ФорумКазинаCannonBet Casino - обща дискусия

CannonBet Casino - обща дискусия

преди 1 година от mojtaba77
|
3272 преглеждания 11 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CannonBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Имах въпрос от любопитство, как да разбираме приходите на казиното? можеш ли да изясниш това?

Автоматичен превод:
mojtaba77
преди 1 година

Здравейте, свързах се с нашия екип за данни и ги помолих да ви дадат подходящ отговор, така че моля, дайте им малко време 🙂

Автоматичен превод:
mojtaba77
преди 1 година

здрасти Изчисляваме приходите въз основа на данни, които намерихме (приложен програмен интерфейс на Google, различни инструменти) и тази стойност представлява това, което предполагаме, че казиното е спечелило през последните четири години. (това е наше предположение, а не действителни данни, но в някои случаи използвахме действителни данни от годишни отчети)

В тази статия можете да намерите повече информация:

https://casino.guru/our-casino-reviews

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, добър вечер, намерих игри, които много харесвам, как мога да залагам и да играя??? Помогни ми

Автоматичен превод:
lizmariagonzalez38
преди 9 месеца

Здравейте, не знам какво точно имате предвид. Намерихте ли игри в CannonBet Casino, които бихте искали да играете? Опитахте ли да се свържете с поддръжката или чат на живо с вашия проблем? Предполагам, че първо трябва да имате акаунт в казино и да депозирате пари, за да играете.

Опитайте се да ми кажете точно какъв е проблемът, за да можем да се опитаме да ви помогнем. 🙂

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

ИЗМАМА. Не правете депозит на този сайт, няма да можете да изтеглите средствата си. В своя Instagram хора пишат в коментарите, които също не могат да изтеглят парите си. Свързах се с поддръжката 10 пъти, но всеки път те се опитваха да ме заблудят, като казаха, че снимките ми за проверка са „нечисти"

Съветвам ви да не се свързвате с тези казина.

Автоматичен превод:
Camp150
преди 5 месеца

Предполагам, че би било уместно да ви попитам дали тези снимки са ясни. Мога ли да знам от колко време се мъчите с проверката? Стремя се да имам добра представа за ситуацията.

Бихте ли могли да споделите последния отговор на казиното? Освен това, видяхте ли съветите, дадени в жалбата ? Намерих ги много удобни.

Кажете ни дали се е получило за вас!

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Страдам повече от месец. Не трябва да има съмнение относно яснотата на снимките. Бях потвърден на повече от 30+ други сайта и никога не съм имал въпроси относно това. Изпращах възможно най-ясни снимки с четлив текст повече от 5 пъти, но всеки път получавах отказ.

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Попитах поддръжката дали мога да премина проверка по някакъв друг начин или просто да кача видеото, за да няма въпроси. Но отговорът беше да го игнорира.

Никога през живота си не съм виждал по-лош процес на проверка.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не получих никакъв отговор на последната си заявка за поддръжка. file

Автоматичен превод:
Camp150
преди 5 месеца

Все още е същата песен отново и отново, а фактът, че снимките ви не са достатъчно ясни? Случайно успяхте ли да се свържете с казиното, без да ви прекъснат в чата?

Както и да е, разбира се, както Радка каза, опитахте ли да го направите според инструкциите, които Томас публикува в жалбата ви? Мисля, че всичко може да работи.

Ако обаче не, актуализирайте жалбата си и информирайте и нас, защото смятам, че този процес е важен за казината, но изглежда малко неразумно да влачите проверка за една снимка толкова дълго време.

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини