преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BigFafa Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
НЕ СЕ ИЗМАМЕТЕ ОТ ТОВА КАЗИНО!! Депозирах, спечелих пари, не получих бонус, така че имах пълно право на плащане и не получих отговор, нито те си направиха труда да вдигнат телефона. Когато най-накрая отговориха на чата, човекът имаше ужасна граматика и ме накара да тичам наоколо, те просто ме игнорираха.
Ако отидете на уебсайта и погледнете тяхната страница във Facebook, Instagram и X. Ще забележите, че всички техни публикации са остарели и коментарите, които имат тези публикации, са оплаквания за това как са били измамени с парите си.
DO NOT BE SCAMMED BY THIS CASINO!! Deposited, won money, did not get a bonus so I was totally eligible for a payment and I got no response nor did they bother to pick up the phone. When they finally did respond to the chat, the person had horrible grammar and gave me run around they just ignored me.
If you go to the website and look at their Facebook, Instagram, and X page. You will notice all of their posts are outdated and the comments that those posts have are complaints about how they were scammed out of their money.
Благодаря ви много за предупреждението! Също така много оценявам, че инвестирате време в проверка на техните социални медии. Всъщност това е сериозна гледка и се надявам, че нашият екип за оплаквания ще успее да се свърже със свързания представител на казиното, тъй като смятам, че вероятно няма да стигнем много по-далеч без "вътрешна" поддръжка.
Говорейки за това, бихте ли били любезни да се свържете с Вероника? Виждам, че тя трябва да покрие обичайните, да кажем основни въпроси. И аз се канех да ви питам за много подобни подробности, за да добия по-концентриран поглед върху ситуацията, но честно казано, оплакването е по-важно.
Чувствайте се свободни да използвате тази връзка 👈 за незабавен достъп до вашата жалба.
Ако нямате нищо против, дръжте ни в течение и тук.
Thank you very much for your warning! I also very much appreciate you investing time in checking up on their social media. It is in fact a grave sight, and I hope our Complaint Team will be able to get in touch with the associated casino representative since I feel we probably won't get much further without "inside" support.
Speaking of which, would you kindly get in touch with Veronika? I see she needs to cover the usual, let's say basic, questions. I was about to ask you for very similar details myself, to get a more focused view of the situation, but honestly, the complaint is more important.
Feel free to use this link 👈 to access your complaint right away.
If you don't mind, keep us posted here too.
Два пъти имах салда и изчезнаха. Big fafa ми дължи стотици долари и направих снимки, за да им покажа и да го докажа. Те не са направили нищо, за да разрешат този проблем и това продължава от месеци. Най-лошото обслужване на клиенти, което съм виждал. Те просто ме игнорират
I had balances twice and they disappeared. Big fafa owes me hundreds of dollars and I took pictures to show them and prove it. They have done nothing to fix this problem and this has been going on for months. Worst customer service I have ever seen. They just ignore me
Здравейте, имате ли някаква причина да ви вземат парите? Казиното каза ли ви нещо?
Мисля, че в този случай вероятно няма да чакам и да подавам жалба, ако имате доказателства, както казвате, и нашият екип ще се опита да ви помогне.
Ако проявявате интерес, можете да го направитетук на този линк .
Готови ли сте за това?
Hello, do you have any reason why they took your money ? Did the casino tell you anything?
I think in this case I would probably not wait and file a complaint if you have evidence as you say and our team will try to help you.
If you are interested, you can do so here on this link.
Are you up for it ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.