ФорумКазинаBlaze Casino - обща дискусия

Blaze Casino - обща дискусия

преди 2 години от manhound
|
3761 преглеждания 18 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Blaze Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Казиното Blaze е добро като цяло.

Спечелих огромен джакпот с бонус пари и изплатих всяка стотинка от тях навреме, след като завърших играта.

Имаше и други победи.

Въпреки че първите тегления от казино към банкова сметка никога не пристигнаха в банковата ми сметка до днес, 4 месеца по-късно, чатът на живо не може да помогне ефективно, само обещание за отговор по имейл, имейли с доказателство за плащане или решение на проблема, при който не изпращайте както е обещано.

2022-01-19 16:58 ч. банка (iban) 275,00 EURO никога не са пристигнали по банковата ми сметка, дори ако тя е маркирана като завършена от системата. Поддръжката ме попита по имейл преди 3 месеца дали искам доказателство за плащане, аз казах да, но доказателството така и не пристигна.

Банковите плащания към моята страна изглеждат проблематични, направих още 2 банкови тегления, второто от 980 евро пристигна навреме, второто от 4000 евро отне няколко седмици. Първият от 275 евро все още липсва. От тогава само тегля и депозирам със skrill и всичко е наред. Всичко, от което се нуждая, са моите 275 евро, можете ли да ми помогнете да привлека вниманието на казиното към моя проблем?

Автоматичен превод:
manhound
преди 2 години

Здравейте,

Също така намирам за доста странно, че първото теглене все още не е кредитирано, особено когато второто изглежда е наред.

Съветвам ви да подадете жалба, защото определено ще трябва да се свържем с казиното.

Моля, не се колебайте да изпратите жалбата тук:

https://casino.guru/complaints/create

Надявам се да открием проблема.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Чакам теглене от 9 юли 2022 г. до днес. Свързах се с поддръжката на клиенти няколко пъти и те никога не са ми дали последователен отговор, не са отговорили на няколко имейла, които изпратих, и никога не могат да ми помогнат.

Има много казина, в които можете да играете, стойте далеч от пламъците.

Автоматичен превод:
Pimpim
преди 1 година

Здравей,

Искам да ви благодаря, че включихте този въпрос във форума. Позволете ми да поставя тук директна връзка, водеща към вашата неразрешена жалба .

Проверих и историята на оплакванията на казиното и изглежда, че няколко други бяха решени . Просто ми мина през ума дали би било от полза да поискам неразрешената ви жалба да бъде отворена отново.

Не мога да намеря никакво разумно обяснение за комбинацията от разрешени и неразрешени жалби, подадени срещу това казино.

Моля, приемете го като лично мнение, никой не може да ви гарантира положителен резултат.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Съжалявам за късния отговор, ако можете да отворите отново жалбата ми, ще го оценя

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Pimpim
преди 1 година

Здравей! Добре дошъл обратно.

Боя се, че не мога да ви помогна с жалбата . Боя се, че беше затворено поради неотзивчивост на казиното.

„Сега не може да се направи много без съдействието на казиното. Ще маркирам жалбата като „неразрешена" в нашата система. Разбирам, че това не е задоволително решение на вашия проблем. Въпреки това спадът в рейтинга, причинен от неразрешени жалби може да помогне за промяна на подхода на казиното. Ако казиното реши да реагира, ние ще отворим отново жалбата и ще бъдете уведомени по имейл. Иска ми се да съм от повече помощ."

Има ли нещо конкретно, което ви кара да чувствате, че казиното е променило подхода си?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Надявах се да отговорят на жалбата ми. Това е така, защото те са отговорили на други оплаквания през последните няколко месеца...

Автоматичен превод:
Pimpim
преди 1 година

Видях, че. Бих искал да измисля решение, но честно казано - без нов факт, който да представи, повторното отваряне е малко вероятно да се случи.

Опасявам се, че лицензиращият орган не е решението и в този случай, но ще попитам: Опитахте ли да се свържете с органа? Много играчи виждат това като загубена кауза, така че съжалявам за това.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Органът за лицензиране на Blaze е gaming-curacao.. те дори нямат метод за започване на спор...

Автоматичен превод:
Pimpim
преди 1 година

Ааааа, точно така. Забравих, моя е грешката...

Искате ли да опитате поне имейла? 🙁

info@gaming-curacao.com

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Дори не съм сигурен дали си заслужава.. Благодаря все пак

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Pimpim
преди 1 година

Ще бъда прав, мисля, че не е така. 🙁 Съжалявам.


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Казино Blaze най-накрая изплати изплащането ми след 1 година и 4 месеца (https://casinoguru-en.com/blaze-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed). можете да го промените на решен

Автоматичен превод:
Pimpim
преди 11 месеца

Мисля, че чакахте изключително дълго и накрая се отплати. Не бих се надявал на положителен резултат.

Както и да е, подадохте ли жалба до властите и те помогнаха ли да го разрешат?

Що се отнася до жалбата при нас, говорих със Стефан, който се занимаваше с вашия случай, и той ще отвори отново жалбата ви и ще ви помоли да потвърдите, че сте получили парите си, така че ще ви помоля да ги потвърдите там.

Дано повече не попадате на подобен случай, защото си представям колко време и нерви трябва да сте загубили. Желая ти късмет.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Не съм подавал жалба до властите. Просто решиха най-накрая да платят

Автоматичен превод:
Pimpim
преди 11 месеца

Попитах само защото Радка предложи такава възможност, та исках да знам дали сте я използвали. Както и да е, мисля, че можете да бъдете доволни, въпреки че не съм сигурен до каква степен. Получихте плащане и научихте урока си. Надявам се, че ще ви очакват казина, където няма да се налага да се справяте с подобни проблеми. И благодаря, че отделихте време да актуализирате Стефан толкова бързо.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не депозирайте в казино Blaze...ще ви ограби.

Автоматичен превод:
ninaolive369
преди 6 месеца

Хей, би ли обяснил малко повече какво ти се случи в казиното? Виждам, че нямате най-добрия опит, така че би било добре да го опишете и може би можем да ви помогнем.

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още