преди 1 седмица
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bons Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Не ви препоръчвам да играете в това казино, депозирах преди 9 дни и все още не съм получил парите, това казино е голяма измама
I don't recommend you to play in this casino I deposited 9 days ago and I still haven't received the money, this casino is a big scam
Nu va recomand să jucați in acest cazino am depus acum 9 zile și încă nu am primit banii, acest cazino este un scam mare
Здравейте, тези случаи са доста трудни за решаване. Особено когато има намесена трета страна и следователно казиното зависи и от тях. Две седмици обаче биха ми били достатъчни.
Но не се отказвайте и видях, че сте подали жалба, така че нашият екип ще се опита да ви помогне и се надяваме, че всичко ще мине добре и ще получите депозита си възможно най-скоро.
Ако нещо се промени, не забравяйте да ме уведомите.
Hello, these cases are quite difficult to solve. Especially when there is a 3rd party involved and therefore the casino is dependent on them as well. However, two weeks would be enough for me.
But don't give up and I saw that you have filed a complaint so our team will try to help you and hopefully it will go well and you will have your deposit as soon as possible.
If anything changes, be sure to let me know.
Е, нещата напреднаха и чакаме отговор от казиното, така че вярвам, че нещата ще се развият и те ще се върнат при нас.
Дотогава ще трябва да имаме търпение.
Well, things have moved forward and we are waiting for a response from the casino, so I believe things will progress and they will get back to us.
Until then, we will have to be patient.
Също така питам играчите, които депозират в крипто дали е нормално след 18 дни чакане да ми кажат, че не могат да намерят адреса си в транзакцията 🤣🤣 отново ги намерих за 2 секунди и дори с доказателство те не приемат това те крадат парите на хората
I also ask players who deposit in crypto if it's normal that after 18 days of waiting they tell me that they can't find their address in the transaction 🤣🤣 again I found them in 2 seconds and even with proof they don't accept that they steal people's money
intreb și eu jucători care depun în crypto daca este normal că după 18 zile de așteptare să îmi spună că ei nu găsesc adresa lor în tranzacție 🤣🤣 din nou le-am găsito in 2 secunde și nici cu dovezi nu accepta că fura banii oamenilor
Намирам това за доста тъжна ситуация и си мислех, че ще бъде лесно да се разреши, но виждам, че има още повече проблеми. Казиното дори не е отговорило и таймерът е удължен по вашата жалба. Щеше да е полезно, ако го бяха направили и изясниха ситуацията на Питър.
Но само времето ще покаже и аз съчувствам на вас и на факта, че това е доста нелепо.
Съжалявам, че преминавате през това и се надявам, че ще бъде разрешено по някакъв начин.
I find it quite a sad situation and I thought it would be easy to resolve but I see that there are just more problems. The casino hasn't even responded and the timer has been extended on your complaint. It would have been helpful if they had done so and made the situation more clear to Peter.
But only time will tell and I sympathise with you and the fact that this is quite ridiculous.
I am sorry you are going through this and I hope it will somehow be resolved.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.