НачалоФорумКазинаBoaBoa Casino - обща дискусия

BoaBoa Casino - обща дискусия (страница 2)

 от Radka
|
10 483 преглеждания 29 отговора |
|
1 2

Играя за първи път в Boaboa Casino, изискванията за залагане на бонуси са много високи, трябва да се променят, но иначе има много доставчици на игри с добри игри. Направих депозит от 20.00 след няколко часа 100.00, заявих за теглене в петък и днес в понеделник в 14.00 вече беше в банковата ми сметка, макар и банков превод! Не го очаквах и съм много приятно изненадан! Продължавайте в същия дух, защото можете да измерите добре едно казино само ако изплаща и не прави аномалии в KYZ!

Автоматичен превод:
Spandauer44

Здравейте,

Звучи добре и със сигурност казиното също ще оцени такъв положителен потребителски преглед. Само залаганията на бонусите, нали? 😀

Чувствайте се свободни да коментирате други казина, ако желаете 👍

Автоматичен превод:

Не се получава бонус за добре дошли при първи депозит Чатът на живо не е наличен е изключен. Чиста катастрофа. Той се срива след всяко завъртане без течни сървъри. Време инвестирано в нищо. Много съм отзивчив, но това е разочарование....

Автоматичен превод:
Anonymized616

Вероятно бих се почувствал така... Виждали ли сте отзивите на потребителите - лоши са.

Време е да продължим, бих казал. 🙂

Автоматичен превод:
Radka

Защо им давате добър рейтинг? Честно казано, много хора вярват в сериозното ви поведение. Не е умно да им дадете добра оценка на scamboys

Автоматичен превод:
Anonymized616

Индексът на безопасност се определя според следните аспекти:

https://casino.guru/BoaBoa-Casino-review#tab=js-tab-reputation

За по-задълбочена представа предоставяме раздела за потребителски отзиви, от решаващо значение е да се запълни празнината между изчисления индекс на безопасност и реалния опит. Освен това отворените или дори затворените жалби също трябва да предоставят съвети за качество.

Просто защото рейтингът не се променя, докато жалбата не бъде разрешена, междувременно е разумно да ги следите. В случая няма такива:

https://casino.guru/complaints

Вярвам, че като се имат предвид всички тези аспекти, картината е доста сложна, индексът на безопасност е само част от нея.


Edited
Автоматичен превод:

Използвам това казино от години. Винаги съм имал проблеми с бавните изплащания, но иначе всичко е наред. До вчера все още „играех" и имах по-висока печалба от няколко хиляди евро и в същото време имаше пари в изплащането. Днес исках да проверя какво е състоянието и изведнъж вече нямах достъп до сайта и каза, че това казино вече не се предлага в Германия. Имах съществуващо изплащане от €500 на задържане и €4600 баланс. Какво по дяволите...

Как да си получа парите сега? Поддръжката не отговаря по имейл... има неизплатени €5100 и нямам достъп до тях.

Автоматичен превод:
nathaliejantsch

здравей

Предполагам, че вече сте проверили имейла си за допълнителни инструкции. Е, ако казиното не е успяло да ви уведоми за тази промяна предварително, предлагам ви да изпратите имейл до поддръжката сега:

Интересното е, че с VPN, зададен в Германия, успях да вляза в сайта и да продължа с регистрацията.

file

Мога ли да разбера дали възрастта за кацане, която попаднахте, показва някакви признаци за допълнително обяснение, моля?

Автоматичен превод:

това е измамник казино е дяволите те ти вземат парите и никога не ти връщат надявам се никой да не играе в това казино е ИЗМАМНИЦИ

Автоматичен превод:
dimasofianidis

Искате ли обаче да ни кажете защо казвате така?

Може би опишете опита си оттам, за да можем да го разберем по-добре.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини