преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BurningBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Тук вече е отбелязан лимитът за теглене, под 500 евро. Точно така, можете да изтеглите само 400 евро, въпреки че сайтът им казва друго. Ето защо бях в чата на живо и ми казаха, че можете да плащате само 3 пъти на месец? И това само 400 евро на транзакция? Това означава ли, че не можете да спечелите повече от 1200 евро на месец? Защото, ако спечелите 5000, отнема ли ви до 4 месеца, за да получите парите? Или аз съм го разбрал погрешно?
The limit for withdrawals has already been marked here, less than 500 euros. That's right, it's only €400 that you can cash out, even though their site says otherwise. That's why I was in live chat and they told me you could only pay out 3 times a month? And that only 400 euros per transaction? Does that mean you can't win more than 1200 euros a month? Because if you win 5000, does it take up to 4 months to get the money? Or have I misunderstood that?
Das Limit für Auszahlungen wurden hier ja schon markiert, weniger als 500 Euro. Das ist richtig, es sind nämlich nur 400 Euro die man auszahlen lassen kann, obwohl es auf ihrer Seite anders angegeben ist. Ich war deswegen auch im Live Chat und da sagte man mir, man könnte nur 3 mal im Monat auszahlen? Und das pro Transaktionen nur 400 Euro? Das heißt man darf im Monat nicht mehr als 1200 Euro gewinnen? Denn wenn man 5000 gewinnen würde, geht es bis zu 4 Monaten bis man das Geld hat? Oder habe ich das falsch verstanden?
За съжаление не говоря немски,
Но бих казал, че са разрешени само 3 активни тегления. Това означава, че можете да изтеглите повече от 1200 €, за предпочитане като подадете по-малко заявки за теглене едновременно за по-високи суми. Така си мисля и аз.
Проверих и прегледа - пише:
на месец: 10 000 евро
на ден: 400 евро
Следователно съм убеден, че броят на транзакциите се отнася до активните заявки за теглене.
Какво мислиш?
Sadly, I do not speak German,
But, I would say there are only 3 active withdrawals allowed. Meaning you can withdraw more than 1200€, preferably by submitting fewer withdrawal requests at the same time for higher sums. That's what I think.
I also checked the review - it says:
per month: €10,000
per day: €400
Hence I'm convinced the number of transactions refers to the active withdrawal requests.
What do you think?
Превеждам го отново тук
Според правилата на казиното клиентите могат да заявят до 3 активни заявки за теглене едновременно. Максималните лимити за теглене на транзакция / 24 часа / месец се определят, както следва:
на транзакция: €400
Така че за транзакции на всеки 24 часа и месец.
Все още не го разбирам правилно. 3 транзакции на месец?
I translate it again here
According to the casino's rules, customers can request up to 3 active withdrawal requests at the same time. The maximum withdrawal limits per transaction / 24 hours / month are defined as follows:
per transaction: €400
So per transactions every 24 hours and month.
Still don't get it right. 3 transactions a month?
Ich übersetze es hier nochmal
Nach den Regeln des Casinos können Kunden bis zu 3 aktive Auszahlungsanfragen gleichzeitig anfordern. Die maximalen Auszahlungslimits pro Transaktion / 24 Stunden / Monat werden wie folgt definiert:
pro Transaktion: €400
Also pro transaktionen alle 24 std und Monat.
Verstehe das immer noch nicht richtig. 3 transaktionen im Monat?
Не, бих казал, че сте разбрали погрешно - Активното теглене е различно от завършеното теглене. Казиното иска да попречи на играчите да извършват повече от 3 активни тегления едновременно. Така че, вместо 4x 100 € (това е забранено), трябва да изпратите само един за 400 €. Просто активирайте 1 теглене вместо 4 тегления едновременно.
Също така смятам, че ограничението от 400 € всъщност е дневен лимит - няма да има смисъл като месечен лимит, вероятно е грешка. Изглежда, че правилният месечен лимит липсва.
Попитайте казиното, за да сте сигурни, моля. Можеш ли да го направиш?
No, I'd say you got it wrong - Active withdrawal is different from completed withdrawal. The casino wants to prevent players to submit more than 3 active withdrawals at the same time. So, instead of 4x 100€ (that's prohibited), you should submit just one for 400€. Just active 1 withdrawal instead of 4 withdrawals at the same time.
I also feel the limit of 400€ is actually a daily limit - it would not make sense as the monthly limit, it is probably a mistake. It seems like the proper monthly limit is missing.
Ask the casino to be sure, please. Can you do that?
Препоръчайте сайтове, където можете да се оплачете от това казино? не ми плащай парите плюс прочетох много отзиви и оплаквания тук не дава на никого пари обвинява всички в някаква стратегия или пристрастеност към хазарта
Recommend sites where you can complain about this casino? don’t pay my money plus I read a lot of reviews and complaints here doesn’t give anyone money accuses everyone of some kind of strategy or gambling addiction
Посоветуйте сайты где можно жаловатся на это казино? не платить мои деньги плюс как тут много отзывов и жалоб прочитал не дает никому денег обвиняет всех в стратегиий каких то или в игровой зависимости
Здравейте, както видях от жалбата тук, че вашият случай е за спортни залагания, така че можете да опитате тези сайтове: https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Надявам се, че ще могат да ви помогнат и ако се чувствате така, можете да ни кажете как се е развило всичко. Ще стискам палци
Hi, as I saw from the complaint here that your case was about sports betting so you could try these sites: https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I hope they will be able to help you and if you feel like it you can let us know how it all turned out. I'll keep my fingers crossed.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.