НачалоФорумКазинаBubbles Bet Casino - обща дискусия

Bubbles Bet Casino - обща дискусия (страница 4)

 от Staxx82
|
5 989 преглеждания 75 отговора |
|
1...3 4
pinkie1961

Те поне поддържат връзка и ви информират.

Моля, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:

Така че жалбата е подадена тук

Автоматичен превод:
pinkie1961

Добре тогава. Надявам се, че нашият екип ще може да се свърже с казиното относно вашата жалба и да разреши проблема вместо вас.

Със сигурност ще стискам палци.🤞

Автоматичен превод:

Балончета Залог

28 януари в 17:59


Bubbles Bot



Bubbles Bot каза: Здравейте. Имате въпрос? Тук съм, за да помогна.

28 януари 20:14 ч


Уеб потребител 67990d0de845102f31afc25f каза: парите все още не са пуснати, изчакайте до днес. В противен случай ще започна спор за казино и ще възложа агенция за събиране на дългове, която работи в международен план

Bubbles Bot



Bubbles Bot каза: Не разбрах това. Опитайте да преформулирате въпроса си или опитайте един от тези отговори.

Уеб потребител 67990d0de845102f31afc25f sagt: Говорете с човек

Bubbles Bot



Bubbles Bot каза: Няма проблем. Просто споделете няколко подробности и аз ще ви свържа с някой от нашия екип.


Моля, имайте предвид, че работното време на екипа за поддръжка на Bubblesbet е 09:30 - 00:30 CET.

Bubbles Bot



Име

Майкъл Пич

Имейл

Bubbles Bot



Bubbles Bot каза: Благодаря. Нека ви свържа с агент за поддръжка на клиенти.

Michael Pietsch каза: Добре

Малком



Малком каза: Здравей Майкъл,

Как можем да ви помогнем?

Michael Pietsch каза: парите все още не са пуснати, изчакайте до днес. В противен случай ще започна спор за казино и ще възложа агенция за събиране на дългове, която работи в международен план

Michael Pietsch каза: Днес № 18 ден

Малком



Malcom sagt: Вашият акаунт е част от процедурата за проверка на активността, която няма времева рамка, веднага щом получим актуализация по този въпрос, ще се свържем с вас.

Майкъл Пич каза:

Автоматичен превод:

Балончета Залог


28 януари в 17:59

Bubbles Bot

Bubbles Bot каза:


здравейте Имате въпрос? Тук съм, за да помогна.


28 януари 20:14 ч

Уеб потребител 67990d0de845102f31afc25f каза:


парите все още не са пуснати, изчакайте до днес. В противен случай ще започна спор за казино и ще възложа агенция за събиране на дългове, която работи в международен план

Bubbles Bot

Bubbles Bot каза:


Не разбрах това. Опитайте да преформулирате въпроса си или опитайте един от тези отговори.


Уеб потребител 67990d0de845102f31afc25f каза:


Говорете с човек

Bubbles Bot

Bubbles Bot каза:


няма проблеми Просто споделете няколко подробности и аз ще ви свържа с някой от нашия екип.


Моля, имайте предвид, че работното време на екипа за поддръжка на Bubblesbet е 09:30 - 00:30 CET.

Bubbles Bot

Име

Майкъл Пич

Имейл

Bubbles Bot

Bubbles Bot каза:


благодаря Нека ви свържа с агент за поддръжка на клиенти.

Майкъл Пич каза:


добре

Малком

Малком каза:


Здравей Майкъл,

Как можем да ви помогнем?

Майкъл Пич каза:


парите все още не са пуснати, изчакайте до днес. В противен случай ще започна спор за казино и ще възложа агенция за събиране на дългове, която работи в международен план

Майкъл Пич каза:


Днес Nr 18 ден

Малком

Малком каза:


Вашият акаунт е част от процедурата за проверка на активността, която няма времева рамка, веднага щом получим актуализация по този въпрос, ще се свържем с вас.

Майкъл Пич каза:


всеки ден се казва Update

Малком

Малком каза:


Разбираме вашата гледна точка, ние просто молим за вашето търпение и както казахме, процедурата няма времева рамка и веднага щом имаме актуализация, ще се свържем с вас.

Майкъл Пич каза:


ще бъде обработен в рамките на 10 дни, както пише на вашия уебсайт

Малком

Малком каза:


Това се отнася до процедурата за теглене, но както казахме, вашият акаунт е част от процедурата за проверка на активността, която няма време.

Майкъл Пич каза:


колко време трябва да чакам един месец

Малком

Малком каза:


Веднага щом имаме актуализация, ще се свържем с вас.

Малком каза:


Благодаря ви за разбирането

Малком каза:


Вашето търпение е високо оценено.

29 януари 11:35 ч

Майкъл Пич каза:


добро утро, за съжаление нищо не се е променило след 19 дни няма актуализация днес Ще предприема правни действия срещу казиното

Роби

Роби каза:


Здравей Майкъл

Вашият акаунт е част от процедурата за проверка на активността, която няма времева рамка, веднага щом получим актуализация по този въпрос, ще се свържем с вас.

Майкъл Пич каза:


Мисля, че чаках доста време

Роби

Роби каза:


Разбираме, но както казахме, вашият акаунт е част от процедурата за проверка на активността, която няма време.

Автоматичен превод:

Балончета Залог

28 януари в 17:59


Bubbles Bot



Bubbles Bot каза: Здравейте. Имате въпрос? Тук съм, за да помогна.

28 януари 20:14 ч


Уеб потребител 67990d0de845102f31afc25f каза: парите все още не са пуснати, изчакайте до днес. В противен случай ще започна спор за казино и ще възложа агенция за събиране на дългове, която работи в международен план

Bubbles Bot



Bubbles Bot каза: Не разбрах това. Опитайте да преформулирате въпроса си или опитайте един от тези отговори.

Уеб потребител 67990d0de845102f31afc25f sagt: Говорете с човек

Bubbles Bot



Bubbles Bot каза: Няма проблем. Просто споделете няколко подробности и аз ще ви свържа с някой от нашия екип.


Моля, имайте предвид, че работното време на екипа за поддръжка на Bubblesbet е 09:30 - 00:30 CET.

Bubbles Bot



Име

Майкъл Пич

Имейл

Bubbles Bot



Bubbles Bot каза: Благодаря. Нека ви свържа с агент за поддръжка на клиенти.

Michael Pietsch каза: Добре

Малком



Малком каза: Здравей Майкъл,

Как можем да ви помогнем?

Michael Pietsch каза: парите все още не са пуснати, изчакайте до днес. В противен случай ще започна спор за казино и ще възложа агенция за събиране на дългове, която работи в международен план

Michael Pietsch каза: Днес № 18 ден

Малком



Malcom sagt: Вашият акаунт е част от процедурата за проверка на активността, която няма времева рамка, веднага щом получим актуализация по този въпрос, ще се свържем с вас.

Michael Pietsch каза: всеки ден се казва Актуализация

Малком



Malcom sagt: Разбираме вашата гледна точка, ние просто молим за вашето търпение и както казахме, процедурата няма времева рамка и веднага щом получим актуализация, ще се свържем с вас.

Michael Pietsch каза: ще бъде обработен в рамките на 10 дни, както пише на вашия уебсайт

Малком



Malcom sagt: Това се отнася до процедурата за теглене, но както казахме, вашият акаунт е част от процедурата за проверка на активността, която няма време.

Michael Pietsch каза: колко време трябва да чакам един месец

Малком


Malcom sagt: Веднага щом получим актуализация, ще се свържем с вас.

Малком каза: Благодаря ви за разбирането


Malcom sagt: Търпението ви е високо оценено.

29 януари 11:35 ч


Michael Pietsch каза: добро утро, за съжаление нищо не се е променило след 19 дни без актуализация днес Ще предприема съдебни действия срещу казиното

Роби



Robbie sagt: Здравей Майкъл

Вашият акаунт е част от процедурата за проверка на активността, която няма времева рамка, веднага щом получим актуализация по този въпрос, ще се свържем с вас.

Michael Pietsch каза: Мисля, че чаках дълго време

Роби



Robbie sagt: Разбираме, но както казахме, вашият акаунт е част от процедурата за проверка на активността, която няма време.

30 януари 08:00 ч


Michael Pietsch каза:добро утро, сега подадох оспорване относно събирането на дългове

30 януари в 09:23 ч


Рийс



Reece каза: Здравей Майкъл,


Благодарим ви, че се свързахте с Bubblesbet.


Съжаляваме, че пропуснахме вашия чат разговор на живо.


Моля, обърнете внимание, че работното време на отдела за поддръжка на клиенти е 9:30 - 00:30 CET (часова зона).


Моля, свържете се с нас през посочените часове, чрез електронна поща на адрес (mailto:support@bubblesbet.com) или чрез чат на живо.


Благодарим ви за съдействието и разбирането.

30 януари 10:11 ч


Michael Pietsch каза:добро утро, сега подадох оспорване относно събирането на дългове

Рийс


Reece каза: Как можем да ви помогнем


Рийс каза:?

Michael Pietsch каза: Защо парите не са безплатни

Рийс



Reece sagt: Майкъл, както можем да видим от нашата страна, процедурата за проверка на вашия акаунт е към своя край.

Ще получите имейл за вашето теглене през деня.

Благодарим ви за разбирането и хубав ден!

Michael Pietsch каза: казвате, че сте актуализирали всеки ден. Но ме попитайте защо нищо не се случва толкова дълго време. Тя трябва да знае това

30 януари 18:18 ч


Michael Pietsch каза: Здравейте, изчакайте актуализация

Емили



Емили каза: Здравей, Майкъл, за съжаление все още не сме получили никаква актуализация от съответния отдел.

Сега ще поискаме отново и веднага щом получим такъв, ще ви уведомим веднага.

31 януари в 11:00ч


Michael Pietsch каза: Актуализация? Говориш Вчера

Рийс



Reece каза: Майкъл, както нашият свързан отдел ни съобщи, ще получите имейл за вашето оттегляне през деня.

31 януари в 18:35 ч


Michael Pietsch каза: Вероятно пак не беше нищо, винаги тези празни обещания, не е удобно за клиентите, ако трябва да чакате седмици или месеци за парите си, добре, скоро ще направя преглед как вървят нещата тук

Емили



Емили каза: Здравей Майкъл,

Разбираме, но както казахме, вашият акаунт е част от процедурата за проверка на активността, която няма времева рамка, веднага щом получим актуализация по този въпрос, ще се свържем с вас.

31 януари 23:59 ч


Michael Pietsch каза: Вчера написахте това Майкъл, както ни съобщи нашият свързан отдел, ще получите имейл за вашето оттегляне през деня.

Michael Pietsch каза: Днес говорите изчакайте


Автоматичен превод:

Чат



filefilefilefile

Автоматичен превод:
pinkie1961

здравейте

Не съм съвсем сигурен за какво сте публикували всичко това тук, защото наистина изобщо не е необходимо. Не е нужно да се притеснявате, нашият екип за оплаквания работи по вашия случай и трябва да го направите само когато бъдете помолени да предоставите този вид информация в нишката си за оплаквания.

Разбира се, ако има някаква актуализация относно вашия случай, не се колебайте да се свържете с нас. Просто използваш собствените си думи. разбираш ли ме 😉

Автоматичен превод:

Случайно публикувах в грешен форум и се регистрирах във формата за оплакване.

Автоматичен превод:
pinkie1961

Никакви притеснения.

Как върви делото? Някакви новини от казиното?

Автоматичен превод:

Не, всичко е същото, спорът е открит

Автоматичен превод:
pinkie1961

Благодарим ви, че се върнахте при нас.

Тогава ще чакаме актуализации от вас.

Автоматичен превод:
nikibrown2002 deleted the post

Сумата беше кредитирана по сметката ми вчера. Благодаря на Casino Guru за помощта

Автоматичен превод:
pinkie1961

Страхотни новини, очаквам ги с нетърпение с вас. Нямам много представа за вашата ситуация в казиното, но ако ми позволите и нямате нищо против, колко време чакахте парите?

Мислите ли, че все още ще играете тук? 🙂

Автоматичен превод:

Почти 7 седмици благодаря

Автоматичен превод:
pinkie1961

Това е много време, вероятно ще изберете друго казино, нали?

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини