ФорумКазинаBig Baazi Casino - обща дискусия

Big Baazi Casino - обща дискусия

преди 1 година от shanthalakshmi37
|
2958 преглеждания 11 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Big Baazi Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Здравейте, когато казиното бъде потвърдено и прието доказателство за плащане и аз бих доказателствен адрес, актуализиран успешно и също така получих пощата от казиното, че документите ви са актуализирани успешно, означава, че моите печалби са по-малко от 200 000 INR, когато спечелените пари са повече от 950 000 INR казиното е конфискувало парите и блокирало акаунта Без да дават напълно спечелените пари, те са планирали добре за измама, първо от последните 15 дни, те са взели всички документи, проверени успешно, когато са получили печалбата от играча, те са конфискувани парите, което не е честно и измама срещу играча

Важното е, че ако документите не са правилни, те могат да бъдат отхвърлени точно защо са проверени и актуализирани успешно от казиното сега, когато поискам спечелените пари, те идват, като казват, че сте извадили TC, което е неприемливо

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, това е да ви информирам, спечелих 970000INR в играта evolution, но казиното отне 13 дни, за да обработи заявката ми за теглене, дадох всички документи с доказателство за идентификация и подробности за плащането, но след като поисках отново теглене, те изпратиха поща, че печалбите са били конфискувани, което е нечестно и измама от казиното аз не получих този rs също при спечелване на пари те са блокирали акаунта ми също любезно ми помогнете да получа моите спечелени пари от big bazzi

Автоматичен превод:
shanthalakshmi37
преди 1 година

Здравейте,

във вашата жалба намерих част за някои правила, които вероятно сте нарушили. Можете ли да обясните повече или да споделите обяснението от казиното, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те не дадоха яснота, че току-що са изпратили имейл, както е приложено по-долу, още нещо е, че трябва да я подчертая поради голяма сума пари 960000 те предоставят грешна информация първо, когато поискам теглене от 10 дни назад те попита ме документ за самоличност, който предоставих и одобрих, също така отново тегленето е отменено от края на казиното и ме помоли да споделя данните за плащането, които също споделих, и отново им отне една седмица и актуализираха всички документи се проверяват в казиното, искаха ни да чакам от 15 дни и 5 дни назад, когато поисках теглене отново, те ме попитаха подробности за плащането на депозита, че също споделих документа и това също отне 4 дни време и одобрено сега един ден назад, ако отново заявка за теглене те блокираха моя акаунт, заявявайки, че вашият акаунт трябва да бъде защитен и вчера получих имейла, в който се казва, че сме конфискувани вашите спечелени пари поради нарушаване на правилата и условията. s е напълно добре планирана измама от казиното към Дени, дайте печелившите пари на играча, ако има нещо проблем в сметката, те блокират, когато депозираме парите сега, а не след като спечелим парите, това е пълна измама от големите баази, любезно помогнете мен с това и вземете моите спечелени пари, моля

По-долу е екранната снимка от казиното

file

Автоматичен превод:
shanthalakshmi37
преди 1 година

Здравей, shanthalakshmi37 .

Докато не знаем кои правила сте обвинени в нарушение, трябва да се опитаме да се свържем с казиното за допълнително обяснение. Предполагам, че това ще направи екипът по жалбите.

Това, което ми се стори странно, е, че казиното конфискува всички печалби, но също така реши да ви възстанови втория депозит. Обикновено, когато играч наруши правилата, печалбите се анулират и не се възстановяват суми.

Не искам да гадая какво ще се случи, затова ви моля да изчакате по-нататъшното развитие на оплакването.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Но докато те поискаха документите и доказателството за адрес, всички те се актуализираха и одобриха от казиното и ни казаха да поискаме само теглене, моля, намерете екранната снимка по-долу за ваша справка, мога да споделя всички документи, ако е необходимо, ако нарушим някакви условия и условия, които казиното може да откаже, като същевременно вземе доказателството от нас защо е одобрило и ни е изпратило имейл като одобрено

Това е всичко, което ще измамят с играчите, моля, помогнете ми с обосновката и ми помогнете да получа спечелените пари

filefile

Автоматичен превод:
shanthalakshmi37
преди 1 година

Здрасти,

Вместо това би било най-добре да изпратите тези екранни снимки на екипа за оплаквания .

Съжалявам, но не знам защо казиното промени решението си, след като бяхте верифицирани. В момента не мога да ви помогна, защото не се занимавам с оплакването ви.

Има ли шанс някой друг от вашето семейство да е играл в същото казино? Ще се изненадате колко често това се случва и създава проблеми. 🤔


Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, но ми казаха от същия адрес, че някой има акаунт, но не знам, че може да е, ако някой има акаунт, това не е мой проблем. Отсядам в апартаменти, има толкова много хора и къщи и нещото ми е, че аз играх с моя имейл адрес и дадох подробности за моя, аз също нямам няколко акаунта и те успешно потвърдиха акаунта ми също казаха да се изтегли след проверката също, но когато видяха големи ПАРИ в акаунта ми, те отказаха да ги дадат или правят измама срещу играча, моля, помогнете ми, който ще се заеме със случая и ще ми помогне да получа спечелените пари, моля

Автоматичен превод:
shanthalakshmi37
преди 1 година

здравей

Разбирам тезата ти. Точно това е причината, поради която не виждаме това правило като много справедливо, ако се използва за анулиране на печалби.

Дори аз не мога да кажа със сигурност дали някой от приятелите ми играе в някое казино или не, така че как да знаем това за съседите например? Невъзможно е, следователно никой не трябва да носи отговорност за това, което другите правят или играят.

За съжаление това правило е много лесно за нарушаване, особено в страни като Индия, където много хора споделят едни и същи IP местоположения. Виждам, че сте преминали успешно KYC, което е добър знак, ако казиното все още има някакви съмнения относно вашата самоличност, смятам, че обаждането за проверка може да изясни нещата.

Е, трябва да изчакаме малко, жалбата все още не е приключила.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, моля, помогнете ми да получа спечелените пари, казиното не може да конфискува всички пари, изобщо не е честно, когато проверката е извършена и актуализирана успешно, моля, помогнете ми да получим спечелените пари от 968000INR, ако нарушим правилата и условията, те могат да бъдат блокирани документите по сметката, когато парите бяха по-малко от 400000INR, те така или иначе са планирали измамата срещу играча, в случай, че ако можех да депозирам повече от 968000INR, ако бях загубен, същите пари дали ще ги възстановят за нарушения на условията, сигурен съм те определено няма да възстановят сумата

Автоматичен превод:
shanthalakshmi37
преди 1 година

Здравейте, съжалявам, че имате проблеми. Както Радка спомена по-горе, сега да чакаме отговор от колегата от екипа за оплаквания. Видях оплакването ви, моля, изчакайте Кристина да отговори. Надявам се, че тя ще може да ви помогне.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини