преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betspino Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Не плащайте! Чака се от 28 декември. Сега е 8 януари, все още не е изтеглено. KYC вече е готов. Преди вече взеха едно теглене, а сега не плащат!!
Dont pay out! Waiting since 28december. Its now 8 january, still didnt receive withdrawal. KYC already done. Before already took one withdrawal, and now they dont pay!!
Здравей.
Разбирам, че вероятно се чувствате измамени. Дали ли са ви някакво разумно обяснение досега? Искам да кажа, все още ли поддържате връзка с някой от поддръжката, може би?
Въз основа на информацията, която предоставихте за успешно теглене в миналото, искрено се надявам, че това е просто много неудобно забавяне.
Това е по-скоро ново казино, така че е трудно да се предположи какво може да се случи, но ако смятате, че имате нужда от наша подкрепа, предлагам ви да се запознаете с процеса на оплакване; не се притеснявайте, безплатно е:
https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints 👈
Кажете ми какво мислите за това.
Hello there.
I understand you probably feel deceived. Have you been told any reasonable explanation so far? I mean, are you still in touch with someone from support, perhaps?
Based on the information you provided about successful withdrawal in the past, I honestly hope this is just a very inconvenient delay.
It's rather a fresh casino, so it's hard to guess what could happen, but if you feel like you need support from us, I suggest you get yourself familiar with the complaint process; don't worry, it is free:
https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints 👈
Let me know what you think about that.
Плащането ми беше поискано и прието на 28 декември, сега е 10 януари и не съм получил нищо. Когато питат за поддръжка, те посочват, че има забавяне с доставчика на плащанията, но не могат да предоставят точни данни как и какво. Чувствам се малко безсилна, всеки ден измислят различно оправдание, първо е забавяне, после е: изпратихте ли всички документи? докато казват, че е изпратено от наша страна, документи дори са изпратени и приети два пъти, предишни изплащания също са направени, не съм играл с бонус пари
My payment was requested and accepted on December 28, it is now January 10 and I have not received anything. When asking support, they indicate that there is a delay with the payment provider, but cannot provide precise data on how or what. I feel a bit powerless, every day they come up with a different excuse, first it's a delay, then it's: Have you sent all the documents? while they say it has been sent from our side, documents have even been sent and accepted twice, previous payouts have also been made, I have not played with bonus money
Благодаря, че описахте ситуацията си малко повече. Със сигурност разбирам, че това не е приятна позиция. Това, което бих приел за положително е, че сте теглили успешно пари в миналото и твърдо вярвам, че това ще бъде така и сега.
Що се отнася до отговора на казиното, виждам, че се въртите в кръг, защото непрекъснато получавате различни отговори.
Затова мисля, че е добре, че сте пуснали жалба и да видим накъде ще се развие ситуацията.
Ако имате нова информация, не забравяйте да ни уведомите. Стискам палци да си вземеш парите възможно най-скоро.
Thanks for describing your situation a bit more. I certainly understand that this is not a pleasant position to be in. What I would take as a positive is that you have successfully withdrawn money in the past and I firmly believe that this will be the case now.
As far as the casino's response is concerned, I see that you are going around in circles because you keep getting a different answers.
Therefore, I think it is good that you have opened a complaint and let's see where the situation goes.
If you have any new information, be sure to let us know. I'll keep my fingers crossed that you get your money as soon as possible.
Както можете да видите в самата тема, не.
Но за какво писахте на казиното? Какво е нещо, което са пренебрегвали толкова дълго? Можете ли да ми кажете повече, моля?
As you can see in the thread itself, no.
But what did you write to the casino about ? What's something they've been ignoring for so long ? Can you tell me more, please?
Те трябваше да ми платят €6 652,50 на 27 май в рамките на 30 дни. Плащането не е извършено и в продължение на 13 седмици исках актуализации за всеки отдел и не получих нито един отговор.
They had to pay me €6.652,50 on May 27 within 30 days. The payment has not been made and for 13 weeks i have been asking for updates to every department and i have nog got a single respond back.
Ето истината: Casbit Group NV прекрати регистрацията на тяхната компания след глоба от KSA за незаконни операции. Сега те бързо стартират нови казина и компании, за да избегнат плащането на много играчи. Те са създали точни копия на своите предишни казина:
- Betspino → Spinybet
- Lala.bet → Chacha.bet
- Jungliwin → Ucobet
- Justbit → Joebit
Имам екранни записи на чатове за поддръжка на живо от Spinybet, Lala.bet и Ucobet, където ми предоставиха същия номер и имейл адрес на WhatsApp като VIP мениджъра от техните оригинални казина. Това разкрива тяхната връзка.
В момента те работят под дружество в Коста Рика: 3-102-897762 LTDA и нова регистрация от CGB под името Luckywayz Limited BV в Кюрасао.
Тук можете да проверите URL'a и предоставените данни. Всички тези копия са 1:1. Вече се изложиха. Толкова е тъжно, защото фактите, че те пренебрегнаха подписаното споразумение, ми причиниха огромно количество лични проблеми и депресия.
Here is the truth: Casbit Group N.V. has dissolved their company registration following a fine from the KSA for illegal operations. They are now rapidly launching new casinos and companies to evade paying many players. They've created exact replicas of their previous casinos:
- Betspino → Spinybet
- Lala.bet → Chacha.bet
- Jungliwin → Ucobet
- Justbit → Joebit
I have screen recordings of live support chats from Spinybet, Lala.bet, and Ucobet, where they provided me with the same WhatsApp number and email address as the VIP manager from their original casinos. This reveals their connection.
They are currently operating under a company in Costa Rica: 3-102-897762 LTDA, and a new registration from the CGB under the name Luckywayz Limited B.V. in Curaçao.
Here you can check the URL'a and data provided. These are all 1:1 copies. They exposed themselves allready. It's so sad because the facts that they ignored the signed agreement has caused me a huge amount of personal problems and depression.
О, да, отново, това е сделка, за която мисля, че вече сме говорили. Опитахте ли да се свържете с адвокат? Искам да кажа, че не са малко пари и на твое място бих могъл дори да ги взема.
Oh yes, again, it's a deal that I think we've already talked about. Have you tried contacting a lawyer ? I mean, it's not exactly a little bit of money, and I might even go for it if I were you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.