преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CandyLand Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, спечелих 578,00 на 11-11-23 и не съм чул нищо. Отидох на чат на живо и представителят ми каза, че се нуждаят от моя идентификационен номер и извлечение от сметката за комунални услуги. Изпратих ги и все още нищо. Спечелих тук преди време и получих това изплащане, но те запазиха повечето от него по някаква причина. Не мога да намеря телефон # за тях. Какво мога да направя
Hello i won 578.00 on 11-11-23 and i havent heard anything.I goto live chat and rep says they need my id and utility bill statment.I sent them and still nothing.I won here along time ago and got that payout but they kept most of it for some reason.I cant find any phone # for them.What can i do
Здравейте, завършихте ли успешно проверката, когато казиното ви поиска лична карта и сметка за комунални услуги? Мисля, че повече от две седмици да чакате за изтеглянето е доста.
Ето защо бих ви препоръчал да подадете жалба при нас.Просто щракнете тук . Нашият екип ще се опита да ви помогне. влизаш ли
Hi, did you successfully complete the verification when the casino asked you for ID and utility bill ? I think more than two weeks to wait for the withdrawal is quite a lot.
That's why I would recommend you to file a complaint with us. Just click here. Our team will try to help you. Are you in?
Да, чух и не съм чул нито дума. Знам, че няма да играя повече тук
Yes I did and haven't heard a word. I know I'm not going to play here anymore
Очевидно умно решение, само ако го бяхте взели по-рано:
Obviously a smart decision, if only you had made it sooner:
Мисля, че всеки преценява казината въз основа на определени фактори, така че може би бихте могли да попитате директно там как е възможно те да имат толкова висок рейтинг?
Както и да е, мисля, че от отговора, който Радка сподели, става ясно, че предпочитам да избягвам това казино. Предполагам, че и вие ще го направите. 😕
I think everybody reviews casinos based on some factors, so maybe you could ask directly there how is it possible that they have such a high rating ?
Anyway, I think it's clear from the answer that Radka shared that I'd rather avoid this casino. I suppose you will do so too. 😕
Спечелих $500 от казино Candyland на 8 декември, документите ми бяха проверени най-накрая на 19-ти, след като ги изпратих толкова много пъти. След това изчакайте 5 до 14 работни дни.. никое друго казино, което познавам, не отнема толкова време! За тях беше лесно да ми вземат парите, но трудно да ги изплатят..
I won $500 from candyland casino on Dec.8th my documents verified finally the 19th after sending in so many times. Then the wait 5 to 14 business days.. no other casino I know takes this long! It was easy for them to take my money but hard to pay out..
Здравейте!
Преместих публикацията ви тук в тази тема, за да ви дам възможност да надникнете в проблемите и отговорите на други хора.
Просто казано, надявам се скоро да получите парите си. Защото индексът на безопасност е твърде нисък за моя вкус. 🙁
По един или друг начин, ако се борите по-дълго, бих казал, че подаването на безплатна жалба може да ви помогне.
Предполагам, че все още не сте запознати с Casino Guru Resolution Center, нали? Не се притеснявайте, това ръководство трябва да ви е от полза: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Какво мислиш? По ваш вкус ли е? В моята книга си струва да опитате.
Кажете ми какво мислите, моля.
Hey there!
I moved your post here to this thread to give you a chance to glimpse at other people's issues and replies.
Simply put, I hope you'll get your money soon. Because the safety index is just far too low for my taste. 🙁
One way or another, if you struggle longer, I'd say submitting a free-of-charge complaint might help you.
I expect you're not yet familiar with the Casino Guru Resolution Center, are you? Don't worry, this guide should come in handy: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
What do you think? Is it up to your taste? In my book, it's worth a try.
Let me know what you think, please.
Здравейте!
Преместих публикацията ви тук в тази тема, за да ви дам възможност да надникнете в проблемите и отговорите на други хора.
Просто казано, надявам се скоро да получите парите си. Защото индексът на безопасност е твърде нисък за моя вкус. 🙁
По един или друг начин, ако се борите по-дълго, бих казал, че подаването на безплатна жалба може да ви помогне.
Предполагам, че все още не сте запознати с Casino Guru Resolution Center, нали? Не се притеснявайте, това ръководство трябва да ви е от полза: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Какво мислиш? По ваш вкус ли е? В моята книга си струва да опитате.
Кажете ми какво мислите, моля.
Hey there!
I moved your post here to this thread to give you a chance to glimpse at other people's issues and replies.
Simply put, I hope you'll get your money soon. Because the safety index is just far too low for my taste. 🙁
One way or another, if you struggle longer, I'd say submitting a free-of-charge complaint might help you.
I expect you're not yet familiar with the Casino Guru Resolution Center, are you? Don't worry, this guide should come in handy: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
What do you think? Is it up to your taste? In my book, it's worth a try.
Let me know what you think, please.
Мисля да изчакам 14-те дни, които казаха, че са необходими за обработка, което е абсурдно... тогава ще подам жалба. Прочетох как да подавам документи и информацията за това какво да очаквам или не.. Знам, че спечелих този паричен панаир.. те не би трябвало да имат проблеми.. Бях щастлив да им дам парите си, сега те могат да плащат
I'm thinking I will wait out the 14 days that they said it takes to process wich is ridiculous.. then I'll file a complaint . I did read on how to file and the info on what to expect or not.. I know I won this money fair.. they should have no issues.. I was happy to give them my money now they can pay
Добре, ето актуализация, Candyland Casino ми плати, но само $207 от $500..Свързах се с тях и обърнах внимание на това само за да ми бъде казано, че ще трябва да ескалират това..
Какво трябва да направя в този момент?
Ok here's an update, Candyland Casino paid me but only $207 out of $500..I contacted them and brought this to their attention only to be told that they would have to escalate this..
What should I do at this point?
Честно казано, отговорът е съвсем очевиден; докато изтекат тези 14 пълни дни, предлагам да изчакате. Е, получихте първата част, така че предполагам, че е само въпрос на време.
Frankly, the answer is quite obvious; until these 14 full days run out, I suggest waiting. Well, you got the first part, so I guess it's just a matter of time.
Не съм сигурен дали сте поискали 500, така че не мисля, че е напълно нормално. Казиното даде ли ви някаква причина защо ви е изпратило само тази сума?
Но както каза Радка, ако вече са ти изпратили пари, можем да мислим положително и твърдо вярвам, че ще получиш останалите. Не забравяйте да ни държите в течение.
I'm not sure if you asked for 500, so I don't think it's completely normal. Did the casino give you any reason why they only sent you that amount ?
However, as Radka said, if they have already sent you some money, we can think positively and I firmly believe that you will get the rest. Be sure to keep us updated.
Те правят това с всички. Получих 200,00 от 745,00 от тях. Сайт за шеги
They do this on everyone.I got 200.00 outa 745.00 from them.Joke site
Хей, видях, че имаш оплакване за този проблем, но накрая ни каза да го затворим. Защо го направи? Не искахте да го протакате и да се занимавате повече с това и сте се уморили от цялата работа или беше нещо друго?
Имам чувството, че е минало много време и вероятно дори няма да видите парите, което би ме убедило никога повече да не отида в подобно казино.
Hey, I saw that you had a complaint about this problem, but in the end you told us to close it. Why did you do that? You didn't want to drag it out and deal with it anymore and you were tired of the whole thing or was it something else ?
I have a feeling it's been a long time and you probably won't even see the money, which would convince me to never go to a casino like that again.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.