината за затварянето на акаунта ви. Въпросът, че вашите тегления са по-високи от вашите депозити, е предназначен за възстановяването, което вероятно сте поискали. нали

Мога ли да попитам дали знаете за нарушаване на някои правила? Относно казино игри ли е, моля?

Уведомете ни повече подробности и се надяваме, че ще можем да ви предложим помощ.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Роми, не знаеш ли да четеш?

Какво казва екранната снимка? Или ако смятате, че са затворили акаунта ми, защото съм нарушил правилата, споменете какви са те и за какво възстановяване говорите? Имаш ли доказателство за това, което говориш? Тук не става дума за това, в което вярвате или какво предполагате, че се е случило, а за факта, че това казино не плаща, те не обичат играч да ги бие, какъв срам, че говорите само заради самото говорене, ако не знаете какво наистина се случи, ясно е, че искате да направите казиното да изглежда добре, мисля, че това наистина е вашата работа и няма да казвам, блокираха акаунта ми, те имат цялата информация, трябва да качат екранни снимки къде според какво правила, които наруших тези, които споменаваш, хахаха, предизвиквам те да го направиш.

Автоматичен превод:
chavezgarciager
преди 1 месец

Ще публикувам тук частта от отговора от казиното, която е свързана с отговора на чат агента:

„Възстановяванията ще бъдат обработвани само чрез метода на плащане, използван за депозити на уебсайта. Сумата за възстановяване не може да надвишава общия размер на депозитите, направени от играча ."

Вярвам, че е било просто недоразумение, когато сте си помислили, че са казали, че няма да получите никакво теглене, защото сте депозирали по-малко пари. Това обяснява, че те говореха за възстановяването.

Ако смятате, че грешат като казват, че сте нарушили правилата, със сигурност бих препоръчал да подадете жалба, за да можете да се опитате да получите парите си.

Какво ще кажете, бихте ли искали да отидете по този път?

Просто ни уведомете, моля, и ние ще бъдем готови да помогнем.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добро утро, Роми, казиното наистина лъже, когато казва това, депозирах и теглих само чрез AstroPay, не съм нарушил никакви правила, предизвиквам cannonbet да постави екранните снимки, за които говорят, защото те споменават това, а също така извърших измама действия, моля, защо лъжат? Това е просто хоби.

Автоматичен превод:
chavezgarciager
преди 1 месец

Мога ли да попитам дали това е свързано и с казино игри или само със спортни залагания?

Както казах преди, може би ще успеем да помогнем по някакъв начин, да се оправи всичко.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Забравете, не можете да помогнете, вие не публикувахте прегледа, който публикувах, вие се грижите за интересите на казиното, трябва да го публикувате, както го написах или защо не го направихте?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Казино гуру не е много полезно, ще направя екранните снимки и имейла, който изпратихте, където не публикувате рецензията във форуми. Наистина ми се струва, че казиното ви дава нещо, за да не го поставите в лоша светлина. Мислех, че тук е неутрално, но не, струва ми се, че оценките, които поставят тук, са лъжа.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини