ФорумКазинаBetyBet Casino - обща дискусия

BetyBet Casino - обща дискусия

преди 3 месеца от pietro1988
|
662 преглеждания 16 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BetyBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 месеца

Описание:

10.06.2024 г

Поръчах теглене на средства в онлайн портфейла на mifinity. Средствата дори не са обработени за теглене до ден днешен!


Ще добавя, че моята сметка е напълно потвърдена от казиното, връщайки се към въпроса. Проведох 4 разговора със съпорта на сайта, първите два получих информация, че имат много поръчки и затова има опашка и отнема толкова време, след седмица спряха да пишат такива глупости и пишат, че ми тегленето се обработва. Но кога ще бъде обработено, защо се бави толкова, вече не могат да кажат. Като цяло смърди на измама, странно е, че ги рекламирате тук след негативните мнения.

Автоматичен превод:
pietro1988
преди 3 месеца

Вероятно ще започна от края на публикацията ви. Ние не рекламираме казината, но предоставяме информация за тях, което прави голяма разлика. Това конкретно казино има индекс на безопасност под средния, което не ме кара да мисля, че го рекламираме.

Както и да е, за да мина по същество. Доста често срещано нещо е казината да имат опашки и за съжаление понякога тегленията могат да закъснеят. Но въз основа на това, което казвате, трябва да е в процес на прехвърляне и те трябва да ви го изпратят скоро. Ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на всички затруднения и ако не са успели да ви изпратят средствата дори до този момент, можете да подадете жалба до нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Така че ще бъдете ли търпеливи и ще проверите как се оказва всичко? 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Връщайки се към моя случай, казиното е 100% измама и те не изплащат ничии депозити, и на чат, и на @ отговарят ботове, които пишат почти един и същ отговор на всеки въпрос, че това е обработка на финансовия отдел, че опашката е дълга, че има проблем с доставчика на плащане. Един и същи отговор на всеки въпрос. Пс. Ако не популяризирате, публикуването на вашия уебсайт вече популяризира...

Автоматичен превод:
p863159
преди 3 месеца

Към кой случай се връщаме, моля? Също така не разбирам напълно по какъв повод казиното трябва да изплаща депозити? Казината със сигурност трябва да изплащат законни печалби.

Както и да е, благодаря, че спомена поддръжката и качеството на чата.

Когато става въпрос за популяризиране, мисля, че сте твърде бързи с преценката си. Това казино е маркирано като „под средното ниво", ние информираме, че считаме T&Cs на казиното за несправедливи. Сигурни ли сте, че така изглежда pormoting? 🙂

Нашите ценности гласят „информиране вместо насърчаване", така че споделяме честна информация, останалото зависи от играчите.



Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това казино често изпраща фалшиви промоционални оферти.

Това е така, защото казиното може да анулира промоции по желание, дори да анулира бонуса за първи депозит за новорегистрирани потребители.


Изглежда, че казиното прави парите си, като принуждава хората да депозират с фалшиви бонуси и след това ги принуждава да залагат няколко пъти повече, отколкото биха направили иначе.

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 2 месеца

Всъщност случи ли се на вас? Анулираха ли бонуса за добре дошли?

Не ми звучи много приятно, честно казано и играчите трябва да знаят за това, ако наистина е така.

Разбира се, всичко относно залагането трябва да бъде ясно посочено в условията на бонуса и казиното не трябва да го променя, когато пожелае. нали

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

filefile


Казиното изпраща промоции за бонус за втори и трети депозит по имейл, а уебсайтът на казиното посочва, че бонусите за депозит се предлагат в петък.


Въпреки това, когато наистина направя депозит, не получавам бонуса.


file


Това е така, защото казиното ограничава бонусите по свое усмотрение.

Не злоупотребявам с бонуси в това казино.

Използвах само бонуса за първи депозит.

Ако ви ограничават само за да се възползвате от бонуса за първи депозит, какъв е смисълът да изброявате втория и следващите бонуси за депозит и седмичните бонуси за презареждане на първо място, не мислите ли?

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 2 месеца

Получихте ли друго обяснение за анулирането на бонуса или само това на екранната снимка? 🤔

Смятам, че никой няма да направи повече депозити, ако откажат да му дадат бонуси, разбира се. Все пак бих искал да знам причината за това.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

filefile


Казиното изпраща промоции за бонус за втори и трети депозит по имейл, а уебсайтът на казиното посочва, че бонусите за депозит се предлагат в петък.


Въпреки това, когато наистина направя депозит, не получавам бонуса.


file


Това е така, защото казиното ограничава бонусите по свое усмотрение.

Не злоупотребявам с бонуси в това казино.

Използвах само бонуса за първи депозит.

Ако ви ограничават само за да се възползвате от бонуса за първи депозит, какъв е смисълът да изброявате втория и следващите бонуси за депозит и седмичните бонуси за презареждане на първо място, не мислите ли?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте!

Бих казал, че смесваш няколко неща. Бих искал да уточня малко.

Първо, съвсем нормално е такива промоции да се изпращат на почти всеки; тези имейл кампании най-вероятно се държат от трета компания. И така, представете си, че по някаква причина сте изключени от бонусите. Това обаче е интересно. Колко казина са ви изключили от бонуси досега? Както и да е, със сигурност ще има празнина, докато имейл агенцията не получи актуализиран списък с получатели.

Доста обичайно е да не отговаряте на условията за бонус само защото сте получили имейл. Правилата и решението на казиното са важни.

Никой няма да създаде специален бюлетин, който да отразява текущата ви ситуация, това е въпросът, бих казал.

Поради това бих казал, че останалата част от мнението ви е извън контрол.

Опитвали ли сте да разгледате тази перспектива?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Важно е да отбележа, че току-що се регистрирах в това казино.


Използвах само моя бонус за първи депозит, както е посочено в имейла за бонуса за втори депозит.


Фактът, че не отговарям на условията за бонуса въпреки това, означава, че всички потребители ще бъдат в същата ситуация.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Получих бонус оферта от това казино и я активирах и направих депозит.


В действителност обаче това беше фалшива оферта и казиното ми я изпрати по погрешка.


Поисках възстановяване, което казиното отказа, тъй като депозитът нямаше да се случи, ако офертата не беше изпратена по погрешка.


Позволено ли е да се работи по начин, който кара хората да правят депозити с фалшиви оферти?

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 2 седмици

Здравейте, каза ли ви казиното, че са ви изпратили този бонус неправилно? Те вероятно трябва да носят отговорност за това, което изпращат и няма да се радвам, ако ми изпратят такъв и след това кажат, че всъщност не мога да го използвам. Ако беше безплатен бонус, тогава щях да си затворя очите, но ако трябваше да направя депозит, също нямаше да съм развълнуван.

Защо казиното не иска да ви върне сумата, която са ви казали?

Разбира се, ако смятате, че не можете да го разрешите, ще пусна жалба.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Преди това казиното ме изключи от правото на бонус.

След това получих предложение за бонус за депозит, така че реших, че имам право на бонуса и направих депозит.


Казиното обаче по погрешка ми изпрати грешна оферта и пак бях изключен от бонуса.


Поисках възстановяване, защото ако казиното не беше изпратило грешна оферта, депозитът нямаше да се случи на първо място, но казиното отказа да го направи.

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 2 седмици

Разбира се, разбирам, че ако казиното ви е изключило от бонусите, тогава може да е станала грешка. Не знам защо не ви позволяват да изтеглите парите, които сте вложили въз основа на това. Искам да кажа, че ако казиното реши, че не трябва да получавате бонуси, значи са направили грешка.

Ето защо препоръчах жалбата и вероятно бих се съгласил.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Казиното настоява, че трябва да заложите определена сума от вашия депозит, за да направите теглене.

Въпреки това, тъй като депозитът е причинен от грешка на казиното, той трябва да е невалиден.

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 2 седмици

Също така мисля, че ако депозитът е бил за бонус, който са ви изпратили и след това са казали, че нямате право на него, залагането не трябва да се прилага за този депозит. Но затова препоръчах рекламация, защото нашият екип ще я разгледа и прецени по-точно от мен.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини