преди 4 дни
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Caibo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, преминах проверката ПРЕДИ 3 СЕДМИЦИ.
Моето теглене (2634 TRX) се обработва от 3 СЕДМИЦИ!!!
Пиша на тяхната служба за поддръжка почти всеки ден, те ми отговарят, че всичко е наред, тегленето се обработва.
Мисля, че е ненормално обработката на тегленето да отнема ТРИ СЕДМИЦИ!!!
И през всичките тези 3 седмици ми казват, че скоро ще платят парите...
Hello, I passed verification 3 WEEKS AGO.
My withdrawal (2634 TRX) has been in processing for 3 WEEKS!!!
I write to their support service almost every day, they answer me that everything is fine, the withdrawal is being processed.
I think it's abnormal that the withdrawal takes THREE WEEKS to process!!!
And all these 3 weeks they tell me that they will pay the money soon...
Здравствуйте, я прошел верификацию УЖЕ 3 НЕДЕЛИ НАЗАД.
Мой вывод (2634 TRX) находится в обработке УЖЕ 3 НЕДЕЛИ!!!
Я Вам почти каждый день пишу им в службу поддержки, они мне отвечаеют, что все нормально, вывод в обработке.
Я считаю это ненормальным, что вывод средств обрабатывается ТРИ НЕДЕЛИ!!!
И все эти 3 недели мне отвечают, что скоро выплатят деньги...
Наистина е доста дълго време, така че постъпихте правилно, като подадохте жалбата си.
Бих могъл да го нарека непрофесионално от поддръжката просто да ви казвам всеки път, че всичко е наред, но без да ви давам допълнителни обяснения за това забавяне.
Вашият акаунт напълно верифициран ли е там?
Моля, отговорете на Кристина във вашата жалба, тъй като тя също се нуждае от допълнителна информация.
Ще изчакаме да видим каква ще бъде следващата стъпка от сайта на казиното, когато получат известие относно вашия случай от нашия екип.
It is quite a long time indeed, so you have done right to submit your complaint.
I could call it unprofessional from the support just to tell you every time that everything is okay, but not give you any further explanation about this delay, though.
Is your account fully verified there?
Please reply to Kristina in your complaint, as she needs some additional information as well.
We'll wait to see what the next step will be from the casino site when they get the notification regarding your case from our team.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.