ФорумКазинаBlack Lion Casino - обща дискусия

Black Lion Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Miidelgado
|
2493 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 месеца

Днес се свързах с VersusOdds BV с надеждата да получа отговор по имейл.


Ще ви информирам как става това предвид факта, че те се свързаха с мен с последното ми оплакване тук на казино гуру относно друго от техните казина „FreeSpino" Casino, което беше затворено, мисля, че преди 2 седмици..


Така че стискам палци

Автоматичен превод:
fayedmarksson
преди 2 месеца

Играл съм в много казина Versus Odds и никога не съм имал проблеми с тегления, акаунтът ви потвърден ли е? Това, което е странно за мен, е липсата на комуникация, всички техни сайтове (поне тези, които познавам) имат чат на живо и поддръжка по пощата, която обикновено отнема един ден, за да се отговори, проверките отнемат около седмица и тегленията на крипто отнемат средно по-малко от 12 часа, това беше същото за мен на много от техните сайтове.

Би било добре да знаете дали акаунтът ви е потвърден и дали сте играли с бонус или чисти пари

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Акаунтът ми е напълно верифициран и с потвърждение по имейл... Така знам.


Осребрих бонус, когато започнах да играя и депозирах $10 и заложих това няколко пъти, докато бях готов за моето теглене и сега вероятно ще минат повече от 12 дни, за да бъде обработено тегленето ми, но имах ужасен късмет само във VersusOdds когато става въпрос за теглене на моите печалби.


Винаги трябваше да чакам повече от 10 пъти периода на чакане, ако не и месеци.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
fayedmarksson
преди 2 месеца

Може би бонусът причинява забавяне, предполагам, че тъй като е бонус, той изисква допълнителна проверка, но тъй като вече сте чакали достатъчно, трябва да подадете жалба и може би те най-накрая комуникират:https://casino.guru/complaints/all

Вашият акаунт е потвърден, не би трябвало да има никакви неудобства, ако не сте играли ограничена игра или сте превишили максималния залог

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Актуализация!!


Значи моята заявка за теглене беше успешно анулирана поради злоупотреба с бонус???


Момчета, използвам телефон с Android LG Stylus 3.

Няма друго устройство на мое име

Но...

Очевидно имам друг акаунт в това казино, но нямам информация за това.


Така че поисках друго теглене, само че този път балансът ми намаля с цели €12... Не съм сигурен защо, но предполагам, че причината е, че бонус парите не са били осребрени.


Пожелайте ми късмет този път.

Всеки съвет или важно напомняне ще бъде високо оценено.



Автоматичен превод:
fayedmarksson
преди 2 месеца

Ако губите само £12 за това, че имате няколко акаунта, което обикновено означава закриване на акаунта и конфискуване на печалбите и тегленето ви е обработено успешно, имате резултат. Ако искате да продължите да играете в Black lion, трябва да поискате другият акаунт да бъде изтрит и просто да продължите да играете с единия акаунт.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Ще се опитам да се свържа с тях, но тук съм амбициозен..


Ще избера те да закрият другия акаунт.


Имах подобен инцидент с казино cryptoloko и трябваше да ги помоля да закрият дублиращ се акаунт.


Откакто телефоните ми бяха откраднати миналата година, получавам тези санкции от казината, въпреки че нямам достъп до акаунтите и дори нямам достъп до потребителя и създателя на акаунтите... Но е регистриран с моите данни, така че изглежда като мен и нищо, което казвам, не прави разликата.


Възстанових акаунтите си, но използвам само един имейл адрес за новите си регистрации.


Все още не намирам друг дублиран акаунт. Господи помогни ми

Автоматичен превод:
fayedmarksson
преди 2 месеца

Black lion ще го запише, просто изтрийте другия и кажете, че просто искате един да бъде регистриран на имейла, от който изпращате съобщението. Успех с получаването на парите!!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Ще се опитам да се свържа с тях, но тук съм амбициозен..


Ще избера те да закрият другия акаунт.


Имах подобен инцидент с казино cryptoloko и трябваше да ги помоля да закрият дублиращ се акаунт.


Откакто телефоните ми бяха откраднати миналата година, получавам тези санкции от казината, въпреки че нямам достъп до акаунтите и дори нямам достъп до потребителя и създателя на акаунтите... Но е регистриран с моите данни, така че изглежда като мен и нищо, което казвам, не прави разликата.


Възстанових акаунтите си, но използвам само един имейл адрес за новите си регистрации.


Все още не намирам друг дублиран акаунт. Господи помогни ми

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей, видях, че имаш проблем с получаването на отговор от казиното, така ли е още? Виждам също, че сте били обвинени в дублиране на акаунти и затова казахте, че балансът ви е намален с $12. Казиното също ви каза как трябва да продължите и че една сметка ще бъде затворена и можете да играете от друга сметка и да поискате теглене? Или е някак различно?

Разбира се, ако имате проблем, можете да подадете жалба тук и ние ще видим дали можем да ви помогнем.

Уведомете ни, ако отново имате актуализации.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

здрасти Да, все още е така. Моят баланс беше намален с €12 и казиното не ме инструктира или ме уведоми как да продължа. Само ме уведомява, че тегленето ми е отменено поради злоупотреба с бонус.


Събирам го от дублиращ се акаунт, тъй като получавам промоционални имейли с черен лъв, изпращани на служебния ми имейл, откакто телефоните ми бяха откраднати.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Актуализация!!


Black Lion Casino изплати печалбата ми от €59


Останалите 12 евро са в неизвестност. Не е в историята на акаунта ми, но поне получих печалбите си. Благодаря ви момчета за дискусията и полезните съвети. Оценявам всички вас и много благодаря на VersusOdds BV и Black Lion Casino за окончателната обработка на моето плащане и успешното теглене!!

Автоматичен превод:
fayedmarksson
преди 2 месеца

Толкова се радвам, че най-накрая получи парите си. Въпреки това, внимавайте в бъдеще да нямате два акаунта в казиното и ако някога сте играли в един и сте успели да отворите друг, веднага ще уведомя поддръжката, за да могат да ви посъветват какво да правите.

Така или иначе получихте парите си и всичко беше уредено.

Ще продължите ли да играете в това казино? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

да В бъдеще бих инвестирал добре времето си в това казино. Това е добър избор за казино без залагания. Препоръчвам го. Въпреки че вярвам, че и аз бях малко повече... Мисля, че е добър избор

Автоматичен превод:
fayedmarksson
преди 1 месец

Вторият шанс не разочарова от време на време, така че се надявам, че и в този случай ще бъде същото и ще имате само повече положителни новини, ако ни посетите отново, за да ни кажете как се справяте в казиното. Нека всяка следваща сесия е добра. 😀

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини