Забравете, не можете да помогнете, вие не публикувахте прегледа, който публикувах, вие се грижите за интересите на казиното, трябва да го публикувате, както го написах или защо не го направихте?
Forget it, you can't help, you didn't publish the review I posted, you care about the interests of the casino, you should post it as I wrote it or why didn't you do it?
Olvídalo tú no puedes ayudar, no publicaste la reseña que puse, cuidas los intereses del casino deberías ponerla tal cual la escribí o por qué no lo hiciste?
здравейте!
Странно, проверих системата ви и разбрах, че вие сте изтрили първоначалния потребителски преглед.
Трябва обаче да се спомене още едно обстоятелство. Казиното отговори на вашия първоначален потребителски преглед, изпратен на 07.10. Но честно казано, напоследък сте редактирали своя потребителски преглед, защото най-вероятно сте мислили, че работи като тук във форума; честно казано, не е така, оттук и обяснението, дадено при отхвърляне на вашата редакция за потребителски преглед:
" Здравейте, редакциите на потребителски рецензии не служат за комуникация с казино. Казината не получават известие, когато редактирате рецензията си. Както и да е, моля, свържете се с техния отдел за поддръжка на клиенти и им предоставете връзката към рецензията и имейла си адрес. Благодаря ви за сътрудничеството."
Така че, ако оставите оригиналния преглед недокоснат, той ще бъде видим. По някаква причина обаче сте избрали да го изтриете със задна дата. Това е добре; можете да направите това, разбира се. Просто се надявам, че вече разбирате, че това беше ваш избор, а не наш. Чувствайте се свободни да напишете още един, обясняващ проблема си, и съм убеден, че ще бъде наред.
Моля, разбирате ли какво се е случило и защо? Не се колебайте да попитате, ако имате нужда от подкрепа или предпочитате да обсъдите въпроса допълнително. Ние сме тук за вас.
Ако не греша, вие сте убедени, че това казино е затворило акаунта ви, защото сте спечелили повече, отколкото сте депозирали. Според мен това е изключително несправедливо, така че със сигурност би било добре да знаете колкото се може повече подробности.
Hi there!
Strangly, I checked your system and found out it was you who deleted the original user review.
There is another circumstance to be mentioned however. The casino responded to your initial user review submitted on 07.10. But frankly, you edited your user review lately because you most likely thought it worked like here on the forum; frankly, it does not, hence the explanation given upon rejecting your user review edit:
"Hello, the user reviews edits don't serve for communication with a casino. The casinos don't get notified when you edit your review. Anyway, please, contact their customer support and provide them with the link to your review and your email address. Thank you for cooperation."
So, if you leave the original review untouched, it would be visible. For some reason, however, you chose to delete it retroactively. That's fine; you can do that, of course. I just hope you now understand it was your choice, not ours. Feel free to write another one explaining your issue, and I'm convinced it will be ok.
Do you please understand what has happened and why? Don't hesitate to ask if you need support or prefer to discuss the matter further. We are here for you.
If I'm not mistaken, you're convinced this casino closed your account because because you've won more than you deposited. In my opinion, this is highly unfair, so it would surely be good to know as many details as possible.