ФорумКазинаБлокиране на акаунт във Vulkan Vegas

Блокиране на акаунт във Vulkan Vegas (страница 2)

преди 2 години от guimalex123
|
5832 преглеждания 32 отговора |
|
1 2
kristofer
преди 1 година

Не разбирам напълно първата част, но от останалото изглежда, че тя вече е подала жалба тук, но тя не е била разрешена или може би е отхвърлена? Можете ли да ме насочите към жалбата, моля?

Най-добре е да се информирате повече, сигурен съм.

Автоматичен превод:
kristofer
преди 1 година

Разбира се, тя може да поиска жалбата да бъде подновена, особено когато може да предостави допълнителна нова информация.

Отново би било чудесно да изпратите линк към жалбата или да предадете поне нейното потребителско име. Така или иначе никой освен нея не може да поиска повторно отваряне.

Автоматичен превод:
преди 1 година

ЗДРАВЕЙТЕ. МОЯТ Годеник МЕ ПОМОЛИ ДА ДОБАВЯ АДРЕСА ЗА СПОРА ТУК. СЛУЧАЯТ МЕ ЗАСЯГА, НО ВЕЧЕ НЯМАМ НЕРВНОСТ И СИЛИ, ЗАЩОТО НЕ СЪМ ВИНОВЕН, СПЕЧЕЛИХ ПАРИ ЧЕСТНО И ТЕ МИ ГИ ВЗЕХА. НЕ СА ВЗЕЛИ ПРЕДВИД, ЧЕ СЕ ГРИЖЕХ КАК НЯКОЙ СИ ПРАВИ АКАУНТИ НА ЛИЧНИТЕ МИ ДАННИ, IP АДРЕСЪТ И УСТРОЙСТВОТО МИ НЕ БЯХА СВЪРЗАНИ С ДУБЛИРАНИ АКАУНТИ.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година
Автоматичен превод:
frodof675
преди 1 година

Здравей.

Сега разбирам ситуацията много по-добре, благодаря.

Причината, поради която първоначалната жалба е затворена като неоснователна

поради следната причина:

„Поемам жалбата ви. Разгледах

доказателства и се страхувам, че няма да мога да ви помогна. Има няколко акаунта

отворен на ваше име с вашата лична информация. Във всеки от тях, бонуси

бяха активирани. Дори ако не сте успели да отворите тези акаунти поради

поради причините по-горе, някой друг, който има достъп до вашите данни, очевидно го е направил и

следователно наруши правилата. За съжаление оплакването ви ще бъде

отхвърлени. "

Е, има смисъл за мен. Казиното не носи отговорност за

всяка измама, с която може да се сблъскате чрез „открадната" самоличност или лични данни. аз

опасявам се, че това ще остане същото.

Но също така виждам, че искането за повторно разглеждане на жалбата е било

подадено. Ние ще разгледаме ситуацията и ще ви информираме за резултата от

този процес.

Така че, моля, подгответе нова информация и подайте жалбата

манипулатор известно време, за да се свърже с вас.

Можете да поддържате връзка тук във форума, докато жалбата е отворена отново. Може би все още има начин да ви помогнем - да видим.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Мислех да подам отново жалба, но ако казиното очевидно не носи отговорност за откраднатите лични данни. И използването им от друг човек за създаване на акаунти за личните ми данни вероятно не си струва да си губите времето. Не знам историята на сметките, но излагали ли са казиното на такива загуби? Има още едно доказателство, че аз нямам нищо общо с настройката на акаунти и данните може да са откраднати, защото когато ме арестуваха бях с изгубена лична карта. Но след освобождаване от ареста в документа за връщане на арестуваното лице има запис за връщане на този документ. След известно време беше намерено. Мисля, че тогава някой може да е запазил данните ми. Това е единственото доказателство за моята невинност. Тази победа беше моят шанс да променя нещо в живота си. Бях толкова щастлив, защото никога не спечелих нищо и ето, че животът ми отново се обърна. за разбирането

Автоматичен превод:
frodof675
преди 1 година

Искрено съжалявам за цялото преживяване. Също като вас, аз също се страхувам, че всъщност няма нищо изрично в подкрепа на вашата страна, особено когато сте загубили личната си карта в миналото. 🙁

Вярвам, че вече сте преживели много, но не позволявайте на това събитие да ви разочарова. Аз на твое място веднага бих искал нова лична карта, защото подозираш измама. Знам, че това не е сложно решение и печалбите все още се държат извън обсега ви, бих направил всичко, за да предотвратя повторението на историята.


Бъдете силни и много късмет!


Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей. При ареста казах, че нямам лична карта от няколко дни. В ареста нямах представа, че ще играя онлайн казино. Също така не знаех, че личните ми данни могат да бъдат използвани по този начин. рискът от загуба на пари и, в моя пример, закриване на сметката и забрана на тегленето, Въпреки че не сте виновни и не знаете, казино Вулкан има такива разпоредби, че нямате шанс да докажете, че сте невинни, Благодаря ви за съвета за бъдещето, но няма да рискувам отново с Vulkan

Автоматичен превод:
frodof675
преди 1 година

Здравейте

Искам да кажа, никога не знаеш къде другаде са били злоупотребени с личните ти данни, със сигурност бих се опитал да си взема нова лична карта. Това е по-голямо от проблемите в казината.

Разбирам чувствата ти. Но не бих казал, че сте загубили каузата заради правилата на казиното. По-вероятно се дължи на факта, че вашите данни са били злоупотребени. Начинът, по който го виждам, това вече е доказано и смея да кажа, че всяко друго честно казино би направило същото. Никой друг не носи отговорност за вашите лични данни и тяхното „споделяне" или загуба.

Съжалявам, местната полиция може да разследва „кражба на самоличност" или „злоупотреба с нечия лична информация", но това не засяга много казиното, няма задължение за това. Технически от вас зависи да преследвате закона, казиното си е просто казино.

Щях да си взема нова лична карта, а също така щях да отида в полицията и да получа потвърждение за инцидента. Само си представете, че наскоро ще разберете, че някой друг е злоупотребил с вашата лична карта, за да си купи оръжие - вземете го за пример...

Съжалявам, че не мога да ви помогна повече.

Грижи се добре за себе си! 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

ХЕЙ. ПРАВИЛНО ЛИ МЕ РАЗБИРАТЕ? Личната карта, която имам беше изгубена, но върната след излежаване на наказанието. КАЗИНОТО МИ НАПИСА, ЧЕ И ДРУГИ АКАУНТИ ИМАТ СЪЩИТЕ ЛИЧНИ ДАННИ. РЕЗУЛТАТ, ЧЕ ЛИЦЕТО, КОЙТО РЕЗЕРВИРА ПРОФИЛА, НЕ ПРЕДОСТАВЯ МОЕТО ДОКАЗАТЕЛСТВО ЗА ПРОВЕРКА НА ДАННИТЕ, АЗ СЕ ОПИТАХ ДА ПРОВЕРЯ ЛИЧНИТЕ СИ ДАННИ, КАТО ДОБАВЯ ДОКАЗАТЕЛСТВОТО ЗА ОС БЛИЗО ДО KYC. VULKAN НИКОГА НЕ Е ВИЖДАЛ ЛИЧНАТА МИ КАРТА ПРЕДИ, ЗАЩО ПРЕДЛАГАТЕ ДА СМЯНА НА ЛИЧНАТА КАРТА КАТО ЛИЧНИТЕ ДАННИ ОСТАВАТ СЪЩИТЕ, ДАННИТЕ МИ НЕ СЕ ПРОМЕНЯТ СЛЕД СМЯНА НА ЛИЧНАТА КАРТА. АРЕСТИТЕ Й А колкото да си купиш оръжие, пак трябва личен подпис, както е в личната карта, така че някой трябва да го фалшифицира,,,,, О,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ПОДПИСЪТ, ЧЕ ГЛЕДАТЕ ГО ОТ ПРАВНАТА СТРАНА И ВИ ДАВАМ ФАКТИТЕ,,, ЗА КОИТО ИМАМ ДОКАЗАТЕЛСТВО,,, С ЕДНА ДУМА ЗА КАЗИНО Е САМО ПРЕДПОСТАВКА, НЕ ДОКАЗАТЕЛСТВО,,,, ОК, БЛАГОДАРЯ МНОГО ВИ БЛАГОДАРЯ ЗА ОБШИРНОТО ОБЯСНЕНИЕ


Автоматичен превод:
frodof675
преди 1 година

Чувствам, че смесвате две части заедно. Единственото ми притеснение през последните няколко дни беше да предложа нова лична карта, защото беше загубена от доста време - поне така разбрах. Ако това не е така, не обръщайте внимание на това:

Няма нищо повече от това да те предупредя, защото имам личен опит. Преди няколко години намерих нечия лична карта на улицата. Свързах се с няколко души във Фейсбук с думите "Хей! Вероятно съм намерил личната ти карта". Някои от тези хора се престориха, че наистина са го загубили, добре - излъгаха, не ме питайте защо. Аз нямам представа.

Накрая върнах идентификационния номер на законния му собственик и само около месец след това той ми изпрати съобщение във Facebook, казвайки „Какво, по дяволите, правеше с моя личен документ" Човекът заяви, че получава неочаквани неплатени доставки от цял свят свят, а също и в същото време местната банка започна да се съмнява в сметката му.

Просто искам да сте информирани и в безопасност.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Направих акаунта си и изпратих проверката на kyc, за да ги анализират, в този случай акаунтът, който поставих, за да изтегля парите, е от nubank и тъй като нямам имейл, току-що го създадох, акаунтът ми е в този на жена ми имейл francyele., и че те могат да потвърдят със самата банка, сложих 50 реала, получих бонус и получих малко пари, когато отидох да направя проверката на kyc, те поискаха доказателство за плащания и изпратих плащанията, които направих, на моя свекърва Фабиане и плащания, които направих към самото казино, и те блокираха акаунта ми, твърдейки, че съм използвал данни на трети страни и в нито един момент не съм използвал нищо, просто изпратих неща, които поискаха, и акаунтът ми е в моя имейла на съпругата, вместо да уведомят и поискат да сменят акаунта или да създадат имейл на мое име, те блокираха акаунта ми с парите ми там, без дори да ме уведомят, имах нужда от тези пари, защото депозирах единствените си пари там и се оплаквам към тях изпращане. тези на трети страни и никога не съм използвал нищо от никого, само моята банка, която не беше в имейла ми, но беше в моя cpf и всичко останало.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Може би на адреса са били няколко акаунта?

Автоматичен превод:
vilislavtitarenko
преди 1 година

Не съм сигурен, че ще получите някакъв отговор на публикацията отпреди 1 година.

Но е интересно, че „изпратих плащания, които направих на моята тъща Фабиан, и плащания, които направих на самото казино, и те блокираха акаунта ми, твърдейки, че съм използвал данни на трети страни и в нито един момент не съм използвал нищо, Току-що изпратих неща, които поискаха, и акаунтът ми е в имейла на жена ми" Бих казал, че това беше грешка, която можеше да се избегне.

Винаги използвайте само своя личен имейл, подробности и опции за плащане!

нали 🙂


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини