НачалоФорумКазинаBoaBoa Casino - обща дискусия

BoaBoa Casino - обща дискусия

 от Radka
|
10 454 преглеждания 29 отговора |
|
1 2
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BoaBoa Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Абсолютно изтръгване. 600 евро депозирани, след това 500 спечелени и изтеглени. За съжаление изплащането е непроменено от 1 седмица. Поддръжката на чат просто ви отблъсна, може да отнеме повече време. Скрапване на казино и абсолютни измами.

Автоматичен превод:
hpnokia123

Въпреки че отнема много време, уверете се, че не губите печалбите. Просто си напомняйте в чата на всеки няколко дни. Все още е възможно някой ден да получите своите печалби.

Автоматичен превод:

Jeden Tag dasselbe


Вашето теглене в момента се обработва от нашия финансов отдел. Финансовият отдел работи от 10:00 до 18:00 (GMT+2) без почивните дни (събота, неделя). Така че трябва да го получите в най-близкия момент. Освен това току-що изпратих имейл до тях, за да ускоря заявката за теглене за вас! Наистина се извиняваме за закъснението и причиненото неудобство. Моля за малко повече търпение.

Автоматичен превод:

Аз съм играч, който беше ограбен в Boaboa Casino!

Автоматичен превод:

Парите вече бяха преведени след 20 имейла

Автоматичен превод:
hpnokia123

Здравейте, преместих всичките ви публикации в правилната тема за казино. Хубаво е да знам, че най-накрая получиш парите си. Какъв беше проблемът в края на краищата?

Автоматичен превод:

Те казаха проблеми с платежната система

Автоматичен превод:

Мога да се присъединя само в опит да изплатя 500 евро. Подадено на 13 юли, винаги се искат нови документи за проверка 😂 Мисля просто да им пратя целия си апартамент, може и да се оправи в един момент.

Автоматичен превод:
Foni8900

Здравей,

Хубаво е, че си толкова весел 🙂. Това е добро казино и бих искал да вярвам, че всички тези документи са наистина необходими.

Това ли е първото ви теглене в това казино? Защото обикновено е по-трудоемко за първи път.

Има ли конкретен документ, който ви е трудно да предоставите?



Автоматичен превод:
Radka

Да, това е първият ми депозит. Да, но едни и същи документи се изискват няколко пъти и след това се обработват отново само за 3 дни, за мен е знак, че се забавя с надеждата, че играчът ще отмени плащането. Което според мен е истински срам. Също така е смешно, че винаги получавате отговор в четвъртък или петък, защото никой не работи през уикенда, така че можете да кажете отново 3 дни обработка

Edited
Автоматичен превод:
Foni8900

Разбирам мисълта ти. Сигурни ли сте, че предоставените от вас документи са изрядни? Опитахте ли да попитате поддръжката на казиното защо всички тези документи се преглеждат отново? Има ли конкретен документ, който ви е трудно да предоставите?

Бих го пробвал, само за да се уверя, че сте предоставили всеки един документ и е ред на казиното.

Автоматичен превод:
Radka

Вчера получих имейл, че акаунтът ми е потвърден. Go определено ще бъде изплатен в рамките на „3 работни дни", както винаги.

Автоматичен превод:
Foni8900

Благодаря Ви за актуализацията. Мисля, че трябва да изчакате тогава - знам, че е досадно, но дайте на казиното тези 3 (работни) дни.


Автоматичен превод:
Radka

3 работни дни от 13.7 хаха

Автоматичен превод:
Foni8900

Имам същия проблем, но съм потвърден от вчера. Просто изчакайте, никога не анулирайте изплащането или не депозирайте нещо отново, тъй като няма абсолютно никакъв смисъл да продължавате да играете, ако не изплатят.

Автоматичен превод:
ricktor26

Ne депозити вижте първия никой от мен. Това е. Няма да отменя и плащането. Изключително досадно.

Автоматичен превод:

3 работни дни от 13.7 хаха

Автоматичен превод:

Знам колко лошо звучи това.

Както писах, ние даваме на казината 14 пълни дни за изпълнение на плащането. Но не виждам нищо лошо, ако подадете жалбата сега. Чувствайте се свободни да го направите тук:

https://casino.guru/complaints/create

Надяваме се, че няма да се наложи да се намесваме 🤞, защото казиното е на път да ви изплати печалбите ви.

Автоматичен превод:

Имам същия проблем, но съм потвърден от вчера. Просто изчакайте, никога не анулирайте изплащането или не депозирайте нещо отново, тъй като няма абсолютно никакъв смисъл да продължавате да играете, ако не изплатят.

Автоматичен превод:

Здравей,

Виждам, че жалбата ви е "тече", да се надяваме, че ще бъде бързо. Няма много за казване сега 🙁.


Автоматичен превод:

€680 бяха изплатени, но още €500 все още трябва да бъдат обработени и, разбира се, не могат да бъдат изплатени по същото време. Много перфиден трик на казиното, когато се изправят срещу играчи, които не могат да се контролират като повечето.

Информирах поддръжката на казиното, че няма да играя никакви игри, докато тегленето не бъде обработено. Вече чакам повече от седмица и това е много нелепо, като се има предвид, че Tsars например проверява и изплаща в рамките на минути.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини