преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BetyBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Описание:
10.06.2024 г
Поръчах теглене на средства в онлайн портфейла на mifinity. Средствата дори не са обработени за теглене до ден днешен!
Ще добавя, че моята сметка е напълно потвърдена от казиното, връщайки се към въпроса. Проведох 4 разговора със съпорта на сайта, първите два получих информация, че имат много поръчки и затова има опашка и отнема толкова време, след седмица спряха да пишат такива глупости и пишат, че ми тегленето се обработва. Но кога ще бъде обработено, защо се бави толкова, вече не могат да кажат. Като цяло смърди на измама, странно е, че ги рекламирате тук след негативните мнения.
Description:
10.06.2024
I ordered a withdrawal of funds to the mifinity online wallet. The funds have not even been processed for withdrawal to this day!
I will add that my account is fully verified by the casino, returning to the matter. I have had 4 conversations with support on the site, the first two I got information that they have a lot of orders and that is why there is a queue and it takes so long, after a week they stopped writing such nonsense and write that my withdrawal is being processed. But when it will be processed, why it takes so long, they can't say anymore. Overall, it stinks of a scam, it's strange that you are promoting them here after the negative opinions.
Вероятно ще започна от края на публикацията ви. Ние не рекламираме казината, но предоставяме информация за тях, което прави голяма разлика. Това конкретно казино има индекс на безопасност под средния, което не ме кара да мисля, че го рекламираме.
Както и да е, за да мина по същество. Доста често срещано нещо е казината да имат опашки и за съжаление понякога тегленията могат да закъснеят. Но въз основа на това, което казвате, трябва да е в процес на прехвърляне и те трябва да ви го изпратят скоро. Ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на всички затруднения и ако не са успели да ви изпратят средствата дори до този момент, можете да подадете жалба до нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Така че ще бъдете ли търпеливи и ще проверите как се оказва всичко? 🙂
I'll probably start at the end of your post. We don't promote casinos but we provide information about them, which makes a big difference. This particular casino has a safety index below average, which does not make me think we are promoting it.
Anyway, to get to the point. It's a pretty common thing that casinos have queues and unfortunately sometimes withdrawals can be late. But based on what you say, it should be in the process of being transferred and they should send it to you soon. We give casinos 14 days to resolve any difficulties and if they have not managed to send you the funds even by that time, then you can file a complaint with us and we will try to help you.
So will you be patient and check how it all turns out ? 🙂
Връщайки се към моя случай, казиното е 100% измама и те не изплащат ничии депозити, и на чат, и на @ отговарят ботове, които пишат почти един и същ отговор на всеки въпрос, че това е обработка на финансовия отдел, че опашката е дълга, че има проблем с доставчика на плащане. Един и същи отговор на всеки въпрос. Пс. Ако не популяризирате, публикуването на вашия уебсайт вече популяризира...
Coming back to my case, the casino is 100% a scam and they do not pay out anyone's deposits, both chat and @ are answered by bots who write almost the same answer to every question, that it is processing of the financial department, that the queue is long, that there is a problem with the payment provider. The same answer to every question. Ps. If you don't promote, posting on your website is already promoting...
Към кой случай се връщаме, моля? Също така не разбирам напълно по какъв повод казиното трябва да изплаща депозити? Казината със сигурност трябва да изплащат законни печалби.
Както и да е, благодаря, че спомена поддръжката и качеството на чата.
Когато става въпрос за популяризиране, мисля, че сте твърде бързи с преценката си. Това казино е маркирано като „под средното ниво", ние информираме, че считаме T&Cs на казиното за несправедливи. Сигурни ли сте, че така изглежда pormoting? 🙂
Нашите ценности гласят „информиране вместо насърчаване", така че споделяме честна информация, останалото зависи от играчите.
To which case are we gatting back to, please? I also not fully comprehand on what occasion should the casino pay out deposits? Casinos should pay out legitimate winningsm for sure.
Anyway, thanks for mentioning the supports and chat quality.
When it comes to promoting, I think you are are far to quick with your judgement. This casino is marked as "below average" we inform that we consider the casino's T&Cs to be unfair. Are you sure this is how pormoting looks like? 🙂
Our values say "informing instead of promoting" so, we share honest information, the rest is up to the players.
Това казино често изпраща фалшиви промоционални оферти.
Това е така, защото казиното може да анулира промоции по желание, дори да анулира бонуса за първи депозит за новорегистрирани потребители.
Изглежда, че казиното прави парите си, като принуждава хората да депозират с фалшиви бонуси и след това ги принуждава да залагат няколко пъти повече, отколкото биха направили иначе.
This casino frequently sends false promotional offers.
This is because the casino can void promotions at will, even voiding the first deposit bonus for newly registered users.
It seems that the casino makes its money by forcing people to deposit with false bonuses and then forcing them to wager several times more than they would otherwise.
Всъщност случи ли се на вас? Анулираха ли бонуса за добре дошли?
Не ми звучи много приятно, честно казано и играчите трябва да знаят за това, ако наистина е така.
Разбира се, всичко относно залагането трябва да бъде ясно посочено в условията на бонуса и казиното не трябва да го променя, когато пожелае. нали
Did it actually happen to you? Did they void the welcome bonus?
It doesn't sound very nice to me, to tell you the truth and players should know about it, if it is really like that.
Everything regarding wagering should be clearly stated in the bonus terms, of course, and the casino should not change it any time they want. Right?
Казиното изпраща промоции за бонус за втори и трети депозит по имейл, а уебсайтът на казиното посочва, че бонусите за депозит се предлагат в петък.
Въпреки това, когато наистина направя депозит, не получавам бонуса.
Това е така, защото казиното ограничава бонусите по свое усмотрение.
Не злоупотребявам с бонуси в това казино.
Използвах само бонуса за първи депозит.
Ако ви ограничават само за да се възползвате от бонуса за първи депозит, какъв е смисълът да изброявате втория и следващите бонуси за депозит и седмичните бонуси за презареждане на първо място, не мислите ли?
The casino sends second and third deposit bonus promotions via email, and the casino website states that deposit bonuses are offered on Fridays.
However, when I actually make a deposit, I do not receive the bonus.
This is because the casino limits bonuses at its discretion.
I do not abuse bonuses at this casino.
I only used the first deposit bonus.
If they limit you just for taking advantage of the first deposit bonus, what is the point of listing the second and subsequent deposit bonuses and weekly reload bonuses in the first place, don't you think?
Получихте ли друго обяснение за анулирането на бонуса или само това на екранната снимка? 🤔
Смятам, че никой няма да направи повече депозити, ако откажат да му дадат бонуси, разбира се. Все пак бих искал да знам причината за това.
Did you get any other explanation for voiding the bonus, or just the one on the screenshot? 🤔
I reckon that no one would make more deposits if they refused to give them bonuses, of course. I would like to know the reason for doing so, though.
Казиното изпраща промоции за бонус за втори и трети депозит по имейл, а уебсайтът на казиното посочва, че бонусите за депозит се предлагат в петък.
Въпреки това, когато наистина направя депозит, не получавам бонуса.
Това е така, защото казиното ограничава бонусите по свое усмотрение.
Не злоупотребявам с бонуси в това казино.
Използвах само бонуса за първи депозит.
Ако ви ограничават само за да се възползвате от бонуса за първи депозит, какъв е смисълът да изброявате втория и следващите бонуси за депозит и седмичните бонуси за презареждане на първо място, не мислите ли?
The casino sends second and third deposit bonus promotions via email, and the casino website states that deposit bonuses are offered on Fridays.
However, when I actually make a deposit, I do not receive the bonus.
This is because the casino limits bonuses at its discretion.
I do not abuse bonuses at this casino.
I only used the first deposit bonus.
If they limit you just for taking advantage of the first deposit bonus, what is the point of listing the second and subsequent deposit bonuses and weekly reload bonuses in the first place, don't you think?
Здравейте!
Бих казал, че смесваш няколко неща. Бих искал да уточня малко.
Първо, съвсем нормално е такива промоции да се изпращат на почти всеки; тези имейл кампании най-вероятно се държат от трета компания. И така, представете си, че по някаква причина сте изключени от бонусите. Това обаче е интересно. Колко казина са ви изключили от бонуси досега? Както и да е, със сигурност ще има празнина, докато имейл агенцията не получи актуализиран списък с получатели.
Доста обичайно е да не отговаряте на условията за бонус само защото сте получили имейл. Правилата и решението на казиното са важни.
Никой няма да създаде специален бюлетин, който да отразява текущата ви ситуация, това е въпросът, бих казал.
Поради това бих казал, че останалата част от мнението ви е извън контрол.
Опитвали ли сте да разгледате тази перспектива?
Hey there!
I'd say you're mixing a few things. I'd like to elaborate a bit.
Firstly, it's pretty normal that such promos are sent to almost anyone; these email campaigns are most likely held by a third-party company. So, imagine you are, for some reason, excluded from the bonuses. That's interesting, though. How many casinos have excluded you from bonuses so far? Anyway, there will surely be a gap until the email agency gets an updated list of recipients.
It's quite common that you are not eligible for the bonus just because you received an email. Rules and the casino's decision are what matter.
No one will craft a special newsletter to reflect your current situation, that's the matter, I'd say.
Due to that, I'd say the rest of your point is out of hand.
Have you tried to consider this perspective?
Важно е да отбележа, че току-що се регистрирах в това казино.
Използвах само моя бонус за първи депозит, както е посочено в имейла за бонуса за втори депозит.
Фактът, че не отговарям на условията за бонуса въпреки това, означава, че всички потребители ще бъдат в същата ситуация.
It is important to note that I just registered with this casino.
I have only used my first deposit bonus, as stated in the email about the 2nd deposit bonus.
The fact that I am not eligible for the bonus despite this means that all users will be in the same situation.
Получих бонус оферта от това казино и я активирах и направих депозит.
В действителност обаче това беше фалшива оферта и казиното ми я изпрати по погрешка.
Поисках възстановяване, което казиното отказа, тъй като депозитът нямаше да се случи, ако офертата не беше изпратена по погрешка.
Позволено ли е да се работи по начин, който кара хората да правят депозити с фалшиви оферти?
I received a bonus offer from this casino and activated it and made a deposit.
However, in reality it was a false offer and the casino sent it to me by mistake.
I asked for a refund, which the casino denied, because the deposit would not have occurred if the offer had not been sent by mistake.
Is it allowed to operate in a way that makes people make deposits with false offers?
Здравейте, каза ли ви казиното, че са ви изпратили този бонус неправилно? Те вероятно трябва да носят отговорност за това, което изпращат и няма да се радвам, ако ми изпратят такъв и след това кажат, че всъщност не мога да го използвам. Ако беше безплатен бонус, тогава щях да си затворя очите, но ако трябваше да направя депозит, също нямаше да съм развълнуван.
Защо казиното не иска да ви върне сумата, която са ви казали?
Разбира се, ако смятате, че не можете да го разрешите, ще пусна жалба.
Hi, did the casino tell you that they sent you this bonus incorrectly ? They should probably be responsible for what they send and I wouldn't be happy if they sent me one and then said I couldn't actually use it. If it was a free bonus, then I would turn a blind eye, but if I had to make a deposit I wouldn't be thrilled either.
Why doesn't the casino want to give you a refund they told you ?
Of course, if you feel you can't resolve it, I would go ahead and file a complaint.
Преди това казиното ме изключи от правото на бонус.
След това получих предложение за бонус за депозит, така че реших, че имам право на бонуса и направих депозит.
Казиното обаче по погрешка ми изпрати грешна оферта и пак бях изключен от бонуса.
Поисках възстановяване, защото ако казиното не беше изпратило грешна оферта, депозитът нямаше да се случи на първо място, но казиното отказа да го направи.
The casino previously excluded me from bonus eligibility.
Then I received a deposit bonus offer, so I decided I was eligible for the bonus and made a deposit.
However, the casino mistakenly sent me the wrong offer and I was still excluded from the bonus.
I requested a refund because if the casino had not sent the wrong offer, the deposit would not have occurred in the first place, but the casino refused to do so.
Разбира се, разбирам, че ако казиното ви е изключило от бонусите, тогава може да е станала грешка. Не знам защо не ви позволяват да изтеглите парите, които сте вложили въз основа на това. Искам да кажа, че ако казиното реши, че не трябва да получавате бонуси, значи са направили грешка.
Ето защо препоръчах жалбата и вероятно бих се съгласил.
Sure, I understand that if the casino excluded you from the bonuses, then some mistake could have occurred. I don't know why they wouldn't let you withdraw the money you put in based on it. I mean, if the casino decided that you shouldn't get bonuses, then they made a mistake.
So that's why I recommended the complaint and I would probably go for it.
Казиното настоява, че трябва да заложите определена сума от вашия депозит, за да направите теглене.
Въпреки това, тъй като депозитът е причинен от грешка на казиното, той трябва да е невалиден.
The casino insists that you must wager a certain amount of your deposit in order to make a withdrawal.
However, since the deposit was caused by the casino's error, it should be invalid.
Също така мисля, че ако депозитът е бил за бонус, който са ви изпратили и след това са казали, че нямате право на него, залагането не трябва да се прилага за този депозит. Но затова препоръчах рекламация, защото нашият екип ще я разгледа и прецени по-точно от мен.
I also think that if the deposit was for a bonus they sent you and then said you weren't entitled to it, wagering shouldn't apply to that deposit. But that's why I recommended a complaint, because our team will look at it and assess it more accurately than I did.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.