преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Buran Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, ние всъщност не сме представители на Казино Буран. Ние сме форум и общност 🙂. Бих препоръчал да се свържете с казиното на първо място - ако акаунтът ви е активен и казиното ви отговаря, имате добър шанс там. Бих започнал с немски чат на живо.
Моля, уведомете ни как работи за вас.
Hello, Well we are actually not a Buran Casino representatives. We are forum and community 🙂. I would suggest you contact the casino in the fistplace - if your account is active and casino responds to you, you have a good chance there. I'd start with German live-chat.
Let us know how it works, for you, please.
Хей, получих отговор, но сега последната вечер преди изплащането изведнъж получавам имейл, че всичко е закъсняло, това е нормално....
Имах изплатени 285 евро и сега започва така
Heyyyy I got an answer but now the last evening before the payout I suddenly get an email that everything is late, that's normal....
I had 285 euros paid out and now it starts like this
Heyyyy mir wird da zwar geantwortet aber jetzt den letzten abend vor der Auszahlung kommt auf einmal ne mail das sich alles verspätet ist das normal....
Habe 285 Euro auszahlen lassen und jetzt geht es so los
Здравейте,
Предполагам, че ще имам нужда от малко обяснение. 🙂
Вие сте потвърдени и срокът за теглене е на път да изтече, сега имате информация, че тегленето ще бъде отложено - нали?
Бих казал, че е добре, че казиното ви информира за това. Някакви предложения за това колко време ще отнеме?
Hello,
I guess I would need a little explanation. 🙂
You are verified, and the withdrawal time limit is about to end now you got information saying that the withdrawal will be delayed - right?
I'd say that it's good that the casino informed you about this. Any suggestions on how long will it take?
Колко време не е казано и вече няма отговор...
How long hasn't been said and there's no reply anymore...
Wie lange wurde nicht gesagt und es kommt auch keine Rückantwort mehr...
Не можете да направите много в момента, можем само да се надяваме, че тегленето ще бъде обработено скоро.
Not much you can do at the moment, we can only hope that the withdrawal will be processed soon.
Не знам защо репутацията на това казино е перфектна. На уебсайта пишеше, че има 100% депозит, когато ще депозирате, имате възможност да изберете бонус, след това избирате бонуса, депозирате и къде е бонусът? Няма!!!! След това се свързвате с поддръжката и те твърдят, че бонусът не е за всеки, че може или не може да ви даде бонуса. Защо тогава, когато отидете да депозирате, се появява опцията? Най-чистата фалшива реклама.
I don't know why this casino's reputation is perfect. On the website it was saying that there was a 100% deposit, when you are going to deposit you have the option to choose a bonus, then you choose the bonus, deposit and where is the bonus? It does not have!!!! Then you contact support and they claim that the bonus is not for everyone, that they may or may not give you the bonus. So why when you go to deposit does the option appear? The purest false advertising.
Não sei porque a reputação deste cassino é perfeita. No site estava dizendo que tinha depósito de 100%, quando vai depositar tem a opção de escolha de bônus, aí tu escolhe o bônus, deposita e cadê o bônus? Não tem!!!! Aí tu entra em contato com o suporte e eles alegam que o bônus não é pra todos, que eles podem ou não te dar o bônus. Então porque quando tu vai depositar aparece a opção? A mais pura propaganda enganosa.
Е, рейтингът на казиното не се основава на бонусите, ние се стремим да оценим много различни аспекти, опитайте да проверите тук:
https://pt.casino.guru/avaliacao-buran-casino#tab=js-tab-reputation
За съжаление, казиното трябва да реши кой да получи предимство от бонуса, съжалявам.
Както виждам, той е достъпен за играчи от Бразилия, трябва да активирате бонуса във вашата казино сметка.
Well, the casino rating is not based on the bonuses we aim to evaluate many different aspects, try to check out here:
https://pt.casino.guru/avaliacao-buran-casino#tab=js-tab-reputation
Sadly, it's up to the casino to decide who gets an advantage of the bonus, I'm sorry.
As I can see, it is available for players from Brazil, you need to activate the bonus in your casino account.
Днес след печалба от €3500 казиното реши да премахне Гърция от страните, които могат да играят! Очевидно не за да ми даде парите, браво, много надежден сайт
Today after a €3500 win the casino decided to remove Greece from the countries that can play! Obviously not to give me the money, well done, very reliable site
Σημερα μετά από μια νίκη 3500€ το καζίνο αποφάσισε να βγάλει την Ελλάδα από την χώρες που μπορούν να παίξουν ! Προφανώς για να μην μου δώσουν τα λεφτά μπράβο πολύ αξιόπιστο site
Здравейте, от колко време продължава ситуацията, в която се опитвате да теглите пари? Имате ли екранна снимка или някакво доказателство, че Гърция не е била в ограничени страни преди и по-късно е стигнала там? Гледах Общите условия и там не видях Гърция.
Видях обаче, че сте подали жалба, където Вероника основно пише, че и тя не го е намерила. Можете ли да ми покажете как го виждате?
Разбира се, би било полезно да отговорите и на въпросите на Вероника в жалбата. Просто щракнете тук .
Hi, how long has your situation been going on, that you are trying to withdraw money ? Do you have any screenshot or any proof that Greece was not in restricted countries before and later got there ? I looked at the Terms and Conditions and I didn't see Greece there.
However, I saw that you filed a complaint where Veronika basically wrote that she didn't find it either. Can you show me how you see it ?
Of course, it would also be useful to answer Veronika's questions in the complaint. Just click here.
Помолих ви да отговорите на жалбата на Вероника, защото без отговор тя няма да може да получи повече информация по вашия случай. Би ли било възможно да се направи това?
Всъщност вие не сте ми казали нищо от това, което попитах и би било добре да го направите, защото без това не знаем нищо повече. От вашите екранни снимки виждам, че вашите тегления са изчакващи, но не научих нищо повече.
Така че ще чакам отговорите.
I have asked you to reply to Veronica's complaint because without a reply she will not be able to get any further in your case. Would it be possible to do so ?
In fact, you have not told me anything that I have asked and it would be good if you did, because without that we do not know anything more. From your screen shots I can see that your withdrawals are pending but I didn't learn anything more.
So I will wait for the answers.
Здравей, как те лъже казиното? Имате ли вече потвърден акаунт?
Бих искал да отбележа, че казината имат 14 дни, за да разрешат процеса на теглене, така че все още не бих бил толкова негативен, въпреки че разбирам, че попадането в такава ситуация със сигурност не е приятно.
Както и да е, имам още един въпрос, Гърция ли е ограничена страна и за вас, моля?
Hi, how does the casino lie to you ? Do you already have a verified account ?
I would like to point out that casinos have 14 days to resolve the withdrawal process, so I wouldn't be so negative yet, although I understand that getting into such a situation is certainly not pleasant.
Anyway, I have one more question, is Greece a restricted country for you as well please ?
Толкова лошо казино! Долу ръцете!
Спечелих €28,80 като бонус, но за съжаление той никога не беше кредитиран. В чата на живо се чувствате като задържани, трябва да използвам хром и изведнъж чатът се затваря. След 72 часа все още няма помощ.
Стойте далеч от това казино!
Such a bad casino! Hands off!
I won €28.80 in the bonus, but unfortunately it was never credited. In the live chat you feel like you're being held back, I should use chrome and suddenly the chat closes. After 72 hours still no help.
Stay away from this casino!
So ein schlechtes Casino! Finger weg!
ich habe im Bonus 28.80€ gewonnen, leider nie gutgeschrieben worden. Im Livechat kommt man sich hingehalten vor, ich sollte chrome benutzen und auf einmal schließt sich der Chat. Nach 72h immer noch keine Hilfe.
lasst die Finger von diesen Casino!
Здравейте, що се отнася до бонуса, от който спечелихте, поддръжката или чатът на живо не ви помогнаха, нали? Дори не можете да се свържете с тях, тъй като сте използвали различен браузър? Какъв е проблемът, че парите от бонуса не бяха кредитирани във вашата сметка?
Hi, as for the bonus from which you won, support or live chat didn't help you, yes ? You can't even get in touch with them since you used a different browser ? What is the problem that the money from the bonus was not credited to your account ?
Опитвах се и се опитвам да се свържа с чата на живо от 6 декември в 15:20 ч. Те приемат заявката ми, но за съжаление нищо не се случва, винаги оставам да чакам имейла. Няма имейл от 2 дни.
I was and have been trying to contact the live chat since December 6th at 3:20 p.m. They take my request but unfortunately nothing happens, I'm always left waiting for the email. No email has come for 2 days.
Ich war und versuche seit 6.12 um 15:20 den livechat zu kontaktieren. Man nimmt meine Anfrage auf aber leider tut sich nichts, ich werde immer mit warten sie auf die Email abgelegt. Es kommt seit 2 Tagen keine email.
Не, трябва да използвам chrome, за да получа парите кредитирани, което опитах и не се появи. Освен това парите не ми се кредитират и не получавам имейл
No, I should use chrome to get the money credited, which I tried and it didn't show up. Furthermore, the money is not credited to me and I do not receive an email
Nein, ich sollte chrome verwenden damit das Geld gutgeschrieben wird, was ich probierte und es nicht auftauchte. Weiterhin wird mir das Geld nicht gutgeschrieben und weder eine email kommt an mir an
Спечелих €28,80 на €1 безплатни завъртания, за съжаление €28,80 никога не бяха кредитирани в моя баланс
I won €28.80 on €1 free spins, unfortunately the €28.80 was never credited to my balance
Ich habe auf 1€ freispiele 28.80€ gewonnen, leider sind die 28.80€ nie auf mein Guthaben gutgeschrieben worden
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.