преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BoaBoa Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Абсолютно изтръгване. 600 евро депозирани, след това 500 спечелени и изтеглени. За съжаление изплащането е непроменено от 1 седмица. Поддръжката на чат просто ви отблъсна, може да отнеме повече време. Скрапване на казино и абсолютни измами.
Absolute rip off. € 600 deposited, then € 500 won and withdrawn. Unfortunately, the payout has been unchanged for 1 week. Chat support just put you off, it could take longer. Scrap casino and absolute rip-offs.
Absolute Abzocke. 600€ eingezahlt, dann 500€ gewonnen und zur Auszahlung gemacht. Leider hängt die Auszahlung seit 1 Woche unverändert. Chat Support vertröstet nur, es könnte länger dauern. Schrott casino und absolute Abzocker.
Въпреки че отнема много време, уверете се, че не губите печалбите. Просто си напомняйте в чата на всеки няколко дни. Все още е възможно някой ден да получите своите печалби.
Even though it takes a lot of time, make sure you don't lose the winnings. Just remind yourself on the chat every few days. It's still possible that you'll receive your winnings one day.
Jeden Tag dasselbe
Вашето теглене в момента се обработва от нашия финансов отдел. Финансовият отдел работи от 10:00 до 18:00 (GMT+2) без почивните дни (събота, неделя). Така че трябва да го получите в най-близкия момент. Освен това току-що изпратих имейл до тях, за да ускоря заявката за теглене за вас! Наистина се извиняваме за закъснението и причиненото неудобство. Моля за малко повече търпение.
Jeden Tag dasselbe
Your withdrawal is currently being processed by our financial department. The Financial Department works from 10:00 to 18:00 (GMT+2) excluding weekends (Saturday, Sunday). So you should receive it in the nearest time.Moreover, I have just sent an email to them in order to speed up the withdrawal request for you! We are really sorry for the delay and caused inconvenience. Please for little more patience.
Здравейте, преместих всичките ви публикации в правилната тема за казино. Хубаво е да знам, че най-накрая получиш парите си. Какъв беше проблемът в края на краищата?
Hello, I moved all your posts to the proper casino thread. Good to know you finally got your money. What was the problem after all?
Мога да се присъединя само в опит да изплатя 500 евро. Подадено на 13 юли, винаги се искат нови документи за проверка 😂 Мисля просто да им пратя целия си апартамент, може и да се оправи в един момент.
I can only join trying to pay out €500. Applied on July 13th, new documents are always being requested for verification 😂 I think I'll just send them my whole apartment, maybe it'll work out at some point.
Kann mich nur anschließen versuche 500€ auszuzahlen. Beantragt am 13.7 es werden für die Verifizierung immer wieder neue Dokumente angefordert 😂 schicke denen glaub ich einfach meine ganze Wohnung vielleicht klappt es dann irgendwann.
Здравей,
Хубаво е, че си толкова весел 🙂. Това е добро казино и бих искал да вярвам, че всички тези документи са наистина необходими.
Това ли е първото ви теглене в това казино? Защото обикновено е по-трудоемко за първи път.
Има ли конкретен документ, който ви е трудно да предоставите?
Hello there,
It's good that you're so cheerful 🙂. This is a good casino and I'd like to believe that all those documents are truly necessary.
Is this your first withdrawal in this casino? Because it's usually more time-consuming for the first time.
Is there any particular document you find hard to provide?
Да, това е първият ми депозит. Да, но едни и същи документи се изискват няколко пъти и след това се обработват отново само за 3 дни, за мен е знак, че се забавя с надеждата, че играчът ще отмени плащането. Което според мен е истински срам. Също така е смешно, че винаги получавате отговор в четвъртък или петък, защото никой не работи през уикенда, така че можете да кажете отново 3 дни обработка
Yes is my first deposit. Yes, but the same documents are requested several times and then only processed again with 3 days is a sign for me that it is being delayed with the hope that the player will cancel the payment. Which I think is a real shame. It's also funny that you always get an answer on Thursday or Friday because nobody works at the weekend so you can say again 3 days of processing
Ja ist meine erste Einzahlung. Ja aber das gleiche Dokumente mehrfach angefordert werden und dann wieder mit 3 Tagen Bearbeitungszeit erst erledigt werden ist für mich schon ein Zeichen dafür das es extra hinaus gezögert wird mit der Hoffnung der Spieler bricht die Auszahlung ab. Was ich echt schade finde. Auch witzig das man immer Donnerstag oder Freitag eine Antwort bekommt weil Wochenende niemand arbeitet damit man wieder sagen kann jetzt nochmal 3 Tage Bearbeitung
Разбирам мисълта ти. Сигурни ли сте, че предоставените от вас документи са изрядни? Опитахте ли да попитате поддръжката на казиното защо всички тези документи се преглеждат отново? Има ли конкретен документ, който ви е трудно да предоставите?
Бих го пробвал, само за да се уверя, че сте предоставили всеки един документ и е ред на казиното.
I see your point. Are you sure that those documents you provided are in order? Did you try to ask the casino's support why all those documents are reviewed again? Is there any particular document you find hard to provide?
I'd try it, just to make sure that you provided every single document and it's the casino's turn.
Вчера получих имейл, че акаунтът ми е потвърден. Go определено ще бъде изплатен в рамките на „3 работни дни", както винаги.
Yesterday I got the email that my account was verified. Go will definitely be paid out within "3 business days" as always.
Gestern kam die Mail das mein Konto verifiziert wurde. Gehen wird bestimmt wie immer innerhalb von „3 Werktagen" ausgezahlt.
Благодаря Ви за актуализацията. Мисля, че трябва да изчакате тогава - знам, че е досадно, но дайте на казиното тези 3 (работни) дни.
Thank you for the update. I think you should wait then - I know it's annoying but give the casino those 3 (working) days.
3 работни дни от 13.7 хаха
3 working days since 13.7 haha
3 Arbeitstage seit dem 13.7 haha
Имам същия проблем, но съм потвърден от вчера. Просто изчакайте, никога не анулирайте изплащането или не депозирайте нещо отново, тъй като няма абсолютно никакъв смисъл да продължавате да играете, ако не изплатят.
I have the same problem but I've been verified since yesterday. Just wait, never cancel the payout or deposit anything again, as there is absolutely no point in continuing to play if they don't pay out.
Ich habe das gleiche Problem, bin aber seit gestern verifiziert. Einfach abwarten, auf keinen Fall die Auszahlung stornieren oder wieder etwas einzahlen, da es absolut keinen Sinn macht weiter zu spielen, wenn die nicht auszahlen.
Ne депозити вижте първия никой от мен. Това е. Няма да отменя и плащането. Изключително досадно.
Ne deposits see the first none of me. That's it. I will not cancel the payment either. Extremely annoying.
Ne Einzahlungen sehen die erstmal keine von mir. Das wärs ja noch. Auszahlung stornieren werde ich auch nicht machen. Nervt halt extrem.
Знам колко лошо звучи това.
Както писах, ние даваме на казината 14 пълни дни за изпълнение на плащането. Но не виждам нищо лошо, ако подадете жалбата сега. Чувствайте се свободни да го направите тук:
https://casino.guru/complaints/create
Надяваме се, че няма да се наложи да се намесваме 🤞, защото казиното е на път да ви изплати печалбите ви.
I know, how bad this sounds.
As I wrote, we allow casinos 14 full days to fulfill the payment. But I see no harm if you submit the complaint now. Feel free to do so here:
https://casino.guru/complaints/create
Hopefully, we will not have to intervene 🤞because the casino is about to pay you your winnings.
Имам същия проблем, но съм потвърден от вчера. Просто изчакайте, никога не анулирайте изплащането или не депозирайте нещо отново, тъй като няма абсолютно никакъв смисъл да продължавате да играете, ако не изплатят.
I have the same problem but I've been verified since yesterday. Just wait, never cancel the payout or deposit anything again, as there is absolutely no point in continuing to play if they don't pay out.
Ich habe das gleiche Problem, bin aber seit gestern verifiziert. Einfach abwarten, auf keinen Fall die Auszahlung stornieren oder wieder etwas einzahlen, da es absolut keinen Sinn macht weiter zu spielen, wenn die nicht auszahlen.
€680 бяха изплатени, но още €500 все още трябва да бъдат обработени и, разбира се, не могат да бъдат изплатени по същото време. Много перфиден трик на казиното, когато се изправят срещу играчи, които не могат да се контролират като повечето.
Информирах поддръжката на казиното, че няма да играя никакви игри, докато тегленето не бъде обработено. Вече чакам повече от седмица и това е много нелепо, като се има предвид, че Tsars например проверява и изплаща в рамките на минути.
€680 was paid out, but another €500 still has to be processed and of course could not be paid out at the same time. Very perfidious ploy of the casino when they face players who can't control themselves like most.
I have informed casino support that I will not play any games until the withdrawal has been processed. I've been waiting for over a week now and this is very ridiculous considering Tsars eg verifies and pays out within minutes.
680€ wurden ausgezahlt, jedoch weitere 500€ müssen noch bearbeitet werden und konnten natürlich nicht gleichzeitig ausgezahlt werden. Sehr perfide Masche des Casinos, wenn sie Spielern gegenüber stehen welche sich nicht beherrschen können, so wie die Meisten.
Ich habe dem Casino Support mitgeteilt, dass ich auf jegliches spielen verzichten werde, so lange die Auszahlung nicht bearbeitet wurde. Ich warte nun seit mehr als einer Woche und das ist sehr lächerlich, wenn man bedenkt, dass Tsars z.b innerhalb weniger Minuten verifiziert und auszahlt.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.