преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BetToGoal Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Колко време трябва да чакам, за да се разреши проблемът ми?
https://kasinoguru-ua.com/bettogoal-casino-vigrash-gravtsja-konfiskovano-1
How long do I have to wait for my problem to be resolved?
https://kasinoguru-ua.com/bettogoal-casino-vigrash-gravtsja-konfiskovano-1
Здравейте,
Предполагам, че трябва да сте много по-търпеливи, жалбата ви все още не е разгледана.
Би било хубаво, ако можете междувременно да прегледате тази статия и да научите повече за процеса на подаване на жалба.
Моля, имайте търпение, в момента има 649 отворени жалби, така че ще отнеме известно време.
Hello,
I guess that you have to be much more patient, your complaint has not been reviewed yet.
Would be nice if you could go through this article in the meantime and learn more about the complaint process.
Be patient please, there are currently 649 open complaints, so it will take some time.
Здравейте, не бих ви препоръчал да играете там, тъй като техният индекс на безопасност е доста нисък според нашия уебсайт. Както и да е, не открих никакви неразрешени оплаквания, свързани с предстоящи тегления, така че това не изглежда да е стандартен проблем в това казино.
Колко време чакахте изплащането?
Hi, I wouldn't recommend you playing there since their safety index is quite low according to our website. Anyway, I haven't found any unresolved complaints related to pending withdrawals so this doesn't seem to be a standard issue in this casino.
How long time have you been waiting for the payout?
здравей
Вече минаха около 21 дни.
Първата седмица казват, че имат технически проблем
и от последните 2 седмици различни причини всеки път, когато ги питам.
Hi,
Its been around 21 days now.
1st week they say they have technical issue
and from last 2 weeks different reasons everytime when i ask them.
Това е жалко. 🙁
Желаете ли да споделите последните "обяснения"? Много искам да ги чуя.
За ваш късмет жалбата е създадена и ще бъде разгледана правилно. Останете спокойни и позитивни, ако можете. 🙏
That's unfortunate. 🙁
Care to share the latest "explanations"? I really want to hear these.
Luckily for you, the complaint was created and will be addressed properly. Remain calm and positive if you can. 🙏
Здравейте скъпи хора, идвам с това съобщение, за да се оплача от огромното пренебрежение към потребителите на букмейкърска къща Bettogoal. Опитвам се да поискам теглене от 26.07, тоест почти 2 месеца и не успявам. Имам малка сума от приблизително $234 за теглене от букмейкъра и те продължават да се оправдават за технически проблеми и не изпълняват заявката ми за теглене. „Предпоследната" ми заявка за теглене отново чакаше 7 дни, така че отидох в чата, за да разбера каква е причината и агентът просто ме информира, че отново има проблем и те трябва да отменят заявката, а аз трябва заявете нова заявка отново днес, 19/09 и изчакайте крайния срок за оценка и одобрение. Това се превръща в кошмар. В момента на депозита парите напускат нашата сметка в същата секунда, но когато са необходими 60 дни, за да получите парите си, спечелени честно? Трябва ли да накарате хората да губят часове от деня в оплаквания, за да разрешите мизерното теглене от $234? Моля, Bettogoal решава процесите на теглене по-бързо.
Hello dear people, I come through this message to complain about the huge disregard for users of the Bettogoal betting house. I have been trying to request a withdrawal since 07/26, that is, almost 2 months and I have not been successful. I have a small amount of approximately $234 to withdraw from the bookmaker and they keep giving excuses about technical problems and not completing my withdrawal request. My "penultimate" withdrawal request was pending again for 7 days, so I went to the chat to find out what the reason was and the agent simply informed me that there was a problem again and they had to cancel the request, and I had to request a new request again today 19/09 and wait for the deadline for evaluation and approval. This is becoming a nightmare. At the time of deposit, the money leaves our account in the same second, but when it takes 60 days for you to receive your money earned fairly? Do you need to make people waste hours of the day complaining in order to resolve a measly withdrawal of $234? Please, Bettogoal resolves withdrawal processes more quickly.
Здравейте, мисля, че 60 дни са достатъчно време за теглене. Разбира се, ако казиното има технически проблеми, разбирам, че тегленето може да се забави, но толкова време е катастрофа. 🙁
Аз също ви съчувствам и в този случай бих ви препоръчал няколко сайта, където можете да подадете жалба, защото изглежда твърде дълго за технически проблеми. Прилагам линкове, които могат да ви помогнат:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Иска ми се да можем да помогнем и на вас, но ние не се занимаваме със спортни залагания, така че нямаме знанията и прозрението, за да се справим с подобни проблеми. Както и да е, благодарим ви, че споделихте опита си с нас и други играчи. Никога не се знае, някой може да попадне на публикацията ви и да каже, че няма да депозира там.
Въпреки това, ако опитате някои от връзките, които добавих, можете ли да ни уведомите за резултата? Бих бил благодарен.
Пожелавам ви успех и се надявам ситуацията да се разреши скоро.
Hi, I think 60 days is plenty of time to withdraw. Of course, if the casino has technical problems, I understand that the withdrawal can be delayed, but that long is a disaster. 🙁
I also sympathize with you, and in this case I would recommend a couple of sites where you could file a complaint, because it seems like too long for technical problems. I am attaching links that might help you:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Wish we could help you too, but we don't deal with sports betting so we don't have the knowledge and insight to deal with such issues. Anyway, thank you for sharing your experience with us and other players. You never know, someone might come across your post and say they won't deposit there.
Nevertheless, if you try some of the links I added, could you let us know the result ? I would be grateful.
I wish you the best of luck and hopefully the situation will be resolved soon.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.