ФорумКазинаBetspino Casino - обща дискусия

Betspino Casino - обща дискусия

преди 9 месеца от Mcpiel
|
1201 преглеждания 9 отговора |
|
Добавете пост
преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betspino Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 9 месеца

Не плащайте! Чака се от 28 декември. Сега е 8 януари, все още не е изтеглено. KYC вече е готов. Преди вече взеха едно теглене, а сега не плащат!!

Автоматичен превод:
Reiziger30
преди 9 месеца

Здравей.

Разбирам, че вероятно се чувствате измамени. Дали ли са ви някакво разумно обяснение досега? Искам да кажа, все още ли поддържате връзка с някой от поддръжката, може би?

Въз основа на информацията, която предоставихте за успешно теглене в миналото, искрено се надявам, че това е просто много неудобно забавяне.

Това е по-скоро ново казино, така че е трудно да се предположи какво може да се случи, но ако смятате, че имате нужда от наша подкрепа, предлагам ви да се запознаете с процеса на оплакване; не се притеснявайте, безплатно е:

https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints 👈

Кажете ми какво мислите за това.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Плащането ми беше поискано и прието на 28 декември, сега е 10 януари и не съм получил нищо. Когато питат за поддръжка, те посочват, че има забавяне с доставчика на плащанията, но не могат да предоставят точни данни как и какво. Чувствам се малко безсилна, всеки ден измислят различно оправдание, първо е забавяне, после е: изпратихте ли всички документи? докато казват, че е изпратено от наша страна, документи дори са изпратени и приети два пъти, предишни изплащания също са направени, не съм играл с бонус пари

Автоматичен превод:
Reiziger30
преди 9 месеца

Благодаря, че описахте ситуацията си малко повече. Със сигурност разбирам, че това не е приятна позиция. Това, което бих приел за положително е, че сте теглили успешно пари в миналото и твърдо вярвам, че това ще бъде така и сега.

Що се отнася до отговора на казиното, виждам, че се въртите в кръг, защото непрекъснато получавате различни отговори.

Затова мисля, че е добре, че сте пуснали жалба и да видим накъде ще се развие ситуацията.

Ако имате нова информация, не забравяйте да ни уведомите. Стискам палци да си вземеш парите възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравей Има ли представител от Betspino? Всичките ми имейли са игнорирани вече 13 седмици.

Автоматичен превод:
Dutchguy
преди 1 месец

Както можете да видите в самата тема, не.

Но за какво писахте на казиното? Какво е нещо, което са пренебрегвали толкова дълго? Можете ли да ми кажете повече, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Те трябваше да ми платят €6 652,50 на 27 май в рамките на 30 дни. Плащането не е извършено и в продължение на 13 седмици исках актуализации за всеки отдел и не получих нито един отговор.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ето истината: Casbit Group NV прекрати регистрацията на тяхната компания след глоба от KSA за незаконни операции. Сега те бързо стартират нови казина и компании, за да избегнат плащането на много играчи. Те са създали точни копия на своите предишни казина:

- Betspino → Spinybet

- Lala.bet → Chacha.bet

- Jungliwin → Ucobet

- Justbit → Joebit

Имам екранни записи на чатове за поддръжка на живо от Spinybet, Lala.bet и Ucobet, където ми предоставиха същия номер и имейл адрес на WhatsApp като VIP мениджъра от техните оригинални казина. Това разкрива тяхната връзка.

В момента те работят под дружество в Коста Рика: 3-102-897762 LTDA и нова регистрация от CGB под името Luckywayz Limited BV в Кюрасао.


Тук можете да проверите URL'a и предоставените данни. Всички тези копия са 1:1. Вече се изложиха. Толкова е тъжно, защото фактите, че те пренебрегнаха подписаното споразумение, ми причиниха огромно количество лични проблеми и депресия.

filefilefile

Автоматичен превод:
Dutchguy
преди 1 месец

О, да, отново, това е сделка, за която мисля, че вече сме говорили. Опитахте ли да се свържете с адвокат? Искам да кажа, че не са малко пари и на твое място бих могъл дори да ги взема.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини