преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Boomerang-Bet.io Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, правилата и условията на бонуса гласят, че това е незалепващ бонус и че първо се използват истински пари. Бях депозирал €100 + бонус. След няколко завъртания имах над €1000. Тъй като бонусът не е лепкав според правилата и условията, го анулирах. След това в баланса ми останаха само €100 (депозит). Твърдите, че първо съм играл с бонус пари и така парите са изчезнали. не мога да го направя Ако във вашите правила и условия пише, че първо играя с истински пари, това се случва автоматично. Това изобщо не е вярно.
Hello, the bonus terms and conditions state that it is a non-sticky bonus and that real money is used first. I had deposited €100 + bonus. After a few spins I had over €1000. Since the bonus is not sticky according to the terms and conditions, I canceled it. After that, only €100 (deposit) was left in my balance. You claim that I played with bonus money first and so the money is gone. I can't do that. If it says in your terms and conditions that I play with real money first, that happens automatically. That's not true at all.
Hallo, in den Bonusbedingungen steht dass es ein nicht klebriger Bonus ist und erst das Echtgeld benutzt wird. Ich hatte 100€ + Bonus eingezahlt. Nach ein paar Spins bin ich über 1000€ gekommen. Da der Bonus laut AGBs nicht klebrig ist, habe ich ihn storniert. Danach standen nur noch 100€ (Einzahlung) in meiner Balance. Sie behaupten ich habe erst mit Bonusgeld gespielt und somit ist das Geld weg. Das kann ich gar nicht. Wenn es in Ihren AGBs steht, dass ich erst mit Echtgeld spiele, läuft das automatisch. Das stimmt doch hinten und vorne nicht.
Здравейте, съжалявам да науча, че сте се натъкнали на този проблем. Прочетохте ли правилно Правилата и условията относно бонусите и какво можете и какво не можете да правите? Бихте ли публикували екранна снимка на бонуса, с който сте играли?
Hello, I'm sorry to hear that you've come across this problem. Have you read the Terms and Conditions properly regarding bonuses and what you can and cannot do? Could you post a screenshot of the bonus you played with?
Вече пуснах официална жалба. Прочетох правилата и условията. Предлага се незалепващ бонус, но те действат като лепкав бонус. Това не е правилно.
I have already filed an official complaint. I have read the terms and conditions. A non-sticky bonus is offered, but they act like a sticky bonus. That is not correct.
Habe schon offiziell Beschwerde eingereicht. AGBs habe ich gelesen. Es wird ein non Sticky angeboten, aber sie handeln wie bei einem Sticky Bonus. Das ist nicht korrekt.
здравей
Всъщност има едно нещо, което малко ме притеснява. Въз основа на кое правило казиното счете вашия бонус за лепкав - както предложихте, моля? Особено интересно е цитирането, което публикувате в жалбата:
„Всички бонуси не са залепващи. Това означава, че не можете да поискате тегленето си, докато изискванията за залагане не бъдат напълно изпълнени. Освен това първо започвате да играете за истински пари, след това бонус пари и след като бонус парите бъдат загубени, бонусът се губи също"
Бих искал да го разгледам по-отблизо по-късно.
Във всеки случай ще се опитаме да се придържаме към вашия процес на оплакване. Можете да сте сигурни, че ще бъде обработен правилно.
Hello,
There is actually one thing that concerns me a bit. Based on what rule did the casino considered your bonus a sticky - as you suggested, please? Expecialy the quotaing you posted in the complaint is interesting:
"All bonuses are non-sticky. This means that you cannot request your withdrawal until the wagering requirements are fully met. Also, you start playing for real money first, then bonus money, and once the bonus money is lost, the bonus is lost too"
I would like to look at it more closely later.
We will, in any case, try to stick with your complaint process. You may rest assured it will be handled properly.
Всичко е тотално противоречиво. Запазих всички имейли. Първо казват, че първо съм играл с бонус пари, въпреки че правилата и условията казват обратното. Играта първо с бонус пари не е възможна в нито едно казино, за което знам. По-късно те признаха, че първо са били истински пари. Но какъв е смисълът, ако така или иначе го третират като "лепкав", въпреки че в правилата и условията пише "нелепкав"
It's all totally contradictory. I've saved all the emails. First they say that I played with bonus money first, even though the terms and conditions say the other way around. Playing with bonus money first isn't possible in any casino I know of. Later they admitted that it was real money first. But what's the point if they treat it as "sticky" anyway, even though the terms and conditions say "non-sticky"
Es ist alles total widersprüchlich. Habe alle Emails gespeichert. Erst sagen sie, dass ich zuerst mit Bonusgeld gespielt habe, obwohl es in den AGBs anders herum steht. Zuerst mit Bonusgeld spielen gibt es in keinem mir bekannten Casino. Später habe sie zugegeben, daß es erst Echtgeld war. Aber wo ist der ganze Sinn, wenn sie es sowieso "Sticky" behandeln obwohl in den AGBs "non sticky" steht
Това е интересна ситуация, както бих могъл да кажа, и ще трябва да изчакаме вашата жалба , за да продължим по-нататък и се надяваме скоро да бъде разрешена по най-добрия възможен начин.🤞
Ще следим този случай отблизо, със сигурност.
It is an interesting situation, as I could say, and we will need to wait for your complaint to proceed further and hopefully get resolved soon in the best way possible.🤞
We'll watch this case closely, for sure.
Става наистина интересно само когато казиното действително коментира това. Рекламират незалепващо и после оставаш измамен.
It only gets really interesting when the casino actually comments on this. They advertise non-sticky and then you get deceived.
Wirklich interessant wird es erst wenn sich das Casino hier mal dazu äußern würde. Es wird für non Sticky Werbung gemacht und dann wird man getäuscht.
Когато жалбата се придвижи напред и нищо не бъде разрешено, ние определено ще се свържем с казиното и ще видим какво ще кажат и какво ще разберем.
Дано всичко се изясни.
When the complaint moves forward and nothing is resolved, we will definitely contact the casino and see what they say and what we find out.
Hopefully everything will be cleared up.
Всичко е тотално противоречиво. Запазих всички имейли. Първо казват, че първо съм играл с бонус пари, въпреки че правилата и условията казват обратното. Играта първо с бонус пари не е възможна в нито едно казино, за което знам. По-късно те признаха, че първо са били истински пари. Но какъв е смисълът, ако така или иначе го третират като "лепкав", въпреки че в правилата и условията пише "нелепкав"
It's all totally contradictory. I've saved all the emails. First they say that I played with bonus money first, even though the terms and conditions say the other way around. Playing with bonus money first isn't possible in any casino I know of. Later they admitted that it was real money first. But what's the point if they treat it as "sticky" anyway, even though the terms and conditions say "non-sticky"
Es ist alles total widersprüchlich. Habe alle Emails gespeichert. Erst sagen sie, dass ich zuerst mit Bonusgeld gespielt habe, obwohl es in den AGBs anders herum steht. Zuerst mit Bonusgeld spielen gibt es in keinem mir bekannten Casino. Später habe sie zugegeben, daß es erst Echtgeld war. Aber wo ist der ganze Sinn, wenn sie es sowieso "Sticky" behandeln obwohl in den AGBs "non sticky" steht
Трябва да призная, че също съм по-запознат с варианта, чрез който истинските пари обикновено се използват първо за залози.
Във всеки случай исках да ви попитам тази част, която споменахте в жалбата:
„Всички бонуси не са залепващи. Това означава, че не можете да поискате тегленето си, докато изискванията за залагане не бъдат напълно изпълнени. Освен това първо започвате да играете за истински пари, след това бонус пари и след като бонус парите бъдат загубени, бонусът се губи също" идва от условията на казиното или от стриймъра, моля?
Все още намирам за доста любопитно, че такова казино би се противопоставило на собствените си условия толкова открито. Очаквам жалбата да обясни целия контекст, разбира се.
I have to admit I'm also more familiar with the variant through which the real money is usually used for bets first.
In any case, I was meant to ask you this part you mentioned in the complaint:
"All bonuses are non-sticky. This means that you cannot request your withdrawal until the wagering requirements are fully met. Also, you start playing for real money first, then bonus money, and once the bonus money is lost, the bonus is lost too" comes from the casino's terms or from the streamer, please?
I still find it quite curious that such a casino would oppose own terms so openly. I expect complaint to explain the whole context, of course.
Благодаря ви за това. Сега ще държим под око този случай.
Thank you for that. We will keep an eye on this case now.
Виждам, че нашият екип работи по вашата жалба и ще говоря с Доминика днес, за да разбера дали е научила нещо повече.😉
Надяваме се, че тя ще може да ви информира възможно най-скоро, въпреки че екипът ни трябва да се справя със стотици оплаквания всеки ден.
Моля, бъдете търпеливи и изчакайте нейния отговор.🙏
I can see that our team is working on your complaint, and I will talk to Dominika today to find out if she learned anything more.😉
Hopefully she will be able to update you as soon as possible, even though our team has to deal with hundreds of complaints every day.
Please be patient and wait for her reply.🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.