преди 2 месеца
Те поне поддържат връзка и ви информират.
Моля, дръжте ни в течение.
At least they stay in touch and inform you.
Please keep us updated.
0
Те поне поддържат връзка и ви информират.
Моля, дръжте ни в течение.
At least they stay in touch and inform you.
Please keep us updated.
Добре тогава. Надявам се, че нашият екип ще може да се свърже с казиното относно вашата жалба и да разреши проблема вместо вас.
Със сигурност ще стискам палци.🤞
Okay then. I hope that our team will be able to contact the casino regarding your complaint and resolve the issue for you.
I will surely keep my fingers crossed.🤞
Балончета Залог
28 януари в 17:59
Bubbles Bot
Bubbles Bot каза: Здравейте. Имате въпрос? Тук съм, за да помогна.
28 януари 20:14 ч
Уеб потребител 67990d0de845102f31afc25f каза: парите все още не са пуснати, изчакайте до днес. В противен случай ще започна спор за казино и ще възложа агенция за събиране на дългове, която работи в международен план
Bubbles Bot
Bubbles Bot каза: Не разбрах това. Опитайте да преформулирате въпроса си или опитайте един от тези отговори.
Уеб потребител 67990d0de845102f31afc25f sagt: Говорете с човек
Bubbles Bot
Bubbles Bot каза: Няма проблем. Просто споделете няколко подробности и аз ще ви свържа с някой от нашия екип.
Моля, имайте предвид, че работното време на екипа за поддръжка на Bubblesbet е 09:30 - 00:30 CET.
Bubbles Bot
Име
Майкъл Пич
Имейл
Bubbles Bot
Bubbles Bot каза: Благодаря. Нека ви свържа с агент за поддръжка на клиенти.
Michael Pietsch каза: Добре
Малком
Малком каза: Здравей Майкъл,
Как можем да ви помогнем?
Michael Pietsch каза: парите все още не са пуснати, изчакайте до днес. В противен случай ще започна спор за казино и ще възложа агенция за събиране на дългове, която работи в международен план
Michael Pietsch каза: Днес № 18 ден
Малком
Malcom sagt: Вашият акаунт е част от процедурата за проверка на активността, която няма времева рамка, веднага щом получим актуализация по този въпрос, ще се свържем с вас.
Майкъл Пич каза:
Bubbles Bet
28. Januar um 17:59
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:Hi there. Got a question? I'm here to help.
28. Januar um 20:14
Web User 67990d0de845102f31afc25f sagt:the money is still not released, wait until today. Otherwise I will open a casino dispute and commission a debt collection agency that works internationally
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:I didn't get that. Try rephrasing your question or try one of these answers.
Web User 67990d0de845102f31afc25f sagt:Talk to a human
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:No problem. Just share a few details and I'll connect you with someone from our team.
Kindly consider that the Bubblesbet support team's working hours are 09:30 - 00:30 CET.
Bubbles Bot
Name
Michael Pietsch
mond21de@yahoo.de
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:Thanks. Let me connect you with a customer support agent.
Michael Pietsch sagt:Ok
Malcom
Malcom sagt:Hello Michael,
How can we help you?
Michael Pietsch sagt:the money is still not released, wait until today. Otherwise I will open a casino dispute and commission a debt collection agency that works internationally
Michael Pietsch sagt:Today Nr 18 day
Malcom
Malcom sagt:Your account is part of the activity checking procedure which has no time frame, as soon as we have an update regarding this matter you will be contacted.
Michael Pietsch sagt:
Балончета Залог
28 януари в 17:59
Bubbles Bot
Bubbles Bot каза:
здравейте Имате въпрос? Тук съм, за да помогна.
28 януари 20:14 ч
Уеб потребител 67990d0de845102f31afc25f каза:
парите все още не са пуснати, изчакайте до днес. В противен случай ще започна спор за казино и ще възложа агенция за събиране на дългове, която работи в международен план
Bubbles Bot
Bubbles Bot каза:
Не разбрах това. Опитайте да преформулирате въпроса си или опитайте един от тези отговори.
Уеб потребител 67990d0de845102f31afc25f каза:
Говорете с човек
Bubbles Bot
Bubbles Bot каза:
няма проблеми Просто споделете няколко подробности и аз ще ви свържа с някой от нашия екип.
Моля, имайте предвид, че работното време на екипа за поддръжка на Bubblesbet е 09:30 - 00:30 CET.
Bubbles Bot
Име
Майкъл Пич
Имейл
Bubbles Bot
Bubbles Bot каза:
благодаря Нека ви свържа с агент за поддръжка на клиенти.
Майкъл Пич каза:
добре
Малком
Малком каза:
Здравей Майкъл,
Как можем да ви помогнем?
Майкъл Пич каза:
парите все още не са пуснати, изчакайте до днес. В противен случай ще започна спор за казино и ще възложа агенция за събиране на дългове, която работи в международен план
Майкъл Пич каза:
Днес Nr 18 ден
Малком
Малком каза:
Вашият акаунт е част от процедурата за проверка на активността, която няма времева рамка, веднага щом получим актуализация по този въпрос, ще се свържем с вас.
Майкъл Пич каза:
всеки ден се казва Update
Малком
Малком каза:
Разбираме вашата гледна точка, ние просто молим за вашето търпение и както казахме, процедурата няма времева рамка и веднага щом имаме актуализация, ще се свържем с вас.
Майкъл Пич каза:
ще бъде обработен в рамките на 10 дни, както пише на вашия уебсайт
Малком
Малком каза:
Това се отнася до процедурата за теглене, но както казахме, вашият акаунт е част от процедурата за проверка на активността, която няма време.
Майкъл Пич каза:
колко време трябва да чакам един месец
Малком
Малком каза:
Веднага щом имаме актуализация, ще се свържем с вас.
Малком каза:
Благодаря ви за разбирането
Малком каза:
Вашето търпение е високо оценено.
29 януари 11:35 ч
Майкъл Пич каза:
добро утро, за съжаление нищо не се е променило след 19 дни няма актуализация днес Ще предприема правни действия срещу казиното
Роби
Роби каза:
Здравей Майкъл
Вашият акаунт е част от процедурата за проверка на активността, която няма времева рамка, веднага щом получим актуализация по този въпрос, ще се свържем с вас.
Майкъл Пич каза:
Мисля, че чаках доста време
Роби
Роби каза:
Разбираме, но както казахме, вашият акаунт е част от процедурата за проверка на активността, която няма време.
Bubbles Bet
28. Januar um 17:59
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:
Hi there. Got a question? I'm here to help.
28. Januar um 20:14
Web User 67990d0de845102f31afc25f sagt:
the money is still not released, wait until today. Otherwise I will open a casino dispute and commission a debt collection agency that works internationally
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:
I didn't get that. Try rephrasing your question or try one of these answers.
Web User 67990d0de845102f31afc25f sagt:
Talk to a human
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:
No problem. Just share a few details and I'll connect you with someone from our team.
Kindly consider that the Bubblesbet support team's working hours are 09:30 - 00:30 CET.
Bubbles Bot
Name
Michael Pietsch
mond21de@yahoo.de
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:
Thanks. Let me connect you with a customer support agent.
Michael Pietsch sagt:
Ok
Malcom
Malcom sagt:
Hello Michael,
How can we help you?
Michael Pietsch sagt:
the money is still not released, wait until today. Otherwise I will open a casino dispute and commission a debt collection agency that works internationally
Michael Pietsch sagt:
Today Nr 18 day
Malcom
Malcom sagt:
Your account is part of the activity checking procedure which has no time frame, as soon as we have an update regarding this matter you will be contacted.
Michael Pietsch sagt:
every day is told Update
Malcom
Malcom sagt:
We understand your point of view we are just asking for your patience and as we said the procedure has no time frame and as soon as we have an update you will be contacted.
Michael Pietsch sagt:
it will be processed within 10 days as it says on your website
Malcom
Malcom sagt:
That is regarding the withdrawal procedure but as we said your account is part of the activity checking procedure which has no time.
Michael Pietsch sagt:
how long should I wait a month
Malcom
Malcom sagt:
As soon as we have an update you will be contacted.
Malcom sagt:
Thank you for understanding
Malcom sagt:
Your patience is highly appreciated.
29. Januar um 11:35
Michael Pietsch sagt:
good morning unfortunately nothing has changed after 19 days no update today I will take legal action against the casino
Robbie
Robbie sagt:
Hello Michael
Your account is part of the activity checking procedure which has no time frame, as soon as we have an update regarding this matter you will be contacted.
Michael Pietsch sagt:
I think I waited a long time
Robbie
Robbie sagt:
We understand but as we said your account is part of the activity checking procedure which has no time.
Балончета Залог
28 януари в 17:59
Bubbles Bot
Bubbles Bot каза: Здравейте. Имате въпрос? Тук съм, за да помогна.
28 януари 20:14 ч
Уеб потребител 67990d0de845102f31afc25f каза: парите все още не са пуснати, изчакайте до днес. В противен случай ще започна спор за казино и ще възложа агенция за събиране на дългове, която работи в международен план
Bubbles Bot
Bubbles Bot каза: Не разбрах това. Опитайте да преформулирате въпроса си или опитайте един от тези отговори.
Уеб потребител 67990d0de845102f31afc25f sagt: Говорете с човек
Bubbles Bot
Bubbles Bot каза: Няма проблем. Просто споделете няколко подробности и аз ще ви свържа с някой от нашия екип.
Моля, имайте предвид, че работното време на екипа за поддръжка на Bubblesbet е 09:30 - 00:30 CET.
Bubbles Bot
Име
Майкъл Пич
Имейл
Bubbles Bot
Bubbles Bot каза: Благодаря. Нека ви свържа с агент за поддръжка на клиенти.
Michael Pietsch каза: Добре
Малком
Малком каза: Здравей Майкъл,
Как можем да ви помогнем?
Michael Pietsch каза: парите все още не са пуснати, изчакайте до днес. В противен случай ще започна спор за казино и ще възложа агенция за събиране на дългове, която работи в международен план
Michael Pietsch каза: Днес № 18 ден
Малком
Malcom sagt: Вашият акаунт е част от процедурата за проверка на активността, която няма времева рамка, веднага щом получим актуализация по този въпрос, ще се свържем с вас.
Michael Pietsch каза: всеки ден се казва Актуализация
Малком
Malcom sagt: Разбираме вашата гледна точка, ние просто молим за вашето търпение и както казахме, процедурата няма времева рамка и веднага щом получим актуализация, ще се свържем с вас.
Michael Pietsch каза: ще бъде обработен в рамките на 10 дни, както пише на вашия уебсайт
Малком
Malcom sagt: Това се отнася до процедурата за теглене, но както казахме, вашият акаунт е част от процедурата за проверка на активността, която няма време.
Michael Pietsch каза: колко време трябва да чакам един месец
Малком
Malcom sagt: Веднага щом получим актуализация, ще се свържем с вас.
Малком каза: Благодаря ви за разбирането
Malcom sagt: Търпението ви е високо оценено.
29 януари 11:35 ч
Michael Pietsch каза: добро утро, за съжаление нищо не се е променило след 19 дни без актуализация днес Ще предприема съдебни действия срещу казиното
Роби
Robbie sagt: Здравей Майкъл
Вашият акаунт е част от процедурата за проверка на активността, която няма времева рамка, веднага щом получим актуализация по този въпрос, ще се свържем с вас.
Michael Pietsch каза: Мисля, че чаках дълго време
Роби
Robbie sagt: Разбираме, но както казахме, вашият акаунт е част от процедурата за проверка на активността, която няма време.
30 януари 08:00 ч
Michael Pietsch каза:добро утро, сега подадох оспорване относно събирането на дългове
30 януари в 09:23 ч
Рийс
Reece каза: Здравей Майкъл,
Благодарим ви, че се свързахте с Bubblesbet.
Съжаляваме, че пропуснахме вашия чат разговор на живо.
Моля, обърнете внимание, че работното време на отдела за поддръжка на клиенти е 9:30 - 00:30 CET (часова зона).
Моля, свържете се с нас през посочените часове, чрез електронна поща на адрес (mailto:support@bubblesbet.com) или чрез чат на живо.
Благодарим ви за съдействието и разбирането.
30 януари 10:11 ч
Michael Pietsch каза:добро утро, сега подадох оспорване относно събирането на дългове
Рийс
Reece каза: Как можем да ви помогнем
Рийс каза:?
Michael Pietsch каза: Защо парите не са безплатни
Рийс
Reece sagt: Майкъл, както можем да видим от нашата страна, процедурата за проверка на вашия акаунт е към своя край.
Ще получите имейл за вашето теглене през деня.
Благодарим ви за разбирането и хубав ден!
Michael Pietsch каза: казвате, че сте актуализирали всеки ден. Но ме попитайте защо нищо не се случва толкова дълго време. Тя трябва да знае това
30 януари 18:18 ч
Michael Pietsch каза: Здравейте, изчакайте актуализация
Емили
Емили каза: Здравей, Майкъл, за съжаление все още не сме получили никаква актуализация от съответния отдел.
Сега ще поискаме отново и веднага щом получим такъв, ще ви уведомим веднага.
31 януари в 11:00ч
Michael Pietsch каза: Актуализация? Говориш Вчера
Рийс
Reece каза: Майкъл, както нашият свързан отдел ни съобщи, ще получите имейл за вашето оттегляне през деня.
31 януари в 18:35 ч
Michael Pietsch каза: Вероятно пак не беше нищо, винаги тези празни обещания, не е удобно за клиентите, ако трябва да чакате седмици или месеци за парите си, добре, скоро ще направя преглед как вървят нещата тук
Емили
Емили каза: Здравей Майкъл,
Разбираме, но както казахме, вашият акаунт е част от процедурата за проверка на активността, която няма времева рамка, веднага щом получим актуализация по този въпрос, ще се свържем с вас.
31 януари 23:59 ч
Michael Pietsch каза: Вчера написахте това Майкъл, както ни съобщи нашият свързан отдел, ще получите имейл за вашето оттегляне през деня.
Michael Pietsch каза: Днес говорите изчакайте
Bubbles Bet
28. Januar um 17:59
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:Hi there. Got a question? I'm here to help.
28. Januar um 20:14
Web User 67990d0de845102f31afc25f sagt:the money is still not released, wait until today. Otherwise I will open a casino dispute and commission a debt collection agency that works internationally
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:I didn't get that. Try rephrasing your question or try one of these answers.
Web User 67990d0de845102f31afc25f sagt:Talk to a human
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:No problem. Just share a few details and I'll connect you with someone from our team.
Kindly consider that the Bubblesbet support team's working hours are 09:30 - 00:30 CET.
Bubbles Bot
Name
Michael Pietsch
mond21de@yahoo.de
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:Thanks. Let me connect you with a customer support agent.
Michael Pietsch sagt:Ok
Malcom
Malcom sagt:Hello Michael,
How can we help you?
Michael Pietsch sagt:the money is still not released, wait until today. Otherwise I will open a casino dispute and commission a debt collection agency that works internationally
Michael Pietsch sagt:Today Nr 18 day
Malcom
Malcom sagt:Your account is part of the activity checking procedure which has no time frame, as soon as we have an update regarding this matter you will be contacted.
Michael Pietsch sagt:every day is told Update
Malcom
Malcom sagt:We understand your point of view we are just asking for your patience and as we said the procedure has no time frame and as soon as we have an update you will be contacted.
Michael Pietsch sagt:it will be processed within 10 days as it says on your website
Malcom
Malcom sagt:That is regarding the withdrawal procedure but as we said your account is part of the activity checking procedure which has no time.
Michael Pietsch sagt:how long should I wait a month
Malcom
Malcom sagt:As soon as we have an update you will be contacted.
Malcom sagt:Thank you for understanding
Malcom sagt:Your patience is highly appreciated.
29. Januar um 11:35
Michael Pietsch sagt:good morning unfortunately nothing has changed after 19 days no update today I will take legal action against the casino
Robbie
Robbie sagt:Hello Michael
Your account is part of the activity checking procedure which has no time frame, as soon as we have an update regarding this matter you will be contacted.
Michael Pietsch sagt:I think I waited a long time
Robbie
Robbie sagt:We understand but as we said your account is part of the activity checking procedure which has no time.
30. Januar um 08:00
Michael Pietsch sagt:good morning, I have now filed a dispute about debt collection
30. Januar um 09:23
Reece
Reece sagt:Hello Michael,
Thank you for reaching Bubblesbet.
We are sorry that we have missed your live chat conversation.
Kindly take note that our Customer support working hours are 9:30 - 00:30 CET (time zone).
Please reach us during the mentioned hours, via e-mail at support@bubblesbet.com (mailto:support@bubblesbet.com) or via live chat.
Thank you for your cooperation, and understanding.
30. Januar um 10:11
Michael Pietsch sagt:good morning, I have now filed a dispute about debt collection
Reece
Reece sagt:How can we help you
Reece sagt:?
Michael Pietsch sagt:Why the Money Not free
Reece
Reece sagt:Michael, as we can see from our end your account checking procedure is coming to an end.
You will receive an email about your withdrawal during the day.
Thank you for understanding and have a great day!
Michael Pietsch sagt:you say you were updating every day. But ask me why nothing is happening for so long. She should know that
30. Januar um 18:18
Michael Pietsch sagt:Hi wait for Update
Emily
Emily sagt:Hello Michael, unfortunately, we still have not received any update yet from the related department.
We will request again now, and as soon as we receive one, we'll let you know right away.
31. Januar um 11:00
Michael Pietsch sagt:Update? You speak Yesterday
Reece
Reece sagt: Michael, as our related department reported to us, you will receive an email about your withdrawal during the day.
31. Januar um 18:35
Michael Pietsch sagt:It was probably nothing again, always these empty promises, it's not customer friendly if you have to wait weeks or months for your money, well, I'll give a review soon about how things are going here
Emily
Emily sagt:Hello Michael,
We understand but as we said your account is part of the activity checking procedure which has no time frame, as soon as we have an update regarding this matter you will be contacted.
31. Januar um 23:59
Michael Pietsch sagt:Yesterday you write this Michael, as our related department reported to us, you will receive an email about your withdrawal during the day.
Michael Pietsch sagt:Today you speak wait
здравейте
Не съм съвсем сигурен за какво сте публикували всичко това тук, защото наистина изобщо не е необходимо. Не е нужно да се притеснявате, нашият екип за оплаквания работи по вашия случай и трябва да го направите само когато бъдете помолени да предоставите този вид информация в нишката си за оплаквания.
Разбира се, ако има някаква актуализация относно вашия случай, не се колебайте да се свържете с нас. Просто използваш собствените си думи. разбираш ли ме 😉
Hello there.
I am not quite sure what did you posted all these here for, becasue it is really not neccessary at all. You don't need to worry, our complaint team is working on your case and only whenever you'll be asked to provide this kind of information in your complaints thread, you should do so.
Of course, if there's any update regarding your case, don't hesitate to come forward. You just use your own words. Do you get me? 😉
Никакви притеснения.
Как върви делото? Някакви новини от казиното?
No worries at all.
How is the case going? Any news from the casino?
Благодарим ви, че се върнахте при нас.
Тогава ще чакаме актуализации от вас.
Thank you for getting back to us.
We'll wait for any updates from you then.
Сумата беше кредитирана по сметката ми вчера. Благодаря на Casino Guru за помощта
The amount was credited to my account yesterday. I thank Casino Guru for the help
Gestern war der Betrag auf meinem Konto eingegangen. Ich danke Casino Guru für die Hilfe
Страхотни новини, очаквам ги с нетърпение с вас. Нямам много представа за вашата ситуация в казиното, но ако ми позволите и нямате нищо против, колко време чакахте парите?
Мислите ли, че все още ще играете тук? 🙂
Great news, I'm looking forward to it with you. I don't have much insight into your situation in the casino, but if I may and you don't mind, how long did you wait for the money?
Do you think you'll still be playing here? 🙂
Това е много време, вероятно ще изберете друго казино, нали?
That's a long time, you'll probably choose another casino, right?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.