НачалоФорумКазинаBoaBet Casino - обща дискусия

BoaBet Casino - обща дискусия

2 144 преглеждания 18 отговора |
преди 6 месеца
|
Добавете пост
преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BoaBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 6 месеца

Здравей,

Това казино не приема играчи от Френска Полинезия.


Автоматичен превод:
rdtahiti
преди 6 месеца

Здравейте, благодаря за информацията.

Искаше да играеш тук, но не можа да се регистрираш или как разбра?

Ще накарам нашия екип за данни да го провери и редактира. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Не можах да се регистрирам.

Автоматичен превод:
rdtahiti
преди 6 месеца

Благодаря ти за това.

Както можете да видите в ревюто на казиното, там е посочено, че не приемат играчи от вашата страна.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца




Описание:



Регистрирах се в казино Boabet на 31 май чрез линк за покана от приятел. Създадох акаунт на мое име в 07:24 сутринта, след което депозирах 4000 HUF с банкова карта Revolut. Получих бонус от 16 000 HUF и 60 безплатни завъртания за депозита.



Спечелих 700,00 форинта в слот игра по време на обикновена игра. След това обаче акаунтът ми беше блокиран. Отделът за обслужване на клиенти изпраща само шаблонни отговори, в които се казва, че съм бил забранен за постоянно поради „няколко акаунта" или „неразбиране на условията".



Важно е да се отбележи, че използвах само един акаунт и не създадох друг. Подозирам, че някой друг е създал акаунт на мое име или че казиното погрешно е свързало акаунта ми с някой друг. Няма съществено разследване или доказателства за това.



Затова бих искал да помоля Casino Guru да ми помогне обективно да разследвам този въпрос. Акаунтът ми е бил незаконно блокиран и печалбите ми са задържани.




Размер на наградата: ~700 000 форинта

Начин на депозит: кредитна карта Revolut

Дата: 31.05.2025 г.

Заключване на акаунт: няколко дни по-късно, без обяснение



Благодаря Ви предварително за помощта!







Редактирано
Автоматичен превод:
Bertalan200
преди 5 месеца

Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която сте се забъркали. Виждам, че казиното ви е обвинило в множество акаунти, за които не знаете нищо. Възможно ли е приятел, член на семейството или подобен човек също да е създал акаунт в това казино? Не сте ли играли с някой ваш близък в същата интернет мрежа?

Ако не, видях, че имате оплакване, но нашият екип трябва да го разгледа и след това ще се заемем с него.

Да се ​​надяваме, че ще се разреши и ще има положителен край.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която сте се забъркали. Виждам, че казиното ви е обвинило в множество акаунти, за които не знаете нищо. Възможно ли е приятел, член на семейството или подобен човек също да е създал акаунт в това казино? Не сте ли играли с някой ваш близък в същата интернет мрежа?

Ако не, видях, че имате оплакване, но нашият екип трябва да го разгледа и след това ще се заемем с него.

Да се ​​надяваме, че ще се разреши и ще има положителен край.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Благодаря ви за отговора и за това, че разгледахте моя случай.




Искам да уточня, че създадох и използвах само един акаунт, на мое име, използвайки собствената си карта Revolut. Не съм създавал и не съм използвал никакви допълнителни акаунти.




Майка ми също регистрира акаунт на собственото си устройство, със собствени данни. Живеем в едно домакинство, така че е възможно да сме използвали една и съща интернет връзка (Wi-Fi), но не знаехме, че това може да е нарушение на правилата.




Надявам се това да бъде взето предвид и че сметката и балансът ми ще бъдат преразгледани справедливо. Наистина вярвам, че не съм направил нищо нередно.




Благодаря ви много за помощта и подкрепата.




Автоматичен превод:
Bertalan200
преди 5 месеца

И мисля, че точно това видя казиното. Много пъти не е възможно няколко души да играят в едно домакинство, защото това често се приема за нарушение на правилата.

Виждал съм обаче случаи, в които и двамата души са били проверени и в крайна сметка казиното не е имало проблем с това, но всеки случай е индивидуален и не е задължително да съдържа едни и същи елементи.

Така че ще видим как ще се развият нещата във вашия случай.

Но бих ви посъветвал да не правите нищо подобно в бъдеще, защото както казах, това е нарушение на правилата в почти всички казина.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца





Благодаря ви за подробната обратна връзка и съвети.




Напълно разбирам, че казината приемат много сериозно множество регистрации от едно и също домакинство. В моя случай нямах намерение да злоупотребявам с правилата и искрено се надявам, че казиното ще вземе това предвид при вземането на окончателно решение.




Наясно съм, че всеки случай е уникален и вярвам, че в моя ще бъде спазена правилната процедура.




Благодаря ви отново, че се погрижихте за моя случай!




С най-добри пожелания:

Берталан Макай

Автоматичен превод:
Bertalan200
преди 5 месеца

Няма защо.

Няма да ви обещавам как ще се развият нещата, защото тогава може да се ядосате, ако не се получи по вашия начин. Трябва да очакваме всичко. Нашият екип винаги ще ви обясни защо е решил да направи нещо.

Какъвто и да е резултатът, приемете го като урок. 🙂

Автоматичен превод:
преди 5 месеца





Напълно разбирам какво пишете и разбира се, не поставям никакви очаквания. Много съм благодарен, че изобщо не се занимавате с моя случай. Знам, че няма гаранция за успех, но вярвам, че обстоятелствата ще бъдат взети предвид и ще бъде взето правилното решение.




Така или иначе, ще си науча от това и ще бъда много по-внимателен в бъдеще.




Още веднъж благодаря за подкрепата и помощта.




С най-добри пожелания:

Берталан Макай







Автоматичен превод:
Bertalan200
преди 5 месеца

Така че се надявам, че всичко ще се получи добре за теб и ще може да се направи нещо.

Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Благодаря предварително за помощта. Очаквам с нетърпение отговора ви.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Могат ли да направят нещо по моя случай???

Автоматичен превод:
Bertalan200
преди 5 месеца

Всъщност се нуждаем от допълнителна информация от Вас относно оплакването Ви. Моля, отговорете ни, когато е възможно, за да може то да бъде разгледано.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

От какво имаш нужда?? Ще ти дам всичко, което поиска.

Автоматичен превод:
Bertalan200
преди 5 месеца

Добър ден и на теб.

Предполагам, че този процес е объркващ, но виждам, че вече сте отговорили на жалбата. Браво.

Топката вече е в полето на Томас. Вярвам, че когато следвате имейл известията или таймера за оплаквания, със сигурност ще знаете какво да правите. Но ако някога се затрудните, просто попитайте тук, както направихте преди. 👍



Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Чакам писмото от Томас. Благодаря предварително.

Автоматичен превод:
Ale3000 изтри публикацията

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини