преди 2 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bull Casino 24 - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Защо отзивът ми е отхвърлен? Ако казиното каже, че трябва да получа теглене между 2 и 6 часа, трябва да го получа между 2 и 6 часа, защото това е причината да депозирам? Това е над 24 часа, а сега те не правят това, което казват.
why is my rewiew rejectet for me if a casino say withdraw i should get between 2-6 hours i should get it between 2-6 hours because thats a reason for me to deposit its over 24 hours now they dont do what they say
Отхвърлихме потребителския ви отзив, тъй като не смятаме, че казиното заслужава толкова ниска оценка, ако играчът чака тегленето само няколко дни.
Може да има различни причини за това, например, че процесът на проверка все още е в процес на обработка или доставчикът на плащания забавя плащането. Следователно, казиното дори не е виновно и не може да направи много по въпроса, знаете.
Опитайте се да бъдете малко търпеливи и ако все още имате проблеми след няколко дни, моля, уведомете ни. Можем дори да се опитаме да се намесим.
Обясниха ли ви нещо относно тегленето или има ли някаква информация в профила ви?
We have rejected your user review as we don't believe that the casino deserves to be rated that low if a player is waiting for the withdrawal for just a few days.
There can be various reasons for this, as, for example, that the verification process is still in the middle or the payment provider delays the payment. Therefore, the casino is not even at fault and is unable to do much about it, you know.
Try to be a little patient, and if you still have issues after a few more days, please let us know. We could even try to intervene.
Have they explained anything regarding the withdrawal, or is there any information in your account?
Не, ако казиното каже, че е между 2 и 6 часа, значи е между 2 и 6 часа и не, те не обясняват нищо, искат KYC сега, вчера изпратих документите, няма отговори, нищо, не играйте в това казино!!!!!!
no if a casino say its between 2-6 hours it must be between 2-6 hours and no they dont explain nothing they want kyc now yesterday i send the documents no answers nothing dont play at this casino!!!!!!
Бихте ли ни уведомили в понеделник каква е ситуацията?
Надявам се дотогава всичко да е наред. Стискам палци. 🤞
Could you let us know on Monday, please, about how the situation stands?
I hope by then it will be all good. I'm surely keeping my fingers crossed. 🤞
Правилно ли разбирам, че ситуацията остава непроменена тогава?
Можете да отворите делото си по всяко време тук; просто нашият екип за жалби не може да се намеси преди 14-дневния срок, знаете.
Do I understand correctly that the situation remains unchanged then?
You can open your case at any time here; it is just that our complaint team is not able to intervene before the 14-day time period, you know.
Можете ли да приемете отхвърлените ми отзиви, тогава никой не бива да играе в това казино вече 6 дни и те искат документите, които вече им изпратих
can you accept my rejected rewiews then no one should play in this casino 6 days now and they want the documents i already send them
Честно казано, можем да прегледаме отзива ви, след като свързаната с него жалба бъде приключена.
Въпреки това, и двата ви отзива бяха отхвърлени веднага, защото това, което виждате като причина за отрицателна оценка, всъщност е KYC процедура или забавено свързано теглене.
Това ти изпратихме, помниш ли? 🙏:
„Здравейте и благодарим за отзива. Забелязахме, че се оплаквате от проверката на самоличността. Моля, имайте предвид, че KYC (познай клиента си) е стандартна процедура за казината поради политиката за AML (против пране на пари) и те са задължени да го правят. Ако откажете да се потвърдите пред казиното, не можем да одобрим отзива ви въз основа на вашето решение; това би било крайно несправедливо за казиното. Благодарим ви за разбирането."
Frankly, we can review your review once the associated complaint gets closed.
However, your reviews were both rejected straight away because what you see as a reason for a negative rating is actually a KYC procedure or a delayed associated withdrawal.
This is what we sent to you, remember? 🙏:
"Hello, and thank you for the review. We've noticed that you are complaining about identity verification. Please keep in mind KYC (know your customer) is standard procedure for casinos due to AML policy (anti-money laundering), and they are required to do so. If you refuse to verify yourself to the casino, we cannot approve your review based on your decision; it would be highly unfair for the casino. Thank you for your understanding."
Надявам се, че ситуацията скоро ще се оправи; в противен случай нашият екип за жалби ще се намеси.
И, разбира се, ще можете да напишете отзива си за цялото преживяване там.
I hope that the situation will get moving soon; otherwise, our complaint team will intervene.
And, of course, you will be able to write your review about the whole experience there.
Значи има някаква грешка на сайта им, нали?
Какво казаха, когато се конфронтирахте с тях относно датите?
Също така, моля, имайте предвид, че потребителският ви отзив може да бъде одобрен само след като жалбата ви бъде приключена, както обясних по-рано.
So there must be some mistake on their site, right?
What did they say when you confronted them regarding the dates?
Also, please know that your user review can be approved only after your complaint is closed, as I explained before.
Моля те, опитай се да напишеш ясно какво искаш да кажеш. Не можах да те разбера добре.
Разбира се, не се колебайте да пишете на вашия език. На нашия сайт имаме автоматичен преводач. 😉
Please try to write clearly what you would like to say. I couldn't understand that well.
Feel free to write in your language, of course. We have an auto translator on our site. 😉
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.