ФорумКазинаBetswap Casino - обща дискусия

Betswap Casino - обща дискусия

преди 5 месеца от Rebecca85
|
2654 преглеждания 32 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betswap Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 5 месеца

здравейте, исках да ви информирам, че тегленето ми беше платено в криптовалута, те ми помогнаха да направя моите 500 евро в USDT, проблемът дойде от тегленето с банкова карта, може би моята банка не го разрешава. Благодарение на вас betswap и гуру

Автоматичен превод:
Rebecca85
преди 5 месеца

Няма проблем. Моля, не забравяйте да актуализирате и жалбата си.👌

И така, мислите ли, че ще продължите да играете там?🤔

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Измама. Те лъжат през цялото време. Те пишат, че тегленията на криптовалута са незабавни. Чакам няколко дни и нищо не се случва. Вчера писаха, че тегленето е прието, но трябва да изчакам платежния оператор да го обработи. Уебсайтът показва, че плащането чака одобрение. Днес получих информация, че акаунтът ми ще бъде закрит и плащането ще бъде спряно. Трудно е да разбереш нещо в чат, получаваш различни отговори, отколкото по имейл.

Автоматичен превод:
Azael
преди 4 месеца

Обаче казаха ли ви причината? Имало ли е нарушение на условията според тях?

Знаете, че ние сме тук, ако имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не знам какво става, всеки път получавам различен отговор. Подозирам, че това е казино, което мами хората. Пишат, че няма нужда от верификация на сметката, тегленията са незабавни, а след това се оказва, че не искат да теглят парите. Те имат собствен чат на уебсайта на казиното за потребители. Дори го блокираха, когато попитах дали други имат същите проблеми като мен.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

здравейте, това не е честно казино, те избраха моя метод за теглене на USDT, знаейки, че този метод не е достъпен за портфейла ми за прехвърляне към банковата ми сметка, те помислиха, че са ме блокирали, наистина са нечестни и лъжат

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

за да бъда повече, те ме накараха да чакам 1 седмица и когато ми предложиха метод за теглене на криптовалута в допълнение към единствения, който не исках, защото този не можех да направя превод към банковата си сметка, защото с тази валута можех теглете само с карта и те знаеха, че банковата ми карта не приема теглене с карта, това е порочно, но аз приех това плащане и след това създадох Revolut като карта и вече не направих моето теглене, не е лесно за разбиране, но той взема играчите за гълъби, освен това един играч също не получи тегленето на 2000 евро и никога не отговори на жалбата, не мога да дам името тук, защото това е сайт на английски

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не знам какво става, всеки път получавам различен отговор. Подозирам, че това е казино, което мами хората. Пишат, че няма нужда от верификация на сметката, тегленията са незабавни, а след това се оказва, че не искат да теглят парите. Те имат собствен чат на уебсайта на казиното за потребители. Дори го блокираха, когато попитах дали други имат същите проблеми като мен.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

И така, това ли е нещо, което нашият екип за оплаквания би могъл да разгледа и може би да се опита да помогне? Уведомете ни, моля.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

за да бъда повече, те ме накараха да чакам 1 седмица и когато ми предложиха метод за теглене на криптовалута в допълнение към единствения, който не исках, защото този не можех да направя превод към банковата си сметка, защото с тази валута можех теглете само с карта и те знаеха, че банковата ми карта не приема теглене с карта, това е порочно, но аз приех това плащане и след това създадох Revolut като карта и вече не направих моето теглене, не е лесно за разбиране, но той взема играчите за гълъби, освен това един играч също не получи тегленето на 2000 евро и никога не отговори на жалбата, не мога да дам името тук, защото това е сайт на английски

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте. Виждам в жалбата ви, че накрая сте успели да получите парите. Не е ли така?🤔

Разбира се, разбирам вашето разочарование и недоволство от това казино и изцяло зависи от вас дали ще играете там отново или не.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

здравейте, да, получих парите си и имах право да тегля само криптовалута, в противен случай нямах право на печалбите си, освен това играчът, който не получи, е теглене на 2000 евро на друг сайт.

Автоматичен превод:
Rebecca85
преди 4 месеца

Радвам се, че го направи.

Не мога да преценя другия случай, ако не го видя. Можете да разберете това, нали? Просто ми се иска този играч да може да подаде жалба тук, така че нашият екип да се опита да помогне.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

да, разбира се, разбирам, всъщност другият случай вече е подал жалба в друг сайт за жалби и betswap не е отговорил, така че страната на казиното е намаляла и е затворено като неразрешено, надявам се, че всичко върви добре за azael

Автоматичен превод:
Rebecca85
преди 4 месеца

Както виждам, вашата жалба всъщност беше единствената за това казино и за щастие беше решена, така че се радвам за това.

Надявам се всичко наистина да мине добре.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца


Изпратих заявка за теглене в огромна сума чрез крипто. Ще чакам потвърждение за одобрение. Ще го получа със сигурност?

Автоматичен превод:
Azael
преди 3 месеца

Вече сте се оттеглили?

Автоматичен превод:
Fortune8
преди 3 месеца

Здравейте, не мога да ви кажа със сигурност дали ще получите парите, но се надявам, че няма да възникнат проблеми. Не забравяйте да следите дали тегленето ви е одобрено или какво се случва и се свържете с казиното, ако възникне нещо.

Ще изчакам да видя как ще се развие всичко и не се колебайте да ме уведомите, ако нещо се случи.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Толкова се тревожа за това. Използваха толкова много време и нямаше отговор за продължаване.

Автоматичен превод:
Fortune8
преди 3 месеца

Колко време чакаш, ако мога да знам? Какво написахте на казиното, когато казахте, че не са ви отговорили?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Казаха ми, че чакам потвърждение от доставчика на играта. Няма актуализация от преди 2 дни. докато питам актуализация всеки ден, но получих същия отговор, чаках проверка.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини