преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bons Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Не ви препоръчвам да играете в това казино, депозирах преди 9 дни и все още не съм получил парите, това казино е голяма измама
I don't recommend you to play in this casino I deposited 9 days ago and I still haven't received the money, this casino is a big scam
Nu va recomand să jucați in acest cazino am depus acum 9 zile și încă nu am primit banii, acest cazino este un scam mare
Здравейте, тези случаи са доста трудни за решаване. Особено когато има намесена трета страна и следователно казиното зависи и от тях. Две седмици обаче биха ми били достатъчни.
Но не се отказвайте и видях, че сте подали жалба, така че нашият екип ще се опита да ви помогне и се надяваме, че всичко ще мине добре и ще получите депозита си възможно най-скоро.
Ако нещо се промени, не забравяйте да ме уведомите.
Hello, these cases are quite difficult to solve. Especially when there is a 3rd party involved and therefore the casino is dependent on them as well. However, two weeks would be enough for me.
But don't give up and I saw that you have filed a complaint so our team will try to help you and hopefully it will go well and you will have your deposit as soon as possible.
If anything changes, be sure to let me know.
Е, нещата напреднаха и чакаме отговор от казиното, така че вярвам, че нещата ще се развият и те ще се върнат при нас.
Дотогава ще трябва да имаме търпение.
Well, things have moved forward and we are waiting for a response from the casino, so I believe things will progress and they will get back to us.
Until then, we will have to be patient.
Също така питам играчите, които депозират в крипто дали е нормално след 18 дни чакане да ми кажат, че не могат да намерят адреса си в транзакцията 🤣🤣 отново ги намерих за 2 секунди и дори с доказателство те не приемат това те крадат парите на хората
I also ask players who deposit in crypto if it's normal that after 18 days of waiting they tell me that they can't find their address in the transaction 🤣🤣 again I found them in 2 seconds and even with proof they don't accept that they steal people's money
intreb și eu jucători care depun în crypto daca este normal că după 18 zile de așteptare să îmi spună că ei nu găsesc adresa lor în tranzacție 🤣🤣 din nou le-am găsito in 2 secunde și nici cu dovezi nu accepta că fura banii oamenilor
Намирам това за доста тъжна ситуация и си мислех, че ще бъде лесно да се разреши, но виждам, че има още повече проблеми. Казиното дори не е отговорило и таймерът е удължен по вашата жалба. Щеше да е полезно, ако го бяха направили и изясниха ситуацията на Питър.
Но само времето ще покаже и аз съчувствам на вас и на факта, че това е доста нелепо.
Съжалявам, че преминавате през това и се надявам, че ще бъде разрешено по някакъв начин.
I find it quite a sad situation and I thought it would be easy to resolve but I see that there are just more problems. The casino hasn't even responded and the timer has been extended on your complaint. It would have been helpful if they had done so and made the situation more clear to Peter.
But only time will tell and I sympathise with you and the fact that this is quite ridiculous.
I am sorry you are going through this and I hope it will somehow be resolved.
Трябва да слезете до точка от 10, защото това казино краде депозитите на играчите
You have to go down to a point out of 10 because this casino was stealing players' deposits
Trebuie sai coborâți la un punct din 10 deoarece acest cazino fura depozitele jucătorilor
Ако това, което се случва, продължава да се случва и казиното не адресира оплаквания, предполагам, че ще се случи.
Съжалявам, че се получи така и се надявам, че няма да имате този проблем в бъдеще и винаги проверявайте в кое казино отивате, за да депозирате. 😥
If what is going on continues to happen and the casino does not address any complaints, I assume it will happen.
I'm sorry it turned out this way and I hope you won't have this problem in the future and always check which casino you go to to deposit. 😥
Като цяло, когато изглежда като ново казино, идвам и получавам информация от guru casino за първи път и ако видя отрицателни отзиви, не отварям акаунт, само този път не го направих
In general, when it seems like a new casino, I come and get information from guru casino the first time, and if I see negative reviews I don't open an account, only this time I didn't
In general când pare cate un cazino nou vin și mă informez de pe guru casino prima dată , iar daca vad recenzii negative nu-mi deschid cont, doar că de data aceasta nu am făcut-o
Разбирам, че понякога играч може да почувства, че едно ново казино може да е различно от другите. Истината е, че когато имаме казино като ново и няма потребителски отзиви или оплаквания, е трудно да имаме игрово изживяване. Бих бил особено внимателен в такива случаи и вероятно не бих играл в такъв, докато не видя как другите са се справили там.
Но понякога е необходимо и да си вземете поука. 🤔
I understand that sometimes a player might feel that a new casino might be different from the others. The truth is that when we have a casino as fresh and there are no user reviews or complaints, it is hard to have a gaming experience. I would be especially careful in such cases and probably wouldn't play in one until I've seen how others have fared there.
But sometimes learning a lesson is also necessary. 🤔
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.