преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betti Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравей Даниел 🙂
Аз също се регистрирах тук вчера и се вълнувам да започна с 🙂
Страхотни бонуси + услуги.
Страничен дизайн също много приятен и тъмен 🙂
Все още не съм спечелил, но ще видим 🙂
все пак изглежда добре! Времето ще покаже. 🙂
Ще ви държа в течение!
Hi Daniel 🙂
I also registered here yesterday and I'm excited to start with 🙂
Great bonuses + services.
Side design also very nice and dark 🙂
Haven't won yet but we'll see 🙂
seems good though! The time will tell. 🙂
I will keep you up to date!
Hi Daniel 🙂
Habe mich hier gestern auch registriert und bin für den Anfang begeistert 🙂
Tolle bonuse + Bedienungen.
Seiten Gestaltung auch sehr schön und dunkel gehalten 🙂
Hab zwar noch nicht gewonnen aber mal schauen 🙂
scheint aber gut zu sein! Die Zeit wird es zeigen. 🙂
Ich halte euch auf dem laufenden!
Това все още е ново казино, така че всяка информация, която получим за тях, е ценна. Уведомете ни, когато успеете да завършите проверката и да получите първото си теглене. Надяваме се, че няма да отнеме много време 🙂
It's still a new casino so any information we get about them is valuable. Let us know when you manage to complete the verification and get your 1st withdrawal. Hopefully, it won't take long 🙂
Това казино е измама, спечелих 900 евро и те отказват да ми платят, като забавят плащането ми със същите скриптови отговори, които е получила всяка друга лоша рецензия.
This casino is a scam I won 900 euros and they're refusing to pay me delaying my payment with the same scripted answers that every other bad review has received.
Моля, дръжте ме в течение на този приятел, тъй като съм в същото положение като вас. Тъй като им казах какъв ефект има върху мен психически какво правя, те затвориха акаунта ми и не отговарят на никакви съобщения. Отвратително отношение
Please keep me posted on this pal as I'm in the same position as you. Because I told them the effect it's having on me mentally what there doing they have closed my account and not responding to any messages. Disgusting treatment
Ами добре добре! Получих имейл, че са ми изпратили парите. Помолиха ме да сваля отрицателните си отзиви и аз казах, че ще го направя, след като го получа в банката си и нито секунда по-рано
Well well well! I've had an email to say that they've sent the money to me. They've asked me to take my negative reviews down and I said I will once I receive it in my bank and not a second sooner
Как видяха приятеля ти за преглед? И в колко часа получи имейла от тях?
How did they see your review pal? And what time did you get the email from them?
Разгледах ги. Мислех, че уебсайтът им е малко схематичен и цялата тази проверка на KYC. Не желая да се присъединя към което и да е казино, което иска да разгледа личната ми банкова информация= НЯМА НАЧИН!! Нека не, ако изкашлят вашите пари!!
I looked into them I thought their website was a bit sketchy and all that Verification KYC I'm not willing to join any casino that wants to look at my private banking information= NO WAY!! Let us no if they cough up your cash!!
Моят преглед на trustpilot Предполагам, че са споменали редица платформи за преглед
My review on trustpilot I'm guessing they did mention a number of review platforms
Споменахте ли им нещо за публикуване на рецензии навсякъде?
Не са отговорили на нито един от имейлите ми. Чатът на живо просто повтаря същата информация.
Буквално полудявам от всичко това. Осигуриха всичко и повече от това, което поискаха. Те имат цялата ми идентификация. Буквално се чувства като измама.
Те са направили 1 предишно теглене през декември 2022 г. и се третират по този начин. Честно казано не мога да повярвам
Did you mention anything to them about posting reviews anywhere?
They havent responded to any of my emails. Live chat just repeats same Information.
I'm literally going out of my mind with it all. Provided everything and more of what they asked. They have all my Identification. Literally feels like fraud.
They have done 1 previous withdrawal dec 2022 and get treated like this. Honestly can't believe it
Не споменах моите рецензии, които може да имам, бях бесен от техния чат, но те определено знаеха за рецензиите и ме помолиха да ги променя, тъй като има отрицателен ефект върху тях. Ако някога получите плащане, не бих ги използвал отново, колебая се дали да използвам тяхното казино отново.
I didn't mention my reviews I may have I was raging with their chat but they where definitely aware of the reviews and asked I change them as it has a negative effect on them. If you do ever get paid I wouldn't use them again I'm hesitant to use their casino again.
По имейл приятел ли се свързаха с вас за прегледи, които да свалите? Или да ти се обадя
Was it by email pal they contacted you about reviews to take down? Or call you
Здравейте, регистрирах се в Betti Casino в понеделник. Много ми хареса селекцията от игри, но така или иначе играя само Play'n Go.
Проверката отне около 5 часа. Само веднъж трябваше да представя банков документ.
Поддръжката винаги е успявала да ми помогне и винаги е била на разположение.
В момента имам три чакащи 4-цифрени плащания, които всъщност трябва да бъдат платени днес.
Ще се радвам да докладвам, след като това бъде направено. Тогава мога само да подчертая казиното положително и да го препоръчам.
Hello, I signed up at Betti Casino on Monday. I really liked the selection of games, but I only play Play'n Go anyway.
The verification took about 5 hours. I only had to submit a bank document once.
The support has always been able to help me and has always been available.
I currently have three 4-digit payments pending, which are actually supposed to be paid today.
I'll be happy to report back once this is done. Then I can only highlight the casino positively and recommend it.
Hallo, ich habe mich am Montag bei Betti Casino angemeldet. Die Spieleauswahl hat mir sehr gut gefallen, aber ich spiele eh nur Play‘n Go.
Die Verifizierung dauerte ca 5h. Ich musste nur einmal ein Bankdokument nachreichen.
Der Support hat mir bisher immer helfen können und war stets verfügbar.
Aktuell habe ich drei 4-stellige Auszahlungen ausstehend, welche heute eigentlich ausgezahlt werden sollen.
Ich melde mich gerne, sobald dies erfolgt ist. Dann kann ich das Casino aber nur positiv hervorheben und weiterempfehlen.
Добре, утре ще ги пробвам и ще ви кажа как се справих
Good I'm going to give them a go tomorrow I'll let you know how I got on also
Те никога не отговарят на никакви имейли и аз трябваше да предоставя десет формуляра за самоличност, когато вече направих теглене и извърших същия процес преди. Те могат да останат там казино.
They never reply to any emails & I had to provide ten forms of ID when I already made a withdrawal and done same process before. They can stick there casino.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.