Така че, ако все още имате проблеми, мисля, че нашият екип ще може да го разгледа. За проверка със сигурност и ако си играл на ротативки, може да е добре, но те ще решат.
Виждам, че сте успели да отворите жалба, така че ще видим какво ще стане по-нататък.
Ако имате нещо ново, определено ни уведомете.
So if you still have problems, I think our team would be able to take a look at it. For verification for sure and if you played slots, it could be fine, but they would decide.
I see that you've managed to open a complaint so we'll see what happens next.
If you have something new, definitely let us know.
Здравейте, казиното не ви е изпратило имейл или не ви е уведомило защо е възникнала тази ситуация? Също така, трябваше ли да потвърдите или преминавате през този процес? Играхте ли с бонуса?
Моля, уведомете ме.
Hi, the casino didn't send you any email or let you know why this situation occurred? Also, did you need to verify or are you going through this process? Did you play with the bonus?
Please let me know.
Така че, ако все още имате проблеми, мисля, че нашият екип ще може да го разгледа. За проверка със сигурност и ако си играл на ротативки, може да е добре, но те ще решат.
Виждам, че сте успели да отворите жалба, така че ще видим какво ще стане по-нататък.
Ако имате нещо ново, определено ни уведомете.
So if you still have problems, I think our team would be able to take a look at it. For verification for sure and if you played slots, it could be fine, but they would decide.
I see that you've managed to open a complaint so we'll see what happens next.
If you have something new, definitely let us know.
Да, не проверих документите си и не отговорих на имейлите си. Ако не могат да платят 75 usd - значи трябва да прехвърлите това казино в черен списък.
Yes did not verify my docs ans did not answer for my emails. If they can not pay 75 usd - so you must transfer this casino to black list.
Не отговарят на имейли. Питах в чата и явно проверяват нещо.
Дали съм преминал процеса на проверка, не знам. Изпратих документите, но дълго време беше посочено като чакащо. Мислех, че поръчването на теглене ще ускори процеса на проверка. Случи се различно. Акаунтът ми беше блокиран след няколко минути.
Бонуси не ползвам.
Ще добавя, че в моя случай е над 3000$
They don't reply to emails. I asked in the chat and apparently they are checking something.
Whether I passed the verification process, I don't know. I sent the documents but it was listed as pending for a long time. I thought that ordering a withdrawal would speed up the verification process. It happened differently. My account was blocked after a few minutes.
I don't use bonuses.
I will add that in my case it is over $3,000
можеш ли да им пишеш support@betx101.com КАТО АДМИНИСТРАТОР на този форум и попитахте за нашата проверка и оттегляне? Изглежда, че ни отговаряте само какво за вашия и какво за себе си. Вие трябва да ги напишете - не само ние.
can you write them to support@betx101.com AS ADMIN of this forum and asked about our verification and withdrawal? It looks like that you only answer us what about your and what about se. You must write them - not only we.
Леле - затова са те отгледали - като тъпак. дълго ли мислихте - да допринесете 3000 долара за тази параша ебучу?
Wow - that's why they bred you - like an idiot. did you think for a long time - to contribute 3000 dollars to this parasha ebuchu?
Ого - вот це вони тебе розвели-як лоха. ти довго думав - щоб внести 3000 долларыв в цю парашу єбучу?
Не отговарят на имейли. Питах в чата и явно проверяват нещо.
Дали съм преминал процеса на проверка, не знам. Изпратих документите, но дълго време беше посочено като чакащо. Мислех, че поръчването на теглене ще ускори процеса на проверка. Случи се различно. Акаунтът ми беше блокиран след няколко минути.
Бонуси не ползвам.
Ще добавя, че в моя случай е над 3000$
They don't reply to emails. I asked in the chat and apparently they are checking something.
Whether I passed the verification process, I don't know. I sent the documents but it was listed as pending for a long time. I thought that ordering a withdrawal would speed up the verification process. It happened differently. My account was blocked after a few minutes.
I don't use bonuses.
I will add that in my case it is over $3,000
Хм, така че може би те проверяват играта, но ако не са го потвърдили, това е само мое предположение. Виждам, че и при вас нищо не става с документите, но е възможно докато мине тази проверка, акаунтът ви да бъде блокиран за момента.
Разбира се, ако не се свържете с тях с нещо конкретно през следващите няколко дни, уведомете ме и определено ще пусна жалба.
Но се надявам да е различно и да се получи добре.
Hmm, so maybe they are checking the gameplay but if they haven't confirmed it, that's just my guess. I see that there is nothing happening with the documents in your case either, but it is possible that until this check passes, you will have your account blocked for the time being.
Of course, if you don't hear from them with something concrete in the next few days, let me know and I would definitely go ahead and open a complaint.
But I hope it will be different and it will turn out well.
можеш ли да им пишеш support@betx101.com КАТО АДМИНИСТРАТОР на този форум и попитахте за нашата проверка и оттегляне? Изглежда, че ни отговаряте само какво за вашия и какво за себе си. Вие трябва да ги напишете - не само ние.
can you write them to support@betx101.com AS ADMIN of this forum and asked about our verification and withdrawal? It looks like that you only answer us what about your and what about se. You must write them - not only we.
Тъй като съм администратор във форума, не контактувам с казина. Имаме екип за оплаквания, където сте отворили жалба и когато разберат всичко, от което се нуждаят от вас, тогава ще се свържат с казиното. Така че се опитайте да бъдете малко търпеливи и вярвам, че тази стъпка ще се случи.
As I am an admin on the forum I do not contact casinos. We have a complaint team where you have opened a complaint and when they find out everything they need from you, then they will contact the casino. So try to be a bit patient and I believe that this step will happen.
когато изтеглих пари за първи път, беше проверено след няколко дни и веднага щом поисках да изтегля пари втори път, сметката ми вече беше на проверка и без никакъв отговор повече от две седмици. така че не препоръчвам да играете там
when I withdrew money for the first time, it was checked in a couple of days, and as soon as I wanted to withdraw money the second time, my account was already being checked and without any response for more than two weeks. so I do not recommend playing there
коли я перший раз знімав гроші то перевірили за пару днів,а вже як я захотів знімати гроші другий раз то вже рахунок мій перевіряється і без всякої відповіді вже більше двох тижнів.так що не раджу грати там
Направихте ли депозит, когато изтеглихте за първи път?
Did you make a deposit when you withdrew the first time?
Ти робив депозит коли виводив перший раз?
Първо ми писаха Здравей, скъпи Микола,
Имаме удоволствието да ви информираме, че вашият акаунт е потвърден успешно.
Вече имате пълен достъп до всички функции и услуги. Ако имате въпроси, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка.
Щастливи сме да ви информираме, че ограничението на вашия акаунт е разрешено успешно.
Вече имате достъп до акаунта си без никакви ограничения. Ако срещнете някакви проблеми, моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка.
След като се опитах да се оттегля и те казаха Уважаеми Микола,
Благодаря ви, че се свързахте. Разбираме загрижеността ви.
След допълнителен преглед обаче вашият акаунт беше спрян поради дейност, която нарушава нашите правила и условия, включително злоупотреба с бонуси.
Първоначалната проверка и премахването на ограниченията не освобождават акаунтите от текущо наблюдение. Ако смятате, че това е грешка, моля, предоставете всякаква подкрепяща документация и ние ще прегледаме вашия случай отново.
Оценяваме вашето разбиране и се радваме да ви помогнем при разрешаването на този въпрос.
ТАКА ЧЕ ТОВА КАЗИНО Е ИЗМАМА-АКО СПЕЧЕЛЕТЕ-ТЕ СПИРАТ АКАУНТ.
First they wrote me Hi Dear Mykola,
We are pleased to inform you that your account has been successfully verified.
You now have full access to all features and services. If you have any questions, feel free to reach out to our support team.
Then We are happy to inform you that the restriction on your account has been successfully resolved.
You can now access your account without any limitations. If you encounter any issues, please don’t hesitate to contact our support team.
After I tried withdraw and they said Dear Mykola,
Thank you for reaching out. We understand your concern.
However, after further review, your account was suspended due to activity that violated our terms and conditions, including bonus abuse.
The initial verification and lifting of restrictions do not exempt accounts from ongoing monitoring. If you believe this is a mistake, please provide any supporting documentation, and we will review your case again.
We appreciate your understanding and are happy to assist you in resolving this matter.
SO THIS CASINO IS SCAM-IF YOU WON-THEY SUSPENDED ACCOUNT.
Първо ми писаха Здравей, скъпи Микола,
Имаме удоволствието да ви информираме, че вашият акаунт е потвърден успешно.
Вече имате пълен достъп до всички функции и услуги. Ако имате въпроси, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка.
Щастливи сме да ви информираме, че ограничението на вашия акаунт е разрешено успешно.
Вече имате достъп до акаунта си без никакви ограничения. Ако срещнете някакви проблеми, моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка.
След като се опитах да се оттегля и те казаха Уважаеми Микола,
Благодаря ви, че се свързахте. Разбираме загрижеността ви.
След допълнителен преглед обаче вашият акаунт беше спрян поради дейност, която нарушава нашите правила и условия, включително злоупотреба с бонуси.
Първоначалната проверка и премахването на ограниченията не освобождават акаунтите от текущо наблюдение. Ако смятате, че това е грешка, моля, предоставете всякаква подкрепяща документация и ние ще прегледаме вашия случай отново.
Оценяваме вашето разбиране и се радваме да ви помогнем при разрешаването на този въпрос.
ТАКА ЧЕ ТОВА КАЗИНО Е ИЗМАМА-АКО СПЕЧЕЛЕТЕ-ТЕ СПИРАТ АКАУНТ.
First they wrote me Hi Dear Mykola,
We are pleased to inform you that your account has been successfully verified.
You now have full access to all features and services. If you have any questions, feel free to reach out to our support team.
Then We are happy to inform you that the restriction on your account has been successfully resolved.
You can now access your account without any limitations. If you encounter any issues, please don’t hesitate to contact our support team.
After I tried withdraw and they said Dear Mykola,
Thank you for reaching out. We understand your concern.
However, after further review, your account was suspended due to activity that violated our terms and conditions, including bonus abuse.
The initial verification and lifting of restrictions do not exempt accounts from ongoing monitoring. If you believe this is a mistake, please provide any supporting documentation, and we will review your case again.
We appreciate your understanding and are happy to assist you in resolving this matter.
SO THIS CASINO IS SCAM-IF YOU WON-THEY SUSPENDED ACCOUNT.
Хм, видях, че казиното е блокирало акаунта ви според написаното от вас. Казаха ли ви нещо по-конкретно защо това се случи или просто това, което описвате, т.е. злоупотреба с бонус?
Видях, че сте копирали същото в жалбата и съм любопитен да знам какво ще бъде разрешено и как нашият екип ще се справи с него.
Но засега ще трябва да изчакаме, докато продължим.
Hmm, I saw that the casino has blocked your account according to what you wrote. Did they tell you something more specific why this happened or just what you describe, i.e. bonus abuse?
I saw that you copied the same thing into the complaint and I am curious to know what will be resolved and how our team will handle it.
But for now we will have to wait until we move on.
Жалко, важното ще е какво ще разбере нашият екип и как ще се развие. Така че ще трябва да почакаме. 🙂
That's a pity, what will be important is what our team will find out and how it will develop. So we will have to wait. 🙂
Получих имейл, който ме информира, че акаунтът ми е затворен. Причината е, че не приемат играчи от Полша. Дадоха ми възможност да си направя акаунт и да направя депозит. Обикновено, когато играчи от Полша не могат да използват казиното, няма опция за регистрация. Откраднаха ми депозита.
I received an email informing me that my account was closed. The reason is that they do not accept players from Poland. They gave me the option to create an account and make a deposit. Usually, when players from Poland cannot use the casino, there is no option to register. I was robbed of my deposit.
Когато попълвахте регистрацията, трябваше ли да изберете държавата и Полша ли беше там? Както казах, ще пусна жалба, защото това също изглежда като несправедлив ход от страна на казиното.
И така, какво мислите?
When you filled in the registration did you need to select the country and was Poland in there? As I said I would go ahead and open a complaint, because it also seems like an unfair move on the casino's part.
So what do you think?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.