преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betroom 24 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, някаква програма за лоялност ли имате предвид? Ще бъде чудесно, ако можете да споделите повече подробности 😉, доколкото знам, много играчи жадуват за такива казина.
Hi there, do you mean some sort of loyalty program? Would be great if you could share more details 😉, as far as I know, lots of players crave such casinos.
Акаунтът ми беше блокиран без обяснение. В сметката има останали над 300 евро.
Не ми позволяват да вляза в акаунта си, техническата поддръжка не отговаря на имейлите ми, чатът в сайта на букмейкъра ме блокира.
Преминах проверката, не съм нарушил правилата на букмейкъра, не съм използвал софтуера за заобикаляне на букмейкъра.
Никога не се регистрирайте тук, ако не искате да загубите вашите пари, нерви и време.
My account was blocked without explanation. There are more than 300 euros left in the account.
They do not allow me to log in to my account, tech support does not respond to my emails, the chat on the bookmaker's website blocked me.
I have passed the verification, I have not violated the bookmaker's rules, I have not used the software to bypass the bookmaker.
Never register here if you do not want to lose your money, nerves and time.
Така че нямате представа защо акаунтът ви беше закрит? Какво се случи малко преди това? Може би ще намерим някои съвети.
Може би друго оплакване ще ви помогне.
So you have no idea why was your account closed? What happened shortly before that? Maybe we will find some hints.
Maybe another complaint would help you out.
Използвах услугите на Betroom24, направих залози, поставих част от парите за теглене. След това вече не можех да вляза в акаунта си и получих известие по имейл, че акаунтът ми е блокиран без обяснение.
От страна на букмейкъра нямаше опити да го разбера, въпреки че всичко по силите ми беше взето от моя страна, но тъй като те ме блокираха дори в чата си и не отговаряха на имейли, не можах да постигна никакъв резултат.
Дори не използвах никакви бонуси, използвах само собствените си пари. Е, ако говорим за някакви непосилни суми, все пак разбирам какво може да предизвика подозрение сред администрацията, но проклетите 300 евро са една стотинка.
Във всеки случай, ако букмейкърът беше постъпил коректно, тогава отношението към него щеше да е съвсем различно, защото можеха да ми дадат моя депозит. И ВСЕ ОЩЕ НЕ СЪВЕТВАМ НИКОГО ДА СЛАГА ПАРИТЕ СИ ТУК.
Актуализация 04.02.2023 г
Вашият уебсайт посочва, че Betroom24 са лицензирани от Кюрасао. Но всъщност това не е така, лицензодателят ми отговори, че в момента Betroom24 няма лиценз за Кюрасао. Това може да се провери и на официалния сайт на Кюрасао.
I used the services of Betroom24, made bets, put part of the money for withdrawal. After that, I could no longer get into my account and received an email notification that my account was blocked without explanation.
There were no attempts to figure it out on the part of the bookmaker, although everything in my power was taken on my part, but since they blocked me even in their chat and did not answer emails, I could not achieve any result.
I didn’t even use any bonuses, I used only my own money. Well, if we were talking about some exorbitant amounts, I still understand what could cause suspicion among the administration, but damn 300 euros is a penny.
In any case, if the bookmaker had acted fairly, then the attitude towards him would have been completely different because they could give me my deposit. AND SO STILL I DO NOT ADVISE ANYONE TO PUT THEIR MONEY HERE.
Update 04.02.2023
Your website states that Betroom24 are licensed by Curacao. But in fact, this is not so, the licensor answered me that at the moment Betroom24 does not have a Curacao license. This can also be checked on the official website of Curacao.
Трябва да има нещо, което е накарало казиното да мисли, че акаунтът ви трябва да бъде закрит, понякога поради разследвания на AML, понякога играчът изглежда е част от организирана група или е използвал много подобен необичаен модел на залагане/депозиране като някой друг. В такива случаи казината не споделят точно и е съвсем разбираемо. Въпреки че не знам какъв е проблемът във вашия случай, все още смятам, че жалбата е добра идея.
Чувствайте се свободни да споделите отговора на лицензиращия орган, моля (radka@casino.guru). Или алтернативно, можете също да ни актуализирате директно, забелязали ли сте тази функция?
Съжалявам, сега не мога да превключя на руски език, но можете да го намерите в секцията „ общ преглед ", точно под плюсовете и минусите.
There must be something that made the casino thinks your account needs to be closed, sometimes due to the AML investigations, sometimes the player seems to be part of an organized group, or used a very similar unusual betting/depositing pattern as somebody else. In such cases, casinos are not exactly sharing, and it is quite understandable. Even though I don't know what is the issue in your case, I still feel that the complaint is a good idea.
Feel free to share the licensing authority's reply, please (radka@casino.guru). Or alternatively, you can also update us directly, have you noticed this feature?
I'm sorry, can't switch to the Russian language now, but you can find that under the "overview" section, just below the pros and cons.
Здравей Радка!
Създадох оплаквания относно Betroom 24 два пъти на вашия сайт. И двата пъти жалбите бяха отхвърлени, честно казано, не помня по каква причина.
Но ако е възможно, мога да подам жалба отново, за да я разгледате. Мога да предоставя имейли/екранни снимки за моята проверка в Betroom, както и имейли за депозиране на средства, искане за теглене на средства и блокиране на акаунта ми.
(Не толкова отдавна се обърнах към самия лицензодател на Кюрасао, за да ми помогне да разреша проблема си с Betroom. На което лицензополучателят отговори, че няма да може да ми помогне, тъй като Betroom вече не притежава техния лиценз, ще ви изпратя съобщение нишка към вашия имейл и можете да се уверите)
Hello, Radka!
I created complaints about Betroom 24 twice on your site. And both times the complaints were rejected, to be honest, I don’t remember for what reason.
But if possible, I can file a complaint again for your consideration. I can provide emails / screenshots about my verification in Betroom, as well as emails about the deposit of funds, the request for withdrawal of funds and the blocking of my account.
(Not so long ago, I turned to the Curacao licensor himself to help resolve my problem with Betroom. To which the licensee replied that he would not be able to help me, since Betroom no longer owns their license, I will send you a message thread to your email and you can make sure)
Здравейте,
Страхувам се, че няма смисъл да подавам нова жалба отново. Това е обяснението:
„Тъй като жалбата ви беше свързана със спортни залагания, за съжаление все още нямаме клон, занимаващ се със спортни залагания. Ако все още не сте знаели това, нашият форум за жалби на Casino.guru разглежда жалби само относно онлайн казина и онлайн казино игри .Не бихме могли да ви посъветваме правилно, тъй като нямаме достатъчно информация за спортните залагания. Не бихме могли да преценим компетентно всички плюсове и минуси, затова трябва да отхвърлим жалбата ви. Благодарим ви за твоето разбиране."
Все пак трябва да опитате алтернативи:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Чувствайте се свободни да споделите отговора на лицензиращия орган, моля (radka@casino.guru).
Благодаря ти
Hello,
no point in submitting a new complaint again, I'm afraid. This is the explanation:
"As your complaint was sports betting related, unfortunately, we don't have a branch dealing with sports betting yet. If you didn’t know that yet, our Casino.guru complaint forum deals with complaints regarding online casinos and online casino games only. We wouldn't be able to advise you correctly as we don't have enough insight into sports betting. We wouldn't be able to judge competently all the pros and cons, therefore, we have to reject your complaint. Thank you for your understanding."
You should try alternatives though:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Feel free to share the licensing authority's reply, please (radka@casino.guru).
Thank you
Здравейте.
Точно поради тази причина се сетих и беше отхвърлен. Поради факта, че няма отдел, занимаващ се с този тип залагания. Изпратих ти писма. Проверявате електронната си поща. Надявам се, че съм разбрал всичко правилно в тези писма и те ще потвърдят това, за което говоря.
Hello.
Exactly, I remembered for this reason and it was rejected. Due to the fact that there is no department dealing with this type of betting. I sent letters to you. Check your email. I hope I understood everything correctly in these letters and they will confirm what I was talking about.
Лицензът вероятно е наред, просто сте се свързали с неправилния доставчик на лиценз.
Първо, трябва да проверите сайта на казиното за валидатор и писмени подробности:
След това кликнете върху него, за да научите повече за лиценза:
За да се свържете с Antillephone, използвайте тези:
complaints@gaminglicences.com
certria@gaminglicences.com
Това трябва да работи 🤞
The license is probably fine, you just contacted the incorrect license provider.
First, you should check the casino's site for the validator and written details:
Then click on it to find out more about the license:
To contact Antillephone use these:
complaints@gaminglicences.com
certria@gaminglicences.com
That should work 🤞
Здравей Радка. Извинявам се, че подведох вас и себе си. Да, всичко, което ми написа е правилно.
Hello Radka. I apologize for misleading you and myself. Yes, everything you wrote to me is correct.
Няма проблем 🙂 няма нужда да се извинявате. Намирането на правилния доставчик на лиценз за Кюрасао понякога е доста загадка. 😁
No problem 🙂 no need to apologize. Finding the proper Curacao license provider is quite a puzzle sometimes. 😁
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.