преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BitStrike Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Vip тук и vip поддръжката е отлична. Спечелих няколко пъти и сравнително бързо теглене, бонусите са малко слаби, но като цяло ми харесва. Някои игри изглежда не работят добре като монетите на леприкон на litecoin
Vip here and vip support is excellent. Won a few times and fairly fast cashouts, bonuses are a little poor but overall I like it. Some games don’t seem to work well like leprechaun coins on litecoin
Здравейте,
страхотно е, че казиното предоставя отлична поддръжка, бих бил доста нервен в нелицензирано казино със съмнителна репутация. Така че, ако дойдат проблеми и се надявам, че те ще останат, подкрепата ще бъде от решаващо значение.
Hello,
that's great that the casino provides excellent support, I would be quite nervous in an unlicensed casino with a questionable reputation. So if troubles come and I hope these will stay at bay, the support will be crucial.
Като направите депозит тук, с много атрактивен бонус. Víygrav и аз вече одобрихме входа. Чак сега видях, че оценката е лоша! Но едно казино с добър рейтинг на wintomato ме блокира точно така и не плати нищо
By making a deposit here, at a very attractive bonus. Vіygrav and I have already approved the input. Only now I saw that the rating is bad! But a casino with a good wintomato rating blocked me just like that, and did not pay anything
Сделав депозит тут, по очень привлекательному бонусу. Війграв и мне уже утвердили вівод. Только сейчас я увидел что рейтинг плохой! А вот казино в хорошим рейтингом wintomato меня заблокировало просто так, и ничего не віплатив
Виждам, че сте изпратили жалбата за Wintomato. Ще видим какъв изглежда проблемът, надявам се.
I can see you submitted the complaint about the Wintomato. We shall see what seems to be the issue, I hope.
Добър ден! Между другото, разбрах от казиното, казаха, че имат лиценз. Мисля, че си струва да прегледате рейтинга на това казино. Направих депозит с четири бонуса за нови играчи. Когато печалбата беше дадена без проблеми, мисля, че си струва да преразгледаме рейтинга на казиното! Не само аз описах положителните отзиви, но и човек от САЩ!
Good afternoon! By the way, I found out from the casino, they said that they have a license. I think it is worth reviewing the rating of this casino. I made a deposit using four bonuses for new players. When the win was given without problems, I think it is worth reconsidering the rating of the casino! Not only did I describe the positive feedback, but also a person from the USA!
Добрій день! Я кстати узнал у казино, они сказали что лицензия у них есть. Думаю стоит пересмотреть рейтинг єтого казино. Я сделал депозит использую четіре бонуса для новіх игроков. Когда війграл дали вівод без проблем, я думаю стоит пересмотреть оценку казино! Не только я описал положительній отзів но и человек из USA!
Здравейте!
Извинете ме, ние не коригираме оценките единствено въз основа на мненията на играча. Вместо това ние боравим с доказуеми факти.
Научете за процеса тук .
Все пак ще съм благодарен за информация относно лиценза. Какво намерихте, моля?
Hello!
Pardon me, we do not adjust ratings solely on the player's opinions. Instead, we deal with provable facts.
Learn about the process here.
I would, however, appreciate the information concerning the license. What have you found, please?
Много странно казино. Ако не бях получил първото си теглене, бих казал, че има шанс те да са измамно казино. Те обаче изплатиха първото теглене, но не са получили второто вече 5 дни, докато заявяват, че обработват тегленията за 24 часа и понякога поради някои крипто портфейли може да отнеме до 3 дни. Но най-притеснителното е, че след като поисках второто теглене, те започнаха да дават произволни извинения. В началото беше отхвърлено и когато попитах защо ми казаха, че има технически проблеми и мога да поискам отново и всичко ще бъде наред. Обаче го отхвърлиха втория път и казаха да опитаме утре. Направих това, но сега е заседнал в режим на изчакване и те започнаха да дават различни извинения, казаха, че трябва да проверят портфейла (каквото и да означава това), но работата е там, че това е същият портфейл и адрес като при първото ми теглене. След това, когато поисках актуализация, те произволно ме попитаха дали съм проверил портфейла. Обясних, че разбира се е потвърдено, защото трябваше да щракна върху връзката за потвърждение, когато направих първото теглене. И накрая след този имейл те отговориха още веднъж, че транзакцията ми се обработва допълнително от финансовия отдел. Така че те действат срещу собствените си правила, където казват, че тегленията се обработват максимум в рамките на 3 дни. И както казах преди, най-притеснителното е, че изглежда, че те просто лъжат или някой, който отговаря на имейли, не разбира какво се случва
Very weird casino. If I hadn't received my first withdrawal I would say there is a chance they are a scam casino. However, they paid out the first withdrawal however haven't received the second one for 5days already, while they state they process the withdrawals in 24hours and sometimes because of some crypto wallets it can take up to 3 days. But the most worrying thing is after I requested the second withdrawal they started giving random excuses. At the beginning it was rejected and when I asked why they told me there were technical issues and I can request it again and everything would be fine. However, it was rejected the second time and they said try tomorrow. I did that but now it is stuck in pending mode and they started giving different excuses, they said they had to verify the wallet (whatever that means), but the thing is it is the same wallet and address as for my first withdrawal. After that when I requested for an update they randomly asked me if I verified the wallet. I explained that it is of course verified because I had to click confirmation link when I made the first withdrawal. And lastly after that email they replied once again that my transaction is being processed further by the finance department. So they are acting against their own rules where they say that the withdrawals are processed maximum within 3 days. And as I said before the most worrying thing is it looks they are simply lying or somebody who is replying to emails does not understand what is going on
Хм, това е неудобно.
От скорошния ми опит такава необикновеност се случва, когато компанията обучава нови служители, например 😀. Не е много смешно, това е просто споменът ми.
Щастлив съм, че успяхте да получите парите, тъй като казиното е нелицензирано, което обикновено ме настръхва.
Имате ли намерение да останете там?
Uhm, that's awkward.
From my recent experience, such extraordinariness occurs when the company trains new employees, for example 😀. It's not extra funny, it's just my memory.
I'm happy you managed to get the money since the casino is unlicensed which usually gives me the creeps.
Do you intend to stay there?
Здравейте, имах същата ситуация като вас с това странно казино. Освен това ми блокираха акаунта без конкретна причина.
Спечелих 4.9 eth - 0.5 eth ми бяха прехвърлени. За други останали завинаги. Колко е тъжно. Поддръжката на клиенти продължава да казва едни и същи неща, технически проблеми, технически проблеми
Hello, I had the same situation as you man with this weird casino. Also, they blocked my account without any particular reason.
I won 4.9 eth - 0.5 eth was transferred to me. For others stuck for eternity. How sad it is. Customer support keep telling same things, technical issues, technical issues
Просто искам да получа средствата си, които са блокирани в чакащ режим и да забравя за това казино. За мен това не изглежда като обучение на нови служители. Нещо не е наред тук, може би имат проблеми с паричния поток или нещо подобно.
I just want to get my funds which are stuck in pending mode and forget about this casino. To me it doesn't look like new employees training. Something is off here, maybe they are having cashflow issues or something like that.
Мисля, че нямат пари за трансфер. Мисля, че дори не очакваха да спечеля почти 5 Ethereum. Не знам дали имам шанс да получа печалбата си, но съм информиран за тяхната дейност навсякъде. На всички техни афилиейт партньори да актуализират прегледа си, ако се опитат да ме измамят.
I think they don't have money to transfer. I think they didn't even expect me to win almost 5 Ethereum. I don't know if I have a chance to receive my winning, but I have been informed about their activity everywhere. To their all affiliate partners to update their review if they will try to scam me.
Не толкова много, оставащото ми теглене е 0,36 ETH, но все пак парите са си пари
Not that much, my remaining withdrawal is 0.36ETH but still money is money
виж те продължават да говорят едни и същи неща. В началото изглеждаше обещаващо, но в момента мисля, че тяхната тактика е да продължават да казват едно и също нещо, за да може потребителят да бъде разочарован и изобщо да не очаква.
look they keep telling the same things. In the beginning, it looked promising, but right now I think their tactic is to keep telling the same thing in order for a user to be disappointed and not expecting at all.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.