ФорумКазинаBetUS Casino - обща дискусия

BetUS Casino - обща дискусия

преди 1 година от zena5755
|
3587 преглеждания 29 отговора |
|
1 2
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BetUS Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Странна ситуация се случи онази вечер. Депозирах и си помислих, че съм взел бонус. След като депозитът ми влезе, забелязах, че бонусът не е прикачен. Свързах се с отдела за обслужване на клиенти и му дадох # на акаунта си и ПИН#. Това е всичко, от което се нуждаех, за да говоря с отдела за обслужване на клиенти. Представителят на чата ме попита за паролата за моя акаунт. Стори ми се малко странно и отказах да му го дам. Той ми отговори и каза, че за да потърся вашия акаунт, ми трябва паролата. Казах му, че никога не давам паролите си. Това ще ви позволи да видите моята платежна сметка и други неща. Отказах и играх само с моя депозит.

Забелязах, че на страницата за оплакване имаше играч, който заяви кражба на самоличност.

Всеки принос ще бъде оценен


Автоматичен превод:
zena5755
преди 1 година

Определено не е нормално някой да ви иска паролата!!! Никога поддръжката от което и да е казино не трябва да иска пароли!!!! Поддръжката и всеки свързан отдел могат да видят абсолютно всичко във вашия акаунт, игрови транзакции, депозити и теглене, история на бонусите, лични данни, IP, устройство и абсолютно всичко, свързано с вашия акаунт, защо някой ще се нуждае от вашата парола? Представете си, че споделите паролата си и средствата ви внезапно изчезнат, защото някой е успял да изтегли баланса ви, той няма да носи отговорност, ако това се случи! Определено трябва да се свържете с поддръжката и да им кажете, че някой от техния екип е поискал вашите идентификационни данни, потребителско име/регистриран имейл са достатъчни, за да проверят всичко във вашия акаунт, но не и парола, бъдете внимателни, бих препоръчал да се оттеглите възможно най-скоро и да затворите Вашата сметка

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Благодаря. Сметката ми нямаше средства. Ще се свържа с поддръжката за това.

Автоматичен превод:
zena5755
преди 1 година

Беше много мъдро да откажем да предоставим паролата. Звучи като измамна практика! Бих попитал казиното и за тази ситуация. Бихте ли ни информирали за отговора?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Свързах се с тях по имейл, но не получих отговор. Вчера се свързах с друг представител на чата. Попитах защо последният представител поиска паролата ми?. Това стандартен въпрос ли е, който задавате на играчите. Той отговори и каза, че вече знаем вашата парола, ние просто проверяваме дали знаете правилната парола за вашия акаунт. Тогава казах къде е сигурността на акаунта ми?.

Това ме кара да не искам повече да депозирам там.

Автоматичен превод:
zena5755
преди 1 година

Странно, използвал съм услуги, които ви предупреждават, че ако загубите паролата си (например студен портфейл, който изисква само ключове и парола, но не поща или телефонен номер), няма абсолютно нищо, което да се направи, за да възстановите достъпа до сайта /услуга, тъй като никой освен вас не трябва да знае тази парола и никой не може да ви помогне в случай на изгубена/забравена парола, ако знае паролата ви, какво ви гарантира, че никой няма да манипулира акаунта ви? Представете си, ако някой от техния екип реши да изтегли вашите средства, например, ако сте използвали някаква криптовалута за депозиране, всичко, от което крадецът се нуждае, е адрес за изтегляне на средствата, би било по-сложно с електронен портфейл, тъй като методите на плащане няма да съвпадат, но все пак има риск! Това е първият път, когато виждам нещо подобно, общоизвестно е, че паролите никога не трябва да се споделят с никого, включително поддръжката. Мисля, че да не правите повече депозити е мъдро решение

Автоматичен превод:
преди 1 година

Странно, използвал съм услуги, които ви предупреждават, че ако загубите паролата си (например студен портфейл, който изисква само ключове и парола, но не поща или телефонен номер), няма абсолютно нищо, което да се направи, за да възстановите достъпа до сайта /услуга, тъй като никой освен вас не трябва да знае тази парола и никой не може да ви помогне в случай на изгубена/забравена парола, ако знае паролата ви, какво ви гарантира, че никой няма да манипулира акаунта ви? Представете си, ако някой от техния екип реши да изтегли вашите средства, например, ако сте използвали някаква криптовалута за депозиране, всичко, от което крадецът се нуждае, е адрес за изтегляне на средствата, би било по-сложно с електронен портфейл, тъй като методите на плащане няма да съвпадат, но все пак има риск! Това е първият път, когато виждам нещо подобно, общоизвестно е, че паролите никога не трябва да се споделят с никого, включително поддръжката. Мисля, че да не правите повече депозити е мъдро решение

Автоматичен превод:
преди 1 година

точно. Мисля да закрия акаунта си там. Нещо е сенчесто!

Автоматичен превод:
zena5755
преди 1 година

Никога не съм чувал такова нещо и също бих се вбесил от отговора: „вече знаем вашата парола, ние просто проверяваме дали знаете правилната парола за вашия акаунт"!

Какво по дяволите? Ако не по-малко, подкрепата трябва да ви накара да се чувствате сигурни там.

Ще бъдете ли така любезен и ще ми предоставите екранна снимка, моля? С удоволствие ще представя това на екипа за данни за известие.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Зададох им въпрос от 2 части. първият за слотовете без връщане към играча, а другият за паролата на акаунта. Те отговориха само на въпроса без връщане към играча със стандартния отговор. „Нашата система работи на RNG. Нямаме контрол върху резултата". Трябва да формулирам този отговор. Всички ходят в едни и същи училища.

Що се отнася до въпроса за паролата на акаунта, те не отговориха. Повторих въпроса си тази сутрин към тях. Да видим какво ще стане.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Получих друг отговор.

Благодарим ви, че се свързахте с екипа на BetUS.com.


По отношение на най-новия ви иск, имайте предвид, че ние защитаваме акаунтите на нашите клиенти безопасно. Що се отнася до достъпа до вашия акаунт, ние нямаме достъп до акаунтите на нито един от нашите клиенти, искаме номер на акаунт и парола само от съображения за сигурност. Ако не се чувствате комфортно да отговаряте с паролата си, можем да потвърдим самоличността ви с други 4 въпроса за вашия адрес, телефонен номер, рождена дата и вашия имейл. Също така имайте предвид, че без тази информация не можем да ви предоставим никаква помощ.

Номерът на акаунта и паролата не им ли дава достъп. Не разбирам обяснението там, но предпочитам да ми зададат 4-те въпроса.

Автоматичен превод:
zena5755
преди 1 година

Здравейте!

Съгласен съм. Парола плюс номер на акаунт означава достъп. Мисля, че тяхната политика е доста неудобна. Бих избрал и четирите въпроса. Ще се почувства различно, когато паролата е зададена изключително за второто потвърждение, имам предвид чрез създаване на друга парола или пин код в допълнение към обичайния, използван само за влизане.

Но чувствам, че това не е това, което се казва в имейла... 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

здрасти Никога не съм попадал в подобна ситуация и не съм много доволен от казино частта на BetUs. Струва ми се, че когато смесите спортни залагания и казино, едно от тях винаги не е толкова важно. Частта с казиното изглежда губи внимание тук.

Ще потърся друго заместващо казино със същия тип игри и тогава ще взема решение дали да остана или не.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
zena5755
преди 1 година

Да, разбира се. Така че, щастлив лов и ми кажете заключението. 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Мисля, че намерих друго място, което има същите игри плюс много други и те ми казаха да използвам VPN, така че да нямате ограничения да играете всички игри. Името на казиното е Bet ODDS

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
zena5755
преди 1 година

Здравей.

Случайно ли е това казино BetODDS ? Информирани сме, че VPN не е разрешен...🤔

Чувствайте се свободни да напишете друга полезна публикация в тази тема, ако желаете:

https://casino.guru/forum/casinos/betodds-casino---general-discussion


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

За играчи от Русия (и вероятно други страни) - внимавайте, казиното приема вашите депозити, но може да откаже изплащане. Потърсете друго казино, не повтаряйте тези грешки file

Автоматичен превод:
Cintrol
преди 5 месеца

Здравейте, в този случай бих препоръчал да подадете жалба веднага. Ако казиното приема депозити, би трябвало да може да изплати парите и това не ми се струва най-правилното решение на цялата ситуация.

Нашият екип ще се опита да ви помогне и се надяваме успешно. Освен това не намерих нищо подобно в правилата и условията, видяхте ли нещо подобно?

И така, готови ли сте за оплакване?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравейте, случайно някой има друг контакт за Йозеф, тъй като трябва да общувам с него и от миналата седмица той не е отговорил на имейлите ми, пиша на този имейл: jozef@casino.guru Все още ли е активен? Вашата помощ би била много полезна, благодаря ви много и се извиняваме за неудобството 😊

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Вече подадох жалба, казиното не отговори по никакъв начин. Жалбата остана без разглеждане.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини