преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BluVegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте всички,
Чакам предстоящите си изплащания повече от седмица. Вече вложих няколко хиляди евро в него.
Няколко пъти ми искаха лични документи (лична карта, разрешение за пребиваване, доказателство за адрес, справки за заплати, банкови извлечения и т.н.) Предадох всичко успешно. Сега искат все повече и повече банкови извлечения и това наистина се отразява на поверителността ми. Можеш ли да ми помогнеш.
Благодаря ти
Hello, everyone,
I've been waiting for my pending payouts for over a week now. I've already put several thousand euros into it.
I was asked several times for private documents (ID, residence permit, proof of address, wage statements, bank statements, etc.) I submitted everything successfully. Now they want more and more bank statements and that really affects my privacy. Can you help me.
Thank you
Hallo zusammen,
ich warte nun seit über einer Woche auf meine ausstehenden Auszahlungen. Ich habe bereits mehrere von tausend euro rein gesteckt.
ich wurde etliche male nach privaten Dokumenten (Ausweis, Wohnsitzbescheid, adressnachweiss, Lohn Abrechnungen, Kontoauszüge etc. Gefragt) ich habe alles erfolgreich abgegeben. Nun wollen sie immer mehr Kontoauszüge und das trifft mir extrem in die Privatsphäre. Können sie mir weiterhelfen.
danke
Здравей,
Мога да си представя, че може да се почувствате неприятно, че казиното винаги изисква нещо повече.
Тези проверки са много важни и също се изискват от закона, така че казиното просто трябва да потвърди, че наистина вие сте депозирали и на кого ще бъде платено. От време на време може да отнеме много време.
Възможно е преди това да сте предоставили изявлението много по-старо от позволеното или да сте използвали грешен файлов формат, така че казиното иска допълнителни изявления.
Опитвали ли сте да ги попитате за причината, моля?
Hello there,
I can imagine that you may feel unpleasant that the casino always demands something more.
These checks are very important and also demanded by the law so the casino just has to confirm it's really you who deposited and who is going to be paid. It can be time-consuming from time to time.
It may be that you previously provided the statement much older than allowed or used the wrong file format, so the casino asks for additional statements.
Have you tried to ask them about the reason, please?
Написано е отчасти на английски и отчасти на немски, но мисля, че беше във файловия формат. Изпратих правилния.
Държа ви в течение
Благодаря ви за бързия отговор
It is written partly in English and partly in German, but I think it was the file format. I sent the correct one.
I keep you informed
Thank you for your prompt reply
Es wird teils englisch und teils deutsch geschrieben, aber ich glaube es lag am Dateiformat. Habe jetzt das richtige geschickt.
ich halte sie auf dem laufenden
Danke für die schnelle Antwort
Понякога това се случва и може да бъде доста трудно да разберете какво не е наред.
Мога да кажа със сигурност, че екранните снимки не се приемат, защото те могат да бъдат променени, така че .pdf файлът е много по-добър вариант например.
Разбира се, дръж ни в течение. Дано скоро се оправи. 🙂
Sometimes it happens and it can be quite challenging to figure out what is wrong.
I can tell for sure that screenshots are not accepted because those can be altered so .pdf file is a much better variant for instance.
Sure, keep us informed. Hope it will be alright soon. 🙂
Bluvegas е последното казино! Загубих няколкостотин евро за 2 часа! Не е регистрирана приемлива печалба! ДОЛУ РЪЦЕТЕ!!!
Bluvegas is by far the very last casino! Lost several hundred euros within 2 hours! Not an acceptable profit was recorded! HANDS OFF!!!
Bluvegas ist mit Abstand das allerletzte Casino! Mehrere Hundert Euro innerhalb 2 Stunden verloren! Nicht ein akzeptabler Gewinn war zu verzeichnen! FINGER WEG!!!
Здравейте,
за съжаление загубихте, но все пак това е хазарт. 🙁 Какви игри играехте? Ако сте играли на ротативки проверявали ли сте RTP и волатилността преди?
Hello,
sadly, you have lost but it's gambling after all. 🙁 What games did you play? If you played slots have you checked the RTP and volatility before?
Да разбира се.
Играли сте най-добрите игри "Book of dead", "legacy of dead", "Big bass splash" и др. и също така прави високи залози, понякога до €1,50.. след това отново играе ниско.. и нито една печалба! Навсякъде другаде получавате поне малко "пари за игра", до 60 евро, за да се забавлявате поне малко, но в BLUVEGAS?? НУЛА!! И не съм кешвал там за първи път. 2 пъти преди и също не е приемлива печалба ..просто измама! Както и да е, закрих акаунта си там..
Yes of course.
Have played the best games "Book of dead", "legacy of dead", "Big bass splash" etc.pp. and also made high bets, sometimes up to €1.50.. then played low again.. and not a single one Profit! Elsewhere you get at least some "play money", up to 60 euros to at least have some fun, but at BLUVEGAS?? NULL!! And I didn't cash in there for the first time. 2 times before and not an acceptable profit either ..just a rip off! Anyway, I canceled my account there..
Ja natürlich.
Habe die besten Spiele gespielt "Book of dead","legacy of dead",'Big bass splash"etc.pp.und auch hohe Einsätze getätigt teilweise bis zu 1,50 €..dann wieder niedrig gespielt..und nicht ein einziger Gewinn! Woanders bekommt man wenigstens etwas "Spielgeld " ,bis zu 60 Euro um zumindest etwas Spass zu haben aber im BLUVEGAS?? NULL!! Und ich habe dort nicht zum ersten Mal eingelöhnt. Vorher 2 mal bereits und auch da nicht ein akzeptabeler Gewinn..nur Abzocke! Ich hab jedenfalls mein Konto dort gekündigt..
Е, можете ли да проверите действителния RTP в казиното? Едни и същи игри в различни казина може да имат някои разлики.
Но ми звучи разумно, ако не се наслаждавате на игрите, защо си правите труда да играете?
Вашата гледна точка се оценява, благодаря.
Well, can you check the actual RTP in the casino? The same games in different casinos may have some differences.
But it sounds reasonable to me, if you do not enjoy the games, why bother playing?
Your point of view is appreciated, thank you.
Вашето оплакване относно този проблем ме кара да мисля, че вероятно мислите, че Кристина е служител на казино. Тя не е, така че първо трябва да оцени всичко, което сте посочили в жалбата си. Моля, изчакайте актуализация.
Your complaint about this issue, Makes me feel that you probably think that Kristina is a casino employee. She is not, so she has to evaluate everything you stated in your complaint first. Kindly wait for an update, please.
Правих депозити вярно почти всеки ден в продължение на повече от година + имах 2 малки тегления, това е всичко. Да, това е хазарт, разбираме го, но това очевидно е сайт за измама, като съотношението се предполага, че е много по-високо от 5% хайде сега. Играх различни игри, играех малки залози, големи залози и всичко между тях и не спечелих абсолютно нищо, с което да се похваля. Общо загубих над $7000 лесно, ако не и повече, и имах не повече от 2 печалби, една от $300 и една от $800. Отне повече от година игра, за да стигне дори до победа. Това е, което наричате ИЗМАМА!!!
I made deposits faithfully almost daily for over a year+ I had 2 small cash outs that's it. Yes this is gambling we get it but this is clearly a scam site the ratio is suppose to be alot higher then 5% come on now. I played different games I played small bets big bets and everything in between and won absolutely nothing to brag over. In total I lost over $7000 easily if not more and had no more then 2 wins one of $300 and one of $800. It took over a year of playing to even get a win. Now that's what you call FRAUD!!!
Какво мога да кажа? Бих попитал казиното за изключително лошия ти късмет и след това ще се преместя в друго казино.
Колкото по-дълго играете в едно казино, толкова по-вероятно е да попаднете в червените числа, това казва математиката. 🙁
Чувствайте се свободни да предоставите пълната си история на игрите на нашия екип за данни (data@casino.guru), неговите членове винаги обичат да разследват възможни фалшиви игри. За съжаление в момента няма много време за това.
What can I say? I would ask the casino about the extremely bad luck you got, and then move to another casino.
The longer you play in one casino the most likely you'll get into the red numbers, that's what the math says. 🙁
Feel free to provide your full gaming history to our data team (data@casino.guru), its members always love to investigate possible fake games. Sadly, not much time for that at the moment.
Попитах и също попитах поради моята лоялност към сайта за безплатен бонус, той каза, че няма нищо достъпно за мен. Играх и в 7bit казино в продължение на 3 години вярно седмица след седмица и нито една печалба там. Печелех онлайн през цялото време, но вече не печеля нищо. Какво се случва с тези сайтове?
I did ask and I also asked because of my loyalty on the site for a free bonus, he said there was nothing available to me. I played on 7bit casino as well for 3 Years faithfully week after week and not a win there ever. I use to win online all the time I don't win anything really anymore. What's going on with these sites?
Страхувам се, че не е в ръцете ми да изразя какво се случва.... 🙁
Много играчи са загрижени за фалшиви слотове или манипулирани RTP, въз основа на вашия опит разбирам, че подобни обяснения може да звучат реално. За съжаление, никога не съм чувал за нито една тактика за доказване на темперираните слотове.
🤔
I fear it's not within my grasp to express what's going on.... 🙁
Many players are concerned about fake slots or manipulated RTP, based on your experiences, I understand such explanations might sound real. Sadly, I have never heard of non a single tactic for proving slots tempered.
🤔
Тази жена е права.
Същото нещо ми се случи в това много съмнително казино, а и в други. Вече просто не печелите нищо, преди 3,4 години спечелих до 8000 евро, както и няколко малки суми. Можете само да мечтаете за това!! Просто вече не е забавно да играете онлайн, защото просто ви измамват!! Това са мафиотски методи...
This woman is right.
The same thing happened to me in this very questionable casino and in others too. You simply don't win anything anymore, 3.4 years ago I won up to 8,000 euros and also several small amounts. You can only dream of that!! It's just not fun to play online anymore because you're just getting ripped off!! These are mafia methods...
Diese Frau hat Recht.
Mir ist das gleiche in diesem sehr fragwürdigem Casino passiert und aber auch in anderen.Man gewinnt einfach nichts mehr, vor 3,4 Jahren habe ich noch bis zu 8.000 Euro gewonnen und auch mehrere kleine Beträge.davon kann man nur noch träumen!! Es macht einfach keinen Spaß mehr online zu spielen ,weil man nuuur noch abgezockt wird!! Das sind Mafia Methoden...
Да, знам това. Днес преживях същото... в natiocasino1... мафиотско казино...🤬🤬🤬🤬
Yes, I know that. Today I experienced the same thing... in the natiocasino1... a mafia casino...🤬🤬🤬🤬
Ja ich kenne das.Heute habe ich das gleiche erlebt..im natiocasino1...ein Mafia Casino...🤬🤬🤬🤬
Тази жена е права.
Същото нещо ми се случи в това много съмнително казино, а и в други. Вече просто не печелите нищо, преди 3,4 години спечелих до 8000 евро, както и няколко малки суми. Можете само да мечтаете за това!! Просто вече не е забавно да играете онлайн, защото просто ви измамват!! Това са мафиотски методи...
This woman is right.
The same thing happened to me in this very questionable casino and in others too. You simply don't win anything anymore, 3.4 years ago I won up to 8,000 euros and also several small amounts. You can only dream of that!! It's just not fun to play online anymore because you're just getting ripped off!! These are mafia methods...
Diese Frau hat Recht.
Mir ist das gleiche in diesem sehr fragwürdigem Casino passiert und aber auch in anderen.Man gewinnt einfach nichts mehr, vor 3,4 Jahren habe ich noch bis zu 8.000 Euro gewonnen und auch mehrere kleine Beträge.davon kann man nur noch träumen!! Es macht einfach keinen Spaß mehr online zu spielen ,weil man nuuur noch abgezockt wird!! Das sind Mafia Methoden...
Преживявали ли сте тези загуби на множество игри или може би само на продукт на един доставчик на игри? Питам, защото можете да опитате да се консултирате с хронологията на играта си с доставчика на играта, не бихте ли казали?
Have you experienced these losses on multiple games, or perhaps only on one game provider's product? I'm asking because you can try to consult your gaming history with the game provider, wouldn't you say?
Искате ли да ни кажете причината да публикуваме тези екранни снимки, моля?
Would you like to tell us the reason for posting those screenshots, please?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.