преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Boompari Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Измамници, спечелих 280 000 тенге в този офис. Вече минаха 7 месеца откакто офисът не плаща, поддръжката игнорира. Стойте далеч от този офис.
Scammers, I won 280.000 tenge in this office. It has already been 7 months since the office does not pay, the support ignores. Stay away from this office.
Измамници, спечелих 280 000 тенге в този офис. Вече минаха 7 месеца откакто офисът не плаща, поддръжката игнорира. Стойте далеч от този офис.
Scammers, I won 280.000 tenge in this office. It has already been 7 months since the office does not pay, the support ignores. Stay away from this office.
Искали ли сте теглене преди 7 месеца и все още не сте получили парите? Каква е причината, знаете ли? Прекалено дълго е да се чака.
Бихте ли също така актуализирали жалбата си тук , моля? Трябва да се отговори на някои допълнителни въпроси.🙏
Have you asked for the withdrawal 7 months ago and you still didn't receive the money? What is the reason, do you know? It is way to long to wait.
Could you also update your complaint here, please? Some additional questions need to be answered.🙏
Здравей, според написаното от теб казиното не ти е платило пари? Получихте ли някакво обяснение защо? Видях, че имате сметка при нас, но тя беше затворена поради спортни залагания. Тази ваша публикация свързана ли е с тази ситуация или пак сте играли там?
Hi, according to what you wrote, the casino didn't pay you any money ? Did you get any explanation as to why ? I saw that you had an account with us but it was closed due to sports betting. Does this post of yours relate to this situation or did you play there again ?
Да, разбирам това и съжалявам, но трябва да знам дали това се случва сега и е свързано с казино игри или имате предвид ситуация, която сте имали с това казино в миналото и е свързана със спортни залагания.
Бих искал да знам дали можем да ви помогнем или не. 😉
Yes, I understand that and I'm sorry, but I need to know if this is happening now and it's related to casino games or are you referring to a situation you had with this casino in the past and it was related to sports betting.
I would like to know if we could help you or not. 😉
Онзи ден въртях прагматичните слотове, излезе с плюс около 4K, оттегли се веднага без проблеми
The other day I was spinning the pragmatic slots, came out with a plus of about 4K, withdrew immediately without problems
На днях крутил слоты прагматик, вышел в плюс примерно на 4К, вывел сразу без проблем
Онзи ден въртях прагматичните слотове, излезе с плюс около 4K, оттегли се веднага без проблеми
The other day I was spinning the pragmatic slots, came out with a plus of about 4K, withdrew immediately without problems
На днях крутил слоты прагматик, вышел в плюс примерно на 4К, вывел сразу без проблем
Здравейте, това е много хубава новина. Не е обичайно играчите да измислят подобни неща. Каква игра играхте от pragmatic? Какъв метод на плащане използвахте, когато получихте парите веднага? 😀
Hello, that's quite nice news. It's not exactly common for players to come up with this kind of thing. What game did you play from pragmatic ? What payment method did you use when you had the money right away ? 😀
Това е жалко.
Видях, че вашият случай е за спортни залагания и съм сигурен, че преди време ви дадох линкове, където можете да получите помощ.
Опитахте ли някои от тях и отворихте ли жалба на сайта, където се занимават със ситуация като вашата?
That's unfortunate.
I saw that your case was about sports betting and I'm sure that some time ago I gave you the links, where you could get help.
Did you try some of these and opened complaint on the site where they are dealing with situation like yours ?
каква е разликата, че съм играл, казаха ми, че ще има проверка след 3 месеца, минаха и изобщо нямаше отговор от тях ((
what's the difference that I played, they told me that there would be a check in 3 months, they passed and there was no response from them at all ((
яка різниця що я іграв вони мені сказали що буде перевірка 3 місяці ,вони пройшли а відповідь від них взагалі ніякої((
Все пак бих бил още по-заинтересован от подобна ситуация, ако можех да издържа на проверка, която би продължила толкова дълго.
Ако имате нужда да ви изпратя отново връзките, просто го кажете.
Still, I would be all the more interested in such a situation if I could stand a check that would last this long.
If you need me to send you the links again, just say so.
По някаква причина никога не съм имал проблеми с никое казино, дори когато бях на черно. Добре, можете да бъдете блокирани за залози, може да има форкове или нещо друго, но в казиното всичко е просто
For some reason I've never had any problems with any casino, even when I was in the black. Okay, you can get blocked for bets, there may be forks or something else, but in a casino everything is simple
Почему-то у меня ни с одним казино проблем никогда не было даже когда в плюс уходил. Ладно за ставки можно заблочить, там могут быть вилки или еще что-то, а в казино все просто
Приятно е да чуя, че можете лесно да разберете всичко за онлайн казината.
Играете ли дълго и какви игри предпочитате?
Също така, имате ли опит с този конкретен?
This is nice to hear, that you can understand easily everything about online casinos.
Do you play long, and what kind of games do you prefer?
Also, have you got any experience with this particular one?
Мисля, че е наистина важно да знаете колко да играете в инлайн казината. Ако го приемете просто като хоби и не разчитате на него, можете наистина да се насладите на игра. нали 😉
I think that it is really important to know how much to play in inline casinos. If you take it just as a hobby and don't rely on it, you can really enjoy a game. Right? 😉
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.