преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BonusBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Много дезинформация за CasinoGuru, всички казвате, че това казино не приема холандски играчи, но те всъщност приемат, защото можете да изберете +31 за регистрация. Това казино мами холандски играчи, тъй като те предлагат услуги на холандски граждани, които вероятно са в самоизключване в Холандия. Преследване на пристрастени към хазарта. Популяризиран от Casinojager.
A lot of misinformation on CasinoGuru, y'all say this casino doesn't accept Dutch players but they actually do because you can choose +31 to register. This casino is scamming Dutch players as they are offering services to Dutch citizens who are probably in self exclusion in the Netherlands. Preying on gambling addicts. Being promoted by Casinojager.
Благодаря за актуализацията. Препратих информацията на съответния отдел. Можете също така да се свържете с тях по всяко време чрез тази функция в прегледа на казиното:
Thanks for the update. I forwarded the info to the relevant department. You can also contact them anytime through this function on the casino's review:
Здравей JusticeForAll,
благодаря ти за споделената информация. Въз основа на T&C на казиното холандските играчи не са ограничени (с изключение на Синт Мартен). Когато обаче проверя регистрационния формуляр, не мога да намеря Нидерландия в секцията Държава*. Следователно холандските играчи не могат да се регистрират с валидна информация.
Моля, бихте ли споделили повече информация за неетичното им популяризиране в Холандия? Тази марка вече има лоша репутация на нашия сайт, но ако има нещо друго, което може да предупреди други играчи, то винаги е ценно.
Hi JusticeForAll,
thank you for sharing the info. Based on the T&Cs of the casino, Dutch players are not restricted (except Sint Maarten). However, when I check the registration form, I cannot find the Netherlands in the Country* section. Therefore, the Dutch players cannot register with valid information.
Please, could you share more information about their unethical promotion in the Netherlands? This brand has already a bad reputation on our site, but if there is anything else that can warn other players, it is always valuable.
Просто се надявам, че ще можем да помогнем. Защото това казино не е много прилично.
Видяхте ли 👈?
Мога ли да знам колко време се опитвате да преминете проверката?
I just hope we will be able to help. Because this casino is not very decent.
May I know how long have you been trying to pass the verification?
Здравей. Значи няма актуализация относно вашата проверка? Какъв всъщност е проблемът, ако мога да попитам?
Радка всъщност говореше за ниския индекс на безопасност 👈 на това казино. За съжаление, с казина като това, не сме сигурни дали ще има някакъв шанс да помогнем на играчите да решат проблемите си.
Hello there. So there is no update regarding your verification? What is actually the problem, if I may ask?
Radka was actually talking about the low safety index 👈 of this casino. Unfortunately, with casinos like this, we are not sure, if there will be any chance in helping players with solving their issues.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.