ФорумКазинаБетуей казино - обща дискусия

Бетуей казино - обща дискусия

преди 11 месеца от eragell78
|
1717 преглеждания 13 отговора |
|
Добавете пост
преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Бетуей казино - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 11 месеца

Здравейте всички! Искам да споделя с вас проблема с некомпетентността на този букмейкър! това е напълно гадно, първоначално искам да ви кажа, че това са измамници, които умишлено забавят плащанията, ще обясня защо:


1. На 24 ноември ми поискаха документи за теглене на средства, не изпратиха инструкции къде да изпратя тези документи. На техния уебсайт намерих инструкции, че документите трябва да се изпращат на имейл адреса " verify.uk@betway.com ", изпратих ги там. Не изпращат никакъв отговор дали са получени документите ми!

2. В понеделник, 27 ноември, попитах службата за поддръжка за резултатите от проверката, те ми казаха, че не са получили никакви документи от мен, въпреки че им изпратих всичко в същия ден, когато ме помолиха (ако е необходимо , мога да предоставя всички екранни снимки ). Поискаха да им изпратя документите отново на адрес: „ verify.uk@betway.com " и го направих (мога да предоставя и екранни снимки). Представителят на службата за поддръжка уведоми, че документите са качени и трябва да се изчакат резултатите от проверката. На уебсайта им е посочено, че проверката отнема 24 часа. В резултат на това чаках 4 дни и ми изпратиха писмо, че трябва да кача документите отново на съвсем друг адрес, въпреки че преди това техен служител ме увери, че документите са получени успешно!


Общо умишлено ми бавят печалбите, два пъти съм им давал документи!

Търся справедливост от вас и се надявам да помогнете за решаването на този проблем! Този букмейкър е пълен некадърник и изобщо не цени репутацията си!

За потвърждение на думите си мога да предоставя скрийншотове за всичко!

Автоматичен превод:
eragell78
преди 11 месеца

Здравей, виждам, че имаш проблем с верификацията на акаунта си и той все още продължава и документите ти не са приети, да? Изглежда, че има малко бъркотия, но тъй като го изпратихте на друг адрес, получихте ли отговор за статуса на документите?

Както и да е, виждам, че вече сте успели да подадете жалба при нас и ще видим докъде ще стигне екипът ни.

Що се отнася до вашите екранни снимки, запазете ги, ако ви трябват за жалбата, със сигурност е полезно.

Засега обаче ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развият нещата и ако случайно получите отговор от казиното относно проверка или теглене, не се колебайте да ни уведомите. Надявам се всичко да се реши справедливо.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

добре благодаря!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добър ден, на 27 април направих депозит от $1000 mxn в Betway в 13:30 ч. и това не беше отразено в сметката ми в казиното, но моята банка ми даде отстъпката. Говорих с личната помощ и ми казаха, че проблемът ще бъде решен до 24 часа и до днес нищо не се е случило. Изпратих и доказателство за трансфера по имейл, но не ми отговориха.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
vyoletrc
преди 6 месеца

Съжалявам да чуя за такъв проблем. За съжаление в момента няма какво да правите, освен да се опитате да се свържете с вашия доставчик на плащания, както Вероника ви е обяснила във вашата жалба . Моля, уведомете ни, когато разберете нещо ново за вашия депозит.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Здравейте, все още съм в същата ситуация, обадих се на моя доставчик на плащания и те ми казаха, че транзакцията е приложена на 29-ти и ми дадоха ключа за нулиране, за да го потвърдя и да го изпратя в казиното. Днес получих имейл от казиното, в който се казва, че акаунтът ми е бил блокиран, защото не съм го верифицирал, преди това бях изпратил документите си и в платформата вече се появи като проверен ден след изпращане на документацията.

Автоматичен превод:
vyoletrc
преди 6 месеца

Хм, определено би било добре да посочите такива факти в жалбата си, защото ми е странно, че изведнъж акаунтът ви е блокиран. Искате да кажете, че вече сте били верифицирани, а сега не сте? Трябва ли да изпращате документи отново или не?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Точно така, отново изпратих документите си, изпратих и доказателство за плащане и отново кода за проследяване, както и несъгласието си относно ситуацията. Преди малко пак влязох в казиното и депозита ми се появява, трябваше да натискам доста за да го разпознаят, но вече се отразява, не знам кога се е отразил откакто спрях да проверявам, истината е, че вече се беше отказал. Благодаря на всички за подкрепата.

Автоматичен превод:
vyoletrc
преди 6 месеца

Е, това всъщност е добра новина, въпреки че си представям, че е било доста объркващо преживяване. По един или друг начин се радвам да видя, че сте успели да го разрешите и искам също да ви благодаря, че споделихте това с нас.

Мислите ли, че има някаква препоръка, която бихте искали да предадете на други, които може да обмислят да играят в това казино? Знаете, че изживяването от първо лице винаги е истинска полза, ако бъде споделено. 🙂

Както и да е, ако имате нужда от нещо, не забравяйте да се върнете.


Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Да благодаря. За хората, които обмислят да играят в казиното, искам да ви кажа, че за първи път ми се случва нещо подобно с казиното, играя редовно в казиното от около година и всичко е наред, тегления отнема повече време в сравнение с някои други казина, но всичко е наред, не знам какво се случи този път, за да им отнеме известно време, за да обработят моя депозит, но като цяло мога да препоръчам това казино.

Автоматичен превод:
vyoletrc
преди 6 месеца

Благодаря, мисля, че ще е добре и за други играчи. Надявам се, че няма да се повтори подобен случай и ще има само по-добри преживявания. Разбира се, ако нещо се случи, знаете, че можете да се свържете с нас. 🙂

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Betway изплатен без ID Използвайки interac. Все пак отне 3 дни.

Автоматичен превод:
lmsk00
преди 5 месеца

Хей, значи искаш да кажеш, че имаш добър опит в казиното, да? Казахте, че не е необходимо да използвате документ за самоличност, така че все още не сте преминали през проверка, нали? Понякога може да е по-късно, когато казиното поиска документите ви и трябва да се удостоверите, така че може би е просто въпрос на време. Когато това се случи, не се колебайте да ни уведомите как е минал процесът и дали е бил бърз и безпроблемен.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини