преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Black Lotus Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Току-що се присъединих, още не съм играл и се чудя дали изобщо да играя. Четох много отзиви за Black Lotus и някои играчи спечелиха големи печалби и не могат да ги приберат. Казиното не изплаща. Искаха селфи как държа кредитната си карта за проверка, само за да играя там. Отрекох, че съм казал, че ако спечеля, ще изпратя цялата тази информация, въпреки че не съм много щастлив да държа лицето си с лиценза и кредитната си карта. Каква е целта на това? Повечето казина искат да се уверят, че името ви във вашата лична карта съвпада с сметката ви за комунални услуги и адреса, който се показва в акаунта ви. Да си направя селфи, на което държиш книжката си, ми се струва сенчесто.
I just joined I haven't played yet and I'm wondering if I should play at all. I have been reading lot of reviews on Black Lotus and some players won big wins and can't collect. The casino doesn't pay out. They wanted a selfie of me holding my credit card for verification just to play there. I denied that I said if I win I will send all that information in although I'm not too happy about holding my face with my license and my credit card. What is the purpose of that? Most casinos wanna make sure that your name on your ID matches your utility bill matches the address you're shown on your account. Taking a selfie of you holding your license seems shady to me.
Здравей,
Вярвам, че сега ще ви шокирам. Бих приел това като добра стъпка, защото ако спечелите, най-вероятно ще избегнете проблеми, свързани с проверката, вече ще бъдете верифицирани. Освен това виждам това като страхотен инструмент за отговорен хазарт - без да казвам, че ви засяга лично, просто помислете, че това позволява на казиното да отхвърля играчи, които се опитват да играят, дори ако преди това са поискали закриване на сметката.
Първо проверете, след това играйте - добре за мен. 🙂
За мен изглежда, че казиното просто иска да е сигурно, че картата е наистина ваша и че имате достъп до нея по всяко време, така че не е нужно да я „заемате". Моята дебитна карта беше измамена наскоро и парите ми бяха изпратени в казиното, второто нещо (след като поех поредица от дълбоки вдишвания, за да събера мислите си), което ми хрумна беше „по дяволите, наслаждавай се! Как мислиш, че ще минеш проверката??"
100% съм сигурен, че подобни практики са повече от често срещани, може би казиното се грижи по-добре.
И все пак, ако не ви харесва, не го правете. Става въпрос за вас и вашето доверие.
Доколкото мога да преценя, когато дойдат проблеми, това казино не се справя добре с тях, така че вероятно и аз бих се поколебал.🤔 Проверете „по-добри казина за вас" в раздела за преглед, за да обмислите алтернативи.
Hello there,
I believe I'm going to shock you now. I would take that as a good step because if you win, you are most likely to avoid troubles associated with the verification, you will be already verified. Furthermore, I see that as a great responsible gambling tool - not saying that it affects you personally, just think that this allow the casino to reject players who try to play even if they had previously asked for the account closure.
First verify, then play - good to me. 🙂
To me it seems, that the casino just wants to be sure that the card is truly yours and that you can access it at any time, so you don't have to "borrow it". My debit card was scammed recently and my money was sent to the casino, the second thing (after I took a series of deep breaths to assemble my thoughts) that comes to my mind was "hell, enjoy! How do you think you will pass the verification??"
I'm 100% sure that such practices are more than common, maybe the casino takes better care.
Still, if you don't like it, don't do it. It's about you and your trust.
As far as I can tell, when troubles come, this casino is not great at handling those, so I would probably hesitate too.🤔 Check the "better casinos for you" in the overview section, to consider alternatives.
Сега разбирам. Има смисъл, но след като прочетох някои от потребителските рецензии изглежда, че това казино не обича да плаща. Винаги чета отзиви преди да депозирам. Има много негативи тук и в lotusasia.
I understand now. Makes sense, But after reading some of the user reviews seems like this casino doesn't like to pay. I always read reviews before depositing. There are a lot of negatives here and at lotusasia.
Това е правилно - имайте предвид потребителските отзиви.
Негативите са навсякъде, както аз го виждам, най-доброто е да останете бдителни и да не се доверявате сляпо. 🤔
Надяваме се, че скоро ще намерите добро място за игра.
That's correct - keep user reviews in mind.
Negatives are everywhere, the way I see it, the best is to stay vigilant and don't trust blindly. 🤔
Hope you'll find a good place to play soon enough.
О, БОЖЕ МОЙ! моля, не се опитвайте да използвате онлайн казино Black Lotus . Това е тотална измама. След като направих депозита си, само 1 игра и 1 маса ще се заредят. Искам да ми върнат депозита ми казаха, че ще започнат заявка, но това ще отнеме 21 работни дни . Искам номер на случай, казаха ми „това е вътрешна ескалация към нашия финансов екип" и да се обадя след 3 дни, за да видя дали възстановяването е одобрено. След това затвори чата. Какъв срам. Това е красив уебсайт.
OMG! please don’t attempt to use Black Lotus online casino. It is a total rip off. After I made my deposit Only 1 game & 1 table would load. I ask for my deposit back was told they would start a request but it would take 21 business days. I ask for a case number was told "this is an internal escalation to our finnace team" and to call in 3 days to see if the refund was approved. Then closed the chat. What a shame. It’s a beautiful website.
Здрасти!
А какво ще кажете за вашия баланс? Върнахте ли го?🤔
Hi there!
And what about your balance? Have you gotten it back?🤔
Повечето от техните промоции и бонуси имат максимално изплащане от само $110,00 или $1000 долара и те не ви казват ясно това. При някои промоции ще видите термина „T & C се прилагат". Информацията за T&C обаче не е предоставена във вашия акаунт. След известно проучване се намира в най-долната част на страница под заглавието НАЧАЛО, това също е 19 страници правила. В някои моменти те ще предлагат безплатни завъртания, които, ако се използват, имат максимална печалба от само $100 долара, без значение колко добре ще спечелите. В моя случай бях до 28 000 и се обадих, за да потвърдя методите за теглене. След като изпратих заявка за теглене, при която получих съобщение, че е одобрена, на следващия ден получих имейл, който по същество казваше, че тъй като взех промоция, максимумът, който мога да получа, е $1000. Бях шокиран, тъй като никъде не видях тази информация. Казаха ми, че трябваше да прочета дребния шрифт. Не съм виждал тази сенчеста практика в други казина. И имах проблеми с получаването на моето малко теглене. Освен това взеха остатъка от средствата ми, тъй като вече не бяха използвани поради максималното ми теглене. луд.
The majority of their Promotions and Bonuses have a maximum payout of only $110.00 or $1,000 dollars and they don't clearly tell you that. On some promotions you will see the term "T & C apply". However, T&C information is not provided in your account. After some research it is located at the very bottom of a page under the heading of HOME, it is also 19 pages rules. At some points they will offer free spins that if used has a maximum payout of only $100 dollars, no matter how well you end up winning. In my case I was up to 28,000 and called to confirm withdrawal methods. After submitting a withdrawal request where I received a message that it was approved, I received an email the following day essentially saying that since I took a promotion the maximum I could receive is $1,000. I was shocked as nowhere did I see that information. I was told that I should have read the fine print. I have not seen this shady practice with any other casinos. And I have had issues getting my small withdrawal. Also, the took the remaining of my funds because they were no longer of use due to my maximum withdrawal. Crazy.
Здравейте, за съжаление това, което описвате, е често срещано в казината. Правилата и условията обикновено се намират в долната част на страницата, точно както споменахте, и е добра идея да прочетете тези неща, когато играете в казино с бонус или алтернативно да попитате поддръжката какви правила се прилагат за бонуса, за да не свърши тъжно.
Бих казал, че $1000 от бонуса е доста, защото най-често виждам суми като 100 или 150, така че въпреки че виждам колко сте заложили, няма да съм толкова тъжен. 😥
Вярвам обаче, че сега винаги ще обръщате внимание на тази информация и ще видите дали си струва да вземете бонуса или предпочитате да играете без него.
Hi, unfortunately what you describe is common in casinos. Terms and conditions are usually found at the bottom of the page just as you mentioned and it's a good idea to read these things when you play in a casino with a bonus or alternatively ask the support what rules apply to the bonus so you don't end up sad.
I would say that $1000 from the bonus is quite a lot because I mostly see amounts like 100 or 150, so even though I see how much you've wagered I wouldn't be that sad. 😥
However, I believe that now you will always pay attention to this information and see if it is worth taking the bonus or if you would rather play without it.
Играх на a.bonus, спечелих малко, питам мога ли да получа това, което бях спечелил. Те ми казаха, че мога, но първо трябва да анулирам бонуса. Мисля, че беше 200, след като го направих, все още бях спечелил над 1500 долара,.Изтеглих и около 3 седмици по-късно получих 400 долара,.това беше казино Black Lotus.Никога не съм играл на бонус.само моите пари, които съм вложил..,
I played on a.bonus I won quiet a bit,I ask could I get what I had won.they told me I could ,but first I has to cancel the bonus .I think was 200,after I did that I still had won over 1500 dollars,.I cashed out and about 3 weeks later received 400 dollars,.this was black lotus casino.ever si ce I never play on a bonus.only my cash that I put in..,
Бих казал, че това не беше най-добрата препоръка, защото ако качите нещо с бонус и не го завършите, тогава бих си помислил, че ако анулирате бонуса, парите, които сте качили с него, ще изчезнат.
Винаги обаче трябва да бъдете внимателни и предпазливи, когато вземате бонус и да прочетете цялата подходяща информация, за да не изпадате в неприятни ситуации.
Ето защо бих казал, че все повече играчи играят само с депозит и избягват бонусите.
Както и да е, благодаря ви за опита.
I would say that it was not the best recommendation, because if you upload something with a bonus and don't finish it all then I would think that if you cancel the bonus, the money you uploaded with it will disappear.
However, you should always be careful and cautious when you take a bonus and read all the relevant information so that you don't get into unpleasant situations.
That's why I would say that more and more players are playing with deposit only and avoiding bonuses.
Anyway, thank you for your experience.
Здравейте… Тук съм, за да попитам хората дали някога получават някое от своите тегления от Black Lotus Casino… причината е, че аз самият току-що поисках теглене… чакам сега.. финансовият отдел ще прегледа тегленето ми за период от 48 часа, след това 5 -7 дни ще бъде преведен по моята банкова сметка… с надеждата и молитвата да платят!
просто искам да попитам въз основа на вашия опит.. плащали ли са ви някога?
Hello… I’m here to ask people if they ever receive any of their withdrawals from Black Lotus Casino… reason being is I myself just requested for a withdrawal… waiting now.. the finance department will review my withdrawal for 48 hrs period then 5-7 days it will be transferred to my bank account… hoping and praying they will pay!
just want to ask base on your experience.. did they ever pay you?
Играл съм black lotus тихо малко.никога не съм имал проблем с изплащането, повечето бяха 1400. спечелих и получих 1360, ако всичко е наред от ваша страна, има 7-дневен период на изчакване, за да прегледат, и след това взех Мисля, че още 10 дни b го получих., малко бавно, но винаги там., това беше банков превод. към моята.банка. Мисля, че крипто изплащането е по-бързо., като цяло доста добро казино.
I have played black lotus quiet a.bit.never had a problem with payout,most was 1400.i.won and received 1360,if all is ok on your side there is a 7 day wait period for them to review,and then took I think 10 more days b I got it.,little slow but always there.,that was wire transfer.to my.bank.i think crypto payout is faster.,overall pretty good casino.
Здравейте… Тук съм, за да попитам хората дали някога получават някое от своите тегления от Black Lotus Casino… причината е, че аз самият току-що поисках теглене… чакам сега.. финансовият отдел ще прегледа тегленето ми за период от 48 часа, след това 5 -7 дни ще бъде преведен по моята банкова сметка… с надеждата и молитвата да платят!
просто искам да попитам въз основа на вашия опит.. плащали ли са ви някога?
Hello… I’m here to ask people if they ever receive any of their withdrawals from Black Lotus Casino… reason being is I myself just requested for a withdrawal… waiting now.. the finance department will review my withdrawal for 48 hrs period then 5-7 days it will be transferred to my bank account… hoping and praying they will pay!
just want to ask base on your experience.. did they ever pay you?
Здравей, виждам, че имаш известни притеснения относно тегленето, но друг играч ти даде известна увереност. Виждам, че не са най-бързите в изпращането на средства, но в крайна сметка, ако няма проблеми, надявам се да ги получите. Ако това не се случи, не се колебайте да ме актуализирате и ние ще се опитаме да помогнем.
Бих искал да отбележа, че даваме на казината 14 дни за целия процес на теглене на пари, така че все още не бих се паникьосвал, особено ако казиното комуникира с вас.
Трябваше ли също да верифицирате акаунта си тук? Играхте ли само с истински пари или и с някакъв бонус?
Ще чакам отговора. 🙂
Hi, I see you have some concerns about the withdrawal, but another player gave you some reassurance. I see they are not the fastest in sending funds but eventually if there are no problems I hope you will get them. If that doesn't happen feel free to update me and we'll try to help.
I would like to point out that we give casinos 14 days for the whole process of withdrawing cash, so I wouldn't panic yet, especially if the casino is communicating with you.
Did you also need to verify your account here ? Did you play only with real money or also with some bonus ?
I will wait for the answer. 🙂
Играл съм black lotus тихо малко.никога не съм имал проблем с изплащането, повечето бяха 1400. спечелих и получих 1360, ако всичко е наред от ваша страна, има 7-дневен период на изчакване, за да прегледат, и след това взех Мисля, че още 10 дни b го получих., малко бавно, но винаги там., това беше банков превод. към моята.банка. Мисля, че крипто изплащането е по-бързо., като цяло доста добро казино.
I have played black lotus quiet a.bit.never had a problem with payout,most was 1400.i.won and received 1360,if all is ok on your side there is a 7 day wait period for them to review,and then took I think 10 more days b I got it.,little slow but always there.,that was wire transfer.to my.bank.i think crypto payout is faster.,overall pretty good casino.
Благодаря, че допринесохте с опита си и мисля, че помогнахте на играча да се успокои малко. Все още ли играете в това казино или вече не толкова много? 😉
Thanks for contributing your experience and I think you helped the player to calm down a bit. Do you still play in this casino or not so much anymore ? 😉
Верифицирах акаунта си при тях и освен това играх с истинските си пари. Да, определено ще ви даде актуализация, ще се свържа с вас след 14 дни.
🙏🙏🙏🙏
I have verified my account with them and also, I played with my real money. Yes definitely will give you un update, I will get back to you after 14 days.
🙏🙏🙏🙏
Благодаря ви за отговора.
Нека бъдем търпеливи, тъй като може да отнеме повече време и ако нищо не се промени, тогава ще се опитаме да ви помогнем. Също така бих проверявал от време на време в казиното, за да видя как върви тегленето и дали всичко е наред.
Ще ти стискам палци. 🤞☘️
Thank you for your reply.
Let's be patient as it may take longer and if nothing changes at all, then we will try to help you. I would also check with the casino from time to time to see how the withdrawal is going and if everything is okay.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞☘️
досега те бяха много отзивчиви... периодът от 48 часа изтече, така че очаквам актуална информация за това какво следва.
помагали ли сте някога на някого, който изобщо не получава тегления? Какъв беше резултатът?
so far, they have been very responsive… 48 hours period is over so I am expecting an update on what’s next.
have you guys ever helped someone who never get their withdrawals at all? What was the outcome?
Добре, трябва да се свържат с вас днес и да ви уведомят.
Що се отнася до вашия въпрос, да, ние вече помогнахме на играчите да получат своите тегления. Но винаги е индивидуално и случаите са различни. Понякога казиното не се опитва да сътрудничи, така че оплакванията може да не бъдат разрешени.
Затова със сигурност няма да ви обещая, че всичко ще бъде решено и можем 100% да ви помогнем, ако има проблеми. Но мога да обещая, че ако има проблеми, нашият екип ще се опита да направи всичко възможно. 🙂
Okay, so they should get back to you today and let you know.
As for your question, yes we have already helped players get their withdrawals. But it's always individual and the cases are different. Sometimes the casino doesn't try to cooperate so complaints may not be resolved.
Therefore, I certainly won't promise you that everything will be solved and we can 100% help you if there are problems. But I can promise that if there are any issues, our team will try to do their best. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.