ФорумКазинаBlockbets Casino - обща дискусия

Blockbets Casino - обща дискусия

преди 1 месец от emmanuelodoro906
|
674 преглеждания 22 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Blockbets Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 месец

Blockbet е най-добрият проект досега

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Blocksbet е едно от най-добрите казина, невероятен проект!

Автоматичен превод:
Leojuiceey_123
преди 1 месец

Здравейте, изглежда нашите открития за това казино не са в същия тон. 🙂

https://casino.guru/blockbets-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage

Бихте ли споделили повече за този страхотен проект, моля? Колко сте депозирали, например? Какво ще кажете за поддръжката: добра ли е? Има ли изобщо чат? Просто добавете нещо, за да знаем, че наистина играете там, ако ме разбирате. Според нашите констатации Щатите са ограничени от неговите услуги. Какво ще кажете за това например?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Blockbet е най-добрият проект досега

Автоматичен превод:
преди 1 месец

хей Какво ще кажете за вас и Blockbet? Някакви подробности освен тези похвали? Не се колебайте да кажете. Добрите подробности от честни играчи винаги са добре дошли. Искате ли да добавите екранна снимка може би? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това е най-доброто казино, което съм виждал и съм посещавал през целия си живот. Повече благодат към вашите борби

Автоматичен превод:
chimm510
преди 1 месец

Здравейте, бих могъл да използвам и повече подробности, отколкото просто неща, които са общи. Ще изглежда по-достоверно от едно изречение от играчи, които имат една и съща държава. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Не искам да звуча нахално, но много прилича на собствената ми реклама 🤷🏻

Автоматичен превод:
преди 1 месец

добър ден


Аз съм играч от Португалия и имам оплакване относно това казино:


Открих акаунт преди около 1 месец. След като прочетох правилата и условията на казиното и взех предвид, че има противоречие между:

"5.1.2. Използване на Услугата, ако онлайн хазартът е забранен за жители на вашата страна или за всеки във вашата страна;

5.1.3. Използване на Услугата, ако сте жител на или осъществявате достъп до Сайта от някоя от следните държави: Съединени американски щати и техните територии, Франция и техните територии, Холандия и нейните територии и страни, образуващи Кралство Нидерландия, включително Бонер, Синт Естатиус, Саба, Аруба, Кюрасао и Синт Мартен."

и

"6.4. Граждани на определени държави, включително Съединените щати, Украйна, Франция, Италия, Афганистан, Ливан, Сирия, Джърси, Сан Марино, Армения, Беларус, Русия, Казахстан, Азербайджан, Лихтенщайн, Черна гора, Андора, Китай, Тайван, Пуерто Рико, Португалия, Мексико, Белиз, Боливия, Ирак, Иран и Каймановите острови нямат право да създават акаунт и да депозират пари на уебсайта.


Попитах отдела за поддръжка на клиенти на Blockbets дали всъщност Португалия е страна с ограничения или не и получих следния отговор (имам поддържащ имейл - билет №245):

„Здравейте, съжалявам, че пропуснах чата ви. Тъй като ние сме крипто казино, ние приемаме играчи от Португалия. Правилата и условията са само за да сме сигурни пред регулаторите, предполагам. Единствените държави, които ограничаваме да играете на нашия сайт, са САЩ, Холандия и Кипър.

Чувствайте се свободни да се присъедините към нас и да ме уведомите, ако имате допълнителни въпроси :)

Най-добри пожелания

Джейсън

Казино BlockBets"


След този отговор бях просветлен и направих няколко депозита, а в един конкретен случай около $950, спечелени чрез бонус, ми бяха отнети, защото не отговарях на изискването за $2 maxbet. Въпреки че не бях доволен, разбрах причините и първоначалната сума на депозита ми беше върната и дори отделиха време, за да ми върнат символична сума.

Междувременно получих няколко имейла с оферти и дори, че ще имам VPI Host, тъй като достигах ниво 50 във Vip System.


Когато се регистрирате, мога да потвърдя вашия португалски телефонен номер и също така да избера Португалия като ваша страна на произход (дори смятах, че не можете да играете прагматично например). Но уебсайтът казва VPN Friendly, така че няма проблем...


Подадох личната си карта (за целите на KYC) и португалската ми лична карта беше приета (също и доказателство по имейл).


Вчера, също по време на бонус, спечелих $ 24000,00 и останах с тях

$ 26000,00 след приключване на залог от $ 21500,00.

Депозитите винаги са били правени в крипто.


Опитах се да изтегля 1000,00$ и днес акаунтът ми беше затворен от Blockbets и имейл, в който се казваше, че акаунтът е затворен поради неспазване на гореспоменатата клауза 6.4, свързана с моята страна на произход, и очевидно загубих достъп до около 26000,00$.


Затова бих искал да получа вашето съдействие за разрешаване на тази ситуация. Правилата и условията всъщност са злоупотребяващи и противоречиви, както показах, и моята националност беше проблем само след като спечелях голяма сума пари в слотове. Дори при прегледа на оттеглянето, направен преди това, националността не беше проблем.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

PS - Посетих няколко сайта за прегледи, включително TrustPilot и 95% от положителните отзиви са фалшиви.


Техният лиценз за Кюрасао, представен на уебсайта, приключи миналия август.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не искам да звуча нахално, но много прилича на собствената ми реклама 🤷🏻

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, и на мен така ми изглежда и затова зададох повече въпроси. Но ако играчите не отговорят повече, всеки има шанс да си направи собствена картина как е. Опитваме се да елиминираме такива неща, доколкото е възможно. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

добър ден


Аз съм играч от Португалия и имам оплакване относно това казино:


Открих акаунт преди около 1 месец. След като прочетох правилата и условията на казиното и взех предвид, че има противоречие между:

"5.1.2. Използване на Услугата, ако онлайн хазартът е забранен за жители на вашата страна или за всеки във вашата страна;

5.1.3. Използване на Услугата, ако сте жител на или осъществявате достъп до Сайта от някоя от следните държави: Съединени американски щати и техните територии, Франция и техните територии, Холандия и нейните територии и страни, образуващи Кралство Нидерландия, включително Бонер, Синт Естатиус, Саба, Аруба, Кюрасао и Синт Мартен."

и

"6.4. Граждани на определени държави, включително Съединените щати, Украйна, Франция, Италия, Афганистан, Ливан, Сирия, Джърси, Сан Марино, Армения, Беларус, Русия, Казахстан, Азербайджан, Лихтенщайн, Черна гора, Андора, Китай, Тайван, Пуерто Рико, Португалия, Мексико, Белиз, Боливия, Ирак, Иран и Каймановите острови нямат право да създават акаунт и да депозират пари на уебсайта.


Попитах отдела за поддръжка на клиенти на Blockbets дали всъщност Португалия е страна с ограничения или не и получих следния отговор (имам поддържащ имейл - билет №245):

„Здравейте, съжалявам, че пропуснах чата ви. Тъй като ние сме крипто казино, ние приемаме играчи от Португалия. Правилата и условията са само за да сме сигурни пред регулаторите, предполагам. Единствените държави, които ограничаваме да играете на нашия сайт, са САЩ, Холандия и Кипър.

Чувствайте се свободни да се присъедините към нас и да ме уведомите, ако имате допълнителни въпроси :)

Най-добри пожелания

Джейсън

Казино BlockBets"


След този отговор бях просветлен и направих няколко депозита, а в един конкретен случай около $950, спечелени чрез бонус, ми бяха отнети, защото не отговарях на изискването за $2 maxbet. Въпреки че не бях доволен, разбрах причините и първоначалната сума на депозита ми беше върната и дори отделиха време, за да ми върнат символична сума.

Междувременно получих няколко имейла с оферти и дори, че ще имам VPI Host, тъй като достигах ниво 50 във Vip System.


Когато се регистрирате, мога да потвърдя вашия португалски телефонен номер и също така да избера Португалия като ваша страна на произход (дори смятах, че не можете да играете прагматично например). Но уебсайтът казва VPN Friendly, така че няма проблем...


Подадох личната си карта (за целите на KYC) и португалската ми лична карта беше приета (също и доказателство по имейл).


Вчера, също по време на бонус, спечелих $ 24000,00 и останах с тях

$ 26000,00 след приключване на залог от $ 21500,00.

Депозитите винаги са били правени в крипто.


Опитах се да изтегля 1000,00$ и днес акаунтът ми беше затворен от Blockbets и имейл, в който се казваше, че акаунтът е затворен поради неспазване на гореспоменатата клауза 6.4, свързана с моята страна на произход, и очевидно загубих достъп до около 26000,00$.


Затова бих искал да получа вашето съдействие за разрешаване на тази ситуация. Правилата и условията всъщност са злоупотребяващи и противоречиви, както показах, и моята националност беше проблем само след като спечелях голяма сума пари в слотове. Дори при прегледа на оттеглянето, направен преди това, националността не беше проблем.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, след всичко, което прочетох, е доста странно, че казиното ви позволи да играете тук. Използвахте ли VPN от самото начало или не? Освен това, ако попитате дали играчи от Португалия могат да играят и те отговорят да, тогава вината е на казиното, предполагам. Освен това, ако сте преминали проверката без никакви проблеми, тогава не виждам къде казиното не е трябвало да ви плати, ако са приемали депозити. Това казино не е най-добрият избор и лицензът, който споменавате, е Коста Рика.

Веднага щях да препоръчам жалба, но видях, че вече сте я отворили и чакате преглед, така че се надявам, че ще мога да ви помогна и е добре, че сте запазили доказателствата.

Любопитно ми е да видя как ще излезе накрая и как ще се реши. Ако имате нещо ново, не забравяйте да ме уведомите.

Стискам палци.🤞

Автоматичен превод:
gilfranc
преди 2 седмици

здравей


Получихте ли всичките си печалби?


поздрави

Автоматичен превод:
Mixer
преди 2 седмици

Здравей Миксер

На ръба да не получа нищо, приех предложението на казиното да получа 25 хиляди в крипто от казиното (в процес на повторно стартиране).


Може да мине добре или много зле... ще видим.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

здравей


Получихте ли всичките си печалби?


поздрави

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Здравейте, защо питате, имате ли пари тук или решихте дали искате да играете в казиното и трябваше да знаете дали казиното изплаща? 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Здравей Миксер

На ръба да не получа нищо, приех предложението на казиното да получа 25 хиляди в крипто от казиното (в процес на повторно стартиране).


Може да мине добре или много зле... ще видим.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Бихте ли ни уведомили дали сте успели да ги вземете всички и дали е минало гладко? Сигурен съм, че повече играчи биха се заинтересували и може би тази информация ще им помогне.

Бих бил благодарен. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 дни

какви странни типове има, защо изобщо се свързваш с мен, ако не искаш да помогнеш или да изразиш мнението си правилно, не мога да разбера такива хора. защо питаш, какво изказване? какво ще се случи, ако отговорите правилно на въпроса? в крайна сметка от нас зависи дали ще ви повярваме или не. първия път изтеглих $300 в крипто и нямаше проблем, но днес направих втория си депозит от $26 и исках 300% бонус, който дойде по имейл. но когато забелязах, че няма да получа бонуса чрез въвеждане на кода, защото системата не го разпозна, уведомих отдела за поддръжка на клиенти, че трябва да резервират бонуса ръчно за мен, тъй като не беше приет.

Стела от чата на живо ме игнорира за един час, след което изпратих имейл до поддръжката, че поддръжката на клиенти ме игнорира и не е кредитирала бонуса. Мисля, че писмото ми я изнерви и сега трябва да чакам управителя, но в този смисъл мога да поискам възстановяване на сумата, може би не, нямам представа. Това, което се опитвам да кажа е, че те си правят собствените си неща и тъй като в моя случай беше само средна сума, имах късмет. Можете да видите как се държи поддръжката, понякога по този начин, понякога по онзи, вероятно винаги в зависимост от деня. Но във вашия случай, с такава голяма сума, наистина съжалявам, че имате такъв лош късмет. С месеци нищо не се случва и ако веднъж имаш късмет, срещаш такива хора. Виждам също, че сте играч на високо ниво, който може да прекрачи границите, така че бих ви посъветвал само да не играете в онлайн казино, а по-скоро да отидете на живо в зала. Без значение кое казино е, с тези суми винаги ще имате проблеми. Казвам ти го от дъното на сърцето си. И късмет

Автоматичен превод:
lagermeister
преди 2 дни

Въпреки че не съм сигурен дали се опитвате да отговорите на нечия публикация или просто пишете това като цяло, трябва да попитам за какво точно е публикацията ви.🤷‍♀️

Разбрах само, че не си получил бонус. нали

На какво се дължи обаче и решихте ли вече проблема с поддръжката?

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Беше основно за бонуса, на следващата сутрин разбрах, че тя не е упълномощена да прави промени в играчите. Най-големият ми проблем тази сутрин беше, че не получих отговор на въпроса си защо и за какво не получих бонуса. Когато поддръжката беше заета и другата група дойде, не минаха и 10 секунди, за да се появи бонусът, тя не ми отговори, можеше да каже, че не е оторизирана, нали? И Mixxer ме изнерви, не съм напълно сигурен, но вие и Jaro бяхте попитали дали може да добави екранни снимки или нещо подобно, но нищо не дойде и не можах да разбера защо не


Автоматичен превод:
преди 2 дни

Права си и че понякога се намесвам някъде, с което също се боря и категорично не мога да приема несправедливостта. Ето защо се опитвам да споделя опита си в казината, независимо дали е отрицателен или положителен

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини