ФорумКазинаBonusBlitz Casino - обща дискусия

BonusBlitz Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от pee30wee
|
6010 преглеждания 35 отговора |
|
1 2
Radka
преди 1 година

Защитата на казино, което мами клиентите си, е признак на липса на професионализъм и неутралност от ваша страна и ще спра до тук, защото реалността на фактите е добре описана. КАЗИНОТО НЕ ТРЯБВАШЕ ДА КРЕДИТИРА НИКАКВА СУМА В ИГРОВИЯ АКАУНТ, АКО ТРАНЗАКЦИЯТА НЕ Е БИЛА ПОТВЪРДЕНА ОТ БЛОКЧЕЙНА, КАКВОТО СЕ СЛУЧИ, В ИНАЧЕН СЛУЧАЙ КАЗИНОТО ЩЕ ИЗВЪРШИ ИСТИНСКА ИЗМАМА, КАТО КЛИЕНТЪТ МОЖЕ ДА ИГРАЕ И ПЕЧЕЛИ С ДЕПОЗИРАНИ ПАРИ КОИТО В ДЕЙСТВИТЕЛНОСТТА Е ЧИСТО ИЗМИСЛЕНА И ИЛЮЗОРНА! СЪЩО ТАКА СОБСТВЕНОСТТА И УПРАВЛЕНИЕТО НА КАЗИНОТО ТРЯБВА ДА БЪДАТ ПУБЛИЧНИ, ДРУГ ЕЛЕМЕНТ, КОЙТО ОПРАВДАВА СЛУЧИЛОТО СЕ С ДОЛУПОДПИСАНИТЕ!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Nemokid
преди 1 година

Обяснението не е акт на защита. Всъщност това е разумен отговор на вашите обвинения. Щом спреш, ще свърши. Наистина ли очаквате да мълча, докато соча с пръст Casino Guru?

Сигурен съм, че съм ви казвал много пъти преди и ще го кажа още веднъж: Справете се с това - жалбата приключи.

И така, ще спрем ли? Няма да се повтарям отново.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

ПОИСКАХ ДА ОТВОРЯ ОТНОВО ЖАЛБАТА, ЗАЩОТО РАЗПОЛАГАМ РАЗПИСАНИЕТО, ИЗДАДЕНО ОТ КАЗИНОТО, ПОТВЪРЖДАВАЩО, ЧЕ ДЕПОЗИТЪТ Е СЛУЧЕН, ТАКА ЧЕ НИЩО НЕ Е ЗАВЪРШЕНО! ФАКТИТЕ ГОВОРЯТ САМИ ЗА СЕБЕ, АКО ИСКАТЕ ДА ЗАЩИТАВАТЕ ИЗМАМА В КАЗИНО, ЛОШО ЗА ВАС! ИНАЧЕ ЩЕ ПРОЦЕДУРА ПО ЗАКОННИ НАЧИНИ. ОТ КАКВО ЗАЩИТАВАТЕ КАЗИНО ГУРУ? ЗАЩИТАВАМ ТЕЗИ, КОИТО СЕ ДЪРЖАТ ЧЕСТНО И ПРАВИЛНО В ЖИВОТА.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Nemokid
преди 1 година

Скъпи Немокид.

Ако смятате, че жалбата сега ще бъде разгледана по различен начин, това е страхотно. Сигурен съм, че екипът по жалбите ще прегледа внимателно разписката и ще направи правилното обаждане.

Е, успех с това, честно казано 🙂.

Няма да отговарям на останалите, вече казах, че приключих.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Върнах се, за да ви уведомя, че първият ми добър опит с това прословуто казино не беше случайност. Спечелих отново, $1004 и тегля на следващия ден, печеля $970 поради колебания в BTC. Тегленето щеше да е по-скоро моментално, но използвах нова кредитна карта и това трябваше да бъде потвърдено. Въпреки това, между печалбата и $ в банката бяха по-малко от 12 часа. Използвах собствените си пари. Похарчих $450, така че печеля $520, но победата си е победа. Играл съм няколко пъти след предишната печалба от кеш аут и трябва да кажа, че спечелих скромни суми, които по моя вина върнах. Намирам това казино за приятна опция и продължавам да се изненадвам от голямото количество ужасни обратна връзка. Изглежда, че голяма част от това идва от онези, които очакват безплатни. Имам истински ужасяващи истории, които мога да разкажа за други казина, които плащат с месеци, така че това е доста освежаващо. Всъщност това беше може би най-бързото изплащане, което някога съм получавал. Все още не обичам да използвам крипто, но за целите на тегленето няма друг избор в Bonus Blitz. Освен това техният представител за обслужване на клиенти, с когото имах най-много работа, беше наистина тъп, но това е неразделна част от изживяването в онлайн казиното. Надявам се тази мистерия на собствеността да бъде разрешена, така че да мога да се чувствам много по-комфортно да играя тук, но междувременно нямам нищо лошо да кажа за Bonus Blitz.


Автоматичен превод:
hilaryprosk
преди 1 година

Благодарим ви, че отделихте време да добавите опита си тук.

Бих казал, че разликата между едно добро казино, което вероятно скоро ще забравя, и едно изключително казино, което имам склонност да посещавам често, всъщност е качеството на поддръжката и чат операторите. Начинът, по който го виждам, предоставянето на първокласно обслужване на клиентите е чудесен начин да излезете от линията.

Какво мислиш?


Автоматичен превод:
преди 1 година

О, обичам страхотно обслужване на клиенти, но все още трябва да го изпитам във ВСЯКО онлайн казино. Вероятно ще имам голяма дълга история, за да ви разкажа за друга група казино, но държа езика си за зъби, докато чакам окончателното си изплащане и ТРИТЕ ПЛАЩАНИЯ, които взеха от мен, без да ми дадат никакъв кредит. От уважение към представителя на казиното не направих връщане на плащане, но предположих, че тя ще ми помогне да получа възстановяване. Момче, грешах. Одобрен съм за възстановяване на сумата от $550, но тя ме предупреди, че "може да отнеме месеци", за да получа. Освен това печалбата от хиляда долара вече е на пет седмици и казаха, че е била изпратена преди две седмици!!! Невероятно. Както и да е, да се върнем на темата... БонусБлиц. Ами играх отново днес и спечелих днес И получих плащане днес. Тук имам ПРЕКРАСНО изживяване и чувствам, че трябва да отдам заслуженото. Вкарах 200, мисля, че ми бяха дали 20 долара бонус за "лоялност" и в крайна сметка извадих $702. Трябваше също да оттегля чипа от 20 долара. Така че моите $682 станаха $660 поради колебания в BTC и такса от десет долара от Coinbase. Но уау. Парите бяха в ръцете ми в рамките на час и половина и в момента са на път към банковата ми сметка. Междувременно имам печалба от хиляда долара, която липсва в действие от пет седмици от казино Ace Revenue. Както казах, имам много да разказвам за тези "персонажи".

Автоматичен превод:
hilaryprosk
преди 1 година

Хей!

Хм, имаш ли нещо свързано с BonusBlitz Casino, чудя се. 🙂

Надявам се да го направите, защото тази тема е най-доброто място за започване. За други casio, любезно изберете подходящи нишки или започнете свои собствени. 😉

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
hilaryprosk
преди 1 година

Имам истински ужасяващи истории, които мога да разкажа за други казина, които плащат с месеци, така че това е доста освежаващо.

хм слотове за изгрев, хаха

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

GARDACASO ИСКАНЕТО ЗА ПОВТОРНО ОТВАРЯНЕ НА ЖАЛБАТА СЛЕД МЕСЕЦИ ВСЕ ОЩЕ СЕ ИЗЧАСВА ВЪПРЕКИ ДА ИМАМ С МЕН РАЗПИСКАТА ЗА ПЛАЩАНЕТО, КОЯТО Е РЕДОВНО ОДОБРЕНА ОТ КАЗИНОТО, ОСВЕН ТОВА ВИЕ ПРОДЪЛЖАВАТЕ ДА ОТКАЗВАТЕ ОТРИЦАТЕЛНАТА ОТЗИВА, ОСТАВЕНА ОТНОСНО ПОДОБНО ПОВЕДЕНИЕ ИЗКУШЕНИЕ ОТ КАЗИНО КАЗИНО ИЗМАМА. ЗАЩО ГО ДЪРЖИТЕ В СПАСЕН ОТ МЕСЕЦИ ВЕЧЕ? НЕ ТРЯБВА ЛИ ДА СТЕ НЕЗАВИСИМ И НЕУТРАЛЕН В РЕШЕНИЯТА СИ?!! ВИЕ СЕ КОМЕНТИРАТЕ!!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Nemokid
преди 1 година

Вярвам, че всичко вече е казано. Ако попаднете на някаква новина, четейки вашата жалба , моля, обърнете там.

Според жалбата:

„Тук обаче трябва да се съсредоточим върху фактите. Факт е, че според блокчейна вашият първи депозит не е преминал и следователно всички печалби, получени от този депозит, са невалидни."

Не мога да ви помогна с това тук във форума – вместо това опитайте да актуализирате жалбата . Това не е мястото за разрешаване или повторно отваряне на жалби - сигурен съм, че знаете това.

Тъй като се въртим около една и съща тема от доста време, няма какво да добавя на този етап. Затова няма да отговарям повече на тази тема.


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

На 20 юли бях помолен да изпратя снимки на кредитна карта за проверка, което направих и два часа по-късно тя беше използвана на две различни места/магазини. Имам доказателства за това в извлечението по кредитната карта, както и в сигналите от моята банка. Мисля, че е малко вероятно аз да съм единствената жертва. Някой ?

Автоматичен превод:
cpaulking
преди 2 месеца

Здравей, бих казал, че е доста странно. Сблъсквали ли сте се с това казиното и, разбира се, вашата банка? За съжаление, тези случаи са трудни за разрешаване.

Както Вероника пише в жалбата:

„Що се отнася до подозрителните транзакции по вашата кредитна карта след подаването на документите ви, наистина разбирам притесненията ви. Въпреки това, за съжаление, ние нямаме възможност да се намесим в случаи, свързани с потенциални киберпрестъпления. Ако вашата лична информация е била злоупотребена, аз силно препоръчваме да се свържете с вашата банка и местните власти, тъй като те са оборудвани да се справят с подобни въпроси. Важно е да се отбележи, че ние нямаме законови правомощия или ресурси да разследваме или да държим лица отговорни за тези действия."

Интересно ми е какво ще излезе от този случай и как ще се реши.

Освен това, ако откриете нова информация, уведомете ме, защото много се интересувам от подобни ситуации.

Възможно ли е това?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Определено изпратих съобщение до казиното, моята банка ми изпрати съобщение за транзакциите, защото не знаех, че се случват. Разбира се, че ги оспорих. Разбирам, че неща като това са невероятно трудни за решаване, но със сигурност се надявам, че можем да се доверим на казиното с нашата чувствителна информация, но е изключително подозрително, че часове след изпращането на тази информация за картата тя започва да се таксува. Нямам други измамни таксувания на тази карта и се използва само за хазарт в няколко сайта, всички от които имаха информацията ми преди седмици. За съжаление обикновено вероятният вариант е правилният. Ако се беше случило на някой друг, щеше да изглежда по-зле и ако никой не беше споделил подобно обстоятелство, предполагам, че може да има други възможни сценарии?


Ще създам подобна публикация в други форуми на сайтове за рецензии на казино и ще видя какво мога да намеря

Автоматичен превод:
cpaulking
преди 2 месеца

Допълнителна информация за всичко това със сигурност би била полезна. Но през повечето време, поне аз го правя, трябва да удостоверявам транзакции от подобно естество с код. Разбира се, ако беше киберпрестъпност, вероятно нямаше да е необходимо и също съм любопитен какво можете да разрешите.

Ако имате нещо ново, не се колебайте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини