преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bulletz Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте 🙋🏻♀️ откъде знаете, че казиното не приема немски играчи? Това е второто казино, което виждам тук и забелязахте, че не приема играчи от Германия. Това ли е защото понякога съм тук чрез VPN? За съжаление, тъй като не виждам никакви казина с немски IP адрес, освен тези от моята страна, съм принуден да вляза тук чрез VPN, ако искам да разбера за казино извън Германия. Но да се върна на въпроса защо пише, че казиното не приема немски играчи, това не е правилно.
Hello 🙋🏻♀️ how do you know that the casino doesn't accept German players? This is the second casino that I've seen here where you've noted that it doesn't accept players from Germany. Is that because I'm sometimes here via VPN? Unfortunately, since I can't see any casinos with a German IP address except for those from my country, I'm forced to log in here via VPN if I want to find out about a casino outside of Germany. But to get back to the question of why it says that the casino doesn't accept German players, that's not correct.
Hallo 🙋🏻♀️ wie kommt ihr darauf dass das Casino keime deutschen Spieler akzeptiert? Das ist nun das 2. Casino dass ich hier sehe wo ihr vermerkt habt dass es keine Spieler aus DE akzeptiert liegt das daran, dass ich manchmal auch über VPN hier bin? Da mir ja leider mit deutscher IP Adresse keine Casinos angezeigt werden bis auf die aus meinem Land, bin ich gezwungen mich hier über VPN anzumeldem wenn ich mich über ein Casino außerhalb von Deutschland informieren will. Aber um auf die Frage zurück zu kommem warum steht da dass das Casino keine deutschen Spieler akzeptiert das ist nicht korrekt.
Лесно депозиране на пари... абсолютен кошмар за теглене. Те използваха всяко възможно извинение, за да предотвратят оттегляне. Откриване на технически проблем. Тогава това беше проблем с проверката. Стойте далеч от този сайт, ако не искате да бъдете измамени
Easy to deposit money... absolute nightmare to cash out. They used any possible excuse they could to prevent a withdrawal. Sighting a technical issue. Then it was a verification issue. Stay clear of this site if you don't want to get scammed
Здравейте 🙋🏻♀️ откъде знаете, че казиното не приема немски играчи? Това е второто казино, което виждам тук и забелязахте, че не приема играчи от Германия. Това ли е защото понякога съм тук чрез VPN? За съжаление, тъй като не виждам никакви казина с немски IP адрес, освен тези от моята страна, съм принуден да вляза тук чрез VPN, ако искам да разбера за казино извън Германия. Но да се върна на въпроса защо пише, че казиното не приема немски играчи, това не е правилно.
Hello 🙋🏻♀️ how do you know that the casino doesn't accept German players? This is the second casino that I've seen here where you've noted that it doesn't accept players from Germany. Is that because I'm sometimes here via VPN? Unfortunately, since I can't see any casinos with a German IP address except for those from my country, I'm forced to log in here via VPN if I want to find out about a casino outside of Germany. But to get back to the question of why it says that the casino doesn't accept German players, that's not correct.
Hallo 🙋🏻♀️ wie kommt ihr darauf dass das Casino keime deutschen Spieler akzeptiert? Das ist nun das 2. Casino dass ich hier sehe wo ihr vermerkt habt dass es keine Spieler aus DE akzeptiert liegt das daran, dass ich manchmal auch über VPN hier bin? Da mir ja leider mit deutscher IP Adresse keine Casinos angezeigt werden bis auf die aus meinem Land, bin ich gezwungen mich hier über VPN anzumeldem wenn ich mich über ein Casino außerhalb von Deutschland informieren will. Aber um auf die Frage zurück zu kommem warum steht da dass das Casino keine deutschen Spieler akzeptiert das ist nicht korrekt.
здравей Нашият екип за данни събира цялата информация директно от казиното.
Може би сте успели да преминете проверката в това казино?
Освен това е напълно добре да използвате VPN на нашия уебсайт; просто бъдете внимателни, когато играете в някое онлайн казино. Те не винаги позволяват използването на VPN, нали знаете.
Hello. Our data team collects all the information directly from the casino.
Have you been able to pass the verification at this casino, perhaps?
Also, it is completely ok to use the VPN on our website; just be careful whenever you play at some online casino. They don't always allow usage of VPN, you know.
Лесно депозиране на пари... абсолютен кошмар за теглене. Те използваха всяко възможно извинение, за да предотвратят оттегляне. Откриване на технически проблем. Тогава това беше проблем с проверката. Стойте далеч от този сайт, ако не искате да бъдете измамени
Easy to deposit money... absolute nightmare to cash out. They used any possible excuse they could to prevent a withdrawal. Sighting a technical issue. Then it was a verification issue. Stay clear of this site if you don't want to get scammed
Виждам в жалбата ви, че все още чакате парите си.
Мога ли да попитам кога точно поискахте тегленето и дали успяхте да проверите накрая?
I can see in your complaint that you are still waiting for your money.
May I ask when exactly you requested the withdrawal and if you were able to verify at the end?
😆
Да, успях да премина проверка, но само след като тегленето беше върнато в акаунта ми след дни опити да го обработя. Беше ясно, че казиното няма интерес да позволи на клиент да тегли печалби. Прекарах часове, опитвайки се да изпълня всички необходими условия... след това в чата за поддръжка ме лъгаха отново и отново. Всеки има ново оправдание или се изисква нов документ. След дни на това ми беше достатъчно и се примирих с факта, че казино Bulletz никога няма да ми позволи да изтегля печалбите си. Така че просто го заложих и затворих акаунта си за такъв сайт за измама.
Кайл
😆
Yeah I was able to pass verification but only after the withdrawal was returned to my account after days of trying to process it. It was clear the casino has no interest in letting a customer cash out winnings. I spent hours trying to complete all the required stipulations... then in the support chat I was lied to over and over again. Everyone they has a new excuse or a new document was required. After days of this I had had enough and was resigned to the fact that Bulletz casino was never going to let me withdraw my winnings. So I just gambled it away and closed my account to such a scam site.
Kyle
Съжалявам, че загуби парите си.
Понякога обаче трябва да сме по-търпеливи и може би да изчакаме малко повече, за да получим парите, според мен.
Тогава може би е най-доброто, че си напуснал казиното.
I'm sorry that you lost your money.
Sometimes, though, we have to be more patient and maybe wait a bit longer to get the money, in my opinion.
Now it is perhaps for the best that you left the casino, then.
Регистрирах се нормално и това беше възможно. Прочетох и правилата и условията и няма нищо за това, че Германия е зона с ограничен достъп. След това дори поисках поддръжка, защото не бях сигурен относно вашата бележка, която също ми потвърди, че играчи от Германия могат да се регистрират и да играят с истински пари.
I registered normally and this was possible. I also read the terms and conditions and there is nothing about Germany being a restricted area. Then I even asked support because I was unsure about your note, which also confirmed to me that players from Germany can register and play with real money.
Ich habe mich normal registriert dies war möglich. Auch habe ich die AGB gelesen da steht nichts darüber, dass Deutschland zu einem gesperrten Gebiet gehört. Dann habe ich sogar den Support gefragt weil ich mir unsicher war wegen eurem Vermerk, dieser bestätigt mir auch, dass Spieler aus Deutschland sich anmelden und mit Echtgeld spielen dürfen.
Използвам само VPN за Casino Guru, иначе за съжаление ми се показват само немски казина и не се интересувам от тях 😂
I only use VPN for Casino Guru otherwise unfortunately only German casinos are shown to me and I am not interested in them 😂
VPN benutze ich nur für Casino Guru sonst werden mir ja leider nur deutsche Casinos angezeigt und die interessieren mich nicht 😂
Регистрирах се нормално и това беше възможно. Прочетох и правилата и условията и няма нищо за това, че Германия е зона с ограничен достъп. След това дори поисках поддръжка, защото не бях сигурен относно вашата бележка, която също ми потвърди, че играчи от Германия могат да се регистрират и да играят с истински пари.
I registered normally and this was possible. I also read the terms and conditions and there is nothing about Germany being a restricted area. Then I even asked support because I was unsure about your note, which also confirmed to me that players from Germany can register and play with real money.
Ich habe mich normal registriert dies war möglich. Auch habe ich die AGB gelesen da steht nichts darüber, dass Deutschland zu einem gesperrten Gebiet gehört. Dann habe ich sogar den Support gefragt weil ich mir unsicher war wegen eurem Vermerk, dieser bestätigt mir auch, dass Spieler aus Deutschland sich anmelden und mit Echtgeld spielen dürfen.
Така че ще информирам нашия екип за данни за тази ситуация. Благодаря ви за информацията.
So, I will inform our data team about this situation. Thank you for the information.
Понякога трябва да бъдете малко по-търпеливи и може би нямаше да работите за измамно казино Romi!! Това е само моето мнение все пак
Sometimes you should be a bit more patient and maybe you wouldn't have ended up working for a fraudulent casino Romi!! That is just my opinion though
Когато долнопробно онлайн казино, с нулева коректност, лъжи и забавяния с дни... един човек може да има толкова много търпение
...
Не се присъединявайте към това казино, те ще ви прецакат
When a seedy online casino, with zero integrity, lies and delays for days... one man can only have so much patience
...
Do not join this casino they will screw you over
Понякога трябва да бъдете малко по-търпеливи и може би нямаше да работите за измамно казино Romi!! Това е само моето мнение все пак
Sometimes you should be a bit more patient and maybe you wouldn't have ended up working for a fraudulent casino Romi!! That is just my opinion though
Както може би сте забелязали досега, ние не сме казино, а информативен уебсайт за онлайн казина, където се опитваме да помогнем на нашите потребители, когато се злоупотребява с честната игра, освен другите неща, разбира се.🤷♀️
За съжаление във вашия случай нямахме достатъчно време да направим много, за да ви помогнем.
As you may have noticed until now, we are not a casino but an informative website for online casinos where we try to help our users whenever the fair play is abused, aside from other things, of course.🤷♀️
Unfortunately, in your case we didn't have enough time to do much to help you out.
Те направиха точно същото нещо за мен.
Потвърдих акаунта си на мобилно устройство, всички документи бяха одобрени и статусът на акаунта беше променен на потвърден/одобрен.
След половин час реших да поискам теглене само за да разбера, че потвърденият ми акаунт се е превърнал в непотвърден.
Посетих чат на живо, казаха, че трябва да предоставя доказателство за адрес. Казах им, че вече е одобрено и чатът на живо започна да мърмори нещо за това, че трябва да предам това на отдела за сигурност.
Иска ми се да бях видял тези публикации, преди дори да депозирам (доста много) в това казино. Щеше да ми спести много проблеми. Просто не мога да разбера как Bulletz може да има толкова висок резултат/рейтинг тук в CasinoGuru, когато изглежда, че правят всичко възможно клиентите им да не могат да изтеглят печалбите си.
Те са много приятелски настроени към вас в чата на живо, докато не дойде време за теглене. След това вече не сте желан клиент. Имайте предвид, че играх без бонуси, чисти пари и въпреки това те все още правят този вид каскади, срам за тях. Те също взеха парите ми, загубиха партидата, така че браво на Spinwise и тактиката ти за забавяне.
They did the exact same thing for me.
I verified my account on mobile, all documents were approved and account status changed to verified/approved.
After half an hour, thought I'd request a withdrawal only to find out that my verified account had turned into unverified.
Visited live chat, they said I needed to provide proof of address. I told them it was already approved and live chat started mumbling something about having to pass this on to security department.
I wish I would've seen these posts before even depositing (quite a lot) to this casino. Would've saved me a lot of trouble. I just can't understand how Bulletz can have such a high score/rating here in CasinoGuru when it seems that they are doing their utmost to their customers not being able to withdraw their winnings.
They're very friendly towards you in live chat until it's time to cash out. After that you're not a wanted customer anymore. Note, I played with no bonuses, pure cash and yet they still do this kinda stunts, shame on them. They also got my money, lost the lot, so well done Spinwise and your stalling tactics.
Те направиха точно същото нещо за мен.
Потвърдих акаунта си на мобилно устройство, всички документи бяха одобрени и статусът на акаунта беше променен на потвърден/одобрен.
След половин час реших да поискам теглене само за да разбера, че потвърденият ми акаунт се е превърнал в непотвърден.
Посетих чат на живо, казаха, че трябва да предоставя доказателство за адрес. Казах им, че вече е одобрено и чатът на живо започна да мърмори нещо за това, че трябва да предам това на отдела за сигурност.
Иска ми се да бях видял тези публикации, преди дори да депозирам (доста много) в това казино. Щеше да ми спести много проблеми. Просто не мога да разбера как Bulletz може да има толкова висок резултат/рейтинг тук в CasinoGuru, когато изглежда, че правят всичко възможно клиентите им да не могат да изтеглят печалбите си.
Те са много приятелски настроени към вас в чата на живо, докато не дойде време за теглене. След това вече не сте желан клиент. Имайте предвид, че играх без бонуси, чисти пари и въпреки това те все още правят този вид каскади, срам за тях. Те също взеха парите ми, загубиха партидата, така че браво на Spinwise и тактиката ти за забавяне.
They did the exact same thing for me.
I verified my account on mobile, all documents were approved and account status changed to verified/approved.
After half an hour, thought I'd request a withdrawal only to find out that my verified account had turned into unverified.
Visited live chat, they said I needed to provide proof of address. I told them it was already approved and live chat started mumbling something about having to pass this on to security department.
I wish I would've seen these posts before even depositing (quite a lot) to this casino. Would've saved me a lot of trouble. I just can't understand how Bulletz can have such a high score/rating here in CasinoGuru when it seems that they are doing their utmost to their customers not being able to withdraw their winnings.
They're very friendly towards you in live chat until it's time to cash out. After that you're not a wanted customer anymore. Note, I played with no bonuses, pure cash and yet they still do this kinda stunts, shame on them. They also got my money, lost the lot, so well done Spinwise and your stalling tactics.
Много пъти чатът на живо не е наясно какво се случва с тегленията на играчите и винаги е по-добре да се свържете с поддръжката по имейл, за да научите повече подробности.
Мога ли да попитам дали успяхте да разберете нещо, свързано с това защо биха искали отново същия документ?
Акаунтът ви потвърден ли е сега? 🤔
Много е важно и задължително да направите KYC поради политиката за AML (борба с изпирането на пари), така че е важно да правите всички проверки, знаете, дори ако играете без бонус.
Many times the live chat is not aware about what is going on with players withdrawals, and it is always better to get in touch with the support by email to find out more details.
May I ask if you were able to find out anything related to why they would ask for the same document again?
Is your account verified now, though? 🤔
It is very important and required to do the KYC due to the AML (anti-money laundering) policy, so that is why it is important to do all the checks, you know, even if you play without a bonus.
Не съм съвсем сигурен какво имаш предвид с поста си, честно казано.
Има ли ваш преглед, който сме изтрили? Всъщност не виждам нищо в нашата система.
Ако се случи такъв случай, винаги има основателна причина да не публикуваме нечия рецензия и ние можем да обясним причината всеки път.
I am not quite sure what you mean by your post, to tell you the truth.
Is there any review of yours we have deleted? I'm not seeing any in our system, actually.
If such an occasion happens, there is always a good reason for not publishing someone's review, and we can explain the reason every time.
Напълно пропускаш смисъла и целта тук.
Моят акаунт вече беше потвърден. Докато не направиха същото нещо, което бяха направили и за друг човек в тази дискусия - и то беше променено обратно на непроверено.
Просто беше невъзможно да тегля и внезапно, когато салдото по сметката ми достигна нула, сметката ми отново се потвърди.
Сенчести тактики като тази, няма нужда да обсъждате повече или да докосвате някое от тези места отново.
You're completely missing the point and the mark here.
My account was already verified. Until they did the same thing as they had done for another person in this discussion as well- and it was changed back to unverified.
It was just impossible to withdraw and suddenly when my account balance reached zero, my account became verified again.
Shady tactics like that, no need to discuss further or ever touch any of these places again.
Хм, сега разбирам. За такива ситуации казиното трябва да разполага с добро обяснение. Както виждате, без него всички можем само да гадаем. Нищо чудно, че виждате това като конкретна тактика.
Мога ли поне да ви благодаря за този съвет?
само забележка: освен ако играчите не подадат жалби, включително спорни суми и чрез това не дадат възможност на нашия специалист да го разгледа по-официално, отколкото просто чрез публикация във форума, Индексът на безопасност ще остане същият.
Hmm, I see now. For such situations, the casino should have a good explanation available. As you can see, without it, we can all only guess. No wonder you see that as a concrete tactic.
May I at least thank you for this word of advice?
just a note: unless players submit complaints including disputed amounts and thrugh that give our specialist a chance to look into it more officially than just through a forum post, the Safety Index will remain the same.
Имах точно обратното преживяване преди няколко седмици btw. Превърнах първия депозит от около 50 € на 600 €, изпратих документи за потвърждение, бях потвърден за 2 часа и на следващата сутрин тегленето беше в банковата ми сметка. Много професионално
I had the exact opposite experience a couple weeks ago btw. I turned the first deposit of around 50€ to 600€, sent in verification documents, i was verified in 2 hours, and the next morning the cashout was in my bank account. Very professional
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.