преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CannonBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, свързах се с нашия екип за данни и ги помолих да ви дадат подходящ отговор, така че моля, дайте им малко време 🙂
Hi, I contacted our Data team and asked them to give you a proper reply so please, give them some time 🙂
здрасти Изчисляваме приходите въз основа на данни, които намерихме (приложен програмен интерфейс на Google, различни инструменти) и тази стойност представлява това, което предполагаме, че казиното е спечелило през последните четири години. (това е наше предположение, а не действителни данни, но в някои случаи използвахме действителни данни от годишни отчети)
В тази статия можете да намерите повече информация:
https://casino.guru/our-casino-reviews
Hi. We calculate the revenue based on data we found (google API, different tools), and this value represents what we assume the casino has earned in the past four years. (it is our assumption, not actual data, but in some cases, we used actual data from annual reports)
In this article, you can find more info:
https://casino.guru/our-casino-reviews
Здравейте, добър вечер, намерих игри, които много харесвам, как мога да залагам и да играя??? Помогни ми
Hello good evening, I have found games that I like a lot, how can I bet and play??? Help me
Hola buenas noches, he encontrado juegos que me gustan muchos, como puedo hacer para apostar y jugar??? Me ayuda
Здравейте, не знам какво точно имате предвид. Намерихте ли игри в CannonBet Casino, които бихте искали да играете? Опитахте ли да се свържете с поддръжката или чат на живо с вашия проблем? Предполагам, че първо трябва да имате акаунт в казино и да депозирате пари, за да играете.
Опитайте се да ми кажете точно какъв е проблемът, за да можем да се опитаме да ви помогнем. 🙂
Hi, I don't know exactly what you mean. Did you find any games on CannonBet Casino that you would like to play ? Have you tried contacting support or live chat with your problem? I assume you have to have a casino account and deposit money first to play.
Try to tell me exactly what the issue is so we can try to help you. 🙂
ИЗМАМА. Не правете депозит на този сайт, няма да можете да изтеглите средствата си. В своя Instagram хора пишат в коментарите, които също не могат да изтеглят парите си. Свързах се с поддръжката 10 пъти, но всеки път те се опитваха да ме заблудят, като казаха, че снимките ми за проверка са „нечисти"
Съветвам ви да не се свързвате с тези казина.
SCAM. Do not make a deposit on this site, you will not be able to withdraw your funds. On their Instagram, people write in the comments who also cannot withdraw their money. I contacted support 10 times, but each time they tried to fool me by saying that my verification photos were "not clean"
I advise you not to contact these casinos.
СКАМ. Не делайте депозит на этот сайт, вы не сможете вывести свои средства. В их инстаграмме в комментариях пишут люди, которые тоже не могут вывести свои деньги. Связывался с поддержкой 10 раз, но они каждый раз пытались меня одурачить говоря, что мои фото для верификации "не чистые"
Советую не связываться с данными казино.
Предполагам, че би било уместно да ви попитам дали тези снимки са ясни. Мога ли да знам от колко време се мъчите с проверката? Стремя се да имам добра представа за ситуацията.
Бихте ли могли да споделите последния отговор на казиното? Освен това, видяхте ли съветите, дадени в жалбата ? Намерих ги много удобни.
Кажете ни дали се е получило за вас!
I suppose asking you whether those photos were clear would be appropriate. May I know for how long you have been struggling with the verification? I aim to have a good idea about the situation.
Could you perhaps share the casino's latest response? Additionally, have you seen the hints given in the complaint? I found them very handy.
Let us know whether it worked out for you!
Страдам повече от месец. Не трябва да има съмнение относно яснотата на снимките. Бях потвърден на повече от 30+ други сайта и никога не съм имал въпроси относно това. Изпращах възможно най-ясни снимки с четлив текст повече от 5 пъти, но всеки път получавах отказ.
I've been suffering for over a month. There should be no question about the clarity of the photographs. I have been verified on more than 30+ other sites and have never had any questions about it. I submitted the clearest possible photos with legible text more than 5 times, but every time I was rejected.
Мучаюсь больше месяца. По поводу четкости фотографий не должно быть никаких вопросов. Я проходил верификацию более чем на 30+ других сайтах и ко мне никогда не было вопросов по поводу этого. Я предоставил максимально четкие фотографии с разборчивым текстом более 5 раз, но каждый раз мне отказывали.
Попитах поддръжката дали мога да премина проверка по някакъв друг начин или просто да кача видеото, за да няма въпроси. Но отговорът беше да го игнорира.
Никога през живота си не съм виждал по-лош процес на проверка.
I asked support if I could pass verification in some other way or just upload the video so that there would be no questions. But the answer was to ignore him.
I have never seen a worse verification process in my life.
Я спрашивал в поддержке могу ли я каким нибудь другим способом пройти верификацию или просто скинуть видео чтобы не было никаких вопросов. Но в ответ получил игнор.
Хуже процесса верификации я в жизни не встречал.
Все още е същата песен отново и отново, а фактът, че снимките ви не са достатъчно ясни? Случайно успяхте ли да се свържете с казиното, без да ви прекъснат в чата?
Както и да е, разбира се, както Радка каза, опитахте ли да го направите според инструкциите, които Томас публикува в жалбата ви? Мисля, че всичко може да работи.
Ако обаче не, актуализирайте жалбата си и информирайте и нас, защото смятам, че този процес е важен за казината, но изглежда малко неразумно да влачите проверка за една снимка толкова дълго време.
Ще чакам отговора.
It's still the same song over and over again, and the fact that your photos aren't clear enough ? Did you by any chance manage to contact the casino without getting cut in the chat ?
Anyway, of course, as Radka said, did you try to do it according to the instructions that Tomas posted in your complaint ? I think it could all work.
However, if not, update your complaint and update us as well, because I think that this process is important for casinos, but it seems a bit unreasonable to drag verification for one photo for such a long time.
I will wait for the answer.
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.