НачалоФорумКазинаBitStrike Casino - обща дискусия

BitStrike Casino - обща дискусия

 от mws813
|
7 667 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BitStrike Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Vip тук и vip поддръжката е отлична. Спечелих няколко пъти и сравнително бързо теглене, бонусите са малко слаби, но като цяло ми харесва. Някои игри изглежда не работят добре като монетите на леприкон на litecoin

Автоматичен превод:
mws813

Здравейте,

страхотно е, че казиното предоставя отлична поддръжка, бих бил доста нервен в нелицензирано казино със съмнителна репутация. Така че, ако дойдат проблеми и се надявам, че те ще останат, подкрепата ще бъде от решаващо значение.

Edited
Автоматичен превод:

Като направите депозит тук, с много атрактивен бонус. Víygrav и аз вече одобрихме входа. Чак сега видях, че оценката е лоша! Но едно казино с добър рейтинг на wintomato ме блокира точно така и не плати нищо

Автоматичен превод:
dmytro9

Виждам, че сте изпратили жалбата за Wintomato. Ще видим какъв изглежда проблемът, надявам се.

Автоматичен превод:

Добър ден! Между другото, разбрах от казиното, казаха, че имат лиценз. Мисля, че си струва да прегледате рейтинга на това казино. Направих депозит с четири бонуса за нови играчи. Когато печалбата беше дадена без проблеми, мисля, че си струва да преразгледаме рейтинга на казиното! Не само аз описах положителните отзиви, но и човек от САЩ!

Автоматичен превод:
dmytro9

Здравейте!

Извинете ме, ние не коригираме оценките единствено въз основа на мненията на играча. Вместо това ние боравим с доказуеми факти.

Научете за процеса тук .

Все пак ще съм благодарен за информация относно лиценза. Какво намерихте, моля?




Автоматичен превод:

Много странно казино. Ако не бях получил първото си теглене, бих казал, че има шанс те да са измамно казино. Те обаче изплатиха първото теглене, но не са получили второто вече 5 дни, докато заявяват, че обработват тегленията за 24 часа и понякога поради някои крипто портфейли може да отнеме до 3 дни. Но най-притеснителното е, че след като поисках второто теглене, те започнаха да дават произволни извинения. В началото беше отхвърлено и когато попитах защо ми казаха, че има технически проблеми и мога да поискам отново и всичко ще бъде наред. Обаче го отхвърлиха втория път и казаха да опитаме утре. Направих това, но сега е заседнал в режим на изчакване и те започнаха да дават различни извинения, казаха, че трябва да проверят портфейла (каквото и да означава това), но работата е там, че това е същият портфейл и адрес като при първото ми теглене. След това, когато поисках актуализация, те произволно ме попитаха дали съм проверил портфейла. Обясних, че разбира се е потвърдено, защото трябваше да щракна върху връзката за потвърждение, когато направих първото теглене. И накрая след този имейл те отговориха още веднъж, че транзакцията ми се обработва допълнително от финансовия отдел. Така че те действат срещу собствените си правила, където казват, че тегленията се обработват максимум в рамките на 3 дни. И както казах преди, най-притеснителното е, че изглежда, че те просто лъжат или някой, който отговаря на имейли, не разбира какво се случва

Автоматичен превод:
th.verkch

Хм, това е неудобно.

От скорошния ми опит такава необикновеност се случва, когато компанията обучава нови служители, например 😀. Не е много смешно, това е просто споменът ми.

Щастлив съм, че успяхте да получите парите, тъй като казиното е нелицензирано, което обикновено ме настръхва.

Имате ли намерение да останете там?


Автоматичен превод:
th.verkch

Здравейте, имах същата ситуация като вас с това странно казино. Освен това ми блокираха акаунта без конкретна причина.


Спечелих 4.9 eth - 0.5 eth ми бяха прехвърлени. За други останали завинаги. Колко е тъжно. Поддръжката на клиенти продължава да казва едни и същи неща, технически проблеми, технически проблеми

Автоматичен превод:

filefile добре че направих скрийншоти преди да ме блокират. Вижте, те продължават да отхвърлят или продължават да чакат

Автоматичен превод:
Radka

Просто искам да получа средствата си, които са блокирани в чакащ режим и да забравя за това казино. За мен това не изглежда като обучение на нови служители. Нещо не е наред тук, може би имат проблеми с паричния поток или нещо подобно.

Автоматичен превод:
th.verkch

Мисля, че нямат пари за трансфер. Мисля, че дори не очакваха да спечеля почти 5 Ethereum. Не знам дали имам шанс да получа печалбата си, но съм информиран за тяхната дейност навсякъде. На всички техни афилиейт партньори да актуализират прегледа си, ако се опитат да ме измамят.

Автоматичен превод:
th.verkch

колко пари имаш още там?

Автоматичен превод:
dalius1393

Не толкова много, оставащото ми теглене е 0,36 ETH, но все пак парите са си пари

Автоматичен превод:
th.verkch

това все още е много.

Автоматичен превод:

все още имаш ли активен акаунт?

Автоматичен превод:

да, моята още е активна, не са я блокирали

Автоматичен превод:

да видим какво ще напише казиното за нашите оплаквания, но нямаме много шансове. ;(

Автоматичен превод:


виж те продължават да говорят едни и същи неща. В началото изглеждаше обещаващо, но в момента мисля, че тяхната тактика е да продължават да казват едно и също нещо, за да може потребителят да бъде разочарован и изобщо да не очаква.

file

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини