НачалоФорумКазинаBulletz Casino - обща дискусия

Bulletz Casino - обща дискусия

 от Gehtdixhnixan
|
1 032 преглеждания 23 отговора |
|
1 2
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bulletz Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Здравейте 🙋🏻‍♀️ откъде знаете, че казиното не приема немски играчи? Това е второто казино, което виждам тук и забелязахте, че не приема играчи от Германия. Това ли е защото понякога съм тук чрез VPN? За съжаление, тъй като не виждам никакви казина с немски IP адрес, освен тези от моята страна, съм принуден да вляза тук чрез VPN, ако искам да разбера за казино извън Германия. Но да се върна на въпроса защо пише, че казиното не приема немски играчи, това не е правилно.

Автоматичен превод:

Лесно депозиране на пари... абсолютен кошмар за теглене. Те използваха всяко възможно извинение, за да предотвратят оттегляне. Откриване на технически проблем. Тогава това беше проблем с проверката. Стойте далеч от този сайт, ако не искате да бъдете измамени

Автоматичен превод:

Здравейте 🙋🏻‍♀️ откъде знаете, че казиното не приема немски играчи? Това е второто казино, което виждам тук и забелязахте, че не приема играчи от Германия. Това ли е защото понякога съм тук чрез VPN? За съжаление, тъй като не виждам никакви казина с немски IP адрес, освен тези от моята страна, съм принуден да вляза тук чрез VPN, ако искам да разбера за казино извън Германия. Но да се върна на въпроса защо пише, че казиното не приема немски играчи, това не е правилно.

Автоматичен превод:

здравей Нашият екип за данни събира цялата информация директно от казиното.

Може би сте успели да преминете проверката в това казино?

Освен това е напълно добре да използвате VPN на нашия уебсайт; просто бъдете внимателни, когато играете в някое онлайн казино. Те не винаги позволяват използването на VPN, нали знаете.

Автоматичен превод:

Лесно депозиране на пари... абсолютен кошмар за теглене. Те използваха всяко възможно извинение, за да предотвратят оттегляне. Откриване на технически проблем. Тогава това беше проблем с проверката. Стойте далеч от този сайт, ако не искате да бъдете измамени

Автоматичен превод:

Виждам в жалбата ви, че все още чакате парите си.

Мога ли да попитам кога точно поискахте тегленето и дали успяхте да проверите накрая?

Edited
Автоматичен превод:

😆


Да, успях да премина проверка, но само след като тегленето беше върнато в акаунта ми след дни опити да го обработя. Беше ясно, че казиното няма интерес да позволи на клиент да тегли печалби. Прекарах часове, опитвайки се да изпълня всички необходими условия... след това в чата за поддръжка ме лъгаха отново и отново. Всеки има ново оправдание или се изисква нов документ. След дни на това ми беше достатъчно и се примирих с факта, че казино Bulletz никога няма да ми позволи да изтегля печалбите си. Така че просто го заложих и затворих акаунта си за такъв сайт за измама.



Кайл

Edited
Автоматичен превод:
Mogolor

Съжалявам, че загуби парите си.

Понякога обаче трябва да сме по-търпеливи и може би да изчакаме малко повече, за да получим парите, според мен.

Тогава може би е най-доброто, че си напуснал казиното.

Автоматичен превод:
Romi

Регистрирах се нормално и това беше възможно. Прочетох и правилата и условията и няма нищо за това, че Германия е зона с ограничен достъп. След това дори поисках поддръжка, защото не бях сигурен относно вашата бележка, която също ми потвърди, че играчи от Германия могат да се регистрират и да играят с истински пари.

Автоматичен превод:
Romi

Използвам само VPN за Casino Guru, иначе за съжаление ми се показват само немски казина и не се интересувам от тях 😂

Автоматичен превод:

Регистрирах се нормално и това беше възможно. Прочетох и правилата и условията и няма нищо за това, че Германия е зона с ограничен достъп. След това дори поисках поддръжка, защото не бях сигурен относно вашата бележка, която също ми потвърди, че играчи от Германия могат да се регистрират и да играят с истински пари.

Автоматичен превод:

Така че ще информирам нашия екип за данни за тази ситуация. Благодаря ви за информацията.

Автоматичен превод:

Понякога трябва да бъдете малко по-търпеливи и може би нямаше да работите за измамно казино Romi!! Това е само моето мнение все пак

Автоматичен превод:

Когато долнопробно онлайн казино, с нулева коректност, лъжи и забавяния с дни... един човек може да има толкова много търпение

...


Не се присъединявайте към това казино, те ще ви прецакат

Автоматичен превод:

Понякога трябва да бъдете малко по-търпеливи и може би нямаше да работите за измамно казино Romi!! Това е само моето мнение все пак

Автоматичен превод:

Както може би сте забелязали досега, ние не сме казино, а информативен уебсайт за онлайн казина, където се опитваме да помогнем на нашите потребители, когато се злоупотребява с честната игра, освен другите неща, разбира се.🤷‍♀️

За съжаление във вашия случай нямахме достатъчно време да направим много, за да ви помогнем.

Edited
Автоматичен превод:

Те направиха точно същото нещо за мен.

Потвърдих акаунта си на мобилно устройство, всички документи бяха одобрени и статусът на акаунта беше променен на потвърден/одобрен.

След половин час реших да поискам теглене само за да разбера, че потвърденият ми акаунт се е превърнал в непотвърден.

Посетих чат на живо, казаха, че трябва да предоставя доказателство за адрес. Казах им, че вече е одобрено и чатът на живо започна да мърмори нещо за това, че трябва да предам това на отдела за сигурност.

Иска ми се да бях видял тези публикации, преди дори да депозирам (доста много) в това казино. Щеше да ми спести много проблеми. Просто не мога да разбера как Bulletz може да има толкова висок резултат/рейтинг тук в CasinoGuru, когато изглежда, че правят всичко възможно клиентите им да не могат да изтеглят печалбите си.

Те са много приятелски настроени към вас в чата на живо, докато не дойде време за теглене. След това вече не сте желан клиент. Имайте предвид, че играх без бонуси, чисти пари и въпреки това те все още правят този вид каскади, срам за тях. Те също взеха парите ми, загубиха партидата, така че браво на Spinwise и тактиката ти за забавяне.

Edited
Автоматичен превод:

Понякога казино гуру също изтрива отзиви. Не съм сигурен дали казината ги поставят, за да премахнат лоши отзиви или какво??

Автоматичен превод:

Те направиха точно същото нещо за мен.

Потвърдих акаунта си на мобилно устройство, всички документи бяха одобрени и статусът на акаунта беше променен на потвърден/одобрен.

След половин час реших да поискам теглене само за да разбера, че потвърденият ми акаунт се е превърнал в непотвърден.

Посетих чат на живо, казаха, че трябва да предоставя доказателство за адрес. Казах им, че вече е одобрено и чатът на живо започна да мърмори нещо за това, че трябва да предам това на отдела за сигурност.

Иска ми се да бях видял тези публикации, преди дори да депозирам (доста много) в това казино. Щеше да ми спести много проблеми. Просто не мога да разбера как Bulletz може да има толкова висок резултат/рейтинг тук в CasinoGuru, когато изглежда, че правят всичко възможно клиентите им да не могат да изтеглят печалбите си.

Те са много приятелски настроени към вас в чата на живо, докато не дойде време за теглене. След това вече не сте желан клиент. Имайте предвид, че играх без бонуси, чисти пари и въпреки това те все още правят този вид каскади, срам за тях. Те също взеха парите ми, загубиха партидата, така че браво на Spinwise и тактиката ти за забавяне.

Автоматичен превод:

Много пъти чатът на живо не е наясно какво се случва с тегленията на играчите и винаги е по-добре да се свържете с поддръжката по имейл, за да научите повече подробности.

Мога ли да попитам дали успяхте да разберете нещо, свързано с това защо биха искали отново същия документ?

Акаунтът ви потвърден ли е сега? 🤔

Много е важно и задължително да направите KYC поради политиката за AML (борба с изпирането на пари), така че е важно да правите всички проверки, знаете, дори ако играете без бонус.


Автоматичен превод:

Понякога казино гуру също изтрива отзиви. Не съм сигурен дали казината ги поставят, за да премахнат лоши отзиви или какво??

Автоматичен превод:

Не съм съвсем сигурен какво имаш предвид с поста си, честно казано.

Има ли ваш преглед, който сме изтрили? Всъщност не виждам нищо в нашата система.

Ако се случи такъв случай, винаги има основателна причина да не публикуваме нечия рецензия и ние можем да обясним причината всеки път.

Автоматичен превод:
Romi

Напълно пропускаш смисъла и целта тук.

Моят акаунт вече беше потвърден. Докато не направиха същото нещо, което бяха направили и за друг човек в тази дискусия - и то беше променено обратно на непроверено.

Просто беше невъзможно да тегля и внезапно, когато салдото по сметката ми достигна нула, сметката ми отново се потвърди.

Сенчести тактики като тази, няма нужда да обсъждате повече или да докосвате някое от тези места отново.

Автоматичен превод:
tiltalite99

Хм, сега разбирам. За такива ситуации казиното трябва да разполага с добро обяснение. Както виждате, без него всички можем само да гадаем. Нищо чудно, че виждате това като конкретна тактика.

Мога ли поне да ви благодаря за този съвет?

само забележка: освен ако играчите не подадат жалби, включително спорни суми и чрез това не дадат възможност на нашия специалист да го разгледа по-официално, отколкото просто чрез публикация във форума, Индексът на безопасност ще остане същият.

Автоматичен превод:

Имах точно обратното преживяване преди няколко седмици btw. Превърнах първия депозит от около 50 € на 600 €, изпратих документи за потвърждение, бях потвърден за 2 часа и на следващата сутрин тегленето беше в банковата ми сметка. Много професионално

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини