преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BetWorld247 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Играхте Блекджек ВИРТУАЛНО, след което получих това съобщение
Играл си със системна грешка и не каза нищо. При Habanero всяка печалба от залог се брои в периода на игра. Не сте спечелили така. Те играят други игри за повече пари и след това печелят, така че кредитите са премахнати. 7. ИЗВЪНРЕДНИ ОБСТОЯТЕЛСТВА – Неочаквани технически проблеми или обстоятелства извън контрола на betworld247, като B. Технически проблеми при доставчици на трети страни позволяват на betworld247 да анулира залози и да възстановява суми на играчите. - Betworld247 има право да ограничава, отменя и отказва залози, ако те се считат за твърде големи или ако видим, че поведението на играча при залаганията е такова, че системата се злоупотребява. - Ако се вземе решение за възстановяване, сумата за възстановяване ще бъде върната в сметката на играча, играчът ще бъде информиран и процедурата ще бъде завършена в рамките на 48 часа след решението. - В случай, че дадена игра е блокирана в състояние, в което не може да бъде завършена, напр. B. Загуба на връзка по време на игра, betworld247 има право периодично да „изчиства" такива залози и да възстановява залога/залога в сметката на играча. Това се прави ежемесечно. Ако играта е била изоставена или неуспешна на сървъра, играчът трябва да бъде възстановен. - Ако бонус кампанията е била неправилно конфигурирана по някакъв начин, betworld247 има право да промени баланса на играчите и данните за сметката, за да коригира грешката. - Ако дадена игра съдържа грешка или неправилна конфигурация, която причинява неправилно поведение или неправилно изплащане, betworld247 има правото да премахне играта и да промени баланса на играчите и данните за акаунта, за да коригира грешката
Изплатих 400 € Максимално 3 пъти изплащане на седмица, така че 1200 € настроиха акаунта ми на 0, защото уж измамих
нужда от пари за плащане на сметки ми помага
това е около 5271.75€
Played blackjack VIRTUALLY then got this message
You played with system error and said nothing. With the Habanero, every bet win counts in the playing period. That's not how you won. They play other games for more money and then win, so credits have been removed. 7. EXTRAORDINARY CIRCUMSTANCES - Unexpected technical problems or circumstances beyond betworld247's control such as B. Technical issues at third party providers allow betworld247 to void bets and issue refunds to players. - Betworld247 has the right to limit, cancel and refuse bets if they are deemed too big or if we see that the player's betting behavior is such that the system is being abused. - If a refund is decided, the refund amount will be returned to the player's account, the player will be informed and the procedure will be completed within 48 hours after the decision. - In the event that a game is stuck in a state where it cannot be completed, e.g. B. Loss of connection while playing, betworld247 has the right to periodically 'clean up' such bets and refund the stake/wager to the player's account. This is done monthly. If the game was abandoned or failed on the server, the player should be refunded. - If a bonus campaign has been misconfigured in any way, betworld247 has the right to change players' balances and account details to correct the error. - If a game contains an error or misconfiguration that causes incorrect behavior or incorrect payout, betworld247 has the right to remove the game and change players' balances and account details to correct the error
I paid out 400€ Max 3x payout per week so 1200€ they set my account to 0 because I allegedly cheated
need the money to pay bills helps me
it's about 5271.75€
Habe Blackjack gespielt VIRTUELL habe dann diese Nachricht erhalten
Du hast mit Systemfehler gespielt und nichts gesagt. Bei den Habanero zählt jeder Einsatzgewinn in der Spielperiode. SO hast du nicht gewonnen. Sie spielen andere Spiele um mehr Geld und gewinnen dann, also wurden Credits entfernt. 7. AUSSERGEWÖHNLICHE UMSTÄNDE - Unerwartete technische Probleme oder Umstände, die außerhalb der Kontrolle von betworld247 liegen, wie z. B. technische Probleme bei Drittanbietern, ermöglichen es betworld247, Wetten zu stornieren und Spielern Rückerstattungen zu gewähren. - Betworld247 hat das Recht, Wetten zu begrenzen, zu stornieren und abzulehnen, wenn sie als zu groß erachtet werden oder wenn wir sehen, dass das Wettverhalten des Spielers so abläuft, dass das System missbraucht wird. - Wenn eine Rückerstattung beschlossen wird, wird der Rückerstattungsbetrag auf das Konto des Spielers zurückerstattet, der Spieler wird informiert und das Verfahren wird innerhalb von 48 Stunden nach der Entscheidung abgeschlossen. - Für den Fall, dass ein Spiel in einem Zustand feststeckt, in dem es nicht beendet werden kann, z. B. ein Verbindungsverlust während des Spielens, hat betworld247 das Recht, solche Wetten regelmäßig zu „bereinigen" und den Einsatz/Wetteinsatz an das zurückzuerstatten Spielerkonto. Dies wird monatlich durchgeführt. Wenn das Spiel auf dem Server abgebrochen wurde oder fehlgeschlagen ist, sollte der Spieler zurückerstattet werden. - Wenn eine Bonuskampagne in irgendeiner Weise falsch konfiguriert wurde, hat betworld247 das Recht, die Guthaben und Kontodaten der Spieler zu ändern, um den Fehler zu korrigieren. - Wenn ein Spiel einen Fehler oder eine Fehlkonfiguration enthält, die ein falsches Verhalten oder eine falsche Auszahlung verursacht, hat betworld247 das Recht, das Spiel zu entfernen und die Guthaben und Kontodetails der Spieler zu ändern, um den Fehler zu korrigieren
habe 400€ ausgezahlt Max 3x Auszahlung pro woche also 1200€ die haben mein Konto auf 0 gesetzt weil ich angeblich betrogen habe
brauxhe das Geld hab Rechnungen zu begleichen hilft mir
es geht um 5271,75€
спечели €5271.75 Сметката беше настроена на нула евро, за които се твърди, че грешка в играта и измама
най-големите измамници са, че утре ще подадат жалба и ще се свържат с моя адвокат
won €5271.75 Account was set to zero euros allegedly game error and fraud
the biggest scammers are they will file a complaint tomorrow and contact my lawyer
habe 5271,75€ gewonnen Konto wurde auf null Euro gesetzt angeblich Spielfehler und Betrug
die größten Betrüger sind die werde morgen Anzeige erstatten und meinen Anwalt kontaktieren
Здравейте, виждам, че сте подали две подобни жалби. Моля, подгответе всичките си възможни доказателства като екранни снимки, ако имате такива, и изчакайте нашия екип за жалби. Скоро ще прегледат вашия случай.
Hello, I can see you submitted two similar complaints. Please prepare all your possible proofs like screenshots if you have any and wait for our Complaint Team. They will review your case soon.
скъпа,
Снимката показва общата ви сума при доставчика, което е правилно и показва, че ние сме на червено с вас и не сте направили никакви пари.
В нашата система и свързана с доставчика, имаше грешка при двойна игра, при която системата винаги връщаше заемите, които сте изплащали на загуба. Знаеше това и продължаваше да играеш и да правиш пари. Вашият номер е правилният номер и ние загубихме 800 евро с вас, които не можем да поискаме от вас, въпреки че имаме право на условията на играта, която сте подписали. Можем да теглим пари от вас и да попитаме банката за точки 7 и други от условията на играта. Няма да направим това, но не е честно, че се опитахте да ни заблудите и не сте съобщили за грешка. Ако кандидатствате, би било справедливо да получите награда, но по този начин нямате право да питате нищо, защото сте играли и харчили с нашите пари и сте получили грешни печалби.
Darling,
The picture shows your total amount with the provider, which is correct and shows that we are in the red with you and you have not made any money.
In our system and related to the provider, there was an error in double play, where the system always returned the loans you repaid at a loss. You knew that and kept playing and making money. Your number is the right number and we lost 800 euros with you, which we cannot claim from you, although we are entitled to the terms of the game you signed. We can withdraw money from you and ask the bank about points 7 and others from the game conditions. We won't do that, but it's not fair that you tried to fool us and didn't report a bug. If you apply it would be fair to get an award but that way you have no right to ask anything because you have played and spent with our money and got wrong earnings.
Liebling,
Das Bild zeigt Ihren Gesamtbetrag beim Anbieter, der korrekt ist und der zeigt, dass wir mit Ihnen rote Zahlen schreiben und Sie kein Geld verdient haben.
In unserem System und im Zusammenhang mit dem Anbieter gab es beim Doppelspiel einen Fehler, bei dem das System die von Ihnen zurückgezahlten Kredite immer mit Verlust zurückgab. Du wusstest das und hast weitergespielt und so Geld verdient. Ihre Zahl ist die richtige Zahl und wir haben mit Ihnen 800 Euro verloren, die wir nicht von Ihnen verlangen können, obwohl wir Anspruch auf die Bedingungen des von Ihnen unterzeichneten Spiels haben. Wir können Geld von Ihnen abheben und die Bank nach Punkten 7 und anderen aus den Spielbedingungen fragen. Wir werden das nicht tun, aber es ist nicht fair, dass Sie versucht haben, uns zu täuschen und keinen Fehler gemeldet haben. Wenn Sie sich bewerben, wäre es fair, einen Preis zu erhalten, aber auf diese Weise haben Sie kein Recht, irgendetwas zu verlangen, weil Sie mit unserem Geld gespielt und ausgegeben und falsche Einnahmen erzielt haben.
Нито съм ви измамил, нито съм измамил измамниците, тъй като вие сте отговорни за странните си системни грешки, не мога да направя нищо, но е хубаво да знам, че приемате, че клиентите са измамници.
Все още чакам отчета за играта от доставчика
Получих точно същия отговор на моя имейл CasinoGuru, тъй като текстовите модули копират паста, това е всичко, което правят
I have neither deceived you nor cheated the scammers, since you are responsible for your strange system errors, I can't do anything but it's nice to know that you assume that customers are scammers.
I'm still waiting for the game report from the provider
I got exactly the same answer to my email CasinoGuru as text modules copy paste that's all they do
Weder hab ich euch getäuscht noch betrogen die Betrüger seit nämlich ihr für eure komischen Systemfehler kann ich nichts aber schön zu wissen das ihr bei Kunden von Betrügern ausgeht .
ich warte immer noch auf den Spielbericht des Anbieters
genau die Selbe Antwort hab ich schon auf meine Mail bekommen CasinoGuru als Textbausteine Kopieren einfügen mehr machen die nicht
Здравейте, останах с впечатлението, че сте официален представител на казиното, прав ли съм? Ако е така, моля, свържете се с мен чрез официалния имейл адрес на вашето казино и аз ще променя типа на вашия акаунт към представителя на казиното. Моят имейл е: radka@casino.guru Благодаря ви.
Hello there, I got the impression that you are an official casino representative, am I correct? If so, please contact me via your official casino's email address and I wil change your account type to the casino representative. My email is: radka@casino.guru Thank you.
Нито съм ви измамил, нито съм измамил измамниците, тъй като вие сте отговорни за странните си системни грешки, не мога да направя нищо, но е хубаво да знам, че приемате, че клиентите са измамници.
Все още чакам отчета за играта от доставчика
Получих точно същия отговор на моя имейл CasinoGuru, тъй като текстовите модули копират паста, това е всичко, което правят
I have neither deceived you nor cheated the scammers, since you are responsible for your strange system errors, I can't do anything but it's nice to know that you assume that customers are scammers.
I'm still waiting for the game report from the provider
I got exactly the same answer to my email CasinoGuru as text modules copy paste that's all they do
Weder hab ich euch getäuscht noch betrogen die Betrüger seit nämlich ihr für eure komischen Systemfehler kann ich nichts aber schön zu wissen das ihr bei Kunden von Betrügern ausgeht .
ich warte immer noch auf den Spielbericht des Anbieters
genau die Selbe Antwort hab ich schon auf meine Mail bekommen CasinoGuru als Textbausteine Kopieren einfügen mehr machen die nicht
Това е нов букмейкър, който предлага много предимства и е лесен за използване. Всеки ден има нова промоция и 20% от купите пристигат в понеделник, така че аз винаги съм в играта. Изборът от събития и пазари е добър. Единственият недостатък е малко по-бавното зареждане на страницата.
This is a new bookmaker that offers tons of benefits and is easy to use. There's a new promotion every day and 20% of the cups arrive on Mondays, so I'm always in the game. The selection of events and markets is good. The only downside is a slightly slower page load.
Dies ist ein neuer Buchmacher, der unzählige Vorteile bietet und einfach zu handhaben ist. Jeden Tag gibt es eine neue Aktion, und montags kommen 20 % der Becher an, also bin ich ständig im Spiel. Die Auswahl an Veranstaltungen und Märkten ist gut. Der einzige Nachteil ist ein etwas langsameres Laden der Seite.
Здравейте и ви благодаря, че публикувахте своя потребителски отзив 🙂.
Какво най-много обичаш да играеш там, чудя се?
Hello and thank you for posting your user review 🙂.
What do you like to play most there, I wonder?
Искам само да подчертая, че току-що отхвърлих няколко потребителски рецензии и изтрих няколко публикации тук, възхваляващи казиното BetWorld247, тъй като всичко е написано от един и същ човек, преструващ се, че е от различни страни, използвайки множество акаунти.
Играчите трябва да са наясно с това!
I just want to highlight that I just rejected a couple of user reviews and deleted a few posts here praising the BetWorld247 casino since everything was written by the same person pretending to be from various countries using multiple accounts.
Players should be aware of it!
Намирам казиното наистина за съмнително. Спечелих около €350 там и мога да плащам само €50 на ден. И това е ограничено до 3 тегления на седмица. Никога не съм изпитвал нещо подобно. Колко време трябва да чакате?
I find the casino really questionable. I won about €350 there and can only pay out a maximum of €50 per day. And that is limited to 3 withdrawals per week. Never experienced anything like that. How long do you have to wait?
Ich finde das Casino echt Fragwürdig. Habe dort Geld gewonnen ca 350€ und kann nur maximal 50€ pro Tag auszahlen. Und das ist auf 3 Auszahlungen pro Woche beschränkt. Noch nie erlebt sowas. Wie lange soll man da bitte warten?
Здравейте,
как трябва да чакаш какво, моля? KYC или потвърждение за теглене, може би?
Чувствайте се свободни да напишете своя собствена потребителска рецензия и за тази.
Hello,
how do you have to wait for what, please? KYC or withdrawal confirmation, maybe?
Feel free to write your own user review on this one too.
Намирам продължителността и сумата на изплащането за много странни. Че можете да плащате само 50 € и това само 3 пъти седмично. Не същото може да изплати цялата сума от 350€. Това означава, че трябва да платя 3 седмици.
I find the payout duration and amount very strange. That you can only pay out 50€ and that only 3 times a week. Not the same can pay out the entire amount of 350€. That means I have to pay out 3 weeks.
Да, 3 седмици за такава сума изглеждат доста странни.
Мисля, че е свързано с този "интересен факт", който предоставяме:
Мога ли да знам какъв вид начин на плащане използвахте?
Yes, 3 weeks for such a sum seem pretty weird.
I think it's related to this "interesting fact" we provide:
May I know what type of payment method did you use?
Намирам казиното наистина за съмнително. Спечелих около €350 там и мога да плащам само €50 на ден. И това е ограничено до 3 тегления на седмица. Никога не съм изпитвал нещо подобно. Колко време трябва да чакате?
I find the casino really questionable. I won about €350 there and can only pay out a maximum of €50 per day. And that is limited to 3 withdrawals per week. Never experienced anything like that. How long do you have to wait?
Ich finde das Casino echt Fragwürdig. Habe dort Geld gewonnen ca 350€ und kann nur maximal 50€ pro Tag auszahlen. Und das ist auf 3 Auszahlungen pro Woche beschränkt. Noch nie erlebt sowas. Wie lange soll man da bitte warten?
Agbs заявяват следното.
Сумата на изплащане може да варира от 20 EUR до 2000 EUR, в зависимост от процедурите за AML и други правила и разпоредби за поверителност, които трябва стриктно да се спазват и спазват.
Подкрепата ми каза. Ако депозирате повече, можете да изтеглите повече.
The agbs state the following.
The payout amount may vary from 20 EUR to 2000 EUR, depending on AML procedures and other privacy rules and regulations that must be strictly followed and respected.
Support said to me. If you deposit more, you can withdraw more.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.