преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Blaze Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Казиното Blaze е добро като цяло.
Спечелих огромен джакпот с бонус пари и изплатих всяка стотинка от тях навреме, след като завърших играта.
Имаше и други победи.
Въпреки че първите тегления от казино към банкова сметка никога не пристигнаха в банковата ми сметка до днес, 4 месеца по-късно, чатът на живо не може да помогне ефективно, само обещание за отговор по имейл, имейли с доказателство за плащане или решение на проблема, при който не изпращайте както е обещано.
2022-01-19 16:58 ч. банка (iban) 275,00 EURO никога не са пристигнали по банковата ми сметка, дори ако тя е маркирана като завършена от системата. Поддръжката ме попита по имейл преди 3 месеца дали искам доказателство за плащане, аз казах да, но доказателството така и не пристигна.
Банковите плащания към моята страна изглеждат проблематични, направих още 2 банкови тегления, второто от 980 евро пристигна навреме, второто от 4000 евро отне няколко седмици. Първият от 275 евро все още липсва. От тогава само тегля и депозирам със skrill и всичко е наред. Всичко, от което се нуждая, са моите 275 евро, можете ли да ми помогнете да привлека вниманието на казиното към моя проблем?
Blaze casino is good in general.
I had a huge jackpot win with bonus money and the paid every dime of it in time after i completed the play though.
Had other wins also.
Although the first withdrawals from casino to bank account never arrived at my bank account until today, 4 months later, live chat can't help effectively, just a promise for an email reply, emails with proof of payment or a fix to the problem where not send as promised.
2022-01-19 16:58PM bank (iban) 275.00 EURO never arrived on my bank account even if its marked as complete by the system. Supported asked me via email 3 months ago if I want proof of payment, I said yes, but proof never arrived.
Bank payments to my country looks problematic, I made 2 more bank withdrawals, second of 980 euros arrived on time, second of 4000 euros took some weeks. First one of 275 euros still missing. From that time I'm only withdrawing and depositing with skrill and everything is fine. All I need is my 275 euros, can you help me attract casino's attention to my problem?
Здравейте,
Също така намирам за доста странно, че първото теглене все още не е кредитирано, особено когато второто изглежда е наред.
Съветвам ви да подадете жалба, защото определено ще трябва да се свържем с казиното.
Моля, не се колебайте да изпратите жалбата тук:
https://casino.guru/complaints/create
Надявам се да открием проблема.
Hello,
I also find it pretty strange that the first withdrawal has not been credited yet especially when the second seems to be ok.
I advise submitting a complaint because we would definitely need to get in touch with the casino.
Please feel free to submit the complaint here:
https://casino.guru/complaints/create
I hope we will find the problem.
Чакам теглене от 9 юли 2022 г. до днес. Свързах се с поддръжката на клиенти няколко пъти и те никога не са ми дали последователен отговор, не са отговорили на няколко имейла, които изпратих, и никога не могат да ми помогнат.
Има много казина, в които можете да играете, стойте далеч от пламъците.
I have been waiting for a withdrawal since July 9, 2022 until today. I have contacted customer support several times and they have never given me a coherent answer, they have not responded to several emails I have sent and they can never help me.
There are plenty of casinos you can play on, stay away from blaze.
Здравей,
Искам да ви благодаря, че включихте този въпрос във форума. Позволете ми да поставя тук директна връзка, водеща към вашата неразрешена жалба .
Проверих и историята на оплакванията на казиното и изглежда, че няколко други бяха решени . Просто ми мина през ума дали би било от полза да поискам неразрешената ви жалба да бъде отворена отново.
Не мога да намеря никакво разумно обяснение за комбинацията от разрешени и неразрешени жалби, подадени срещу това казино.
Моля, приемете го като лично мнение, никой не може да ви гарантира положителен резултат.
Hello there,
I want to thank you for bringing this matter to the forum. Allow me to paste here a direct link leading to your unresolved complaint.
I also checked the casino's complaint history and it seems that several others were resolved. It just crossed my mind whether it would be of any use to ask your unresolved complaint to be reopened.
I can't come up with any reasonable explanation for the mix of resolved and unresolved complaints submitted against this casino.
Please, take it as a personal opinion, no one can grant you a positive outcome.
Съжалявам за късния отговор, ако можете да отворите отново жалбата ми, ще го оценя
Sorry for the late responde, if you could re open my complaint, i would appreciate it
Здравей! Добре дошъл обратно.
Боя се, че не мога да ви помогна с жалбата . Боя се, че беше затворено поради неотзивчивост на казиното.
„Сега не може да се направи много без съдействието на казиното. Ще маркирам жалбата като „неразрешена" в нашата система. Разбирам, че това не е задоволително решение на вашия проблем. Въпреки това спадът в рейтинга, причинен от неразрешени жалби може да помогне за промяна на подхода на казиното. Ако казиното реши да реагира, ние ще отворим отново жалбата и ще бъдете уведомени по имейл. Иска ми се да съм от повече помощ."
Има ли нещо конкретно, което ви кара да чувствате, че казиното е променило подхода си?
Hello there! Welcome back.
I fear I can't help you out with the complaint. It was closed due to the casino's unresponsiveness, I'm afraid.
"There is not much that can be done now without the casino's cooperation. I will mark the complaint "unresolved" in our system. I understand this isn't a satisfactory solution to your issue. However, the decrease in rating caused by unresolved complaints could help to change the casino's approach. If the casino decides to react, we will reopen the complaint and you will be notified by email. I wish I could be of more help."
Is there anything in particular that makes you feel the casino has changed its approach?
Надявах се да отговорят на жалбата ми. Това е така, защото те са отговорили на други оплаквания през последните няколко месеца...
I was hoping they would respond to my complaint. This is because they have responded to other complaints in the last few months...
Видях, че. Бих искал да измисля решение, но честно казано - без нов факт, който да представи, повторното отваряне е малко вероятно да се случи.
Опасявам се, че лицензиращият орган не е решението и в този случай, но ще попитам: Опитахте ли да се свържете с органа? Много играчи виждат това като загубена кауза, така че съжалявам за това.
I saw that. I'd love to come up with a solution, but honestly - without a new fact to present the reopening is not most likely to happen.
I fear the licensing authority is not the solution in this case either, but I'll ask: Have you tried to reach the authority? Many players see that as a lost cause, so sorry for that.
Органът за лицензиране на Blaze е gaming-curacao.. те дори нямат метод за започване на спор...
Blaze licensing authority is gaming-curacao.. they dont even have a method to open a dispute...
Ааааа, точно така. Забравих, моя е грешката...
Искате ли да опитате поне имейла? 🙁
info@gaming-curacao.com
Aaaaah, that's correct. I forgot, my fault...
Care to try the email at least? 🙁
info@gaming-curacao.com
Дори не съм сигурен дали си заслужава.. Благодаря все пак
Im not even sure if its worth it.. Thanks anyways
Ще бъда прав, мисля, че не е така. 🙁 Съжалявам.
I'll be straight, I think it's not. 🙁 I'm sorry.
Казино Blaze най-накрая изплати изплащането ми след 1 година и 4 месеца (https://casinoguru-en.com/blaze-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed). можете да го промените на решен
Blaze casino finally paid my cashout after 1year and 4 months (https://casinoguru-en.com/blaze-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed). you can change it to solved
Мисля, че чакахте изключително дълго и накрая се отплати. Не бих се надявал на положителен резултат.
Както и да е, подадохте ли жалба до властите и те помогнаха ли да го разрешат?
Що се отнася до жалбата при нас, говорих със Стефан, който се занимаваше с вашия случай, и той ще отвори отново жалбата ви и ще ви помоли да потвърдите, че сте получили парите си, така че ще ви помоля да ги потвърдите там.
Дано повече не попадате на подобен случай, защото си представям колко време и нерви трябва да сте загубили. Желая ти късмет.
I think you waited an extremely long time and it paid off in the end. I wouldn't have hoped for a positive outcome.
Anyway, did you file a complaint with the authorities and did they help resolve it ?
As for the complaint with us, I spoke to Stefan who handled your case and he will reopen your complaint and ask you to confirm that you got your money, so I would ask you to confirm it there.
I hope you don't come across a similar case again, because I can imagine how much time and nerves you must have lost. I wish you the best of luck.
Не съм подавал жалба до властите. Просто решиха най-накрая да платят
I did not file a complaint with the authorities. They just decided to finally pay
Попитах само защото Радка предложи такава възможност, та исках да знам дали сте я използвали. Както и да е, мисля, че можете да бъдете доволни, въпреки че не съм сигурен до каква степен. Получихте плащане и научихте урока си. Надявам се, че ще ви очакват казина, където няма да се налага да се справяте с подобни проблеми. И благодаря, че отделихте време да актуализирате Стефан толкова бързо.
I only asked because Radka suggested such a possibility, so I wanted to know if you used it. Anyway, I think you can be satisfied, although I'm not sure to what extent. You got paid and you learned your lesson. I hope there will be casinos waiting for you where you won't have to deal with such problems. And thank you for taking the time to update Stefan so quickly.
Хей, би ли обяснил малко повече какво ти се случи в казиното? Виждам, че нямате най-добрия опит, така че би било добре да го опишете и може би можем да ви помогнем.
Ще чакам вашия отговор.
Hey, could you please explain a bit more what happened to you in the casino ? I can see that you don't have the best experience, so it would be good to describe it and maybe we can give you a helping hand.
I will wait for your reply.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.