ФорумКазинаBlitz-bet Casino - обща дискусия

Blitz-bet Casino - обща дискусия

преди 1 седмица от Radka
|
146 преглеждания 5 отговора |
|
преди 1 седмица
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Blitz-bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 седмица

Спечелих над €1000 в казино BlitzBet, но не мога да изтегля печалбите си. Казиното има невъзможни изисквания - трябва да представя физическа дебитна карта, въпреки че съм платил с виртуална карта. Според мен това е чиста измама! Горещо не препоръчвам да играете в това казино. Ето връзката https://blitz-bet.eu/de/vip

Редактиран от Radka преди 2 седмици
Причина: направи връзката пасивна
Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Спечелих над €1000 в казино BlitzBet, но не мога да изтегля печалбите си. Казиното има невъзможни изисквания - трябва да представя физическа дебитна карта, въпреки че съм платил с виртуална карта. Според мен това е чиста измама! Горещо не препоръчвам да играете в това казино. Ето връзката https://blitz-bet.eu/de/vip

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравейте!

Ясно е, че казиното не е много запознато с функциите на виртуалната карта или искат да са сигурни, че тази карта е издадена на същия притежател като физическата карта, въпреки че бих предположил, че банковото извлечение би трябвало да е достатъчно.

Това ли е единственото нещо, което трябва да разрешите, за да преминете проверката? От колко време сте в тази ситуация, моля?

Възможно ли е вашата банка да ви подкрепи, като предостави извлечението за виртуалната карта? Може би е време да се обадите на банковия служител.



Автоматичен превод:
Asil
преди 1 седмица

Здравейте, ако чакате няколко дни, за да направите теглене, вероятно няма да навлизам направо в темата, като говоря за това, че казиното извършва някаква измама. Ако тегленето бъде обработено и им изпратите съобщение 20 пъти, какво очаквате да ви кажат? Понякога трябва да сте малко търпеливи, за да получите парите.

Какъв метод на плащане използвате? Имахте ли нужда от проверка или не?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Измина повече от седмица и плащането все още не е обработено, въпреки че акаунтът ми беше напълно потвърден от няколко седмици. В чата получавам само уклончиви отговори; Казаха ми, че не знаят кога ще бъде обработено. Правилата и условията ясно посочват, че плащанията се обработват в рамките на два работни дни.

Автоматичен превод:
Asil
преди 1 седмица

Предлагам ви да опитате да получите някои актуализации в понеделник. Честно казано, много казина не обработват тези неща през уикендите, така че в случай, че ситуацията е същата в това казино, предлагам да се изправите срещу тях още веднъж утре.

За мен може да има много причини за забавянето и честно казано, много причини, поради които казиното изглежда уклончиво. Затова предпочитам да запазя предположенията си за по-късно.

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини