ФорумКазинаBetx101 Casino - обща дискусия

Betx101 Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 месеца от vanya.tkach
|
1541 преглеждания 39 отговора |
|
1 2
преди 2 месеца

Моят акаунт също беше блокиран преди няколко дни. Това се случи няколко минути след като поисках теглене.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Спечелих от 10 безплатни завъртания 8 usd в тяхното казино и след това направих спортни залагания до 75 usd печалби

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Така че, ако все още имате проблеми, мисля, че нашият екип ще може да го разгледа. За проверка със сигурност и ако си играл на ротативки, може да е добре, но те ще решат.

Виждам, че сте успели да отворите жалба, така че ще видим какво ще стане по-нататък.

Ако имате нещо ново, определено ни уведомете.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Моят акаунт също беше блокиран преди няколко дни. Това се случи няколко минути след като поисках теглене.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, казиното не ви е изпратило имейл или не ви е уведомило защо е възникнала тази ситуация? Също така, трябваше ли да потвърдите или преминавате през този процес? Играхте ли с бонуса?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Така че, ако все още имате проблеми, мисля, че нашият екип ще може да го разгледа. За проверка със сигурност и ако си играл на ротативки, може да е добре, но те ще решат.

Виждам, че сте успели да отворите жалба, така че ще видим какво ще стане по-нататък.

Ако имате нещо ново, определено ни уведомете.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, не проверих документите си и не отговорих на имейлите си. Ако не могат да платят 75 usd - значи трябва да прехвърлите това казино в черен списък.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Не отговарят на имейли. Питах в чата и явно проверяват нещо.

Дали съм преминал процеса на проверка, не знам. Изпратих документите, но дълго време беше посочено като чакащо. Мислех, че поръчването на теглене ще ускори процеса на проверка. Случи се различно. Акаунтът ми беше блокиран след няколко минути.

Бонуси не ползвам.

Ще добавя, че в моя случай е над 3000$

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

можеш ли да им пишеш support@betx101.com КАТО АДМИНИСТРАТОР на този форум и попитахте за нашата проверка и оттегляне? Изглежда, че ни отговаряте само какво за вашия и какво за себе си. Вие трябва да ги напишете - не само ние.

Автоматичен превод:
Azael
преди 1 месец

Леле - затова са те отгледали - като тъпак. дълго ли мислихте - да допринесете 3000 долара за тази параша ебучу?

Автоматичен превод:
zapezduu
преди 1 месец

Депозирах 100 и спечелих над 3000

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не отговарят на имейли. Питах в чата и явно проверяват нещо.

Дали съм преминал процеса на проверка, не знам. Изпратих документите, но дълго време беше посочено като чакащо. Мислех, че поръчването на теглене ще ускори процеса на проверка. Случи се различно. Акаунтът ми беше блокиран след няколко минути.

Бонуси не ползвам.

Ще добавя, че в моя случай е над 3000$

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Хм, така че може би те проверяват играта, но ако не са го потвърдили, това е само мое предположение. Виждам, че и при вас нищо не става с документите, но е възможно докато мине тази проверка, акаунтът ви да бъде блокиран за момента.

Разбира се, ако не се свържете с тях с нещо конкретно през следващите няколко дни, уведомете ме и определено ще пусна жалба.

Но се надявам да е различно и да се получи добре.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

можеш ли да им пишеш support@betx101.com КАТО АДМИНИСТРАТОР на този форум и попитахте за нашата проверка и оттегляне? Изглежда, че ни отговаряте само какво за вашия и какво за себе си. Вие трябва да ги напишете - не само ние.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Тъй като съм администратор във форума, не контактувам с казина. Имаме екип за оплаквания, където сте отворили жалба и когато разберат всичко, от което се нуждаят от вас, тогава ще се свържат с казиното. Така че се опитайте да бъдете малко търпеливи и вярвам, че тази стъпка ще се случи.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

акаунтът ми вече е потвърден

Автоматичен превод:
преди 1 месец

когато изтеглих пари за първи път, беше проверено след няколко дни и веднага щом поисках да изтегля пари втори път, сметката ми вече беше на проверка и без никакъв отговор повече от две седмици. така че не препоръчвам да играете там

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 1 месец

Направихте ли депозит, когато изтеглихте за първи път?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Първо ми писаха Здравей, скъпи Микола,


Имаме удоволствието да ви информираме, че вашият акаунт е потвърден успешно.


Вече имате пълен достъп до всички функции и услуги. Ако имате въпроси, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка.

Щастливи сме да ви информираме, че ограничението на вашия акаунт е разрешено успешно.


Вече имате достъп до акаунта си без никакви ограничения. Ако срещнете някакви проблеми, моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка.

След като се опитах да се оттегля и те казаха Уважаеми Микола,


Благодаря ви, че се свързахте. Разбираме загрижеността ви.

След допълнителен преглед обаче вашият акаунт беше спрян поради дейност, която нарушава нашите правила и условия, включително злоупотреба с бонуси.


Първоначалната проверка и премахването на ограниченията не освобождават акаунтите от текущо наблюдение. Ако смятате, че това е грешка, моля, предоставете всякаква подкрепяща документация и ние ще прегледаме вашия случай отново.


Оценяваме вашето разбиране и се радваме да ви помогнем при разрешаването на този въпрос.


ТАКА ЧЕ ТОВА КАЗИНО Е ИЗМАМА-АКО СПЕЧЕЛЕТЕ-ТЕ СПИРАТ АКАУНТ.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Е, след това доверието в казиното вече е загубено

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Първо ми писаха Здравей, скъпи Микола,


Имаме удоволствието да ви информираме, че вашият акаунт е потвърден успешно.


Вече имате пълен достъп до всички функции и услуги. Ако имате въпроси, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка.

Щастливи сме да ви информираме, че ограничението на вашия акаунт е разрешено успешно.


Вече имате достъп до акаунта си без никакви ограничения. Ако срещнете някакви проблеми, моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка.

След като се опитах да се оттегля и те казаха Уважаеми Микола,


Благодаря ви, че се свързахте. Разбираме загрижеността ви.

След допълнителен преглед обаче вашият акаунт беше спрян поради дейност, която нарушава нашите правила и условия, включително злоупотреба с бонуси.


Първоначалната проверка и премахването на ограниченията не освобождават акаунтите от текущо наблюдение. Ако смятате, че това е грешка, моля, предоставете всякаква подкрепяща документация и ние ще прегледаме вашия случай отново.


Оценяваме вашето разбиране и се радваме да ви помогнем при разрешаването на този въпрос.


ТАКА ЧЕ ТОВА КАЗИНО Е ИЗМАМА-АКО СПЕЧЕЛЕТЕ-ТЕ СПИРАТ АКАУНТ.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Хм, видях, че казиното е блокирало акаунта ви според написаното от вас. Казаха ли ви нещо по-конкретно защо това се случи или просто това, което описвате, т.е. злоупотреба с бонус?

Видях, че сте копирали същото в жалбата и съм любопитен да знам какво ще бъде разрешено и как нашият екип ще се справи с него.

Но засега ще трябва да изчакаме, докато продължим.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

не казаха допълнителна информация. Така че те могат да блокират всички потребители и да споменат бонуси за злоупотреба и да конфискуват печалби,

Автоматичен превод:
zapezduu
преди 1 месец

Жалко, важното ще е какво ще разбере нашият екип и как ще се развие. Така че ще трябва да почакаме. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Получих имейл, който ме информира, че акаунтът ми е затворен. Причината е, че не приемат играчи от Полша. Дадоха ми възможност да си направя акаунт и да направя депозит. Обикновено, когато играчи от Полша не могат да използват казиното, няма опция за регистрация. Откраднаха ми депозита.

Автоматичен превод:
Azael
преди 1 месец

Когато попълвахте регистрацията, трябваше ли да изберете държавата и Полша ли беше там? Както казах, ще пусна жалба, защото това също изглежда като несправедлив ход от страна на казиното.

И така, какво мислите?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини