ФорумКазинаCandyLand Casino - обща дискусия

CandyLand Casino - обща дискусия

преди 5 месеца от cobra562
|
1082 преглеждания 13 отговора |
|
Добавете пост
преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CandyLand Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 5 месеца

Здравейте, спечелих 578,00 на 11-11-23 и не съм чул нищо. Отидох на чат на живо и представителят ми каза, че се нуждаят от моя идентификационен номер и извлечение от сметката за комунални услуги. Изпратих ги и все още нищо. Спечелих тук преди време и получих това изплащане, но те запазиха повечето от него по някаква причина. Не мога да намеря телефон # за тях. Какво мога да направя

Автоматичен превод:
cobra562
преди 5 месеца

Здравейте, завършихте ли успешно проверката, когато казиното ви поиска лична карта и сметка за комунални услуги? Мисля, че повече от две седмици да чакате за изтеглянето е доста.

Ето защо бих ви препоръчал да подадете жалба при нас.Просто щракнете тук . Нашият екип ще се опита да ви помогне. влизаш ли

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Да, чух и не съм чул нито дума. Знам, че няма да играя повече тук

Автоматичен превод:
cobra562
преди 5 месеца

Очевидно умно решение, само ако го бяхте взели по-рано:

file

🙁 https://casino.guru/candyland-casino-review

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Струва ми се странно, че lcb.org има тези момчета в топ 10 на казината, които са добри. Не за мен

Автоматичен превод:
cobra562
преди 5 месеца

Мисля, че всеки преценява казината въз основа на определени фактори, така че може би бихте могли да попитате директно там как е възможно те да имат толкова висок рейтинг?

Както и да е, мисля, че от отговора, който Радка сподели, става ясно, че предпочитам да избягвам това казино. Предполагам, че и вие ще го направите. 😕

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Спечелих $500 от казино Candyland на 8 декември, документите ми бяха проверени най-накрая на 19-ти, след като ги изпратих толкова много пъти. След това изчакайте 5 до 14 работни дни.. никое друго казино, което познавам, не отнема толкова време! За тях беше лесно да ми вземат парите, но трудно да ги изплатят..

Автоматичен превод:
mevidalooney
преди 4 месеца

Здравейте!

Преместих публикацията ви тук в тази тема, за да ви дам възможност да надникнете в проблемите и отговорите на други хора.

Просто казано, надявам се скоро да получите парите си. Защото индексът на безопасност е твърде нисък за моя вкус. 🙁

Разгледайте 👈

По един или друг начин, ако се борите по-дълго, бих казал, че подаването на безплатна жалба може да ви помогне.

Предполагам, че все още не сте запознати с Casino Guru Resolution Center, нали? Не се притеснявайте, това ръководство трябва да ви е от полза: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Какво мислиш? По ваш вкус ли е? В моята книга си струва да опитате.

Кажете ми какво мислите, моля.


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте!

Преместих публикацията ви тук в тази тема, за да ви дам възможност да надникнете в проблемите и отговорите на други хора.

Просто казано, надявам се скоро да получите парите си. Защото индексът на безопасност е твърде нисък за моя вкус. 🙁

Разгледайте 👈

По един или друг начин, ако се борите по-дълго, бих казал, че подаването на безплатна жалба може да ви помогне.

Предполагам, че все още не сте запознати с Casino Guru Resolution Center, нали? Не се притеснявайте, това ръководство трябва да ви е от полза: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Какво мислиш? По ваш вкус ли е? В моята книга си струва да опитате.

Кажете ми какво мислите, моля.


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Мисля да изчакам 14-те дни, които казаха, че са необходими за обработка, което е абсурдно... тогава ще подам жалба. Прочетох как да подавам документи и информацията за това какво да очаквам или не.. Знам, че спечелих този паричен панаир.. те не би трябвало да имат проблеми.. Бях щастлив да им дам парите си, сега те могат да плащат

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добре, ето актуализация, Candyland Casino ми плати, но само $207 от $500..Свързах се с тях и обърнах внимание на това само за да ми бъде казано, че ще трябва да ескалират това..

Какво трябва да направя в този момент?

Автоматичен превод:
mevidalooney
преди 4 месеца

Честно казано, отговорът е съвсем очевиден; докато изтекат тези 14 пълни дни, предлагам да изчакате. Е, получихте първата част, така че предполагам, че е само въпрос на време.


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Нормално ли е да правят отделни плащания?

Автоматичен превод:
mevidalooney
преди 4 месеца

Не съм сигурен дали сте поискали 500, така че не мисля, че е напълно нормално. Казиното даде ли ви някаква причина защо ви е изпратило само тази сума?

Но както каза Радка, ако вече са ти изпратили пари, можем да мислим положително и твърдо вярвам, че ще получиш останалите. Не забравяйте да ни държите в течение.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини