преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betway Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте всички! Искам да споделя с вас проблема с некомпетентността на този букмейкър! това е напълно гадно, първоначално искам да ви кажа, че това са измамници, които умишлено забавят плащанията, ще обясня защо:
1. На 24 ноември ми поискаха документи за теглене на средства, не изпратиха инструкции къде да изпратя тези документи. На техния уебсайт намерих инструкции, че документите трябва да се изпращат на имейл адреса " verify.uk@betway.com ", изпратих ги там. Не изпращат никакъв отговор дали са получени документите ми!
2. В понеделник, 27 ноември, попитах службата за поддръжка за резултатите от проверката, те ми казаха, че не са получили никакви документи от мен, въпреки че им изпратих всичко в същия ден, когато ме помолиха (ако е необходимо , мога да предоставя всички екранни снимки ). Поискаха да им изпратя документите отново на адрес: „ verify.uk@betway.com " и го направих (мога да предоставя и екранни снимки). Представителят на службата за поддръжка уведоми, че документите са качени и трябва да се изчакат резултатите от проверката. На уебсайта им е посочено, че проверката отнема 24 часа. В резултат на това чаках 4 дни и ми изпратиха писмо, че трябва да кача документите отново на съвсем друг адрес, въпреки че преди това техен служител ме увери, че документите са получени успешно!
Общо умишлено ми бавят печалбите, два пъти съм им давал документи!
Търся справедливост от вас и се надявам да помогнете за решаването на този проблем! Този букмейкър е пълен некадърник и изобщо не цени репутацията си!
За потвърждение на думите си мога да предоставя скрийншотове за всичко!
Hi all! I want to share with you the problem of the incompetence of this bookmaker! this completely sucks, initially I want to tell you that these are scammers who deliberately delay payments, I’ll explain why:
1. On November 24, they asked me for documents to withdraw funds, they did not send instructions on where I should send these documents. On their website I found instructions that documents should be sent to the email address "verify.uk@betway.com", I sent them there. They do not send any response about whether my documents were received!
2. On Monday, November 27, I asked the support service about the results of the check, they told me that they had not received any documents from me, although I sent them everything on the same day that they asked me to (if necessary, I can provide all the screenshots ). They asked me to send them the documents again to the address: "verify.uk@betway.com" and I did it (I can also provide screenshots). The support service representative notified that the documents had been uploaded and that the results of the verification should be awaited. Their website states that verification takes 24 hours. As a result, I waited 4 days and they sent me a letter saying that I needed to upload the documents again to a completely different address, although before that their employee assured me that the documents had been successfully received!
In total, they are deliberately delaying my winnings, I provided them with documents twice!
I am looking for justice from you and I hope that you will help solve this problem! This bookmaker is completely incompetent and he does not value his reputation at all!
To confirm my words, I can provide screenshots for everything!
Здравей, виждам, че имаш проблем с верификацията на акаунта си и той все още продължава и документите ти не са приети, да? Изглежда, че има малко бъркотия, но тъй като го изпратихте на друг адрес, получихте ли отговор за статуса на документите?
Както и да е, виждам, че вече сте успели да подадете жалба при нас и ще видим докъде ще стигне екипът ни.
Що се отнася до вашите екранни снимки, запазете ги, ако ви трябват за жалбата, със сигурност е полезно.
Засега обаче ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развият нещата и ако случайно получите отговор от казиното относно проверка или теглене, не се колебайте да ни уведомите. Надявам се всичко да се реши справедливо.
Hi, I see you have a problem with your account verification and it still persists and your documents have not been accepted yes ? It looks like there's a bit of a mess but since you sent it to another address, did you get a reply as to the status of the documents ?
Anyway, I see that you have already managed to file a complaint with us and we will see where our team gets to.
As for your screenshots, keep them if you need them for the complaint, it's certainly useful.
However, for now we'll have to wait and see how things develop and if you happen to get a response from the casino regarding verification or withdrawal, don't hesitate to let us know. I hope everything will be resolved fairly.
Добър ден, на 27 април направих депозит от $1000 mxn в Betway в 13:30 ч. и това не беше отразено в сметката ми в казиното, но моята банка ми даде отстъпката. Говорих с личната помощ и ми казаха, че проблемът ще бъде решен до 24 часа и до днес нищо не се е случило. Изпратих и доказателство за трансфера по имейл, но не ми отговориха.
Good afternoon, on April 27 I made a deposit of $1000 mxn in Betway at 1:30 p.m. and it was not reflected in my casino account, but my bank did give me the discount. I spoke to personal assistance and they told me that the problem would be resolved within 24 hours, and to date nothing has happened. I also sent proof of the transfer by email but they have not given me a response.
Buena tarde, el día 27 de abril realiceun depósito de $1000 mxn en Betway a las 13:30 horas y no se reflejó en mi cuenta del casino, pero mi banco si me hizo el descuento. Hable con asistencia personal y me dijeron que en un lapso de 24 horas se resolvía el problema, y hasta la fecha nada. También envié por correo electrónico el comprobante de la transferencia pero no me han dado respuesta.
Съжалявам да чуя за такъв проблем. За съжаление в момента няма какво да правите, освен да се опитате да се свържете с вашия доставчик на плащания, както Вероника ви е обяснила във вашата жалба . Моля, уведомете ни, когато разберете нещо ново за вашия депозит.
I'm sorry to hear about this kind of issue. Unfortunately, there is nothing much to do right now, just to try to contact your payment provider, as Veronika has explained to you in your complaint. Please let us know whenever you find out something new about your deposit.
Здравейте, все още съм в същата ситуация, обадих се на моя доставчик на плащания и те ми казаха, че транзакцията е приложена на 29-ти и ми дадоха ключа за нулиране, за да го потвърдя и да го изпратя в казиното. Днес получих имейл от казиното, в който се казва, че акаунтът ми е бил блокиран, защото не съм го верифицирал, преди това бях изпратил документите си и в платформата вече се появи като проверен ден след изпращане на документацията.
Hello, I'm still in the same situation, I called my payment provider and they told me that the transaction was applied on the 29th and they gave me the reset key to verify it and send it to the casino. Today I received an email from the casino saying that my account had been blocked for not verifying it, I had previously sent my documents and on the platform it already appeared as verified a day after sending the documentation.
Hola, aún sigo en la misma situación, llamé a mi proveedor de pagos y me djo que la transaccion se aplicó el día 29 y me proporcionó la clave de restreo para verificarla y enviarla al casino. El día de hoy recibí un correo electrónico del casino diciendo que mi cuenta había sido bloqueda por no verificarla, anteriormente ya había enviado mis documentos y en la plataforma ya aparecía como verificada un día después de haber enviado la documentación.
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.