ФорумКазинаBuran Casino - обща дискусия

Buran Casino - обща дискусия

преди 3 години от remmeleigor
|
7074 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Buran Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
remmeleigor
преди 3 години

Здравейте, ние всъщност не сме представители на Казино Буран. Ние сме форум и общност 🙂. Бих препоръчал да се свържете с казиното на първо място - ако акаунтът ви е активен и казиното ви отговаря, имате добър шанс там. Бих започнал с немски чат на живо.

Моля, уведомете ни как работи за вас.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Хей, получих отговор, но сега последната вечер преди изплащането изведнъж получавам имейл, че всичко е закъсняло, това е нормално....

Имах изплатени 285 евро и сега започва така

Автоматичен превод:
philipgennermann9
преди 2 години

Здравейте,

Предполагам, че ще имам нужда от малко обяснение. 🙂

Вие сте потвърдени и срокът за теглене е на път да изтече, сега имате информация, че тегленето ще бъде отложено - нали?

Бих казал, че е добре, че казиното ви информира за това. Някакви предложения за това колко време ще отнеме?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Колко време не е казано и вече няма отговор...

Автоматичен превод:
philipgennermann9
преди 2 години

Не можете да направите много в момента, можем само да се надяваме, че тегленето ще бъде обработено скоро.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не знам защо репутацията на това казино е перфектна. На уебсайта пишеше, че има 100% депозит, когато ще депозирате, имате възможност да изберете бонус, след това избирате бонуса, депозирате и къде е бонусът? Няма!!!! След това се свързвате с поддръжката и те твърдят, че бонусът не е за всеки, че може или не може да ви даде бонуса. Защо тогава, когато отидете да депозирате, се появява опцията? Най-чистата фалшива реклама.

Автоматичен превод:
Tatihaag
преди 1 година

Е, рейтингът на казиното не се основава на бонусите, ние се стремим да оценим много различни аспекти, опитайте да проверите тук:

https://pt.casino.guru/avaliacao-buran-casino#tab=js-tab-reputation

За съжаление, казиното трябва да реши кой да получи предимство от бонуса, съжалявам.

Както виждам, той е достъпен за играчи от Бразилия, трябва да активирате бонуса във вашата казино сметка.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Днес след печалба от €3500 казиното реши да премахне Гърция от страните, които могат да играят! Очевидно не за да ми даде парите, браво, много надежден сайт


Автоматичен превод:
sakisxalntianidis
преди 1 година

Здравейте, от колко време продължава ситуацията, в която се опитвате да теглите пари? Имате ли екранна снимка или някакво доказателство, че Гърция не е била в ограничени страни преди и по-късно е стигнала там? Гледах Общите условия и там не видях Гърция.

Видях обаче, че сте подали жалба, където Вероника основно пише, че и тя не го е намерила. Можете ли да ми покажете как го виждате?

Разбира се, би било полезно да отговорите и на въпросите на Вероника в жалбата. Просто щракнете тук .

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

filefile Това е сега file единствен проблем!!

Автоматичен превод:
sakisxalntianidis
преди 1 година

Помолих ви да отговорите на жалбата на Вероника, защото без отговор тя няма да може да получи повече информация по вашия случай. Би ли било възможно да се направи това?

Всъщност вие не сте ми казали нищо от това, което попитах и би било добре да го направите, защото без това не знаем нищо повече. От вашите екранни снимки виждам, че вашите тегления са изчакващи, но не научих нищо повече.

Така че ще чакам отговорите.

Автоматичен превод:
преди 1 година

НАИСТИНА ЛОШО КАЗИНО..ОПИТВАМ СЕ ДА СИ ВЗЕМ ПАРИТЕ 5 ДНИ И ТЕ МЕ ЛЪЖАТ

Автоматичен превод:
sakisxalntianidis
преди 1 година

БРАТ ВЗЕХТЕ ЛИ ГИ?

Автоматичен превод:
tryleon7
преди 1 година

Здравей, как те лъже казиното? Имате ли вече потвърден акаунт?

Бих искал да отбележа, че казината имат 14 дни, за да разрешат процеса на теглене, така че все още не бих бил толкова негативен, въпреки че разбирам, че попадането в такава ситуация със сигурност не е приятно.

Както и да е, имам още един въпрос, Гърция ли е ограничена страна и за вас, моля?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Толкова лошо казино! Долу ръцете!

Спечелих €28,80 като бонус, но за съжаление той никога не беше кредитиран. В чата на живо се чувствате като задържани, трябва да използвам хром и изведнъж чатът се затваря. След 72 часа все още няма помощ.


Стойте далеч от това казино!

Автоматичен превод:
d5xg7ztmvm
преди 11 месеца

Здравейте, що се отнася до бонуса, от който спечелихте, поддръжката или чатът на живо не ви помогнаха, нали? Дори не можете да се свържете с тях, тъй като сте използвали различен браузър? Какъв е проблемът, че парите от бонуса не бяха кредитирани във вашата сметка?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Опитвах се и се опитвам да се свържа с чата на живо от 6 декември в 15:20 ч. Те приемат заявката ми, но за съжаление нищо не се случва, винаги оставам да чакам имейла. Няма имейл от 2 дни.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не, трябва да използвам chrome, за да получа парите кредитирани, което опитах и не се появи. Освен това парите не ми се кредитират и не получавам имейл

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Спечелих €28,80 на €1 безплатни завъртания, за съжаление €28,80 никога не бяха кредитирани в моя баланс

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини