преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BetUS Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Странна ситуация се случи онази вечер. Депозирах и си помислих, че съм взел бонус. След като депозитът ми влезе, забелязах, че бонусът не е прикачен. Свързах се с отдела за обслужване на клиенти и му дадох # на акаунта си и ПИН#. Това е всичко, от което се нуждаех, за да говоря с отдела за обслужване на клиенти. Представителят на чата ме попита за паролата за моя акаунт. Стори ми се малко странно и отказах да му го дам. Той ми отговори и каза, че за да потърся вашия акаунт, ми трябва паролата. Казах му, че никога не давам паролите си. Това ще ви позволи да видите моята платежна сметка и други неща. Отказах и играх само с моя депозит.
Забелязах, че на страницата за оплакване имаше играч, който заяви кражба на самоличност.
Всеки принос ще бъде оценен
Strange situation happened the other night. I deposited and thought I took a bonus. After my deposit went in I noticed that the bonus did not attach. I contacted customer service and gave him my acct # and pin#. That is all I ever needed to talk to customer service. The chat representative asked me for my account password. I found that a bit odd and refused to give it to him. He responded to me and said in order to look up your account I need the password. I told him I never give out my passwords. That will enable you to see my payment account and other things. I refused and played just with my deposit.
I noticed on the complaint page there was a player that claimed identity theft.
Any input will be appreciated
Определено не е нормално някой да ви иска паролата!!! Никога поддръжката от което и да е казино не трябва да иска пароли!!!! Поддръжката и всеки свързан отдел могат да видят абсолютно всичко във вашия акаунт, игрови транзакции, депозити и теглене, история на бонусите, лични данни, IP, устройство и абсолютно всичко, свързано с вашия акаунт, защо някой ще се нуждае от вашата парола? Представете си, че споделите паролата си и средствата ви внезапно изчезнат, защото някой е успял да изтегли баланса ви, той няма да носи отговорност, ако това се случи! Определено трябва да се свържете с поддръжката и да им кажете, че някой от техния екип е поискал вашите идентификационни данни, потребителско име/регистриран имейл са достатъчни, за да проверят всичко във вашия акаунт, но не и парола, бъдете внимателни, бих препоръчал да се оттеглите възможно най-скоро и да затворите Вашата сметка
Definitely not normal for anyone to ask for your password!!! Never support from any casino should ask for passwords!!!! Support and any related department can see absolutely everything in your account, game transactions, deposits and withdrawal, bonus history, personal details, IP, device and absolutely everything related to your account, why would anyone need your password? Imagine if you share your password and your funds suddenly dissapear because someone managed to withdraw your balance, they will not make themselves responsible if that happens! You should definitely contact support and tell them someone in their team asked for your credentials, username/registered mail are enough for them to check everything in your account, but not password, be careful, I would recommend to withdraw as soon as possible and close your account
Благодаря. Сметката ми нямаше средства. Ще се свържа с поддръжката за това.
Thanks. My account had zero funds. I will contact support about this.
Беше много мъдро да откажем да предоставим паролата. Звучи като измамна практика! Бих попитал казиното и за тази ситуация. Бихте ли ни информирали за отговора?
It was very wise to refuse to provide the password. It sounds like a scam practice! I would ask the casino about this situation too. Would you update us with the response?
Свързах се с тях по имейл, но не получих отговор. Вчера се свързах с друг представител на чата. Попитах защо последният представител поиска паролата ми?. Това стандартен въпрос ли е, който задавате на играчите. Той отговори и каза, че вече знаем вашата парола, ние просто проверяваме дали знаете правилната парола за вашия акаунт. Тогава казах къде е сигурността на акаунта ми?.
Това ме кара да не искам повече да депозирам там.
I contacted them by email but I haven't heard back. Yesterday I contacted a different chat rep. I asked why did the last rep ask for my password?. Is this a standard question you ask players. He replied and said we know your password already we are just checking if you know the correct password for your account. I said then where is my account security?.
This makes me not want to deposit there anymore.
Странно, използвал съм услуги, които ви предупреждават, че ако загубите паролата си (например студен портфейл, който изисква само ключове и парола, но не поща или телефонен номер), няма абсолютно нищо, което да се направи, за да възстановите достъпа до сайта /услуга, тъй като никой освен вас не трябва да знае тази парола и никой не може да ви помогне в случай на изгубена/забравена парола, ако знае паролата ви, какво ви гарантира, че никой няма да манипулира акаунта ви? Представете си, ако някой от техния екип реши да изтегли вашите средства, например, ако сте използвали някаква криптовалута за депозиране, всичко, от което крадецът се нуждае, е адрес за изтегляне на средствата, би било по-сложно с електронен портфейл, тъй като методите на плащане няма да съвпадат, но все пак има риск! Това е първият път, когато виждам нещо подобно, общоизвестно е, че паролите никога не трябва да се споделят с никого, включително поддръжката. Мисля, че да не правите повече депозити е мъдро решение
Strange, I have used services that warn you that if you lose your password (for example, a cold wallet that only requires keys and a password, but no mail or phone number) there is absolutely nothing to be done to recover access to the site/service because no one besides you should know that password and no one is able to help you in case of lost/forgotten password, if they know your password, what guarantees you that no one will manipulate your account? Imagine if someone in their team decided to withdraw your funds, for example, if you used any crypto to deposit, all the robber needs is an address to withdraw the funds, it would be more complicated with an e-wallet, since the payment methods wouldn't be matching, but still there is a risk! This is the very first time I see something like this, it's common knowledge that passwords should never be shared with anyone, including support. I think not making any more deposits is a wise decision
Странно, използвал съм услуги, които ви предупреждават, че ако загубите паролата си (например студен портфейл, който изисква само ключове и парола, но не поща или телефонен номер), няма абсолютно нищо, което да се направи, за да възстановите достъпа до сайта /услуга, тъй като никой освен вас не трябва да знае тази парола и никой не може да ви помогне в случай на изгубена/забравена парола, ако знае паролата ви, какво ви гарантира, че никой няма да манипулира акаунта ви? Представете си, ако някой от техния екип реши да изтегли вашите средства, например, ако сте използвали някаква криптовалута за депозиране, всичко, от което крадецът се нуждае, е адрес за изтегляне на средствата, би било по-сложно с електронен портфейл, тъй като методите на плащане няма да съвпадат, но все пак има риск! Това е първият път, когато виждам нещо подобно, общоизвестно е, че паролите никога не трябва да се споделят с никого, включително поддръжката. Мисля, че да не правите повече депозити е мъдро решение
Strange, I have used services that warn you that if you lose your password (for example, a cold wallet that only requires keys and a password, but no mail or phone number) there is absolutely nothing to be done to recover access to the site/service because no one besides you should know that password and no one is able to help you in case of lost/forgotten password, if they know your password, what guarantees you that no one will manipulate your account? Imagine if someone in their team decided to withdraw your funds, for example, if you used any crypto to deposit, all the robber needs is an address to withdraw the funds, it would be more complicated with an e-wallet, since the payment methods wouldn't be matching, but still there is a risk! This is the very first time I see something like this, it's common knowledge that passwords should never be shared with anyone, including support. I think not making any more deposits is a wise decision
точно. Мисля да закрия акаунта си там. Нещо е сенчесто!
exactly. I think I am going to close my account there. Something is shady!
Никога не съм чувал такова нещо и също бих се вбесил от отговора: „вече знаем вашата парола, ние просто проверяваме дали знаете правилната парола за вашия акаунт"!
Какво по дяволите? Ако не по-малко, подкрепата трябва да ви накара да се чувствате сигурни там.
Ще бъдете ли така любезен и ще ми предоставите екранна снимка, моля? С удоволствие ще представя това на екипа за данни за известие.
I have never heard such a thing, and I would also be pissed off by the answer: "we know your password already we are just checking if you know the correct password for your account"!
What the hell? If nothing less, the support should make you feel safe there.
Would you be so kind and provide me with a screenshot, please? I'll gladly present that to the data team for notice.
Зададох им въпрос от 2 части. първият за слотовете без връщане към играча, а другият за паролата на акаунта. Те отговориха само на въпроса без връщане към играча със стандартния отговор. „Нашата система работи на RNG. Нямаме контрол върху резултата". Трябва да формулирам този отговор. Всички ходят в едни и същи училища.
Що се отнася до въпроса за паролата на акаунта, те не отговориха. Повторих въпроса си тази сутрин към тях. Да видим какво ще стане.
I asked them a 2 part question. the first about the slots having no return to player and the other about the account password. They only answered the no return to player question with the standard answer. "Our system runs on a RNG. We have no control of the outcome". I should frame this answer. They all go to the same schools.
As for the account password question they did not answer. I repeated my question this morning to them. Let's see what happens.
Получих друг отговор.
Благодарим ви, че се свързахте с екипа на BetUS.com.
По отношение на най-новия ви иск, имайте предвид, че ние защитаваме акаунтите на нашите клиенти безопасно. Що се отнася до достъпа до вашия акаунт, ние нямаме достъп до акаунтите на нито един от нашите клиенти, искаме номер на акаунт и парола само от съображения за сигурност. Ако не се чувствате комфортно да отговаряте с паролата си, можем да потвърдим самоличността ви с други 4 въпроса за вашия адрес, телефонен номер, рождена дата и вашия имейл. Също така имайте предвид, че без тази информация не можем да ви предоставим никаква помощ.
Номерът на акаунта и паролата не им ли дава достъп. Не разбирам обяснението там, но предпочитам да ми зададат 4-те въпроса.
I received another response.
Thank you for contacting The BetUS.com Team.
In regards to your most recent claim, be aware that we safeguard our clients accounts safely. Regarding access to your account, we do not have access to the accounts of any of our clients, we ask account number and password only for security proposes. If you do not feel comfortable responding with your password, we can confirm your identify with other 4 questions about, your address, telephone number, birthday and your email. Also be advised that without this information we can not provided you any help.
Doesn't the account number and password give them access. I don't understand there explanation though I rather have them ask me the 4 questions.
Здравейте!
Съгласен съм. Парола плюс номер на акаунт означава достъп. Мисля, че тяхната политика е доста неудобна. Бих избрал и четирите въпроса. Ще се почувства различно, когато паролата е зададена изключително за второто потвърждение, имам предвид чрез създаване на друга парола или пин код в допълнение към обичайния, използван само за влизане.
Но чувствам, че това не е това, което се казва в имейла... 🤔
Hello!
I agree. Password plus account number means access. I think their policy is pretty awkward. I would pick up the four questions too. It would feel different when the password was exclusively set for the 2nd time verification, I mean by creating another password or pin code a top of the usual one used for the login only.
But I feel this is not what the email says... 🤔
здрасти Никога не съм попадал в подобна ситуация и не съм много доволен от казино частта на BetUs. Струва ми се, че когато смесите спортни залагания и казино, едно от тях винаги не е толкова важно. Частта с казиното изглежда губи внимание тук.
Ще потърся друго заместващо казино със същия тип игри и тогава ще взема решение дали да остана или не.
Hi. I never ran into a situation like this and I am not to happy with the casino part of BetUs. Seems to me that when you mix sports betting and a casino one of them is always not so important. The casino part seems to lose the attention here.
I will look for another replacement casino with the same type of games and then make my decision whether to stay or not.
Да, разбира се. Така че, щастлив лов и ми кажете заключението. 🤔
Yeah, sure thing. So, happy hunting and let me know the conclusion. 🤔
Мисля, че намерих друго място, което има същите игри плюс много други и те ми казаха да използвам VPN, така че да нямате ограничения да играете всички игри. Името на казиното е Bet ODDS
I think I found another place that has the same games plus many more and they told me to use a VPN so you are unrestricted from playing all games. The name of the casino is Bet ODDS
Здравей.
Случайно ли е това казино BetODDS ? Информирани сме, че VPN не е разрешен...🤔
Чувствайте се свободни да напишете друга полезна публикация в тази тема, ако желаете:
https://casino.guru/forum/casinos/betodds-casino---general-discussion
✨
Hello there.
Is it this BetODDS Casino by chance? We're informed the VPN is not allowed...🤔
Feel free to write another useful post in this thread, if you like:
https://casino.guru/forum/casinos/betodds-casino---general-discussion
✨
За играчи от Русия (и вероятно други страни) - внимавайте, казиното приема вашите депозити, но може да откаже изплащане. Потърсете друго казино, не повтаряйте тези грешки
For players from Russia (and possibly other countries) - be careful, the casino accepts your deposits, but may refuse to pay out. Look for another casino, don't repeat these mistakes
Для игроков из России (и, возможно, других стран) - будьте внимательны, казино принимает ваши депозиты, но может отказать в выплате. Поищите другое казино, не повторяйте таких ошибок
Здравейте, в този случай бих препоръчал да подадете жалба веднага. Ако казиното приема депозити, би трябвало да може да изплати парите и това не ми се струва най-правилното решение на цялата ситуация.
Нашият екип ще се опита да ви помогне и се надяваме успешно. Освен това не намерих нищо подобно в правилата и условията, видяхте ли нещо подобно?
И така, готови ли сте за оплакване?
Hi, in this case I would recommend to submit a complaint right away. If the casino accepts deposits they should be able to pay out the money and this doesn't seem to me to be the most correct solution to the whole situation.
Our team would try to help you and hopefully successfully. Also, I didn't find anything like that in the terms and conditions, did you see anything like that ?
So, are you down for a complaint ?
Здравейте, случайно някой има друг контакт за Йозеф, тъй като трябва да общувам с него и от миналата седмица той не е отговорил на имейлите ми, пиша на този имейл: jozef@casino.guru Все още ли е активен? Вашата помощ би била много полезна, благодаря ви много и се извиняваме за неудобството 😊
Hello, by chance someone has another contact for Jozef, since I need to communicate with him and since last week he has not responded to my emails, I write to this email: jozef@casino.guru Is it still active? Your help would be very helpful, thank you very much and sorry for the inconvenience 😊
Hola, por casualidad alguien tiene otro contacto de jozef, ya que necesito comunicarme con el y desde la semana pasada no responde mis correos, yo escribo a este correo: jozef@casino.guru, esta activo aun? Me serviría mucho tu ayuda, muchas gracias y disculpa las molestias 😊
Вече подадох жалба, казиното не отговори по никакъв начин. Жалбата остана без разглеждане.
I have already filed a complaint, the casino has not responded to it in any way. The complaint remained unresolved.
Я уже подавал жалобу, казино никак не отреагировало на нее. Жалоба осталась неразрешенной.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.