преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BigWins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Абсолютно измамници от най-лошия тип.
все още чакам моите £5000 от 6 октомври и приятелят ми също £4000 от 7 октомври.
чатът на живо просто казва едно и също нещо отново и отново, няма актуализация от никого, няма отговор на имейл.
трябва да направим нещо с тези престъпници
Absolutely scammers of the worst type.
still waiting on my £5000 since the 6th of October and my boyfriend as well £4000 since the 7th of October.
live chat just says the same thing over and over, no update from nobody no response to email.
we need to do something about this criminals
Здравейте, виждам, че няма нищо приятно, в което сте попаднали в това казино. Исках да ви попитам каква причина ви е посочило казиното, за да отнеме толкова време, за да направите своето теглене. Имате ли ?
Разгледах самото казино и видях, че не беше най-добрата идея да играя тук, тъй като индексът му на безопасност е много нисък.
Виждам обаче, че вие също сте подали жалба и Томас ви е отговорил, така че мисля, че ще е добре да дадете и отговор. Възможно ли е това?
Hello, I see that there is nothing pleasant that you got into in this casino. I wanted to ask you what reason the casino gave you for taking so long to make your withdrawal. Do you have any ?
I've looked at the casino itself and I see that it wasn't the best idea to play here as its safety index is very low.
However, I see that you have also lodged a complaint and Tomas has replied to you, so I think it would be good if you also provide an answer. Would that be possible ?
О, така че нищо, което би било уместно, тъй като това е просто толкова общ отговор. И вие чакате повече от месец, така че със сигурност би било добре, ако казиното започне да се движи малко. Както и да е, качихте ли тази сума от някакъв бонус?
Така или иначе имате открита жалба и се надявам, че нашият екип ще успее да получи парите ви. Кажете ни, ако имате нещо ново.
Oh, so nothing that would be relevant since it's just such a general answer. And you've been waiting for over a month, so it would certainly be good if the casino started to move a bit. Anyway, did you upload this amount from some bonus ?
Either way, you have an open complaint and I hope our team will be able to get your money. Let us know if you have anything new.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.