преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betstarexchange Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
бихте ли предоставили повече подробности, моля?
Честно казано, този сайт ми изглежда доста опасен.
Hello,
could you provide more details, please?
Frankly, this site seems quite dangerous to me.
И само те взеха многото ми пари. Много съм разстроен от този сайт.. Това е голяма измама, много невинни хора те загубиха много пари от този сайт, моля, внимавайте
And only they hv taken my lot of money I am very upset from this site.. It's a big scam lot of innocent people they hv lost lot of money from this site plz be careful
Здравейте, printersjs,
във връзка с жалбата мога да препоръчам следното. На тази страница можете да избирате от списък с казина, където можете да опитате късмета си 🙂. Както моят колега спомена, можете също да прочетете нашата статия за проблемите на RTP в казино игрите. Ако мога да препоръчам следващия път, изберете казино с рейтинг над 6,5 на нашия уебсайт и има лицензионен орган. Всички сериозни казина имат лиценз.
Hello printersjs,
with reference to the complaint, I can recommend the following. On this page, you can choose from a list of casinos where you can try your luck 🙂. As my colleague mentioned, you can also read our article on the problematics of RTP in casino games. If I can recommend the next time, choose a casino with a rating over 6,5 on our website and has some licensing authority. All serious casinos have license.
Здрасти.
Трябва да кажа, че ми се стори доста странно, че продължавате да играете в казиното, от което преди сте се оплаквали, защото смятате, че не сте спечелили печалби.
Честно казано, не намерих никакво конкретно обяснение относно текущия ви проблем . Можете ли да ми помогнете с това, моля?
Hi there.
I must say I found it rather strange you continue to play in the casino you previously complained about because you felt you gained no winnings.
Frankly, I have not found any specific explanation regarding your current issue. Can you help me with that, please?
Имам депозит в betstarch акаунт, но те не се актуализират
Ihv deposit to betstarch account but they r not updating
Вижте, че депозирах сума в betstarch акаунт, но не се актуализира в моя портфейл
See I hv deposit amount to betstarch account but not updating in my wallet
Бихте ли обяснили проблема, моля?
За депозит или теглене става въпрос? По един или друг начин, попитайте казиното или вашия портфейл за поддръжка на клиенти. С това бих започнал. 🤔
Could you explain the problem, please?
Is it about deposit or withdrawal? One way or another, ask the casino or your wallet customer support. That's what I would start with. 🤔
Става дума за депозит и недаване на правилен отговор, просто те казват изчакайте, ще се актуализира и те ще прекъснат връзката с чата..
От 10 дни те казват едно и също нещо
It's about deposit and not giving proper response just they r telling wait will update and they will disconnect the chat..
From 10 days just they r telling same thing
Съжалявам да чуя, че поддръжката на доставчика на плащания също е безполезна. Както се споменава в жалбата, това е сложен въпрос и трябва да бъде решен от казиното, така че въпреки най-добрите намерения, не можем да направим много относно липсващия депозит. 🙁
I'm sorry to hear the payment provider support is no use either. As mentioned in the complaint, this is a complicated matter and needs to be solved by the casino, so despite the best intentions, there is not much we can do about the missing deposit. 🙁
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.