преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CannonBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, свързах се с нашия екип за данни и ги помолих да ви дадат подходящ отговор, така че моля, дайте им малко време 🙂
Hi, I contacted our Data team and asked them to give you a proper reply so please, give them some time 🙂
здрасти Изчисляваме приходите въз основа на данни, които намерихме (приложен програмен интерфейс на Google, различни инструменти) и тази стойност представлява това, което предполагаме, че казиното е спечелило през последните четири години. (това е наше предположение, а не действителни данни, но в някои случаи използвахме действителни данни от годишни отчети)
В тази статия можете да намерите повече информация:
https://casino.guru/our-casino-reviews
Hi. We calculate the revenue based on data we found (google API, different tools), and this value represents what we assume the casino has earned in the past four years. (it is our assumption, not actual data, but in some cases, we used actual data from annual reports)
In this article, you can find more info:
https://casino.guru/our-casino-reviews
Здравейте, добър вечер, намерих игри, които много харесвам, как мога да залагам и да играя??? Помогни ми
Hello good evening, I have found games that I like a lot, how can I bet and play??? Help me
Hola buenas noches, he encontrado juegos que me gustan muchos, como puedo hacer para apostar y jugar??? Me ayuda
Здравейте, не знам какво точно имате предвид. Намерихте ли игри в CannonBet Casino, които бихте искали да играете? Опитахте ли да се свържете с поддръжката или чат на живо с вашия проблем? Предполагам, че първо трябва да имате акаунт в казино и да депозирате пари, за да играете.
Опитайте се да ми кажете точно какъв е проблемът, за да можем да се опитаме да ви помогнем. 🙂
Hi, I don't know exactly what you mean. Did you find any games on CannonBet Casino that you would like to play ? Have you tried contacting support or live chat with your problem? I assume you have to have a casino account and deposit money first to play.
Try to tell me exactly what the issue is so we can try to help you. 🙂
ИЗМАМА. Не правете депозит на този сайт, няма да можете да изтеглите средствата си. В своя Instagram хора пишат в коментарите, които също не могат да изтеглят парите си. Свързах се с поддръжката 10 пъти, но всеки път те се опитваха да ме заблудят, като казаха, че снимките ми за проверка са „нечисти"
Съветвам ви да не се свързвате с тези казина.
SCAM. Do not make a deposit on this site, you will not be able to withdraw your funds. On their Instagram, people write in the comments who also cannot withdraw their money. I contacted support 10 times, but each time they tried to fool me by saying that my verification photos were "not clean"
I advise you not to contact these casinos.
СКАМ. Не делайте депозит на этот сайт, вы не сможете вывести свои средства. В их инстаграмме в комментариях пишут люди, которые тоже не могут вывести свои деньги. Связывался с поддержкой 10 раз, но они каждый раз пытались меня одурачить говоря, что мои фото для верификации "не чистые"
Советую не связываться с данными казино.
Предполагам, че би било уместно да ви попитам дали тези снимки са ясни. Мога ли да знам от колко време се мъчите с проверката? Стремя се да имам добра представа за ситуацията.
Бихте ли могли да споделите последния отговор на казиното? Освен това, видяхте ли съветите, дадени в жалбата ? Намерих ги много удобни.
Кажете ни дали се е получило за вас!
I suppose asking you whether those photos were clear would be appropriate. May I know for how long you have been struggling with the verification? I aim to have a good idea about the situation.
Could you perhaps share the casino's latest response? Additionally, have you seen the hints given in the complaint? I found them very handy.
Let us know whether it worked out for you!
Страдам повече от месец. Не трябва да има съмнение относно яснотата на снимките. Бях потвърден на повече от 30+ други сайта и никога не съм имал въпроси относно това. Изпращах възможно най-ясни снимки с четлив текст повече от 5 пъти, но всеки път получавах отказ.
I've been suffering for over a month. There should be no question about the clarity of the photographs. I have been verified on more than 30+ other sites and have never had any questions about it. I submitted the clearest possible photos with legible text more than 5 times, but every time I was rejected.
Мучаюсь больше месяца. По поводу четкости фотографий не должно быть никаких вопросов. Я проходил верификацию более чем на 30+ других сайтах и ко мне никогда не было вопросов по поводу этого. Я предоставил максимально четкие фотографии с разборчивым текстом более 5 раз, но каждый раз мне отказывали.
Попитах поддръжката дали мога да премина проверка по някакъв друг начин или просто да кача видеото, за да няма въпроси. Но отговорът беше да го игнорира.
Никога през живота си не съм виждал по-лош процес на проверка.
I asked support if I could pass verification in some other way or just upload the video so that there would be no questions. But the answer was to ignore him.
I have never seen a worse verification process in my life.
Я спрашивал в поддержке могу ли я каким нибудь другим способом пройти верификацию или просто скинуть видео чтобы не было никаких вопросов. Но в ответ получил игнор.
Хуже процесса верификации я в жизни не встречал.
Все още е същата песен отново и отново, а фактът, че снимките ви не са достатъчно ясни? Случайно успяхте ли да се свържете с казиното, без да ви прекъснат в чата?
Както и да е, разбира се, както Радка каза, опитахте ли да го направите според инструкциите, които Томас публикува в жалбата ви? Мисля, че всичко може да работи.
Ако обаче не, актуализирайте жалбата си и информирайте и нас, защото смятам, че този процес е важен за казината, но изглежда малко неразумно да влачите проверка за една снимка толкова дълго време.
Ще чакам отговора.
It's still the same song over and over again, and the fact that your photos aren't clear enough ? Did you by any chance manage to contact the casino without getting cut in the chat ?
Anyway, of course, as Radka said, did you try to do it according to the instructions that Tomas posted in your complaint ? I think it could all work.
However, if not, update your complaint and update us as well, because I think that this process is important for casinos, but it seems a bit unreasonable to drag verification for one photo for such a long time.
I will wait for the answer.
Добро утро, всъщност знам, че казиното никога няма да плати сумата от 489 usd, защото лъже и казва, че участвам в арбитражни залози, както съм поставил в рецензията, която написах, но тук е лъжа, ще ви покажа заснемете, където споменават, че тегля повече, отколкото печеля, те използват само лъжи, за да конфискуват чисти печалби от печелившите играчи, мислех, че е добро казино, защото използва интерфейса на други, но това е измама, те искат да накарат играча да изглежда лошо, като казват, че правят измамни залози, но мисля, че те наистина нямат пари да плащат и измислят такива лъжи, най-накрая казиното каже истината, че затвориха сметката ми поради лъжите, които измислят, че не са платили? Или заради това, което този оператор споменава в чата?
Ако имате екранни снимки на арбитража, който споменавате, трябва да ги качите; вие сте лоши губещи.
Good morning, I actually know that the casino will never pay the amount of 489 usd because it lies and says that I participate in arbitrage bets, as I have put in the review that I wrote but it is a lie here I will show you the capture where they mention that I withdraw more than I win, they only use lies to confiscate clean winnings from winning players, I thought it was a good casino because it uses the interface of others but it is fraud, they want to make the player look bad by saying that they make fraudulent bets but I think they really do not have money to pay, and they make up those kinds of lies, finally casino tell the truth they closed my account because of the lies that they make up for not paying? Or because of what this operator mentions in the chat?
If you have screenshots of the arbitration you mention, you should upload them; you are bad losers.
Buen día, en realidad se que el casino nunca pagará la cantidad de 489 usd por que miente y dice que participe en apuestas de arbitraje, como lo he puesto en la reseña que escribí pero es mentira aquí les mostraré la captura donde ellos mencionan que retire más de lo que gane, solo usan mentiras para confiscar ganancias limpias de jugadores ganadores, pensé que era una buen casino por que usa el interfaz de otros pero es fraude, quieren hacer ver mal al jugador diciendo que realiza apuestas fraudulentas pero creo en realidad no tienen dinero para pagar, y se inventan esas clases de mentiras, por fin casino digan la verdad cerraron mi cuenta por las mentiras que se inventan por no pagar? O por lo que menciona este operador en el chat?
si tienen capturas del arbitraje que mencionan deberían subirlas son malos perdedores.
Съжалявам, но не вярвам, че чатът ви каза, че акаунтът ви е блокиран, защото сте изтеглили повече, отколкото сте депозирали.
Те вярват, че сте нарушили правилата им и това е причината за затварянето на акаунта ви. Въпросът, че вашите тегления са по-високи от вашите депозити, е предназначен за възстановяването, което вероятно сте поискали. нали
Мога ли да попитам дали знаете за нарушаване на някои правила? Относно казино игри ли е, моля?
Уведомете ни повече подробности и се надяваме, че ще можем да ви предложим помощ.
Sorry, but I don't believe that the chat was telling you that your account was blocked because you withdrew more than you deposit.
They believe that you have violated their rules and that is the reason for closing your account, The point about your withdrawals being higher than your deposits is meant for the refund you probably asked for. Right?
May I ask if you are aware of violating some rules? Is it regarding casino games, please?
Let us know more details, and hopefully we'll be able to offer help to you.
Роми, не знаеш ли да четеш?
Какво казва екранната снимка? Или ако смятате, че са затворили акаунта ми, защото съм нарушил правилата, споменете какви са те и за какво възстановяване говорите? Имаш ли доказателство за това, което говориш? Тук не става дума за това, в което вярвате или какво предполагате, че се е случило, а за факта, че това казино не плаща, те не обичат играч да ги бие, какъв срам, че говорите само заради самото говорене, ако не знаете какво наистина се случи, ясно е, че искате да направите казиното да изглежда добре, мисля, че това наистина е вашата работа и няма да казвам, блокираха акаунта ми, те имат цялата информация, трябва да качат екранни снимки къде според какво правила, които наруших тези, които споменаваш, хахаха, предизвиквам те да го направиш.
Romi, don't you know how to read?
What does the screenshot say? Or if you think they closed my account because I broke the rules, mention what they are and what refund are you talking about? Do you have proof of what you're talking about? This is not about what you believe or what you suppose happened, it's about the fact that this casino does not pay, they do not like a player to beat them, what a shame that you only talk for the sake of talking if you do not know what really happened, it is clear that you want to make the casino look good, I think that is your job really and I will not say, they blocked my account, they have all the information, they should upload screenshots where according to what rules I violated the ones you mention hahaha I challenge you to do it.
Romi a caso no sabes leer?
que dice la captura? O bien si tú crees que me cerraron la cuenta por qué viole las reglas menciona cuáles son y de qué reembolso hablas? Tienes pruebas de lo que hablas? Aquí no se trata de lo que tú crees o de lo que supones que pasó, se trata de que este casino no paga, no les gusta que un jugador les gane, qué pena que solo hables por hablar si no conoces lo que en verdad pasó, se ve que quieres hacer quedar bien al casino, creo que ese es tu trabajo en realidad y no diré, bloquearon mi cuenta ellos tienen toda la información deberían subir capturas donde según viole normas que mencionas hahaha te reto a que lo hagas.
Ще публикувам тук частта от отговора от казиното, която е свързана с отговора на чат агента:
„Възстановяванията ще бъдат обработвани само чрез метода на плащане, използван за депозити на уебсайта. Сумата за възстановяване не може да надвишава общия размер на депозитите, направени от играча ."
Вярвам, че е било просто недоразумение, когато сте си помислили, че са казали, че няма да получите никакво теглене, защото сте депозирали по-малко пари. Това обяснява, че те говореха за възстановяването.
Ако смятате, че грешат като казват, че сте нарушили правилата, със сигурност бих препоръчал да подадете жалба, за да можете да се опитате да получите парите си.
Какво ще кажете, бихте ли искали да отидете по този път?
Просто ни уведомете, моля, и ние ще бъдем готови да помогнем.
I will post here the part of the reply from the casino that is related to the answer from the chat agent:
"Refunds will only be processed using the payment method used for deposits on the website. The refund amount cannot exceed the total deposits made by the player."
I believe that it was just a misunderstanding when you thought that they said that you wouldn't receive any withdrawal because you deposited less money. This explains that they were talking about the refunds.
If you feel that they are wrong in saying you have violated the rules, I would surely suggest filing a complaint so you can try to get to your money.
What do you say, would you like to go this way?
Just let us know, please, and we'll be ready to help.
Добро утро, Роми, казиното наистина лъже, когато казва това, депозирах и теглих само чрез AstroPay, не съм нарушил никакви правила, предизвиквам cannonbet да постави екранните снимки, за които говорят, защото те споменават това, а също така извърших измама действия, моля, защо лъжат? Това е просто хоби.
Good morning Romi, the casino is really lying when they say that, I only deposited and withdrew through AstroPay, I have not broken any rules, I challenge cannonbet to put the screenshots they are talking about because they mention that, and I also committed fraudulent actions, please, why are they lying? This is just a hobby.
Buen día Romi, de verdad el casino miente al decir eso, yo solo ingresé y retiré mediante AstroPay, no he volado ninguna regla, reto a cannonbet que ponga las capturas de las que habla por que menciona eso, y a parte que cometí acciones fraudulentas, por favor por que mienten? Esto es solo un hobby
Мога ли да попитам дали това е свързано и с казино игри или само със спортни залагания?
Както казах преди, може би ще успеем да помогнем по някакъв начин, да се оправи всичко.
May I ask if this is related to casino games as well or sports betting only?
As I said before, maybe we would be able to help somehow, to get everything straight.
Забравете, не можете да помогнете, вие не публикувахте прегледа, който публикувах, вие се грижите за интересите на казиното, трябва да го публикувате, както го написах или защо не го направихте?
Forget it, you can't help, you didn't publish the review I posted, you care about the interests of the casino, you should post it as I wrote it or why didn't you do it?
Olvídalo tú no puedes ayudar, no publicaste la reseña que puse, cuidas los intereses del casino deberías ponerla tal cual la escribí o por qué no lo hiciste?
Казино гуру не е много полезно, ще направя екранните снимки и имейла, който изпратихте, където не публикувате рецензията във форуми. Наистина ми се струва, че казиното ви дава нещо, за да не го поставите в лоша светлина. Мислех, че тук е неутрално, но не, струва ми се, че оценките, които поставят тук, са лъжа.
Casino guru is not very useful, I will take the screenshots and the email you sent where you do not publish the review in forums. It really seems to me that the casino gives you something so that you do not put it in a bad light. I thought that here it was neutral but no, it seems to me that the ratings they put here are lies.
Casino gurú no sirve de mucho, tomaré las capturas y el correo que enviaste donde no publicas la reseña en foros de verdad a mi me parece que el casino te da algo para que no lo pongas en mal creí que aquí se era neutral pero no, me parece que las calificaciones que ponen aquí son mentiras
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.