Просто искам да получа средствата си, които са блокирани в чакащ режим и да забравя за това казино. За мен това не изглежда като обучение на нови служители. Нещо не е наред тук, може би имат проблеми с паричния поток или нещо подобно.
I just want to get my funds which are stuck in pending mode and forget about this casino. To me it doesn't look like new employees training. Something is off here, maybe they are having cashflow issues or something like that.
Както казах, това беше само скорошният ми опит, който не беше 100% свързан. Според ревизионната мисъл приходите са отбелязани като "много малки". Надявам се това да не е така!
As I said, it was just my recent non-100 % related experience. According to the review thought, the revenues are marked as "very small". I hope this isn't the case!
Чувствам се подозрително, опитах - получих същия екран.
Първата стъпка към ада: забавяне на по-високи изплащания
И така, в чата се казва, че работят върху това, нека видим какво ще се случи по-нататък.
That feels suspicious, I tried - getting the same screen.
The first step to hell: is delayed higher payouts
So, the chat says they're working on it, let's see what happens next.
Хей, приятелю, какви са новините за твоя случай?
Hey buddy, what's your news about your case?
Наистина ли? Не бих посмял да се надявам!
Благодаря за забележката. Имате ли повече информация за игрите?
Really? I wouldn't dare to hope!
Thanks for the notice. Do you have further info concerning the games?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.