НачалоФорумКазинаBull Casino 24 - обща дискусия

Bull Casino 24 - обща дискусия

преди 2 седмици от atti38
|
544 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bull Casino 24 - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 седмици

Защо отзивът ми е отхвърлен? Ако казиното каже, че трябва да получа теглене между 2 и 6 часа, трябва да го получа между 2 и 6 часа, защото това е причината да депозирам? Това е над 24 часа, а сега те не правят това, което казват.

Автоматичен превод:
atti38
преди 2 седмици

Отхвърлихме потребителския ви отзив, тъй като не смятаме, че казиното заслужава толкова ниска оценка, ако играчът чака тегленето само няколко дни.

Може да има различни причини за това, например, че процесът на проверка все още е в процес на обработка или доставчикът на плащания забавя плащането. Следователно, казиното дори не е виновно и не може да направи много по въпроса, знаете.

Опитайте се да бъдете малко търпеливи и ако все още имате проблеми след няколко дни, моля, уведомете ни. Можем дори да се опитаме да се намесим.

Обясниха ли ви нещо относно тегленето или има ли някаква информация в профила ви?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Не, ако казиното каже, че е между 2 и 6 часа, значи е между 2 и 6 часа и не, те не обясняват нищо, искат KYC сега, вчера изпратих документите, няма отговори, нищо, не играйте в това казино!!!!!!

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

не отговарят на имейлите ми....

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

все още нищо, те трябва да си сменят AGBS-ите..

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

file вече повече от 4 дни..

Автоматичен превод:
atti38
преди 1 седмица

Бихте ли ни уведомили в понеделник каква е ситуацията?

Надявам се дотогава всичко да е наред. Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Мога ли да отворя дело сега?

Автоматичен превод:
atti38
преди 1 седмица

Правилно ли разбирам, че ситуацията остава непроменена тогава?

Можете да отворите делото си по всяко време тук; просто нашият екип за жалби не може да се намеси преди 14-дневния срок, знаете.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Можете ли да приемете отхвърлените ми отзиви, тогава никой не бива да играе в това казино вече 6 дни и те искат документите, които вече им изпратих

Автоматичен превод:
atti38
преди 1 седмица

Честно казано, можем да прегледаме отзива ви, след като свързаната с него жалба бъде приключена.

Въпреки това, и двата ви отзива бяха отхвърлени веднага, защото това, което виждате като причина за отрицателна оценка, всъщност е KYC процедура или забавено свързано теглене.

Това ти изпратихме, помниш ли? 🙏:

„Здравейте и благодарим за отзива. Забелязахме, че се оплаквате от проверката на самоличността. Моля, имайте предвид, че KYC (познай клиента си) е стандартна процедура за казината поради политиката за AML (против пране на пари) и те са задължени да го правят. Ако откажете да се потвърдите пред казиното, не можем да одобрим отзива ви въз основа на вашето решение; това би било крайно несправедливо за казиното. Благодарим ви за разбирането."


Автоматичен превод:
преди 1 седмица

1 седмица все още не го разбирам..

Автоматичен превод:
atti38
преди 1 седмица

Надявам се, че ситуацията скоро ще се оправи; в противен случай нашият екип за жалби ще се намеси.

И, разбира се, ще можете да напишете отзива си за цялото преживяване там.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

file в рамките на 4-5 часа😂😂😂😂

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

filefile Искат документи и казват, че депозирам на 13.05 😂😂😂😂 отварям сметката си на 17.05😂😂😂😂

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Можете ли да одобрите отзива ми? Да го анулирам и моля, след 10 дни няма нужда да чакам.

Автоматичен превод:
atti38
преди 5 дни

Значи има някаква грешка на сайта им, нали?

Какво казаха, когато се конфронтирахте с тях относно датите?

Също така, моля, имайте предвид, че потребителският ви отзив може да бъде одобрен само след като жалбата ви бъде приключена, както обясних по-рано.

Автоматичен превод:
atti38 изтри публикацията
atti38
преди 4 дни

Моля те, опитай се да напишеш ясно какво искаш да кажеш. Не можах да те разбера добре.

Разбира се, не се колебайте да пишете на вашия език. На нашия сайт имаме автоматичен преводач. 😉

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Pragmatic_Amazon competition_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини