НачалоФорумКазинаBons Casino - обща дискусия

Bons Casino - обща дискусия

 от pamelapop9105
|
925 преглеждания 14 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bons Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Не ви препоръчвам да играете в това казино, депозирах преди 9 дни и все още не съм получил парите, това казино е голяма измама file

Автоматичен превод:
pamelapop9105

Здравейте, тези случаи са доста трудни за решаване. Особено когато има намесена трета страна и следователно казиното зависи и от тях. Две седмици обаче биха ми били достатъчни.

Но не се отказвайте и видях, че сте подали жалба, така че нашият екип ще се опита да ви помогне и се надяваме, че всичко ще мине добре и ще получите депозита си възможно най-скоро.

Ако нещо се промени, не забравяйте да ме уведомите.

Автоматичен превод:

file 13 дни чакане

Автоматичен превод:
pamelapop9105

Е, нещата напреднаха и чакаме отговор от казиното, така че вярвам, че нещата ще се развият и те ще се върнат при нас.

Дотогава ще трябва да имаме търпение.

Автоматичен превод:

file Също така питам играчите, които депозират в крипто дали е нормално след 18 дни чакане да ми кажат, че не могат да намерят адреса си в транзакцията 🤣🤣 отново ги намерих за 2 секунди и дори с доказателство те не приемат това те крадат парите на хората filefile

Автоматичен превод:
pamelapop9105

Намирам това за доста тъжна ситуация и си мислех, че ще бъде лесно да се разреши, но виждам, че има още повече проблеми. Казиното дори не е отговорило и таймерът е удължен по вашата жалба. Щеше да е полезно, ако го бяха направили и изясниха ситуацията на Питър.

Но само времето ще покаже и аз съчувствам на вас и на факта, че това е доста нелепо.

Съжалявам, че преминавате през това и се надявам, че ще бъде разрешено по някакъв начин.



Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Трябва да слезете до точка от 10, защото това казино краде депозитите на играчите

Автоматичен превод:
pamelapop9105

Ако това, което се случва, продължава да се случва и казиното не адресира оплаквания, предполагам, че ще се случи.

Съжалявам, че се получи така и се надявам, че няма да имате този проблем в бъдеще и винаги проверявайте в кое казино отивате, за да депозирате. 😥

Автоматичен превод:

Като цяло, когато изглежда като ново казино, идвам и получавам информация от guru casino за първи път и ако видя отрицателни отзиви, не отварям акаунт, само този път не го направих

Автоматичен превод:
pamelapop9105

Разбирам, че понякога играч може да почувства, че едно ново казино може да е различно от другите. Истината е, че когато имаме казино като ново и няма потребителски отзиви или оплаквания, е трудно да имаме игрово изживяване. Бих бил особено внимателен в такива случаи и вероятно не бих играл в такъв, докато не видя как другите са се справили там.

Но понякога е необходимо и да си вземете поука. 🤔

Автоматичен превод:

Минаха почти 2 месеца откакто ги чакам да ми дадат депозираните пари и какво мислите, казват да имам търпение като ги проверяват 😅😅🤣 трябва да им свалиш оценката на 1

Автоматичен превод:
pamelapop9105

Казиното вече получи черни точки, така че вече е включено в индекса за безопасност. Това казино има нисък рейтинг и не знам дали ще получите парите си обратно, ако отнеме толкова време и нищо не се случи. Не разбирам какво може да се случва и какъв е проблемът и дали имат трета страна доставчик на плащания. Както и да е, ако депозирам някъде, бих депозирал само там, където казиното вече е потвърдено, а не по този начин. 😕

Автоматичен превод:

те често крадат депозити и след това дават фалшиви бонуси, за да се опитат да ви попречат да правите каквото и да било, НЕ ИГРАЙТЕ В BONS CASINO, ТЕ СА ПЪЛНА ИЗМАМА!

Автоматичен превод:
nicwmeyer

Вие самият преживяхте ли нещо подобно? Може би бихте искали да ни кажете повече?

Как биха могли да ви откраднат депозита?🤔 Не съм сигурен, че го разбирам.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини