ФорумКазинаBons Casino - обща дискусия

Bons Casino - обща дискусия

преди 1 месец от pamelapop9105
|
487 преглеждания 10 отговора |
|
преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bons Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 месец

Не ви препоръчвам да играете в това казино, депозирах преди 9 дни и все още не съм получил парите, това казино е голяма измама file

Автоматичен превод:
pamelapop9105
преди 1 месец

Здравейте, тези случаи са доста трудни за решаване. Особено когато има намесена трета страна и следователно казиното зависи и от тях. Две седмици обаче биха ми били достатъчни.

Но не се отказвайте и видях, че сте подали жалба, така че нашият екип ще се опита да ви помогне и се надяваме, че всичко ще мине добре и ще получите депозита си възможно най-скоро.

Ако нещо се промени, не забравяйте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file 13 дни чакане

Автоматичен превод:
pamelapop9105
преди 1 месец

Е, нещата напреднаха и чакаме отговор от казиното, така че вярвам, че нещата ще се развият и те ще се върнат при нас.

Дотогава ще трябва да имаме търпение.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file Също така питам играчите, които депозират в крипто дали е нормално след 18 дни чакане да ми кажат, че не могат да намерят адреса си в транзакцията 🤣🤣 отново ги намерих за 2 секунди и дори с доказателство те не приемат това те крадат парите на хората filefile

Автоматичен превод:
pamelapop9105
преди 1 месец

Намирам това за доста тъжна ситуация и си мислех, че ще бъде лесно да се разреши, но виждам, че има още повече проблеми. Казиното дори не е отговорило и таймерът е удължен по вашата жалба. Щеше да е полезно, ако го бяха направили и изясниха ситуацията на Питър.

Но само времето ще покаже и аз съчувствам на вас и на факта, че това е доста нелепо.

Съжалявам, че преминавате през това и се надявам, че ще бъде разрешено по някакъв начин.



Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Трябва да слезете до точка от 10, защото това казино краде депозитите на играчите

Автоматичен превод:
pamelapop9105
преди 4 седмици

Ако това, което се случва, продължава да се случва и казиното не адресира оплаквания, предполагам, че ще се случи.

Съжалявам, че се получи така и се надявам, че няма да имате този проблем в бъдеще и винаги проверявайте в кое казино отивате, за да депозирате. 😥

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Като цяло, когато изглежда като ново казино, идвам и получавам информация от guru casino за първи път и ако видя отрицателни отзиви, не отварям акаунт, само този път не го направих

Автоматичен превод:
pamelapop9105
преди 3 седмици

Разбирам, че понякога играч може да почувства, че едно ново казино може да е различно от другите. Истината е, че когато имаме казино като ново и няма потребителски отзиви или оплаквания, е трудно да имаме игрово изживяване. Бих бил особено внимателен в такива случаи и вероятно не бих играл в такъв, докато не видя как другите са се справили там.

Но понякога е необходимо и да си вземете поука. 🤔

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини