преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betsala Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Внимавайте с това казино, те ви позволяват да депозирате, но методът им за теглене е ограничен и ограничен само за определени средства за плащане, също така, ако имате достатъчно късмет да имате лиценз за плащане за вашата страна, бих препоръчал да потърсите друг, по-честен и ясен казино по отношение на тегленията.
Be careful with this casino, they let you deposit but their withdrawal method is limited and restricted only for certain means of payment, also if you are lucky enough to have a payment license for your country, I would recommend looking for another more honest and clear casino regarding the withdrawals.
Ojo cuidado con este casino te dejan depositar pero su método de retiró es limitado y restringido solo para ciertos medios de pago , además si corres las suerte que tengan licencia de pagos para tu País , les recomendaría yo buscar otro casino más honesto y claro respecto a los retiros.
Здрасти.
Благодаря за тази обратна връзка. Все пак бих могъл да използвам малко обяснение, предполагам. Това означава ли, че играчите от Перу трябва да притежават някакъв вид лиценз?
Не мога да разбера тази част, знаете ли:
"също ако имате достатъчно късмет да имате лиценз за плащане за вашата страна"
Има ли шанс да се отнася за казиното (а не за играчите) и неговия лиценз за опериране на местни опции за плащане?
Hi there.
Thanks for this feedback. Yet, I could use a bit of explanation, I guess. Does this mean that players from Peru need to possess any kind of license?
I can't comprehend this part, you know:
"also if you are lucky enough to have a payment license for your country"
Any chance it applies to the casino (rather than to players) and its license for operating local payment options?
Това казино се популяризира в Латинска Америка, но това, което ми казаха чрез чат е, че в момента нямат методи за теглене за Перу, което ми се струва много странно, тъй като за депозити те имат всички методи за депозит, които могат да бъдат направени в Перу, фатален опит Спечелих пари и така и не успях да ги изтегля, месеци наред ми казаха, че ще осигурят решение, но всичко си остава същото, те мамят играчите.
This casino is promoted in Latin America but what they told me through chat is that they do not have withdrawal methods at the moment for Peru, which seems very strange to me since for deposits they have all the deposit methods that can be made in Peru, a fatal experience I won money and was never able to withdraw it, for months they told me that they would provide a solution but everything remains the same, they are deceiving the players.
Este casino se promociona por Latinoamérica pero lo que me indicaron por chat es que no tienen métodos de retiro por el momento para Perú , lo que me parece muy extraño ya que para depósitos tienen todos los métodos de depósito que se pueden hacer en Perú , una fatal experiencia gane dinero y nunca pude retirarlo , desde hace meses me indicaron que darían solución pero todo sigue igual, están engañando a los jugadores.
Е, в такъв случай много съжалявам, защото според жалбата, която видях, резултатът беше, че накрая загубихте всички пари. Разбира се, също така е странно, че не е бил наличен начин на плащане, за да теглите. Бих бил на мнение, че казиното ще се опита да намери алтернатива или ще ви помогне, но това не се случи.
Както и да е, решението, разбира се, би било най-доброто възможно нещо, но когато казиното не предостави такова, вие оставате да плачете. Надявам се, че няма да се сблъскате с подобен проблем в бъдеще и ще имате по-добро изживяване.
Е, бихте ли дали още един шанс на това казино, ако методите на плащане бяха фиксирани?
Well, in that case, I'm quite sorry, because according to the complaint I saw, the result was that you lost all the money in the end. Of course, it is also strange that no payment method was available for you to withdraw. I would have been of the opinion that the casino would try to find an alternative or help you out, but it didn't happen.
Anyway, solution would of course be the best possible thing, but when the casino didn't provide any, you were left crying your eyes out. I hope you will not encounter a similar problem in the future and you will have a better experience.
Well, would you give this casino another chance if the payment methods were fixed?
Разбира се, ако платформата ви е много добра, жалко е, че тегленията нямат решение в момента
Of course, if your platform is very good, it's a pity that the withdrawals have no solution at the moment
Claro que si es muy buena su plataforma, lástima que los retiros no tengan solución por el momento
Да това е факт. Ако нещо се промени в казиното и методът на плащане ще бъде коригиран и решите да играете там отново, не се колебайте да ни уведомите. Бих искал да знам колко време ще отнеме тегленето в това казино, ако всичко е наред.
Yes, that's a fact. If something changes in the casino and the payment method will be fixed and you decide to play there again, don't hesitate to let us know. I would like to know how long it would take to withdraw at this casino if everything was fine.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.